Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-1.058-0005-C01
Наименование на проекта Добри и безопасни условия на труд във фирма "Софт-А Билд" ООД гр. Крумовград
Бенефициент 108565390 СОФТ-А Билд ООД, Крумовград
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 08.08.2019
Дата на стартиране 01.09.2019
Дата на приключване 01.03.2020
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Южен централен (BG42), Кърджали (BG425), Крумовград, гр.Крумовград

Описание

Кратко описание на проекта
Проектът е по процедурата  в рамките на Стратегията за Водено от общностите местно развитие на „МИГ- общини Момчилград и Крумовград“, във връзка с Приоритетна ос 1 „Подобряване достъпа до заетост и качеството на работните места“ на ОП РЧР и обхваща следния инвестиционен приоритет:Инвестиционен приоритет № 7. Дейностите кореспондират  с дейност 4 от Условията за Кандидатстване. Той е насочен към усъвършенстване политиките за подобряване качеството на личен и професионален живот на работещите, чрез осигуряването на добри и безопасни условия на труд, включително и до по-дългото оставане в заетостта на възрастните работещи.
 Проекта включва следните дейности:
Дейност 1.  Закупуване на  колективна средства за  защита за обезопасяване на съществуващи обекти, технологични процеси, машини и съоръжения, свързани с подобряване условията на труд;
Дейност 2.  Закупуване на ЛПС и специално работно облекло; 
 Изпълнението на проекта е предпоставка за подобряване условията на труд на работното място и качеството на живот на затите във фирмата, повишаване на ефективността на труда и респективно конкурентоспособността на дружеството.
Дейности
  • Дейност: Закупуване на колективна средства за защита за обезопасяване на съществуващи обекти, технологични процеси, машини и съоръжения, свързани с подобряване условията на труд.: Дейността се отнася към бюджетно перо 9.1 и кореспондира с Условията за Кандидатстване - дейност 4 поддейност 4.1. Осигуряване на средства за колективна защита, включително модернизация и/или реконструкция и/или обезопасяване на съществуващи обекти, технологични процеси, машини и съоръжения, свързани с подобряване условията на труд. Целта на дейността е осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд, чрез закупуването на нови средства за колективна защита, които ще заменят сега съществуващите морално остарели и неефективни такива: 1.Олекотена ограда за обезопасяване от навлизане в опасни зони 301 л.м. - (Платна с размер 3500 х 2000 мм– 86 бр.х84,5=7267,00 лв. и бетонна основа с размер 3500 х 2000 мм– 86 бр.х11,20 =963,20 лв.) - 301 л.м. Закупуването на ограждания за обезопасяване от навлизане в опасни зони е част от утвърдената Програма за минимизиране на риска и е включена на основание идентифицираните рискове и предложените мерки за подобряване условията на труд в актуалната Оценка на риска.Наличието на подобни ограждения ще намали заплахата от навлизане в опасна зона на лицата заети в строителството-12 лица. В градските части при извършване на СМР има изискване поставяните ограждения от двете страни на изкопа да са плътни.Ограниченията от работата в градски части налагат работа на до 50м, което означава че за покриване на обезопасителен периметър са необходими плътни ограждения с дължина 100л.м. Те гарантират безопасността на служителите при направата на изкопа, поставянето на тръбите, тестването на връзките и затварянето на изкопа. В извънградските зони изкопите могат да са с дължина до 150 м и изискването е да се поставят прозрачни ограждения от двете страни. Предвидено е закупуване на 301 л.м. ограждения,които да ги предпазват при извършване на служебните им задължения. 2.Платна за защитни системи за изкопи - 2 комплекта./Основен модул Mini Box 3000 х 2000 мм с разпонка от тип С 2 бр. х 4657=9314,00 лв, Надстройващ модул Mini Box 3000 х 2000 мм с разпонка от тип С- 2 бр. х 2690=5380,00 лв., Комплект свързващи щифтове - 2 бр. х 24,00= 48,00 лв./ По време на изкопни работи по полагане на канализационни тръби служителите трябва да са защитени чрез използването на подходящо укрепление (чл. 49, т. 2 от Наредба № 2/22.03.2004)-защитна система с платна. Дължината на тръбата определя колко трябва да бъде дължината на защитната система. Обичайните изкопни дейности на фирмата включват полагане на до 2 бр. водопроводни тръби на работен ден, всяка по 6 м. (или 2 канализационни тръби, всяка по 6 м.) като са необходими допълнително по 2 м. пространство в аванс за безпроблемно изпълнение на дейността. По тази схема следва, че платната трябва да покрият изкоп от 16 л.м. Дълбочината на изкопите е различна на различните обекти. Това налага защитната система да включва основно и надграждащо платно. За да се постигне максимална обезопасеност по време на работния процес в изкопa, дружеството предвижда закупуването на 2 к-та. Изкопите се укрепват от двете страни, затова всеки комплект се състои от 2 основни и 2 надграждащи платна. 3.Защитна мрежа за скеле - 2500 м2. В момента дружеството не разполага с такава, а за да се осигурят безопасни условия на труд и се обезопасят работните площадки и осигуряване на колективна защита от падащи предмети е необходима такава. 4. Елементи на Скеле за защита от падане от височина и падане при придвижване по стълби или наклон; - Метални рамки комплект - 600 броя хоризонтали х 7,20 = 4320,00 лв);. цокълни дъски за скеле - 300 бр. х 16,50 = 4950,00 лв. , Договорена стойност: 34 617.20 , Отчетена стойност: 33 397.00
  • Дейност: Закупуване на ЛПС и специално работно облекло: Дейността се отнася към бюджетно перо 9.1 и кореспондира с Условията за Кандидатстване - дейност 4 поддейност 4.2.Закупуване на ЛПС и специално работно облекло. Целта на дейността е осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд, чрез закупуването на ЛПС и СРО,съгласно утвърдения Списък на работните места и видовете работа, при които се използват ЛПС за безопасност и здраве при работа. Списъкът е изготвен на основание на идентифицираните в дейността на служителите опасности и свързаните с тях рискове, които не могат да бъдат избегнати по друг начин. Към момента във фирмата има осигурени ЛПС и СРО чиито срок на износване изтича поетапно през 2018г. и до средата на 2019. поради различния срок на предоставянето им на служителите (съобразно назначението им и срока на износване). Дейността включва закупуването на ЛПС и СРО, съобразно идентифицираните потребности от защита от различни видове риск за 12 лица заети в “СОФТ-А Билд” ООД. Предвидените за закупуване ЛПС и СПО имат функцията на защитни средства, предназначени за различни части на тялото на заетите лица, както е описано в Списък на работните места и видовете работа, при които се използват лични предпазни средства за безопасност и здраве при работа. Броят ЛПС са според броя заети на длъжностите, и е съгласно приложения списък. Не са предвидени резервни бройки. 1,Защитни Боти S3 HRO CI WR -12 чифта х245,50 = 2946,00 лв. - за предпазване на долни крайници от нараняване с тежки предмети и механични опасности, подхлъзване и от развитие на гъбични инфекции при изпълнение на служебните си задължения. За длъжности: Съгласно Утвърдения списък на работните места и видовете работа, при които се използват ЛПС. 2. Полугащеризон подплате оранж/т.син L– 12 бр.х72,25 = 867 лв. за защита на тялото климатични въздействия,прах и влага (летен) или от студ (зимен), За длъжности: Съгласно Утвърдения списък на работните места и видовете работа, при които се използват ЛПС. 3 Елек двулицев жълт - 12 бр.х47=564 лв за защита на тялото от неблагоприятни климатични въздействия,прах За длъжности: Съгласно Утвърдения списък на работните места и видовете работа, при които се използват ЛПС. 4.Класически дъждобран наметало тъмно син L–12 бр.х21,25=255 лв. За длъжности: За защита на черепа от удар с тежък предмет или от падане от височина. За длъжности: За длъжности: Съгласно Утвърдения списък на работните места и видовете работа, при които се използват ЛПС. 5. Ръкавици тел.кожа полипамук зелен ХL/10.5–10 чифта х4=40 лв За защита на горни крайници от нараняване с остри предмети при работа в строителството или при работа с машини. За длъжности: Съгласно Утвърдения списък на работните места и видовете работа, при които се използват ЛПС. 6.Защитни колани (сбруи)–7 бр.х156,75=1097,25 лв. –За защита на тялото от падане при работа на височина. За длъжности: Съгласно Утвърдения списък на работните места и видовете работа, при които се използват ЛПС. 7. Полумаска ТРЕ сив - 7брх14,25=99,75 лв. –За защита на дихателните органи при работа в канализационни тръби. За длъжности: За длъжности: Съгласно Утвърдения списък на работните места и видовете работа, при които се използват ЛПС. 8.Комбиниран газов филтър АВЕК1 ( комплект по 2 бр.)и–7бр –14 брх9,75 =136,5 лв. За защита на дихателните органи при работа в канализационни тръби. За длъжности: Съгласно Утвърдения списък на работните места и видовете работа, при които се използват ЛПС. 9.Класичесли ботуши 35 зелен –7 чифта х 35,00=245,00 лв –За предпазване на долни крайници от накомкряне при изпълнение на служ.задължения. За длъжности: Съгласно Утвърдения списък на работните места и видовете работа, при които се използват ЛПС. 10.Каска полупрозрачна регул.с винт син–12бр х31,5 = 378,00 лв. За защита на черепа от удар с тежък предмет или от падане от височина. За длъжности: Съгласно Утвърдения списък на работните места и видовете работа, при които се използват ЛПС. , Договорена стойност: 6 628.50 , Отчетена стойност: 6 568.50

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: СИМОНА БЪЛГАРИЯ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 6 568.50 , Отчетена стойност**: 6 568.50
  • Изпълнител: СТЕНОР ООД, Договорена стойност по проекта*: 27 291.00 , Отчетена стойност**: 27 291.00
  • Изпълнител: "ИМПУЛС 09" ООД, Договорена стойност по проекта*: 6 106.00 , Отчетена стойност**: 6 106.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Участници, чието положение на пазара на труда в рамките на шест месеца след напускане на операцията е по-добро, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 4.00 , Достигната стойност: 4.00
Индикатор 2 Участници от подкрепените предприятия в заетост 6 месеца след приключване на операцията, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 8.00 , Достигната стойност: 8.00
Индикатор 3 Брой предприятия, въвели нови процеси за безопасни и здравословни условия на труд, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 4 Брой предприятия, получили подкрепа, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 5 заети, включително самостоятелно заети, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 12.00 , Достигната стойност: 12.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 45 370.27 BGN
БФП 45 370.27 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 32 768.45 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 100.00 10 176.00 0.00 10 176.00 СТЕНОР ООД

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Доставка на лични предпазни средства и специално работно облекло., Прогнозна стойност: 6 628.50
  • Обособена позиция 1: Доставка на лични предпазни средства и специално работно облекло.
    Изпълнител: СИМОНА БЪЛГАРИЯ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 568.50
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Закупуване на колективни средства за защита , Прогнозна стойност: 9 270.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция №4 "Доставка на елементи за скеле ."
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Закупуване на колективни средства за защита , Прогнозна стойност: 11 550.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция №4 "Доставка на елементи за скеле ."
    Изпълнител: СТЕНОР ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 10 176.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Закупуване на колективни средства за защита , Прогнозна стойност: 34 617.20
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция №1 " Доставка на олекотена ограда 301.л.м. "
    Изпълнител: "ИМПУЛС 09" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 106.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция №2 "Доставка на платна за защитни системи за изкопи - 2 комплекта"
    Изпълнител: СТЕНОР ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 14 740.00
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция №3 "Доставка на защитна мрежа за скеле - 2500 м2."
    Изпълнител: СТЕНОР ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 375.00
  • Обособена позиция 4: Обособена позиция №4 "Доставка на елементи за скеле ."
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 5: Обособена позиция №1 " Доставка на олекотена ограда 301.л.м. "
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 6: Обособена позиция №2 "Доставка на платна за защитни системи за изкопи - 2 комплекта"
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 7: Обособена позиция №3 "Доставка на защитна мрежа за скеле - 2500 м2."
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 8: Обособена позиция №4 "Доставка на елементи за скеле ."
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN