Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-1.003-0013-C01
Наименование на проекта Осигуряване на заетост и професионална квалификация на неактивни младежи в Артвижън ЕООД
Бенефициент 148084781 АРТВИЖЪН ЕООД
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 13.07.2016
Дата на стартиране 13.07.2016
Дата на приключване 12.10.2017
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Североизточен, Варна, Аксаково, гр.Аксаково

Описание

Кратко описание на проекта
“Артвижън” – гр. Варна е водеща агенция в областта на рекламата като постепенно разширява дейността си. Днес предлага както изработка на единични рекламни материали, така и комплексни рекламни решения и цялостно рекламно обслужване. Фирмата разполага със собствени производствени бази и печатница, което позволява контролирането на цялостния процес на изработка – от създаване на идейния проект до крайния вид на рекламните материали. За качеството на работа и професионалното отношение гарантира екип от млади специалисти – дизайнери, художници, фотографи, които могат да направят всички желания и идеи реални рекламни продукти. Творческите и производствените екипи работят при оптимална организация – спазване на кратки срокове, поемане на експресни поръчки, без това да влияе на цената. Фирмата предлага широка гама от изделия от стиропор и фибран.
С оглед големия капацитет работа и тенденциите за по-нататъшно бъдещо увеличение на поръчките, фирмата се нуждае силно от 8 нови лица. По тази програма фирмата ще успее да се възползва и от извършване на обучение по професионална квалификация на своите бъдещи служители, тъй като работата е доста специфична и изисква специални умения. Изпълнението на проекта ще даде възможност за подобряване на работната сила и ще окаже положително въздействие върху борбата с безработицата на младежите в страната. С оглед по-висока квалификация на служителите, те ще преминат обучения по професия, което би спомогнало за повишаване на тяхната мотивация за работа. Всички тези положителни ефекти ще рефлектират върху целевата група, а от своя страна ще повиши производителността на труда и конкурентоспособността на всички работещи във фирмата. Предвижда се да се увеличи и технологичния капацитет като се закупи лазерно-оптична маркираща система, която ще спомогне за работата на новите служители. Досегашният опит на фирмата в обучаването на млади хора показва високи резултати в тяхното по-нататъшно професионално развитие.
Дейности
  • Дейност: Провеждане на интервюта и наемане на неактивни лица за период от 12 месеца.: Изпълнението на тази дейност ще се осъществи чрез публикуване на обяви в специализирани интернет сайтове за предлагане на свободни позиции на неактивни лица до 29г. Ще се извърши подбор на подходящите кандидати, след което ще се проведат интервюта, за да се изберат конкретните лица. Новоназначените лица ще сключат в съответствие с действащата нормативна уредба трудови договори. На лицата ще бъдат изплащани работни заплати и здравни, социални и други необходими вноски. Първоначалният период, за който ще бъдат назначени новите служители е 12 месеца, като след изтичане на този период трудовите отношения нa 5 от тях ще бъдат продължени за още 1 година. По време на първата година на новите служители ще се даде възможност за преминаване на курс за обучение по професионална квалификация за позицията, на която са наети. Възнаграждението е съобразено с минималния осигурителен доход за съответната позиция. Предвидените свободни позиции, за които ще се търсят нови служители и за които ще се проведе обучение за професионална квалификация ще бъдат следните: - графичен дизайн с код на длъжността 2166 3008. За тази позиция ще се наемат шест служители с работна заплата от 587лв. Дължимите от работодателя осигуровки възлизат на 104.49лв. - заварчик с код на длъжността 7212 1001. На тази длъжност ще бъде наето едно лице с работна заплата от 380лв. Дължимите от работодателя осигуровки възлизат на 67.64лв. - монтажник, метални конструкции с код на длъжността 7214 2007. Ще се наеме едно лице с работна заплата от 380лв. Дължимите от работодателя осигуровки възлизат на 67.64лв. , Договорена стойност: 60 530.64 , Отчетена стойност: 60 590.74
  • Дейност: Провеждане на курсове за обучение по професионална квалификация на всички новоназначени лица: По време на изпълнение на тази дейност ще се проведат курсове за обучение по професионална квалификация на 6 от новоназначените лица съгласно Насоките за кандидатстване, Закона за професионално образование и обучение и Списъка на професиите за професионално образование и обучение. Провеждането на обученията за придобиване на част от професия ще бъдат съобразени с минималната продължителност на обученията. Обученията ще бъдат проведени от хора, чиято квалификация или специалност е в съответствие с нормативната уредба и държавното образователно изискване за придобиване на квалификация по съответната професия. Обучението ще бъде за квалификация в следните позиции: - графичен дизайн от професионално направление Аудио-визуални изкуства и техники; производство на медийни продукти с код на професията 213070. За тази професия ще се обучават шест служители, които ще преминат курс за професионална квалификация за част от професия по трета квалификационна степен, с продължителност не по-малка от 600 учебни часа – 1125 лв. В тези часове се включват и теория и практика. Общата стойност за придобиване на професионална квалификация на шестте служители е 6750 лв. След преминаване на обучението всеки служител ще получи сертификат за преминат курс. , Договорена стойност: 6 750.00 , Отчетена стойност: 14 850.00
  • Дейност: Закупуване на ДМА за новоназначените лица по проекта.: За нуждата на новоназначените графични дизайнери фирма Артвижън ЕООД желае да закупи лазерно-оптична маркираща система. Технологията за лазерно маркиране предоставя изключително качествено маркиране с ясни контури, работен режим без почти никаква поддръжка и изключителна гъвкавост с минимални усилия за внедряване и ниски разходи. Графичните дизайнери ще могат лесно и безпроблемно да маркират върху всякакви повърхности - метални и неметални, върху всякакви рекламни материали, което и основната дейност на фирмата. В процеса на работа графичните дизайнери ще правят различни видове проекти, като например: запалки, ключодържатели, различни детайли за промишлеността и хотелите. С тази система е възможно проектирането на различни букви, знаци и лога. Закупуването на тази система ще доведе до оптимизация на производството, по-безопасен труд, понижаване на разходите за ел. енергия, повишаване на времето за реакция. , Договорена стойност: 20 000.00 , Отчетена стойност: 19 650.00
  • Дейност: Осигуряване на публичност и визуализация на проекта.: Осигуряването на публичност е основна задача в изпълнението на проекта. Предвидено е закупуване на една информационна табела, която да бъде поставена в базата, където ще се реализира проекта и един информационен стикер за лазаерно-оптична маркираща система. Информационната табела и информационния стикер ще бъдат с необходимите параметри и технически характеристики, които гласят основните данни за проекта и приноса на ЕСФ. Фирмата ще има задължението да публикува приноса на програмата и фонда на своя интернет сайт. , Договорена стойност: 1 500.00 , Отчетена стойност: 1 250.00
  • Дейност: Извършване на организация и управление на проекта.: По време на тази дейност ще се сформира екип от служители на предприятието, които ще следят за правилното администриране и управление на проекта. Планира се екипът да се сформира от ръководител и счетоводител, които да следят постигането на целите, начините на изпълнение и заложените резултати по проекта. Всеки месец екипът ще сформира срещи, за да следи стриктно хода на изпълнение на проекта. С цел да се избегнат закъснения по графика или каквито и да било рискове екипът има задачата да изготвя протокол след всяка проведена среща, който да дава пълна яснота на напредъка по изпълнение на проекта. За определяне на възнаграждението за екипа по проекта се предвижда сключване на граждански договори. Планира се ръководителят по проекта да изработи 550 часа при часова ставка от 10лв. За счетоводителят се предвиждат 500 часа при часова ставка от 6лв. Заплащането ще бъде извършвано на тримесечие при отчетена извършена работа. , Договорена стойност: 8 500.00 , Отчетена стойност: 8 500.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: Ралица, Договорена стойност по проекта*: 3 000.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Радосвета, Договорена стойност по проекта*: 5 500.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: МЕДИА СЪРВИС ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 250.00 , Отчетена стойност**: 1 250.00
  • Изпълнител: МЕДИА СЪРВИС ООД, Договорена стойност по проекта*: 19 650.00 , Отчетена стойност**: 19 650.00
  • Изпълнител: Софос Консулт ООД, Договорена стойност по проекта*: 6 750.00 , Отчетена стойност**: 8 100.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията придобиват квалификация, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 6.00 , Достигната стойност: 6.00
Индикатор 2 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 5.00 , Достигната стойност: 5.00
Индикатор 3 Безработни и неактивни участници, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 8.00 , Достигната стойност: 9.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 97 280.64 BGN
БФП 97 280.64 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 96 680.64 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Извършване на организация и управление на проекта– избор на счетоводител., Прогнозна стойност: 3 000.00
  • Обособена позиция 1: Извършване на организация и управление на проекта– избор на счетоводител.
    Изпълнител: Ралица
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 000.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: СЪОБЩЕНИЕ ЗА НАБИРАНЕ НА ЦЕНОВИ ПРЕДЛОЖЕНИЯ за избор на изпълнител на дейност „Закупуване на ДМА за новоназначените лица по проекта” по проект BG05M9OP001-1.003-0013-C01, " Осигуряване на заетост и професионална квалификация на неактивни младежи в Артвижън ЕООД", спазвайки изискванията на ЗУСЕСИФ и ПМС 160/01.07.2016г., Прогнозна стойност: 20 000.00
  • Обособена позиция 1: Закупуване на ДМА за новоназначените лица по проекта
    Изпълнител: МЕДИА СЪРВИС ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 19 650.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: СЪОБЩЕНИЕ ЗА НАБИРАНЕ НА ЦЕНОВИ ПРЕДЛОЖЕНИЯ за избор на изпълнител на дейност „Извършване на организация и управление на проекта” по проект BG05M9OP001-1.003-0013-C01, " Осигуряване на заетост и професионална квалификация на неактивни младежи в Артвижън ЕООД", спазвайки изискванията на ЗУСЕСИФ и ПМС 160/01.07.2016г., Прогнозна стойност: 5 500.00
  • Обособена позиция 1: Избор на Ръководител за управление на проекта
    Изпълнител: Радосвета
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 500.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: СЪОБЩЕНИЕ ЗА НАБИРАНЕ НА ЦЕНОВИ ПРЕДЛОЖЕНИЯ за избор на изпълнител на дейност „Осигуряване на публичност и визуализация на проекта” по проект BG05M9OP001-1.003-0013-C01, " Осигуряване на заетост и професионална квалификация на неактивни младежи в Артвижън ЕООД", спазвайки изискванията на ЗУСЕСИФ и ПМС 160/01.07.2016г. , Прогнозна стойност: 1 500.00
  • Обособена позиция 1: Осигуряване на публичност и визуализация на проекта
    Изпълнител: МЕДИА СЪРВИС ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 250.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: СЪОБЩЕНИЕ ЗА НАБИРАНЕ НА ЦЕНОВИ ПРЕДЛОЖЕНИЯ за избор на изпълнител на дейност „Провеждане на курсове за обучение по професионална квалификация на всички новоназначени лица” по проект BG05M9OP001-1.003-0013-C01, " Осигуряване на заетост и професионална квалификация на неактивни младежи в Артвижън ЕООД", спазвайки изискванията на ЗУСЕСИФ и ПМС 160/01.07.2016г., Прогнозна стойност: 6 750.00
  • Обособена позиция 1: СЪОБЩЕНИЕ ЗА НАБИРАНЕ НА ЦЕНОВИ ПРЕДЛОЖЕНИЯ за избор на изпълнител за провеждане на курсове за обучение по професионална квалификация на шест новоназначени лиц
    Изпълнител: Софос Консулт ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 750.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN