Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-1.003-0811-C01
Наименование на проекта "Агресивно увеличаване на присъствието на "Ай Ду Адв" ООД в глобализиращия се и дигитализиращ се световен пазар на дизайн и реклама посредством назначаване на нови, млади и креативни служители"
Бенефициент 201596256 АЙ ДУ АДВ ООД
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 17.08.2016
Дата на стартиране 17.08.2016
Дата на приключване 16.11.2017
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София

Описание

Кратко описание на проекта
Проектът цели да осигури трайна заетост на млади хора до 29-годишна възраст в перспективната и конвертируема сфера на компютърния дизайн, визуална комуникация и рекламата, както и да повиши по този начин възможностите и конкурентоспособността на фирмата на българския и най-вече на чуждия пазар. 
Фирма "Ай Ду Адв" ООД се e наложила на българския пазар. Нейни клиенти са: Данон, Уникредит Булбанк, Експрес Банк, БАКБ, ПИБ АД, ОББ, Пиреос Банк и др. Фирмата има поръчки от чужбина и си е поставила за цел да навлезе по-агресивно на международния пазар, като предлага висококачествени продукти с висока добавена стойност.  Именно затова "Ай Ду Адв" залага на младите хора, които имат нужда от реална среда, за да реализират потенциала си. Вярваме, че комбинацията от наетите вече опитни дизайнери и младите хора ще допринесе за увеличаване на креативността, продуктивността и качеството на продуктите. Подкрепата на ОП РЧР ще позволи на фирмата да реализира плановете си по-бързо и с по-голям размах, осигурявайки устойчива и перспективна среда за реализация на уязвимата група. Ай Ду Адв има амбицията да развие и задържи тези млади хора, увеличавайки по този начин своя капацитет, а и осигурявайки им постоянна работа и възможност за израстване. Предвидените нови раб. места са общо 4 бр. (безработни младежи до 29 години): 4 бр. дизайнери (специалист предпечатна подготовка, графичен дизайнер -2-ма , 3D дизайнер). Предвидено е и закупуване на висококачествено компютърно оборудване. Обучения не са предвидени поради факта, че необходимите служители притежават необходимата квалификация. 
Дейности: 1) Подготовка и управление на проекта. 2) Провеждане на тръжни процедури и доставка на оборудване. 3) Подбор и наемане на служители от целевата група. 4) Публичност.
Резултати: 1) Осигуряване на устойчива, качествена и трайна заетост на 4 бр. неактивни младежи до 29 г. 2) Повишено качество и конкурентоспособност на фирмата на българския и международния пазар.
Дейности
  • Дейност: Д Е Й Н О С Т - 1. Подготовка и управление на проекта.: Тази дейност ще протича през целия период на изпълнение на проекта и цели правилното му изпълнение и постигане на заложените цели и резултати. Разделяме я на 2 поддейности: 1.1. ПОДГОТОВКА. В тази поддейност са предвидени: - Изготвяне на документация и съгласуване с Договарящия орган на тръжните документи, свързани с закупуване на оборудване за новоткритите работни места. - Изготвяне на документация и съгласуване за новооткритие работни места. Включва- изисквания, длъжностни характеристики и др. съпътстващи документи. Предвижда се поддейността да приключи за 3 месеца. 1.2. УПРАВЛЕНИЕ. Тази дейност ще трае през целия период на изпълнение на проекта и ще приключи след неговото финално отчитане. За целта е предвиден ръководител с опит в управление на проекти по оперативни програми и опит в подбор и назначаване на служители. Ръководителя ще бъде назначен на граждански договор. Към проектното предложение е приложена автобиография на лице с необходимата квалификация и опит Дейността на ръководителя ще е да организира и следи за правилното изпълнение на проекта, постигане на целите за бенефициента и доброто отчитане пред ДО. В неговите правомощия и задължения са: - поддържане на комуникацията с ДО - следене за изпълнение на план-графика. - следене за законосъобразното провеждане на процедурите за избор на доставчици на оборудване. - следене за прозрачния и законосъобразен избор на служителите. - контрол върху изпълнението на бюджета по проекта и отчетите към ДО, съхраняване досието на проекта., Договорена стойност: 5 250.00 , Отчетена стойност: 5 250.00
  • Дейност: Д Е Й Н О С Т - 2. Провеждане на тръжни процедури и доставка на оборудване. : Дейността ще бъде извършена от външен изпълнител, избран чрез адекватния и законов избор на изпълнител (публична покана или възлагане без тръжна процедура). За да се спазят принципите на доброто управление при възлагане без тръжна процедура ще бъдат събрани минимум 3 оферти. 1- процедура. 4 броя - Компютърни графични работни станции - по прогнозна стойност - 3300 лв . В съответствие с характеристиките на всяко новоткрито работни място ще бъде изготвени технически спецификации за необходимата компютърна система и необходимия софтуер. Тове ще стане от комисия в състав: Управителя на фирмата, главния дизайнер и външен компютърен експерт. Имайки предвид характера на работата е необходимо да се закупят компютърни станции от най-висок клас, които да осигурят бързина, производителност и конкурентноспособност. Необходимо е техниката да може да служи поне в следващите 4 години. Важено изискване към доставчика ще бъде гаранционното обслужване и времето за остраняване на проблемите., Договорена стойност: 13 200.00 , Отчетена стойност: 13 200.00
  • Дейност: Д Е Й Н О С Т - 3. Подбор и наемане на служители от целева група: В рамките на тази дейност ще бъде извършено публикуването на обявите, подбора и назначаването на служителите от целевата група. Предвижда се да бъде извършена първоначална селекция на кандидатите, след което комисия от 3-ма служители на фирмата да оценят кандидатите. Одобрените кандидати ще бъдат поканени да сключат трудов договор с Ай До Адв. Заложените нови работни места са следните: - 2 бр. специалисти - графични дизайнери - 1 бр. специалист - предпечатна подготовка - 1 бр. специалисти - 3D дизайнер Изискванията за кандидатите за позициите са следните: - завършено средно или висше образование в някоя от следните области: Дизайн, компютърна графика, пространствено оформление, плакат, визуална комуникация, анимация, художествено образование, реклама, графика, архитектура, 3D моделиране, уеб-дизайн. Трудов стаж няма да бъде изискван като задължително условие. Добро познаване на съответните специализирани компютърните програми. Отново подчертаваме, че в проектът не са заложени обучения поради това, че допустимите такива покриват базови знания. Тези знания ще са придобити вече от новоназначените служители по време на тяхното образование или друга квалификация. Въпреки това 3-ма от опитните служители ще бъдат като наставници на младите хора и ще ги напътстват, обучават и споделят опита си за специфичните задачи и проблеми. За наставниците не са предвидени средства по настоящото проектно предложение. Предвижда се дейността да стартира от 1-ри месец и служителите да бъдат назначени към 3-ти месец от началото на проекта. Работните места ще бъдат заети през останалите 12 месеца от изпълнението на проекта. Минимум 50% от работните места ще бъдат запазени и след приключване, като амбицията на фирмата е да запази всички. , Договорена стойност: 34 704.00 , Отчетена стойност: 35 709.09
  • Дейност: Д Е Й Н О С Т - 4. Публичност.: ПУБЛИЧНОСТ В съотвествие с изискванията на ОПРЧ по тази дейност са предвидени следните дейности, осигуряващи публичност за подкрепата: - стикери на всички активи, закупени по програмата - 8 бр. - табелки на новоткритите работни места - 4 бр. - външна табела - 1 бр. - банер в уеб сайта на фирмата - 1 бр. ПУБЛИЧНОСТ Ще бъде нает външен изпълнител, който да предостави проект и да изработи необходимите материали. Изпълнителя ще извърши и монтажа където е необходимо. Изработените материали ще визуализират подкрепата през зелия период на изпълнение на проекта., Договорена стойност: 980.00 , Отчетена стойност: 524.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: АДСИС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 13 200.00 , Отчетена стойност**: 13 200.00
  • Изпълнител: Димитър, Договорена стойност по проекта*: 5 250.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 524.00 , Отчетена стойност**: 524.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 2.00 , Достигната стойност: 2.00
Индикатор 2 Безработни и неактивни участници, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 4.00 , Достигната стойност: 5.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 54 134.00 BGN
БФП 54 134.00 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 53 678.00 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Изработка и доставка на материали, осигуряващи публичност., Прогнозна стойност: 980.00
  • Обособена позиция 1: Изработка и доставка на материали, осигуряващи публичност
    Изпълнител: ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 524.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Ръководител проект Бюджетно перо - 12.1., Прогнозна стойност: 5 250.00
  • Обособена позиция 1: Ръководител проект
    Изпълнител: Димитър
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 250.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Съобщение за набиране на ценови предложения за избор на изпълнител на дейности по проект „Агресивното увеличаване на присъствието на „Ай Ду Адв“ ООД в глобализиращия се и дигитализиращия се световен пазар на дизайн и реклама посредством назначаване на нови, млади и креативни служители“, BG05M9ОP001-1.003-0811-C01,, Прогнозна стойност: 13 200.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на компютри
    Изпълнител: АДСИС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 13 200.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN