Идентификация

Номер от ИСУН BGLD-2.003-0002-C02
Наименование на проекта Модел за интегрирано развитие за образование и грижа в ранна детска възраст в град София
Бенефициент 000696327 Столична община
Източник на финансиране ФМ на ЕИП ==> Местно развитие, намаляване на бедността и подобрено включване на уязвимите групи
Дата на сключване на договора/заповедта 19.04.2022
Дата на стартиране 19.04.2022
Дата на приключване 31.07.2024
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП В изпълнение (от дата на стартиране)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Югозападен (BG41), София-Град (BG411), Столична

Описание

Кратко описание на проекта
Проектно предложение  „Модел за интегрирано развитие за образование и грижа в ранна детска възраст в град София“ цели да предостави подкрепа на деца и семействата от уязвими групи живеещи в три района на Столична община, с концентрация на ромско население-р-н "Люлин"- ж.к. "Филиповци", р-н "Красна поляна"-кв. "Факултета", р-н "Слатина"- кв. "Хр. Ботев", за подобряване на достъпа до здравна грижа, формиране на родителски умения, подобряване на семейната среда, повишаване на училищната готовност и включване в образователната система. Предвижда се разширяване на услугите предоставяни от вече функциониращи центрове в ж.к. "Филиповци" и кв. "Факултета" и създаване на нов хъб, предоставящ функционално свързани услуги за образование и грижи в ранна възраст, за децата необхванати от ранно образование от кв. "Хр. Ботев". Дейностите са изготвени в отговор на анализ на ситуацията, направен по методологията „Бърза оценка и отговор“ от екипът партньора Ф-я "Здраве и социално развитие".По данни на ГРАО децата на възраст 0-6 години в трите общности е 2765, като тези, които не са обхванати в образователни услуги са 2145 (по данни на ИСОДЗ и общинските администрации). Тези деца се отглеждат в домашна среда, често имат затруднения със социалната адаптация в училище, поради липса на базисни умения и недостатъчно ниво на владеене на български.Проектът предлага комплекс от функционално свързани услуги за подобряване достъпа до образование в ранна възраст, повишаване на ангажираността на родителите и активиране на семействата и общността за осигуряване на качествено образование и грижи, чрез множество последователни интервенции:формиране на родителски компетентности, подобряване достъпа до здравна грижа, подобряване на социалните и житейските умения, подкрепа на когнитивното и социално развитие и ранно образование на децата.Проектът ще обхване над 300 деца и техните семейства. Проектът ще се изпълнява в партньорство с Българо-Норвежко Дружество (БНД) и Ф-я "Здраве и социално развитие".
Дейности
  • Дейност: Екип за управление на проекта: В изпълнение на дейността ще бъде сформиран Екип за управление на Проекта непосредствено след сключване на ДБФП и практическото му стартиране. Екипът ще организира и контролира всички необходимите дейности, свързани с управление на Проекта и договора за БФП, в това число: сключени и изпълнени договори за обществени поръчки- мониторинг и контрол; извършени плащания на изпълнители, проектен екип, партньори и др.; осигуряване на правилно, законосъобразно, административно, техническо и финансово управление и изпълнение на Проекта; осигуряване на съответствие на отделни компоненти на проекта с приложимото българско и европейско законодателство; законосъобразното разходване на средства; целесъобразност на поеманите задължения и извършваните разходи; оценка и докладване за напредъка и изпълнението на Проекта; докладване на нередности; цялостно съхранението на документацията; организиране и извършване на проверки на място на изпълнението на СМР дейности, с оглед потвърждаване на действителното им извършване; осъществяване на координация и взаимодействие с отдели и звена на общинската администрация, както и с външни институции, по отношение на процедури, които трябва да бъдат извършени във връзка с изпълнението на Проекта; комуникация с партньорите, Програмния оператор, командировки в Норвегия и други. Изпълнението на дейността ще гарантира устойчивото и качествено управление на Проекта в съответствие със заложените цели и очаквани резултати. Екипът за управление на проекта ще се състои от: ръководител, координатор, финансов експерт, експерт образователни дейности, експерт социални дейности и експерт СМР Разходите на екипът работещ по проекта ще включват брутните заплати и съответните социално-осигурителни вноски за сметка на работодателя, както и други допълнителни разходи, включени във възнаграждението съобразно бюджета на проекта и обичайната политика за възнаграждения на Бенефициента. В екипът ще бъде включен и счетоводител на Партньорът Фондация "Здраве и социално развитие"., Договорена стойност: 68 426.40 , Отчетена стойност: 37 757.98
  • Дейност: Доставка на оборудване и строителни дейности: Съгласно изготвени количествено стойностни сметки в съществуващите два хъба - ж.к. "Филиповци" и кв. "Факултета" ще бъдат извършени дейности по реконструкция и ремонт, пряко свързани с осъществяването на дейностите по проекта, които са необходими за постигане на поставените цели. За кв. "Христо Ботев" се предвижда на предоставен от район общински терен, да се поставят преместваеми постройки, които да се използват за дейностите по проекта. Минималните изисквания за помещения са: голяма зала около 50кв.м. с кухненски ъгъл (мивка, печка, абсорбатор, миялна машина, хладилник и плот), конвекторни печки/климатик столове, килим, 4 детски масички със 16 детски столчета, етажерки, шкафове и др.); Два кабинета по около 12- 16кв.м. Единият за консултации, другият за офис. Оборудване: 2 малки бюра, 2 компютъра, принтер с копирна машина, диспенсър за вода, конвекторни печки/климатик, шкаф със заключваща се врата за съхранение на документация и др.; три тоалетни и една душ-кабина; Помещение за раздавателен пункт за детска кухня (малко – 3-4 кв.м.) с врата с прозорец навън, за да се раздава храната. (мивка, шкаф и плот); Складово помещение (стелажи); Ограда и портал за вход или сградата да постави така, че да граничи с улицата и да се оформи вътрешен двор, в който може да се сложи детска площадка след време. (СОТ). Предвидени са и проектиране, фундамент и присъединяване към електроснабдяване и ВИК, авторски надзор. За кв. "Факултета" се предвижда изграждане на детска площадка с размери 10 х 10 м. до 10 х 15 м. с едно комбинирано и 3-4 индивидуални съоръжения; изграждане на покрита беседка с места за сядане; вертикална планировка; направа на ажурна ограда с ламели; доставка и монтаж на керамични плочи за под; демонтаж на подова настилка; разбиване на армирана замазка; изкоп за изравняване; трамбоване на изкоп; направа на армирана настилка; направа на подово отопление с нагревателен филм; направа на гипсофазерна подова система; доставка и монтаж на ламиниран паркет. За ж.к.. "Филиповци" се предвижда 1. Демонтаж на: шкафове, гардероби, стар балатум и ламиниран паркет на под, стар изгнил паркет вкл. настилката под него, стара дървена дограма, фаянсова облицовка по стени в тоалетни, смесители за мивка, порцеланови мивки, съществуващ водопровод в тоалетни(вкл.разбиване),стара канализационна инсталация (вкл.разбиване), съществуващи тоалетни клекала (вкл.разбиване), водомерен възел за студена вода, ел.табло, ел.контакти, ел.бойлер, осветителни тела; 2. Изчукване и премахване на отлепена шпакловка по стените (частично), отлепена мазилка по стените (частично); 3. Доставка и монтаж на ПВЦ дограма (прозорци), доставка и полагане на армирана циментова замаска по под; ел.табло; осветителни тела, контакти, ел.бойлер, канал Ф-50 в баня и кабинети, водомерен възел за студена вода, дълбоко проникващ грунд по сетни и тавани, 4. Преработка на ел.инсталация; преработка на канализационна инсталация Ф 110 мм за тоалетни (2лек.),доставка и полагане на водопровод от ППР ф20мм - студена и топла вода, доставка и полагане на грунд (бетонконтакт)по под и стени тоалетни, доставка и полагане на топлоизолация, доставка и полагане на самопочистваща се мазилка по стени, интериорна врата и др. Предвижда се монтаж на хидрофор и резервоар поради проблеми с водоподаването. Предвидени са разходи за застраховане на сградите и оборудването, обект на финансиране, в лицензирана в България компания срещу обичайните застрахователни събития (като кражба, пожар и др.), както по време на изпълнението на проекта, така и минимум 5 години след одобрението на окончателния доклад на проекта. , Договорена стойност: 411 851.17 , Отчетена стойност: 5 000.00
  • Дейност: Работа с общността и алтернативна детска градина : Дейността има за цел да подобри училищната готовност на децата 3-5 години във Факултета, така че те да могат да се справят с изискванията на началното образование, подобряване на достъпа до услуги и създаване на устойчив механизъм за решаване на проблемите на общността. Дейността включва: Дневна грижа за деца, необхванати от образователната система. 25 деца (годишно) ще посещават алтернативна детска градина . Техните родители ще бъдат включени в специализирана програма за развитие на родителските умения и съвместни занимания между децата и родителите. Предвижда се и развитие на общностна библиотека. Предвижда се информиране и подкрепа по всякакви административни въпроси, по отношение на достъпа до услуги- социални, здравни и образователни, във връзка с отглеждането на техните деца, както и консултации относно техните здравно-осигурителни, граждански и социални права. Семействата ще бъдат подпомагани да се регистрират в Информационна система за обслужване на детските заведения, подготвителните групи и първи клас в училищата (ИСОДЗ), съдействие при попълване на документи за достъп до социално подпомагане, помощи за деца и др. Предвижда и възможност за придружаване. Придружаването е услуга, в която родителят и детето, заедно с представител на услугата посещава съответната институция – здравна, социална, образователна за да подадат необходимите документи или да получат достъп до услуга - записване, консултация, диагностика, лечение. Дейността предвижда общностни кампании – информационни и здравни. Ще се води кампания за информиране и мотивиране за записване и редовно посещаване на заниманията в детска градина, кампания за мотивиране за записване в детска кухня, кампания за мотивиране и провеждане на имунизация и т.н. Повишаване на информираността относно ползите от детската кухня за децата и мотивиране на майките да ползват услугата. За 30 деца ще бъдат осигурени комплект буркани и капачки, изискващи се от кухнята при първоначално записване. Предвижда се градско училище - посещения на различни културни, образователни, обекти с обществено предназначение и развлекателни места, за практическо запознаване с различни аспекти на социалния живот. В Здравно-социален център Филиповци е необходимо разширяване на услугите в посока подобряване на здравното обслужване на децата и семействата и прилагане на интегриран подход в подкрепа на РДР. Предвижда се да се направят постъпки да бъде привлечен лекар, който да поеме медицинското обслужване на здравноосигурените членове на общността - в най-голяма степен на децата. Дейността предвижда и създаване на устойчив механизъм за решаване на проблемите на общността. Към всеки хъб да се сформира настоятелство на родители от общността. Настоятелство ще има консултативни и организационни функции по отношение на услугите и програмите предлагани в хъбовете, ще участват и в организацията на различни дейности, кампании и т.н. Предвижда създаването на обществен съвет/работна група в подкрепа на ранното детско развитие и образователните въпроси в местните общности на територията на СО. В обществения съвет ще бъдат поканени представители на трите районни администрации, на територията на които са разположени общностите, в които ще се реализира проекта, както и на други райони с концентрирани ромски общности на територията на Столична община като Орландовци и Искър. В обществения съвет ще участват и представители на НПО, които работят с ромска общност, представители на екипите на хъбовете, образователни медиатори, представители на настоятелствата, ромски лидери., Договорена стойност: 24 245.36 , Отчетена стойност: 16 107.79
  • Дейност: Дейности за повишаване на капацитета на родителите за качествена грижа в ранна детска възраст: Анализът на ситуацията в трите общности показва, че възрастните, които полагат грижа за най- малките рядко се ангажират с дейности с тях. Дейността предвижда активности, свързани с подобряване на уменията на родителите да подкрепят РДР и включва: Съвместни занимания на деца и родители за стимулиране на детското развитие в домашна среда по специалната програма Елементът игра®, в трите й компонента: „Библиотека на играчките“, „Музика в действие“, „Разкажи ми приказка“. Програмата има за цел да осигурява достъп до преживявания и учене през игра и обучение за възрастни как да подкрепят детското развитие. Дейности в подкрепа за подобряване на храненето на децата 0-6 г. Предвиждат се обучения по здравословно хранене в зависимост от потребностите на различните възрасти деца, както и обучения по готвене за майките. Дейността предвижда дейности за активното участие на родителите. Целта на дейността е ангажиране и активиране на семействата и общността за осигуряване на качествено образование и грижи в ранна детска възраст. Предвиждат се обучения на родители, които да обхващат 5-те области на въздействие на развитието спрямо Рамката за пълноценна грижа, на УНИЦЕФ, СЗО и Световната банка: здраве, хранене, ранно учене, сигурност и безопасност и отзивчиви родителски грижи. Това е осем модулно обучение за формиране на родителски умения, съобразени с възрастта на децата, което задава връзките на семейството и останалите социални структури, в които то трябва да се впише, за да осигури успешното социално функциониране на детето. Предвижда се градско земеделие- съвместни дейности за деца и родители, която стимулира партньорско общуване, но и мотивира децата да се хранят здравословно, Договорена стойност: 20 180.00 , Отчетена стойност: 11 887.12
  • Дейност: Подбор и обучение на персонал: Целта на дейността е да бъдат ангажирани екипи, които да предоставят качествени и компетентни услуги в подкрепа на ранното детско развитие и образование на децата 0-6г. в трите общности. За целта експерт “Ранно детско развитие” (РДР) ще подбере подходящи специалити, както и сътрудници от ромските общности, които да работят за реализиране на дейностите в трите хъба. Ще бъдат създадени три мултидисциплинарни и мултиетнически екипи (по един за всеки един от хъбовете), които ще работят с децата и техните семейства, за развиване на социалните и когнитивни умения и включване на децата в образователната система, развитие на местните общности и преодоляване на негативните стереотипи. В рамките на проекта ще бъдат наети трима педагози, трима образователни ромски медиатора. Освен това се предвижда да се ангажират и психолози, логопед, като и помощник учител, който да помага в целодневната грижа в хъба в ж.к. Факултета. Ще бъдат създадени три самостоятелни, относително автономни мултидисциплинарни екипа, като всеки един от тях ще функционира и ще предоставя услуги в една от обособените ромски общности. Логопедът ще обслужва по график всеки един от хъбовете за услуги. За да бъде осигурено качеството на услугата се предвижда екипите да бъдат консултирани от методисти/супервизори на ХЕСЕД. , Договорена стойност: 362 364.85 , Отчетена стойност: 193 282.26
  • Дейност: Информация и публичност и одит : Предвидени са комплекс от мерки за популяризиране приноса на ФМ на ЕИП 2014-2021 за намаляване на икономическите и социални неравенства в Европа, укрепването на двустранните отношения м/у държавите донори и бенефициери и заложените в Проекта дейности, цели,обхват и очаквани резултати сред широката общественост, медиите и заинтересованите страни гарантирайки по този начин откритост. Заложените мерки са съобразени с Анекс 3-Ръководство за комуникация и дизайн и ще съдържат всички задължителни изкисвания. Кампанията е фокусирана върху: - Изработване и поставяне на 1 билборд в кв. "Христо Ботев"; -Изработване на информационна табела на проекта - 3 бр. по един брой за всеки хъб; -Разработване и поддържане на двуезична интернет страница, чрез която да запознаваме обществото с работата, която вършим в рамките на ФМ и реалните промени в живота на хората, които постигаме. Интернет страницата ще съдържа новини и актуална информация на бълг. и англ.език за изпълняваните дейности, резултати и въздействието на Проекта, както и информация за Програмата, грантовете, участието на Партньорите; -2 планирани пресконференции, които ще изиграят ролята на акцентни моменти от общата комуникационна среда, създадена с цел популяризиране на Проекта. В пресконференциите ще бъдат поканени медии и институции, имащи отношение към Проекта. Встъпителната пресконференция в началото, а заключителната преди приключване на Проекта; -Организиране и провеждане на кръгла маса. В рамките на посещението на норвежките експерти ще се проведе кръгла маса на тема: „РДР в ромската общност: предизвикателства и перспективи“. За участие в кръглата маса ще бъдат поканени експерти от отдел „Образование“ и „Здравеопазване“ на Столична община, експерти от съответните направления от районите администрации на Красна поляна,Люлин и Слатина, неправителствени организации, родители, други заинтересовани лица. Общо 30 експерта ще участват в кръглата маса. За провеждането на кръглата маса се предвижда наем зала, кафе пауза и материали за срещите. В рамките на кръглата маса ще бъдат проведени панелни дискусии по теми, свързани с достъпа до ранно образование, подобряване на достъпа до здравни услуги и перспективи пред развитието на услуги в подкрепа на РДР. Панелните дискусии ще се водят от експертите на Столична община, които участват в екипа на управление на проекта. -Дизайн, изработване и разпространение на информационни брошури – 300 бр. Брошурите ще са на английски и български език; -Дизайн, изработване на стикери за оборудването - 300 бр.; -Закупуване и брандиране на рекламни материали - раници - тип мешки 400 бр., детски чадъри 400 бр., химикалки 1000 бр; Всички материали и документи, разработени в рамките на проекта, както и цялата информация, публикувана в интернет, ще включва информация за проекта, неговия напредък, постижения и резултати, сътрудничеството с партньори от държавите донори, подходящ снимков/ онагледителен материал, контактна информация и ясна референция към Програмата и ФМ на ЕИП 2014-2021 г. Всички изработени рекламни материали по финансираните проекти ще бъдат съобразени с изискванията за визуализация и публичност на Програмата. В рамките на тази дейност се предвижда провеждане на одит на проекта, в рамките на който ще се получинезависимо одиторско мнение относно законосъобразното и целесъобразно изпълнение на Проекта в съответствие с международните одиторски стандарти, при съблюдаване на изискванията на приложимото национално законодателство и съотносимите към него нормативни актове, осигуряващи принципите на прозрачност, устойчивост и добро финансово управление на Проекта. Целта е да се извърши навременна и независима оценка на разходите, предвидени в бюджета на Проекта, и да се проверят документите, подготвени във връзка с неговото изпълнение. Одиторът се ангажира да извърши одит на проекта в съответствие с изискванията на приложимото национално законодателство, Международни одиторски стандарти и Регламент за ФМ на ЕИП 2014 - 2021 г., Договорена стойност: 27 400.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Споделяне на добри практики и създаване на двустранните отношения с Норвегия: Дейността има за цел споделяне на добри практики с чуждестранния партньор в областта на подобряване на ранното детско развитие и училищната готовност на децата от уязвими общности. Това е от съществено значение защото Норвегия е страна на първо място по индекс за човешко развитие, известна е със своята щедра социална политика и иновации и заема трето място в света като най-добро място за отглеждане на деца за 2020 година според Best countries report. Дейността ще се изпълнява в партньорство с Българо-Норвежко дружество. Дружеството има за мисия да развива отношенията между България и Норвегия, такава ще бъде и неговата роля в рамките на проекта- да организира и изпълни на местна почва дейностите по обмяна на опит и развитие на двустранните отношения. Предвиждат посещения за обмяна на опит в страните партньори по проекта, както и посещения за обмяна опит с други НПО в България. В рамките на дейността се предвижда посещение на норвежкия специалисти и експерти в областта на ранното образование и грижа в България. Продължителност на посещението е четири дни. Шест експерта от норвежка страна ще посетят услугите по проекта, ще се запознаят с условията на живот в кварталите и предизвикателствата за отглеждане на деца в изолираните ромски общности, ще дискутират с местните екипи опита си в Норвегия в областта на ранното детско развитие. Норвежките експерти, ще участват в кръглата маса „Ранното детско развитие в ромската общност: предизвикателства и перспективи“ Посещение на български експерти в Норвегия. По данни от партньорската организация и данни от доклади и изследвания, в Норвегия РДВ се възприема като част от образователната система и се ръководи от специално създадена дирекция към Министерството на образованието и научните изследвания, която изпълнява функции по одитиране, събиране на данни, формулиране на политики и проектиране на разходите за системата в националния бюджет. Местните власти имат тясно ограничен периметър на действие при формулирането на политики, но се спазва консенсусен подход за колективно вземане на оперативни решения. За децата до 1 г. много рядко се търсят услуги по отглеждане, тъй като родителите ползват високоплатен родителски отпуск с времетраене около една година. В Норвегия дневни центрове, съществуващи под различни форми (т.нар. „barnehager“) също постигат почти универсален обхват на децата и също са обществено-финансирани. Предвижда се в рамките на посещението българските представители да посетят две добри практики за ранно образование на децата, както и да се проведе среща за обмяна опит. В рамките на срещата българските експерти ще се запознаят с образователната и здравната система на Норвегия, както и възможностите за ранно образование, които Норвегия предлага. , Договорена стойност: 63 020.79 , Отчетена стойност: 61 430.74
  • Дейност: Анулирана: ,, Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Анулирана: ,, Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: ,: ,, Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: ,: ,, Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00

Участващи организации

Партньори
  • Партньор: Фондация "Здраве и социално развитие" - ХЕСЕД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност: 285 668.74
  • Партньор: Българо-Норвежко Дружество БНФ, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
Изпълнители
  • Изпълнител: СОФИНВЕСТ ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 3 959.93 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: БРЕЙН СТОРМ КОНСУЛТ - ОД ООД, Договорена стойност по проекта*: 4 980.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ММ АГРО БГ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 154 085.66 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Елена, Договорена стойност по проекта*: 14 280.00 , Отчетена стойност**: 10 710.00
  • Изпълнител: ЕТ РЕКЛАМНА АГЕНЦИЯ АБ - АНЕЛИЯ МИНКОВА, Договорена стойност по проекта*: 360.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ЮЛЕКС БМ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 5 000.00 , Отчетена стойност**: 5 000.00
  • Изпълнител: ВАДИМ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 834.00
  • Изпълнител: ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 17 436.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ЙЕТТЕЛ БЪЛГАРИЯ ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 298.41
  • Изпълнител: БИЛД КОНСУЛТ 2000 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 58 809.20 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: КАВ Инвест, Договорена стойност по проекта*: 14 001.20 , Отчетена стойност**: 10 112.38
  • Изпълнител: Електрохолд Продажби ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 221.76
  • Изпълнител: РАЙОН "СЛАТИНА", Договорена стойност по проекта*: 1 814.04 , Отчетена стойност**: 907.20
  • Изпълнител: НЕТЕКС-НГ ООД, Договорена стойност по проекта*: 264.00 , Отчетена стойност**: 144.00
  • Изпълнител: ТРАНС КО 04 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 28 087.83 , Отчетена стойност**: 0.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Брой деца, обхванати в образователните и социални дейности, предлагани от хъбовете (hubs), Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 300.00 , Достигната стойност: 354.00
Индикатор 2 Брой на създадени хъбове за ранно детско образование и грижи, осъществяващи образователни и социални мерки за уязвими деца на възраст от 0 до 6 години, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 3.00 , Достигната стойност: 2.00
Индикатор 3 Number of staff from Donor states participating in exchanges with Bulgarian projects (disaggregated by gender, Donor state), Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 6.00 , Достигната стойност: 6.00
Индикатор 4 Number of projects involving cooperation with a donor project partner (disaggregated by Donor state), Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 5 Level of satisfaction with the partnership, Мерна единица: Скала 1-7, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 4.50 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 6 Number of staff from Bulgaria participating in exchanges with Donor States (disaggregated by gender, Donor State), Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 8.00 , Достигната стойност: 7.00
Индикатор 7 Level of trust between the cooperating entities in Bulgaria and the donor countries, Мерна единица: Скала 1-7, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 4.50 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 8 Share of cooperating organisations that apply the knowledge acquired from bilateral partnership, Мерна единица: %, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 50.00 , Достигната стойност: 100.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 977 488.57 BGN
БФП 977 488.57 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 879 740.22 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Директно договаряне със счетоводител за фондация "Здраве и социално развитие", Прогнозна стойност: 14 280.00
  • Обособена позиция 1: Счетоводител
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Договор за наем, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Наем
    Изпълнител: РАЙОН "СЛАТИНА"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 814.04
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване, Прогнозна стойност: 9 377.03
  • Обособена позиция 1: доставка и монтаж на обзавеждане и оборудване
    Изпълнител: ТРАНС КО 04 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 11 125.06
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: доставка и монтаж на оборудване на предестваем обект, Прогнозна стойност: 14 135.66
  • Обособена позиция 1: доставка и монтаж на оборудване на предестваем обект
    Изпълнител: ТРАНС КО 04 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 16 962.77
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Доставка на електрическа енергия, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на електроенергия
    Изпълнител: Електрохолд Продажби ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Доставка на Интернет за Хъба в кв. "Христо Ботев", Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на Интернет за Хъба в кв. "Христо Ботев"
    Изпълнител: НЕТЕКС-НГ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 264.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Доставка на оборудване и строителни дейности, Прогнозна стойност: 393 351.17
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: извършване на независим одит, Прогнозна стойност: 4 150.00
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: Извършване на реконструкция и строително-ремонтни дейности по проект: BGLD-2.003-0002 „Модел за интегрирано развитие за образование и грижа в ранна детска възраст в град София“ по програма „Местно развитие, намаляване на бедността и подобрено включване на уязвими групи“, финансирана от Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство 2014-2021 г., Прогнозна стойност: 58 820.20
Процедура 10 Предмет на предвидената процедура: Изграждане и монтаж на хидрофорна помпа, Прогнозна стойност: 5 000.00
  • Обособена позиция 1: Изграждане и монтаж на хидрофорна помпа
    Изпълнител: ЮЛЕКС БМ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 000.00
Процедура 11 Предмет на предвидената процедура: Изработване и доставка на информационни материали (брошури и стикери) по обособени позиции, Прогнозна стойност: 1 625.00
  • Обособена позиция 1: Дейности по опечатване на брошури и стикери, предвидени за изпълнение по проектBGLD-2.003-0002 „Модел за интегрирано развитие за образование и грижа в ранна детска възраст в град София“ по програма „Местно развитие, намаляване на бедността и подобрено включване на уязвими групи“, финансирана от Финансовия механизъм на Европейското икономическо пространство 2014-2021 г. - обособена позиция 3
    Изпълнител: ЕТ РЕКЛАМНА АГЕНЦИЯ АБ - АНЕЛИЯ МИНКОВА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 360.00
Процедура 12 Предмет на предвидената процедура: Информация и публичност, Прогнозна стойност: 1 625.00
  • Обособена позиция 1: Печатни информационни материали
    Изпълнител: ЕТ РЕКЛАМНА АГЕНЦИЯ АБ - АНЕЛИЯ МИНКОВА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 360.00
  • Обособена позиция 2: Сайт, организиране на събития
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 13 Предмет на предвидената процедура: Одит, Прогнозна стойност: 5 000.00
Процедура 14 Предмет на предвидената процедура: Осигуряване на информация и публичност по проекти , Прогнозна стойност: 18 666.67
  • Обособена позиция 1: осигуряване на видимост, прозрачност и комуникация
    Изпълнител: ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 17 436.00
Процедура 15 Предмет на предвидената процедура: Осигуряване на СОД, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Осигуряване на СОД в хъб Христо Ботев
    Изпълнител: ВАДИМ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
Процедура 16 Предмет на предвидената процедура: Предоставяне на електронни съобщителни услуги, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Предоставяне на електронни съобщителни услуги
    Изпълнител: ЙЕТТЕЛ БЪЛГАРИЯ ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
Процедура 17 Предмет на предвидената процедура: Предоставяне на кетъринг услуги и лицензирана доставка на храна за деца над 3 годишна възраст, Прогнозна стойност: 14 000.00
  • Обособена позиция 1: Предоставяне на кетъринг услуги
    Изпълнител: КАВ Инвест
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 14 001.20
Процедура 18 Предмет на предвидената процедура: проектиране, изграждане на бетонова подложка/фундамент, поставяне на преместваем обект и авторсик надзор в кв. "Христо Ботев", район "Слатина", Прогнозна стойност: 181 704.00
  • Обособена позиция 1: проектиране, изграждане на бетонова подложка/фундамент, поставяне на преместваем обект и авторсик надзор в кв. "Христо Ботев", район "Слатина"
    Изпълнител: ММ АГРО БГ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 154 085.66
Процедура 19 Предмет на предвидената процедура: упражняване на инвеститорски контол по време на Договор № СОА24-ДГ55-147, Прогнозна стойност: 3 299.94

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN