Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-2.002-0030-C02
Наименование на проекта " "Независим живот" в Община Полски Тръмбеш"
Бенефициент 000133933 ОБЩИНА ПОЛСКИ ТРЪМБЕШ
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 29.09.2015
Дата на стартиране 01.11.2015
Дата на приключване 01.08.2017
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Северен централен, Велико Търново, Полски Тръмбеш, гр.Полски Тръмбеш

Описание

Кратко описание на проекта
По настоящия проект ще бъде създаден Център за почасово предоставяне на услуги  за социално включване в домашна среда, чиято дейност ще бъде предоставяне на широк кръг от социални услуги за лична помощ, социална подкрепа и комунално – битови дейности за осигуряване на достоен живот  и предоставяне на услуги в домашна среда за хора с увреждания и техните семейства и хора над 65 г. с ограничения или в невъзможност за самообслужване, които са в частична или пълна невъзможност за самообслужване и са в риск от социална изолация. 
 Ще се извършват почасови услуги в домашна среда от домашни помощници и лични асистенти.
 От специалистите работещи в Център за почасово предоставяне на услуги  за социално включване в домашна среда: Социалният консултант, психолога и медицинския работник ще извършват консултации в сферата на своята дейност на ползвателите на услугата според индивидуалната им потребност, като посещават ползвателите на място в техния дом.
Дейности
  • Дейност: Подбор на екип за управление на проекта: Конкретната дейност е необходима за разпределения на задълженията между екипа за управление на проекта. С всички членове на екипа ще се сключат допълнителни споразумения към трудовите договори или заповедта за назначаване на държавен служител, при спазване на Постановление № 119 от 20 май 2014г. за приемане на национални правила за допустимост на разходите по оперативни програми, съфинансирани от Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд, Кохезионния фонд на Европейския съюз и от Европейския фонд за морско дело и рибарство, за финансовата рамка 2014-2020г., в които ще са отразени конкретните задължения и отговорности на всеки един.Екипът ще се състои от Ръководител, Координатор, Счетоводител и Технически сътрудник., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 2 972.25
  • Дейност: Подбор на специалисти и работа в Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в домашна среда: Дейността включва подбор на следните специалисти 1.Ръководител Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в домашна среда; 2.Психолог; 3.Медицински работник; 4.Социален консултант. За подбор на персонала за управление на центъра ще се проведат процедури, съгласно Кодекса на труда . С лицата ще бъдат сключени трудови договори, при спазване изискванията на Кодекса на труда и Кодекса за социалното осигуряване. За функционирането на центъра са предвидени средства за канцеларски материали и режийни разходи/ток, вода, телефон/, Договорена стойност: 42 476.40 , Отчетена стойност: 80 952.44
  • Дейност: Подбор на персонал и предоставяне на социални услуги в домашна среда: Дейността включва подбор на два вида персонал: 1.Персонал за предоставяне на услуги в домашна среда включва 20 броя лица предоставящи услуги в домашна среда на длъжност „Домашен помощник”. 2.Персонал от 45 лични асистенти – кандидатствали и класирани за "лични асистенти" по процедура „Нови алтернативи". За кандидатстване на желаещи да изпълняват длъжността"Домашен помощник" се предвижда обявяване на свободни работни места за длъжността и достатъчен период, в който всички желаещи да бъдат подавани заявленията за заемане на длъжността. Екипът по управление на проекта разглежда подадените заявления. Кандидатите задължително се интервюират с цел установяване на мотивацията и нагласите им за работа в предоставяне на социални услуги, след което се извършва окончателен подбор на лицата, според оценката по низходящ ред и във всички населени места в Общината. Сключват се трудови договори с кандидатите за изпълнение на почасовите услуги. В процеса на изпълнение на проекта е допустим допълнителен прием на желаещи да заемат длъжността "Домашен помощник" и "Личен асистент " . Лични асистенти – кандидатствали и класирани по процедура „Нови алтернативи", ще започнат да изпълняват дейността си след приключване на процедура „Нови алтернативи" - 29.02.2016г и след извършване на нова оценка на потребностите, на потребителите, ползващи услугата "личен асистент". За Дейността по изпълнение на предоставяне на услугата "Домашен помощник " ще се прилага Методика за предоставяне на социалната услуга в общността"Домашен помощник", утвърдена от Изпълнителния директор на Агенцията за социално подпомагане. За Дейността по изпълнение на предоставяне на услугата "Личен асистент " ще се прилага Методика за предоставяне на социалната услуга в общността"Личен асистент", утвърдена от Изпълнителния директор на Агенцията за социално подпомагане. За домашните помощници и личните асистенти е предвидено закупуване на предпазно облекло - туники и предпазен панталон и предпазни материали - ръкавици и маски. , Договорена стойност: 349 587.01 , Отчетена стойност: 284 095.55
  • Дейност: Приемане на заявления на желаещи да ползват почасови услуги в домашна среда: Обявяване на период за приемане на заявления на желаещи да ползват почасовите услуги в домашна среда. Към заявлението се прилагат следните документи: Информация за кандидат - потребителя, Експертно решение от ТЕЛК, протокол на ЛКК, актуална епикриза, етапна епикриза или друг медицински документ, доказващ, че кандидата за потребител на социалната услуга е с ограничения или в невъзможност за самообслужване и при необходимост и други документи. Лицата, които желаят да бъдат включени в проекта за ползване на социалната услуга подават заявления по настоящ адрес. Настоящият адрес трябва да е на територията на Община Полски Тръмбеш.Първоначалния период за приемане ще е във втория месец от стартирането на проекта. Заявленията ще се приемат от ръководителя на център за почасово предоставяне на услугите за социално включване в семейна среда.Ще се даде възможност при възникнала необходимост и при възможност за включвана в проекта да се извърша текущ прием на молби от лица нуждаещи се от ползване на социалните услуги. Такъв текущ прием ще се извършва всеки месец от първо до десето число от петия до двадесетия месец от изпълнението на проекта. Кандидатите за ползване на социалните услуги в домашна среда"Домашен помощник " и "Личен асистент" са от следните целеви групи: - Хора с увреждания ; - Хора над 65г с ограничения или в невъзможност за самообслужване., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 24 632.85
  • Дейност: Извършване на оценка на потребностите на ползвателите на социални услуги , окончателно класиране и сключване на договори с кандидатите за ползватели на услугата в зависимост от определената им нужда. : Настоящата дейност включва следните етапи на изпълнение 1.Извършване на индивидуални оценки на потребностите на всички желаещи, подали заявления. 2.Окончателно класиране на кандидат - потребителите подали заявления. 3. Сключване на договори с кандидатите за ползватели на услугата в зависимост от определената им нужда. , Договорена стойност: 2 500.00 , Отчетена стойност: 2 409.98
  • Дейност: Извършване на СМР в Център за почасово предоставяне на услуги за семейно включване в семейна среда в град Полски Тръмбеш: За изпълнение на настоящия проект Общински съвет град Полски Тръмбеш с Решение №661от 28.05.2015 дава съгласие да предостави 6 броя помещения общинска собственост за целите на проекта. В едно от помещенията ще извършва дейността си Ръководителя на центъра. В три от помещенията ще се обособят работните места на психолога, медицинския работник и социалния консултант. В Едно от помещенията ще се извършва супервизия на специалистите, работещи в центъра и в останалото помещения ще се помещава картотеката с всички досиета на предоставящите социална услуга - "Домашни помощници" и "Лични асистенти". Помещенията се нуждаят от текущ ремонт, който да създаде възможност за изпълнение на работните задължения на специалистите, работещи в Центъра. За необходимия ремонт е издадено Становище № СА-01-03-1161 от 03.06.2015г от Главния архитект на община Полски Тръмбеш - арх.Надя Стефанова. В Становището е посочено , че са предвидени следните дейности: подмяна на дограма, ремонт на ел. инсталация, ремонт В и К инсталация, шпакловки по стени и тавани, боядисване, подмяна на подови настилки с ламиниран паркет и теракота, подмяна на фаянс и санитарно оборудване в санитарни помещения., Договорена стойност: 41 799.98 , Отчетена стойност: 41 799.98
  • Дейност: Оборудване и обзавеждане на Център за почасово предоставяне на услуги за семейно включване в семейна среда: Необходимост от обзавеждане, състоящо се от бюра, маси, столове, шкафове, етажерки, метални каси и оборудване – климатици - 6 броя, компютърни конфигурации - 4 броя, принтери - 4 броя, Мултифункционално устройство/Ксерокс,скенер, принтер/ - 1 брой. , Договорена стойност: 20 944.60 , Отчетена стойност: 20 944.60
  • Дейност: Актуализация на индивидуални оценки на потребностите на социалните услуги. : Периодична актуализация на оценка на потребностите на социални услуги на реалните потребности във връзка с настъпили промени в компонентите формиращи оценката за физическо и психическо състояние на потенциалния потребител; способността му за справяне с ежедневни дейности; социалната му активност и интереси; взаимоотношенията със семейството му и други значими хора; битовите условия на живот; допълнителни потребности; безопасност и рискове. Дейността ще се извърши от специалистите, назначени в Центъра за почасово предоставяне на услуги за социални включване в домашна среда: социалния консултант, психолога и медицинския работник. Периодичната актуализация на оценката на потребностите ще се извършва през 6 месеца в зависимост от датата на стартиране на ползване на услугата., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Актуализация и адаптация на методология за работа на центъра: Необходимост от актуализация и адаптация на методика за предоставяне на социалната услуга в общността"Домашен помощник", утвърдена от Изпълнителния директор на Агенцията за социално подпомагане и Методика за предоставяне на социалната услуга в общността"Личен асистент", утвърдена от Изпълнителния директор на Агенцията за социално подпомагане спрямо конкретната дейност на центъра и ясно точно определяне на правилата за изпълнение на услугата. , Договорена стойност: 1 000.00 , Отчетена стойност: 1 000.00
  • Дейност: Обучение на персонала предоставящ социалните услуги: Необходимост от получаване на знания и умения, необходими за изпълнение на длъжността „Домашен помощник” , Договорена стойност: 250.00 , Отчетена стойност: 119.91
  • Дейност: Предоставяне на психологическа подкрепа и супервизия на специалистите работещи в Център за почасово предоставяне на услуги за семейно включване в семейна среда и на Домашните помощници и Личните асистенти, изпълняващи услугите в домашна среда.: Извършване на психологическа подкрепа и супервизия на специалистите работещи в Център за почасово предоставяне на услуги за семейно включване в семейна среда и на Домашните помощници и Личните асистенти, изпълняващи услугите в домашна среда е необходимо за подобряване на работата по отношение на качеството на услугите, на професионалното развитие на персонала , емоционалната подкрепа на организационното развитие и отношенията в екипа на на социалната услуга на специалистите работещи в Център за почасово предоставяне на услуги за семейно включване в семейна среда., Договорена стойност: 1 654.00 , Отчетена стойност: 1 653.87
  • Дейност: Психологическа, медицинска и социална подкрепа за потребителите на услугите, според индивидуалната потребност.: Социалният консултант, психолога и медицинския работник ще извършват консултации в сферата на своята дейност на ползвателите на услугата според индивидуалната им потребност, кото посещават ползвателите на място в техния дом., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Координация, администриране, мониторинг, текуща и крайна отчетност на проекта.: Цялостното администриране на проекта. , Договорена стойност: 33 800.00 , Отчетена стойност: 31 479.69
  • Дейност: Провеждане на дейности за информация и публичност на проекта. : Информиране на широката общественост за финансовото подпомагане от ЕСФ чрез конкретния проект на Общината и възможностите, които той предоставя чрез: 1. Провеждане на информационно събитие – кръгла маса за старта на проекта – запознаване обществеността и заинтересованите страни със същността и обхвата на предоставяните услуги в домашна среда, застъпени в проекта. 2. Провеждане на информационно събитие – кръгла маса за отчитане на постигнатите резултати, ефективността от предоставените услуги в домашна среда и оценка на изпълнението на проекта. 3. Изготвяне на печатни информационни материали – брошури с информация за целта на проекта и видовете услуги предоставяни в домашна среда . 4. Изработване на рекламни химикали. 5. Поставяне на 2 броя информационни табели. Една в сградата на Общинска администрация Полски Тръмбеш и един брой в помещенията, предоставени за Центъра за почасово предоставяне на услуги за социално включване в домашна среда . Върху всички материали по проекта ще се поставят отличителните знаци на ЕС, на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” и на ЕСФ съгласно изискванията за информация и публичност. Екипът за управление на проекта е пряко отговорен за изпълнението на конкретната дейност. , Договорена стойност: 4 988.01 , Отчетена стойност: 4 988.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: ВЯРА, Договорена стойност по проекта*: 1 000.00 , Отчетена стойност**: 119.91
  • Изпълнител: КАНТЕК ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 6 765.60 , Отчетена стойност**: 6 765.60
  • Изпълнител: ИНТЕГРАЛ ПТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 10 976.40 , Отчетена стойност**: 10 976.40
  • Изпълнител: КРАСИМИРА, Договорена стойност по проекта*: 1 000.00 , Отчетена стойност**: 1 000.00
  • Изпълнител: ГЕРГАНА, Договорена стойност по проекта*: 1 500.00 , Отчетена стойност**: 1 209.99
  • Изпълнител: ДЕНИЛЕНА - ЦВЕТАНКА ИГНАТОВА ЕТ, Договорена стойност по проекта*: 5 400.00 , Отчетена стойност**: 5 400.00
  • Изпълнител: ИТ - ИЛИЯНА ТОДОРОВА ЕТ, Договорена стойност по проекта*: 1 280.00 , Отчетена стойност**: 1 280.00
  • Изпълнител: ИНТЕГРАЛ ПТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 4 990.00 , Отчетена стойност**: 4 988.00
  • Изпълнител: МИНКО ДЖИВОДЕРОВ ЕТ, Договорена стойност по проекта*: 435.60 , Отчетена стойност**: 435.60
  • Изпълнител: ВЯРА, Договорена стойност по проекта*: 1 500.00 , Отчетена стойност**: 1 199.99
  • Изпълнител: ЦВЕТМАРИ - ИГ ООД, Договорена стойност по проекта*: 6 000.00 , Отчетена стойност**: 5 979.00
  • Изпълнител: ОМИКРОН ООД, Договорена стойност по проекта*: 2 800.00 , Отчетена стойност**: 2 800.00
  • Изпълнител: СТРОЙКО-Д ООД, Договорена стойност по проекта*: 41 955.72 , Отчетена стойност**: 41 799.98
  • Изпълнител: КРАСИМИРА, Договорена стойност по проекта*: 2 000.00 , Отчетена стойност**: 1 653.87
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Участници с увреждания и участници над 65г. в невъзможност за самообслужване, с подобрен достъп до услуги, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 44.00 , Целева стойност: 69.00 , Достигната стойност: 132.00
Индикатор 2 Лица с увреждания и лица над 65 г. в невъзможност за самообслужване, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 44.00 , Целева стойност: 81.00 , Достигната стойност: 132.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 499 000.00 BGN
БФП 499 000.00 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 496 797.08 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Актуализация и адаптация на методология за дейността на услугата "Домашен помощник" и "Личен асистент" , Прогнозна стойност: 1 000.00
  • Обособена позиция 1: Актуализация и адаптация на методология за дейността на услугата "Домашен помощник" и "Личен асистент"
    Изпълнител: КРАСИМИРА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 000.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: ДОСТАВКА НА 4 БР. КОМПЮТЪРНИ КОНФИГУРАЦИИ, НЕОБХОДИМИ ЗА ОБОРУДВАНЕ НА ЦЕНТЪР ЗА ПОЧАСОВО ПРЕДОСТАВЯНЕ НА УСЛУГАТА ЗА СОЦИАЛНО ВКЛЮЧВАНЕ В ДОМАШНА СРЕДА, Прогнозна стойност: 2 800.00
  • Обособена позиция 1: ДОСТАВКА НА 4 БР. КОМПЮТЪРНИ КОНФИГУРАЦИИ, НЕОБХОДИМИ ЗА ОБОРУДВАНЕ НА ЦЕНТЪР ЗА ПОЧАСОВО ПРЕДОСТАВЯНЕ НА УСЛУГАТА ЗА СОЦИАЛНО ВКЛЮЧВАНЕ В ДОМАШНА СРЕДА
    Изпълнител: ОМИКРОН ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 800.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: ДОСТАВКА НА 4 БРОЯ ПРИНТЕРИ И 1 БРОЙ МУЛТИФУНКЦИОНАЛНО УСТРОЙСТВО, НЕОБХОДИМИ ЗА ОБОРУДВАНЕ НА ЦЕНТЪР ЗА ПОЧАСОВО ПРЕДОСТАВЯНЕ НА УСЛУГИ ЗА СОЦИАЛНО ВКЛЮЧВАНЕ В ДОМАШНА СРЕДА, НЕОБХОДИМИ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПРОЕКТ НЕЗАВИСИМ ЖИВОТ, Прогнозна стойност: 2 800.00
  • Обособена позиция 1: ДОСТАВКА НА 4 БРОЯ ПРИНТЕРИ И 1 БРОЙ МУЛТИФУНКЦИОНАЛНО УСТРОЙСТВО
    Изпълнител: КАНТЕК ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 765.60
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: ДОСТАВКА НА 6 БР.КЛИМАТИЦИ , Прогнозна стойност: 5 400.00
  • Обособена позиция 1: ДОСТАВКА НА 6 БР.КЛИМАТИЦИ
    Изпълнител: ДЕНИЛЕНА - ЦВЕТАНКА ИГНАТОВА ЕТ
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 400.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: ДОСТАВКА НА КАНЦЕЛАРСКИ МАТЕРИАЛИ, Прогнозна стойност: 11 000.00
  • Обособена позиция 1: ДОСТАВКА НА КАНЦЕЛАРСКИ МАТЕРИАЛИ
    Изпълнител: ИНТЕГРАЛ ПТ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 10 976.40
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: ДОСТАВКА НА ОБЗАВЕЖДАНЕ , Прогнозна стойност: 6 000.00
  • Обособена позиция 1: ДОСТАВКА НА ОБЗАВЕЖДАНЕ
    Изпълнител: ЦВЕТМАРИ - ИГ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 000.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: ДОСТАВКА НА ПРЕДПАЗНИ МАТЕРИАЛИ-РЪКАВИЦИ И МАСКИ, Прогнозна стойност: 435.60
  • Обособена позиция 1: ДОСТАВКА НА ПРЕДПАЗНИ МАТЕРИАЛИ-РЪКАВИЦИ И МАСКИ
    Изпълнител: МИНКО ДЖИВОДЕРОВ ЕТ
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 435.60
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: ДОСТАВКА НА ПРЕДПАЗНО ОБЛЕКЛО-ТУНИКИ И ПАНТАЛОНИ, Прогнозна стойност: 1 280.00
  • Обособена позиция 1: ДОСТАВКА НА ПРЕДПАЗНО ОБЛЕКЛО-ТУНИКИ И ПАНТАЛОНИ
    Изпълнител: ИТ - ИЛИЯНА ТОДОРОВА ЕТ
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 280.00
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: ИЗВЪРШВАНЕ НА ИНДИВИДУАЛНИ ОЦЕНКИ НА ПОТРЕБНОСТИТЕ, Прогнозна стойност: 1 500.00
  • Обособена позиция 1: ИЗВЪРШВАНЕ НА ИНДИВИДУАЛНИ ОЦЕНКИ НА ПОТРЕБНОСТИТЕ
    Изпълнител: ГЕРГАНА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 500.00
  • Обособена позиция 2: ИЗВЪРШВАНЕ НА ИНДИВИДУАЛНИ ОЦЕНКИ НА ПОТРЕБНОСТИТЕ
    Изпълнител: ВЯРА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 500.00
Процедура 10 Предмет на предвидената процедура: ИЗВЪРШВАНЕ НА ОБУЧЕНИЕ НА ПЕРСОНАЛ ПРЕДОСТАВЯЩ СОЦИАЛНИ УСЛУГИ, Прогнозна стойност: 1 000.00
  • Обособена позиция 1: ИЗВЪРШВАНЕ НА ОБУЧЕНИЕ НА ПЕРСОНАЛ ПРЕДОСТАВЯЩ СОЦИАЛНИ УСЛУГИ
    Изпълнител: ВЯРА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 000.00
Процедура 11 Предмет на предвидената процедура: ПРЕДОСТАВЯНЕ НА ПСИХОЛОГИЧЕСКА ПОДКРЕПА И СУПЕРВИЗИЯ НА СПЕЦИАЛИСТ РАБОТЕЩИ В ЦЕНТЪРА И НА ДОМАШНИ ПОМОЩНИЦИ И ЛИЧНИ АСИСТЕНТИ, Прогнозна стойност: 2 000.00
  • Обособена позиция 1: ПРЕДОСТАВЯНЕ НА ПСИХОЛОГИЧЕСКА ПОДКРЕПА И СУПЕРВИЗИЯ НА СПЕЦИАЛИСТ РАБОТЕЩИ В ЦЕНТЪРА И НА ДОМАШНИ ПОМОЩНИЦИ И ЛИЧНИ АСИСТЕНТИ
    Изпълнител: КРАСИМИРА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 000.00
Процедура 12 Предмет на предвидената процедура: ПРОВЕЖДАНЕ НА ДЕЙНОСТИ ЗА ИНФОРМАЦИЯ И ПУБЛИЧНОСТ, Прогнозна стойност: 4 988.00
  • Обособена позиция 1: ПРОВЕЖДАНЕ НА ДЕЙНОСТИ ЗА ИНФОРМАЦИЯ И ПУБЛИЧНОСТ
    Изпълнител: ИНТЕГРАЛ ПТ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 990.00
Процедура 13 Предмет на предвидената процедура: СМР НА ЧАСТ ОТ ЧЕТВЪРТИ ЕТАЖ НА ХОТЕЛ "ЕСПЕРАНТО" ПО ПРОЕКТ "НЕЗАВИСИМ ЖИВОТ В ОБЩИНА ПОЛСКИ ТРЪМБЕШ", Прогнозна стойност: 42 000.00
  • Обособена позиция 1: СМР
    Изпълнител: СТРОЙКО-Д ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 41 955.72

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN