Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-1.003-0065-C02
Наименование на проекта Млади, активни, креативни
Бенефициент 201249946 АРХ МЕДИЯ ГРУП ООД
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 29.08.2016
Дата на стартиране 29.08.2016
Дата на приключване 30.12.2021
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София

Описание

Кратко описание на проекта
АРХ МЕДИЯ ГРУП ООД е компания с две основни направления на дейността – продажби на интериорни и входни врати, покривни прозорци, строителни материали и реализация на онлайн списания за архитектура, интериорен дизайн и обзавеждане, чрез които компанията също реализира търговска дейност и приходи от реклама.

Дружеството развива устойчив и доказан във времето бизнес модел, но необходимостта от разрастване на продажбите в страната и разширяване на обхвата на онлайн изданията на немско, испано и англоезичните пазари, отправят предизвикателство за разрастване на екипа и разкриването на нови работни места, свързани с маркетинг, търговия, преводаческа и редакторска дейност.  

Чрез реализацията на настоящия проект "Млади, активни, креативни", АРХ МЕДИЯ ГРУП ООД ще даде възможност за работа на 16 безработни и неактивни лица, от които 10 ще попадат в определените по програмата приоритетни групи, а поне половината от лицата ще бъдат задържани устойчиво и след приключване изпълнението на проектните дейности. Проектът предвижда също осигуряване на необходимото оборудване и инвентар за новосъздадените работни места, дейности по публичност и управление на проекта.
Дейности
  • Дейност: Наемане на безработни и/или неактивни лица за период до 12 месеца: След подбор ще бъдат наети 16 безработни и/или неактивни лица, които ще определят и целевата група на проекта. Лица от целевата група ще бъдат наети на трудови договори за извършване на труд в условията на пълен работен ден на длъжности съгласно НКПД 2011 г. по описаните по-долу групи, съответстващи по МОД на клас 2 "Специалисти" - 13 нови работни места, клас 4 "Помощен административен персонал" - 1 ново работно място и клас 8 "Машинни оператори и монтажници" - 2 нови работни места. Длъжности по новите работни места, които ще заемат представителите на целевата група са изведени след задълбочен анализ на нуждите и стратегията за развитие на дружеството: - 1 лице на длъжност: 2421 5025 Мениджър, ключови клиенти; - 2 лица на длъжност: 2421 5028 Експерт, продажби; - 1 лице на длъжност: 4311 2003 Касиер, счетоводство; - 2 лица на длъжност: 8322 2002 Шофьор, лек автомобил до 9 места; - 2 лица на длъжност: 2431 6002 Експерт, маркетинг; - 3 лица на длъжност: 2643 6007 Преводач-редактор; - 5 лица на длъжност: 2643 6006 Преводач. Дейността предвижда предоставяне на средства за работна заплата под формата на минималния осигурителен доход за съответната основна икономическа дейност и квалификационна група професии за съответната година, както и дължимите от работодателя осигурителни плащания за 16-те наети по трудов договор на пълно работно време лица на разкритите нови целеви работни места за период от 12 месеца. Ще бъде създадена и съответната организация на труда, предвид заетостта на новите работни места с придобитото по процедурата обзавеждане, стопански инвентар и оборудване, съгласно насоките за кандидатстване по процедурата и ръководството за изпълнение на проектите. За създадените работни места ще се прилага гъвкава форма на заетост под формата на споделени работни места, при които част от придобитото по процедурата оборудване (транспортни средства и др.) ще се ползват от повече от 1 лице – представител на целевата група. , Договорена стойност: 218 700.00 , Отчетена стойност: 210 464.61
  • Дейност: Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързани със създаването на нови работни места: Дейността има за цел да обезпечи създаването на новите работни места с необходимото обзавеждане, оборудване и стопански инвентар, като дейността не е задължителна, но е необходима за реализацията на проекта и създаването на устойчива трудова заетост на новоназначените по проекта лица в АРХ МЕДИЯ ГРУП ООД. Подкрепата за придобиване на целево оборудване и инвентар по проекта е изцяло обусловена и от анализа и оценката на разполагаемите материални и нематериални активи и ресурси, с които компанията разполага и ползва към настоящия момент. За извършване на дейността се ползват общо четири транспортни средства, две сървърни конфигурации, дванадесет преносими компютри, два високотехнологични компютърни конфигурации, принтери и периферно оборудване, бюра, работни столове, търговско и складово обзавеждане, софтуер, касови апарати и друг стопански инвентар, свързан с търговската дейност на АРХ МЕДИЯ ГРУП. Въпреки наличното оборудване и обзавеждане, не всички от необходимите компоненти на техническо обезпечение са осигурени, за да бъде създадена заетост по изброените видове работни места. Още повече че се очаква проектът да бъде изпълнен в три отделни региона на страната - София, Пловдив и Бургас, поради което няма как да се осигури ефективност на наличните в един регион активи и тяхното ползване в другите региони на изпълнение на проекта. Ето защо предвид изготвения анализ, както и очакванията за разрастване на търговската дейност и разширяване на онлайн изданията на дружеството, създаването на новите работни места по проекта и тяхното техническо и функционално обезпечаване, предполага осигуряване и на компютърно оборудване, обзавеждане и транспортни средства. За всяка от изброените нови работни места по длъжности по-долу са посочени техническите ресурси, които ще обезпечат новата заетост, а именно: - създаването на 1 бр. ново работно място по длъжността "Мениджър, ключови клиенти" е необходимо да бъдат осигурени: 1 бр. работен стол, 1 бр. бюро, 1бр. преносим компютър, 1 бр. транспортно средство; - за създаването на 2 бр. нови работни места по длъжността "Експерт, продажби", 2 бр. нови работни места по длъжността "Експерт, маркетинг" и 1 бр. ново работно място по длъжността "Касиер, счетоводство" е необходимо да бъдат осигурени: 5 бр. работен стол, 5 бр. бюро, 2 бр. преносим компютър и 3 бр. настолен компютър, 2 бр. принтер; - за създаването на 2 бр. нови работни места по длъжността "Шофьор, лек автомобил до 9 места" е необходимо да бъдат осигурени: 2 бр. транспортни средства, които ще бъдат ползвани за доставка на стоки и строителни материали до крайните клиенти на дружеството; - за създаването на 3 бр. нови работни места по длъжността "Преводач - редактор" и 5 бр. нови работни места по длъжността "Преводач" е необходимо да бъдат осигурени: 8 бр. работен стол, 8 бр. бюро, 8 бр. настолен компютър, 8 бр. непрекъсваемо захранване и 1 бр. сървърна конфигурация, на която да се съхраняват работните файлове и да се администрира работата по уеб базираните онлайн издания. (или общо 11 бр. настолни компютри, 3 бр. преносими компютри, 3 бр. транспортни средства, 14 бр. работен стол и 14 бр. работно бюро, 8 бр. непрекъсваемо захранване, 1 бр. сървърна конфигурация и 2 бр. принтер) Съгласно изискванията, разходи за застраховки на придобитото обзавеждане, оборудване и стопански инвентар е предвиден и разход за осигуряване на застраховка за оборудването по проекта, необходимо за създаването на новите работни места. Застраховката ще се извърши непосредствено след закупуването и заприходяването на активите, като изборът на застрахователна компания също ще се проведе съгласно действащата нормативна наредба и изцяло в съответствие с детайлните правила за допустимост на разходите по процедурата., Договорена стойност: 120 400.00 , Отчетена стойност: 120 298.23
  • Дейност: Организация и управление на проекта: Дейността цели осигуряване на ефективно и ефикасно управление, организация и координация на дейностите по проект "Млади, активни, креативни". В изпълнение на дейността и за обезпечаване изпълнението на целия проект, ще бъде сформиран екип, състоящ се от един Ръководител проект, трима Координатор проект и един Счетоводител проект. В съответствие с нормативните изисквания - и при необходимост - ще бъде избран външен изпълнител, който ще оказва услуги по управлението на проекта и в частност консултации при подготовката и провеждането на тръжни процедури и при подаването на отчети към администратора на програмата. Ръководител проект (1лице) ще бъде ангажиран със следните ключови функции: - ръководи цялостно проекта, като разпределя задачите и координира дейността на другите членове на екипа; - планира месечната дейност и предоставяне на информация; - контролира подготовката на финансови и технически доклади; - контролира изпълнението на месечния план-график и спазването на сроковете за изпълнение на задачите, при необходимост поставя нови, възникнали в хода на реализация на проекта задачи; - следи за провеждането на тръжните процедури, входящата и изходяща кореспонденция с ДО на ОП "Развитие на човешките ресурси" 2014 - 2020 г.; - следи за изпълнението на проектните дейности и съгласува промени и изменения на Договора за безвъзмездна помощ. Ръководителя на проекта ще бъде ангажиран с дейностите по управление на проекта почасово. Поради вменените му от длъжността отговорности и за осигуряване качественото и в план изпълнение на проекта, Ръководителя ще предприема всички необходими действия по управлението, без оглед на изразходвания времеви ресурс като максималната месечна заетост ще възлиза на осемдесет часа. Според изискванията, автобиография на експерта, предложен за Ръководител проект, е приложена към настоящия формуляр за кандидатстване, а в точка 9 "Екип" от формуляра са описани неговата квалификация и отговорности в обхвата на проекта. Важно е да се отбележи, че лицето, предлагано за Ръководител проект има подходящ опит и квалификация, включително и по сходни, с представените по проекта дейности за наемане на безработни и неактивни лица и дейности по организацията и администрирането на два проекта по европейски програми. Координатори проект (3 лица): - ще участват в подготовката на тръжните досиета, необходими за провеждането на съответните тръжни процедури; - ще координират комуникацията между бенефициента и избраните доставчици; - ще отговарят за събирането, съхранението и архивирането на документацията по изпълнение на проекта; - ще администрират цялостно документацията, свързана с назначените по проекта лица и проектни дейности; - ще следят за изпълнение на изискванията за публичност и графично оформление на всички проектни документи. Пряко подчинени ще бъдат и ще се отчитат на Ръководител проект, като ще бъдат ангажиран с дейностите по проекта почасово с максимална месечна заетост по проекта от осемдесет часа всеки. Счетоводител проект (1 лице) ще има следните функции в изпълнението на проекта: - ще участва в срещите на екипа по проекта; - ще следи и обработва счетоводно-отчетната документация; - ще обобщава, събира и следи за отчетността на счетоводните документи по проекта; - ще съдейства активно при изготвянето на финансови отчети по проекта. Пряко подчинен е и ще се отчита на Ръководител проект, като също ще бъде ангажиран почасово с максимална месечна заетост от осемдесет часа. Ръководството на дружеството ще отговаря основно за осигуряването на всички необходими ресурси за изпълнението на проекта, в това число и финансов ресурс. Разходите за възнаграждения и дължими осигуровки по Кодекса на труда и Кодекса за социално осигуряване, начислявани за сметка на работодател са разчетени съгласно Методологията за регламентиране на възнагражденията по ОП РЧР 2014-2020 г., приложение към Насоките за кандидатстване и съгласно действащото трудово и осигурително законодателство., Договорена стойност: 38 000.00 , Отчетена стойност: 41 973.40
  • Дейност: Осигуряване на информиране и публичност: Дейността цели да се популяризира финансиращата програма и самото проектно предложение, неговата полза и благоприятен ефект върху целевите групи и АРХ МЕДИЯ ГРУП ООД като представител на работодателска организация и бенефициент по процедура BG05M9OP001-1.003 "Ново работно място" и Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси" 2014 - 2020 г. В изпълнение на дейността по информиране и публичност, АРХ МЕДИЯ ГРУП ООД ще спази изискванията в процеса по информиране и публичност от задължителен характер в съответствие с изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г., а именно: 1. При всички мерки за информация и комуникация, предприети от дружеството по проекта, изрично ще се окаже съфинансирането от Европейския социален фонд и националното финансиране, чрез поставяне: - емблемата на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в акта за изпълнение, приет от ЕК, с упоменаване на ЕС; - упоменаването на Европейския социален фонд, Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси" 2014 - 2020 г., по които се финансира проекта; - общото лого за програмен период 2014-2020 г., в съответствие с графичните изисквания и правилата за визуална идентичност. 2. Ще бъде информирана обществеността за получената от фондовете подкрепа, като: - ще бъде публикувано кратко описание на проекта, включително неговите цели и резултати и упоменаване на финансовата подкрепа от ЕС, на интернет страниците на АРХ МЕДИЯ ГРУП ООД, поддържани на български език - http://www.stroitelni.bg/ и http://arh.bg/; - ще бъдат поставени плакати с информация по проекта (минимално размер А3), в който се упоменава финансовата подкрепа на ЕС, на видно за обществеността място, като например в търговските обекти на дружеството в столицата и страната, както и на видно място в централния офис в София, където ще е мястото на изпълнение на проекта; - ще бъдат поставени стикери/табели на закупеното по проекта оборудване и транспортни средства; - ще се ползва специално създадена бланка на документи по проекта, в съответствие с изискванията и посочения образец от единния наръчник. 3. По време на изпълнение на дейностите по проекта, дружеството ще приложи необходимите комуникационни мерки, за да информира всички участници по проекта за полученото финансиране, като задължително ще бъдат информирани всички представители на целевата група и кандидати за работа на новосъздадените по проекта работни места. 4. Във всеки изготвен документ по време на изпълнението на проекта, който се използва за обществеността или участниците, или за доказателствен материал, ще бъде посочено, че проектът се финансира по Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси" 2014 - 2020 г., Европейския социален фонд и националния бюджет на Република България. Ще бъде изпълнено изискването на програмата да се отбележи финансовия принос на Общността и да се поставят логата на ЕС и на ОП "Развитие на човешките ресурси" 2014-2020 г. на всеки продукт по проекта. Широката общественост ще бъде информирана за резултатите на проекта, реализирани в резултат на финансовата помощ на оперативната програма., Договорена стойност: 3 760.00 , Отчетена стойност: 3 760.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: ОГРА ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 7 900.00 , Отчетена стойност**: 11 900.00
  • Изпълнител: Златка, Договорена стойност по проекта*: 4 600.00 , Отчетена стойност**: 5 135.39
  • Изпълнител: Гергана, Договорена стойност по проекта*: 4 600.00 , Отчетена стойност**: 5 135.39
  • Изпълнител: Анастасия, Договорена стойност по проекта*: 6 100.00 , Отчетена стойност**: 6 467.81
  • Изпълнител: "ТЕКМЕДИЯ" ЕООД , Договорена стойност по проекта*: 3 760.00 , Отчетена стойност**: 3 760.00
  • Изпълнител: "НАЧЕВ.БГ" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 39 772.64 , Отчетена стойност**: 39 772.64
  • Изпълнител: ЗАСТРАХОВАТЕЛНО АКЦИОНЕРНО ДРУЖЕСТВО "БУЛСТРАД ВИЕНА ИНШУРЪНС ГРУП" АД, Договорена стойност по проекта*: 6 259.70 , Отчетена стойност**: 6 259.71
  • Изпълнител: "ТИЙМ ДОРС" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 7 775.88 , Отчетена стойност**: 7 775.88
  • Изпълнител: ЕСПАС АУТО ООД, Договорена стойност по проекта*: 66 490.00 , Отчетена стойност**: 66 490.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 8.00 , Достигната стойност: 8.00
Индикатор 2 Безработни и неактивни участници, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 16.00 , Достигната стойност: 16.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 337 539.69 BGN
БФП 337 539.69 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 337 539.69 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Липса на добро финансово управление 100.00 555.42 0.00 555.42 Финансова корекция на ниво проект
Липса на добро финансово управление 100.00 3 208.16 0.00 3 208.16 Финансова корекция на ниво проект

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Избор на застрахователна организация за застраховка на придобитото оборудване и леки автомобили по проекта, Прогнозна стойност: 6 340.00
  • Обособена позиция 1: Избор на застрахователна организация за застраховка на придобитото оборудване и леки автомобили по проекта
    Изпълнител: ЗАСТРАХОВАТЕЛНО АКЦИОНЕРНО ДРУЖЕСТВО "БУЛСТРАД ВИЕНА ИНШУРЪНС ГРУП" АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 256.99
  • Обособена позиция 2: Избор на застрахователна организация за застраховка на придобитото оборудване и леки автомобили по проекта
    Изпълнител: ЗАСТРАХОВАТЕЛНО АКЦИОНЕРНО ДРУЖЕСТВО "БУЛСТРАД ВИЕНА ИНШУРЪНС ГРУП" АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 211.76
  • Обособена позиция 3: Избор на застрахователна организация за застраховка на придобитото оборудване и леки автомобили по проекта
    Изпълнител: ЗАСТРАХОВАТЕЛНО АКЦИОНЕРНО ДРУЖЕСТВО "БУЛСТРАД ВИЕНА ИНШУРЪНС ГРУП" АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 256.99
  • Обособена позиция 4: Избор на застрахователна организация за застраховка на придобитото оборудване и леки автомобили по проекта
    Изпълнител: ЗАСТРАХОВАТЕЛНО АКЦИОНЕРНО ДРУЖЕСТВО "БУЛСТРАД ВИЕНА ИНШУРЪНС ГРУП" АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 211.45
  • Обособена позиция 5: Избор на застрахователна организация за застраховка на придобитото оборудване и леки автомобили по проекта
    Изпълнител: ЗАСТРАХОВАТЕЛНО АКЦИОНЕРНО ДРУЖЕСТВО "БУЛСТРАД ВИЕНА ИНШУРЪНС ГРУП" АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 311.07
  • Обособена позиция 6: Избор на застрахователна организация за застраховка на придобитото оборудване и леки автомобили по проекта
    Изпълнител: ЗАСТРАХОВАТЕЛНО АКЦИОНЕРНО ДРУЖЕСТВО "БУЛСТРАД ВИЕНА ИНШУРЪНС ГРУП" АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 211.45
  • Обособена позиция 7: Избор на застрахователна организация за застраховка на придобитото оборудване и леки автомобили по проекта
    Изпълнител: ЗАСТРАХОВАТЕЛНО АКЦИОНЕРНО ДРУЖЕСТВО "БУЛСТРАД ВИЕНА ИНШУРЪНС ГРУП" АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 701.80
  • Обособена позиция 8: Избор на застрахователна организация за застраховка на придобитото оборудване и леки автомобили по проекта
    Изпълнител: ЗАСТРАХОВАТЕЛНО АКЦИОНЕРНО ДРУЖЕСТВО "БУЛСТРАД ВИЕНА ИНШУРЪНС ГРУП" АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 98.19
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за доставка на офис обзавеждане, Прогнозна стойност: 7 776.00
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнител за доставка на офис обзавеждане
    Изпълнител: "ТИЙМ ДОРС" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 775.88
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Избор на консултантска компания за подпомагане екипа по управление на проекта , Прогнозна стойност: 7 900.00
  • Обособена позиция 1: Избор на консултантска компания за подпомагане екипа по управление на проекта
    Изпълнител: ОГРА ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 900.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Избор на организация за осигуряване на публичност по проекта , Прогнозна стойност: 3 760.00
  • Обособена позиция 1: Избор на организация за осигуряване на публичност по проекта
    Изпълнител: "ТЕКМЕДИЯ" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 760.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Провеждане на процедура „Избор с публична покана“ за определяне на изпълнител с предмет: ДОСТАВКА НА КОМПЮТЪРНО И СЪРВЪРНО ОБОРУДВАНЕ, обявена чрез публична покана №02 от дата 27.01.2017 г. , Прогнозна стойност: 39 794.00
  • Обособена позиция 1: ДОСТАВКА НА КОМПЮТЪРНО И СЪРВЪРНО ОБОРУДВАНЕ
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Провеждане на процедура „Избор с публична покана“ за определяне на изпълнител с предмет: ДОСТАВКА НА КОМПЮТЪРНО И СЪРВЪРНО ОБОРУДВАНЕ, обявена чрез публична покана №03 от дата 07.02.2017 г. , Прогнозна стойност: 39 794.00
  • Обособена позиция 1: ДОСТАВКА НА КОМПЮТЪРНО И СЪРВЪРНО ОБОРУДВАНЕ
    Изпълнител: "НАЧЕВ.БГ" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 39 772.64
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Провеждане на процедура „Избор с публична покана“ за определяне на изпълнител с предмет: ДОСТАВКА НА ТРАНСПОРТНИ СРЕДСТВА, обявена чрез публична покана №01 от дата 20.01.2017 г., Прогнозна стойност: 66 490.00
  • Обособена позиция 1: ДОСТАВКА НА ТРАНСПОРТНИ СРЕДСТВА
    Изпълнител: ЕСПАС АУТО ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 66 490.00
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Услуги за управление на проекта – Избор на Координатор проект, Прогнозна стойност: 6 000.00
  • Обособена позиция 1: Услуги за управление на проекта – Избор на Координатор проект
    Изпълнител: Гергана
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 600.00
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: Услуги за управление на проекта – Избор на Счетоводител проект, Прогнозна стойност: 6 000.00
  • Обособена позиция 1: Услуги за управление на проекта – Избор на Счетоводител проект
    Изпълнител: Златка
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 600.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN