Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP002-2.024-1207-C01
Наименование на проекта Насърчаване на предприемачеството във "Фламейзинг" ЕООД
Бенефициент 205385783 ФЛАМЕЙЗИНГ ЕООД
Източник на финансиране ЕФРР ==> Иновации и конкурентоспособност
Дата на сключване на договора/заповедта 28.08.2019
Дата на стартиране 28.08.2019
Дата на приключване 25.10.2021
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Югозападен (BG41), Кюстендил (BG415), Рила, гр.Рила

Описание

Кратко описание на проекта
"Фламейзинг" ЕООД е дружество, създадено през 2018 г. с основен предмет на дейност по фото и видеозаснемане и обработка.

Настоящият проект има за своя основна цел осигуряване на устойчивото и конкурентоспособно развитие на предприятието посредством реализиране на пазара на предприемаческа идея, попадаща секторите, свързани с преодоляване на европейски и регионални предизвикателства, а именно: търговска фотография - фотография за реклами, попадаща като икономическа дейност в рамките на сектор М 74.20 Дейности в областта на фотографията.

Реализацията на предприемаческата идея ще има пряк положителен социален и екологичен ефект, като тя съответства и на тематичните области на Иновационната стратегия за интелигентна специализация.

Проектът ще се реализира посредством изпълнение на следния комплекс от дейности:
Дейност 1: Дейност за реализиране на пазара на предприемаческата идея - в рамките на която ще бъде:
- сформиран екип от квалифициран персонал, необходим за реализация на предприемаческата идея;
- реализирани инвестиции в дълготрайни материални активи, създаващи необходимите технологични предпоставки за реализация на предприемаческата идея;
- наето работно помещение;
- създадена Интернет страница на Кандидата, популяризираща предприемаческата идея и подпомагаща пазарната й реализация;
-изработен пазарен анализ и маркетингов план за пазарна реализация, създаващ предпоставки за успешна пазарна реализация, като източник на експертна информация за целесъобразни и съобразени със спецификата на пазара действия в този процес.

Дейност 2: Дейност за визуализация на проекта - в резултат на която ще се осигури публичност и визуализация на проекта
Дейности
  • Дейност: Дейност за реализиране на пазара на предприемаческата идея (продукти–услуги) (Дейността ще бъде осъществена чрез: 1.Наемане на квалифициран персонал - 3 броя експерти; 2.Закупуване на ДМА 3.Външни услуги - за създаване на Интернет страница на кандидата и за изработване на пазарен анализ и маркетингов план за пазарна реализация и 4. Наето работно помещение) - ЧАСТ 1 : Дейността има принос за постигане на СЦ 1, 2, 3 и 4 и за общата цел на проекта и ще бъде осъществена чрез: 1.Наемане на квалифициран персонал - 3 бр.: В рамките на екипа, необходим за реализиране на предприемаческата идея (ПИ),са включени: Предприемачът и 1 лице, които предстои да бъдат наети на ТД в предприятието-кандидат, притежаващи взаимодопълващи се образование и професионален опит, пряко логически свързани с планираната за реализация предприемаческа идея. Освен тях, за целите на успешната реализация на пазара на ПИ, ще бъде наето още 1 лице на ТД. Квалифицираният персонал ще бъде отговорен за цялостната дейност по реализация на ПИ, в т.ч. за технологичния процес на фотозаснемане, неговото правилно протичане, последваща обработка на фотографиите и всички други,съпътстващи операции и дейности до предоставяне на краен продукт на клиента.Квалифицираният персонал ще работи с планираните за закупуване ДМА. 2.Закупуване на ДМА:С оглед създаване на необходимите технологични предпоставки за реализация на предприемаческата идея, обект на проекта, е необходимо закупуването на следното оборудване: 2.1. Компютърно оборудване - Стационарна работна станция - 2 броя - необходими за обработка на снимки посредством специализирани програмни продукти и създаване на картинки/анимирини гиф/банери - Мобилна работна станция - 3 броя - необходими за обработка на снимки посредством специализирани програмни продукти, както и за работа на място и първична обработка на снимките при заснемане на фотосесии. - Таблет - 1 брой - необходим за графична обработка на фотографиите със стилус. 2.2. Фотографско оборудване - Фотографското оборудване е необходимо за създаване на технологични предпоставки за висококачествено и професионално заснемане на търговска фотография. В тази връзка е планирано закупуването на: - Фотоапарат - 2 броя - Светкавица - 2 броя - Обективи, както следва: вид 1 - 1 брой; вид 2 - 1 брой; вид 3 - 1 брой; вид 4 - 1 брой; вид 5 - 1 брой; вид 6 - 1 брой, вид 7 - 1 брой и вид 8- 1 бр. Планираните за закупуване са 8 вида обективи с различни технически характеристики, определящи тяхното предназначение и препоръчителна употреба в зависимост от условия на средата и вида на фотографиите. Обективите са необходими за обособяване на всеки един от двата фотоапарта със светкавица към тях за целите на заснемането на близко разстояние (посредством широкоъгълни обективи - обективи вид 1, вид 3, вид 5, вид 6 и вид 7) и за целите на заснемане на средно и голямо разстояние (обективи вид 2, вид 4 и вид 8). , Договорена стойност: 216 166.15 , Отчетена стойност: 225 231.87
  • Дейност: Дейност за реализиране на пазара на предприемаческата идея (продукти–услуги) (Дейността ще бъде осъществена чрез: 1.Наемане на квалифициран персонал - 3 броя експерти; 2.Закупуване на ДМА 3.Външни услуги - за създаване на Интернет страница на кандидата и за изработване на пазарен анализ и маркетингов план за пазарна реализация и 4. Наето работно помещение) - ЧАСТ 2: 3.Външни услуги (ВУ) за: 3.1. Изработване на пазарен анализ и маркетингов план за пазарна реализация на ПИ: ВУ се разглежда като предпоставка за успешната пазарна реализация на ПИ и като източник на експертна информация за целесъобразни и съобразени с пазара действия в този процес.С оглед на това,ВУ следва да обхваща пазарен анализ на обкръжаващата среда, имаща отношения към ПИ: микромаркетинговата (потребители,конкуренти и тяхната маркетингова политика,доставчици,посредници и др. с техните ключови х-ки) и на макромаркетингова среда(социо-културната,икономическата,политико-правната и технологична).Следва да бъде изведен анализ на силни и слаби страни на ПИ,възможности и заплахи на средата по отношение пазарната й реализация с мерки за преодоляване на слабите страни и заплахи. Целевият пазар и неговите ключови характеристики като обхват, търсене, предлагане, пазарни сегменти, пазарна ниша, тенденции за развитие, проблеми, перспективи и др.следва да бъдат диагностицирани. От ключово значение е включването в обхвата на ВУ на маркетингов план за пазарна реализация, съдържащ специфична стратегия за популяризиране и позициониране и предписващ конкретни мерки за целенасочени действия на Кандидата в процеса на налагане на услугата на пазара и пазарната й реализация. 3.2. Създаване на Интернет страница на Кандидата - с оглед на обстоятелството, че дружеството не разполага със собствена страница в Интернет и за целите на успешната пазарна реализация на предприемаческата идея и ефективното й популяризиране, в рамките на проекта се планират разходи за създаване на Интернет страница на Кандидата. Поради целевия пазар за реализация на предприемаческата идея и с оглед на обстоятелството, че тя е насочена както към български, така и към чуждестранни граждани, в унисон с хоризонталния принцип на равенство и недопускане на дискриминация, необходимо е страницата да бъде четириезична с цел достигане до максимално широк кръг потенциални потребители - на български, английски, немски и испански език. Интернет страницата ще съдържа минимум информация за фирмата-кандидат, описание на предлаганите услуги, данни за контакт, форма за запитвания. С оглед постигане на положителен социален ефект, страницата ще създава възможност за достъп на лица в неравностойно положение, като следва да има версия за хора с частично намалено зрение - с увеличен шрифт и представяне на текста на тъмен фон със светли букви, както и възможност за аудио възпроизвеждане и предоставяне на информационното съдържание - във връзка с осигуряване на достъп до информацията на незрящи. 4. Наем на работно помещение - с оглед на обстоятелството, че дружеството не разполага със собствено работно помещение и с цел осигуряване на необходимите предпоставки за осъществяване на дейността, свързана с реализация на услугата-обект на проекта, е планирано осигуряване на работно помещение, създаващо условия за въвеждане в експлоатация на планираните за закупуване ДМА и за работа на квалифицирания персонал. С оглед на планираната последователност и времева рамка на необходимите стъпки за изпълнение на настоящата проектна дейност, планира се наем на работно помещение за 12 месеца в рамките на периода на реализация на проекта., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Дейност за визуализация на проекта (дейността ще бъде изпълнена чрез закупуване на табели - 2 броя и стикери - 36 броя): В рамките на дейността ще бъдат осигурени мерки за информация и комуникация. Дейността е планирана и допустима с оглед на задължението на кандидата (и в последствие-Бенефициентът) да осигури изпълнението на дейности, свързани с информация и комуникация, съгласно Регламент 1303/2013.Кандидатът ще прилага подходящи мерки за публичност и информираност съгласно правилата на Приложение XII на Регламент (ЕС) № 1303/2013, като ще спазва стриктно указанията на УО и изложените в Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. указания и изисквания относно изпълнението на настоящата проектна дейност. С оглед на това, в рамките на настоящата проектна дейност се предвижда: - при всички мерки за информация и комуникация (в т.ч. информацията, изготвяна и предоставяна във връзка с изпълнението на проекта, във всички отчети за изпълнение на договора (междинни и финален), както и във всички други документи, отнасящи се до изпълнението на дадена дейност по проекта) ще се указва съфинансирането от Европейския фонд за регионално развитие (ЕФРР) на ЕС чрез Оперативна програма “Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 (ОПИК) на проекта посредством поставяне на: емблемата на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в акта за изпълнение, приет от ЕК, с упоменаване на ЕС; общото лого за програмен период 2014-2020 г. в съответствие с графичните изисквания и правила за визуална идентичност. По време на осъществяването на проекта бенефициентът ще информира обществеността за получената подкрепа като: -към момента дружеството не разполага със собствена интернет страница, но в рамките на проектната реализация е предвидено създаването на такава. С оглед на това, ще бъдат спазени стриктно изискванията за информация и комуникация, като при отварянето на страницата във видимата област на цифровото устройство, без да се налага потребителят да мести надолу страницата, ще са видни емблемата на ЕС и логото на програмата, изобразени цветно в съответствие с изискванията на Регламент 1303 и на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация. На страницата ще бъде публикувана информация за проекта - кратко описание, цели и резултати с открояване на финансовата подкрепа от Европейския съюз с цел информиране на обществеността за получената подкрепа. - постави 2 броя плакати с минимален размер А3 с информация за проекта, в които се споменава финансовата подкрепа от ЕС, на видно за обществеността място-например на входа на сградата, в която ще се осъществява проектът. Плакатите ще съдържат следната текстова и визуална информация: емблема на ЕС и упоменаването "Европейски съюз"; наименование на съфинансиращия фонд-ЕФРР; общото лого на програмен период 2014-2020 г. с наименованието финансиращата ОПИК; наименование на проекта и главната му цел; обща стойност и размер на европейското и националното съфинансиране, представени в български лева; начална и крайна дата на изпълнение. - ще се поставят стикери на подходящо място на повърхността на всеки актив, закупен по проекта, с визуализирани на тях емблемата на ЕС, упоменаването на “Европейски съюз”, наименование на ЕФРР, общото лого за програмния период с наименованието на ОПИК и номера на договора. С оглед на обстоятелството, че мерките, свързани с информация и комуникация, са задължителни и съпътстват изпълнението на проекта през целия период на неговата реализация,тяхното изпълнение е предвидено да стартира веднага след подписване на административния договор за безвъзмездна финансова помощ и да продължи през целия период на изпълнение., Договорена стойност: 1 950.00 , Отчетена стойност: 1 932.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: Мед Кетс ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 545.60 , Отчетена стойност**: 1 932.00
  • Изпълнител: АБСЕНТИКО ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 14 880.00 , Отчетена стойност**: 18 600.00
  • Изпълнител: ХИКС ИГРЕК ЗЕТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 49 920.00 , Отчетена стойност**: 62 400.00
  • Изпълнител: ДЕМАКС АД, Договорена стойност по проекта*: 11 480.00 , Отчетена стойност**: 28 700.00
  • Изпълнител: Георги, Договорена стойност по проекта*: 7 808.00 , Отчетена стойност**: 9 760.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Прогнозна стойност на нетните приходи от продажби, Мерна единица: %, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 191.16 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 2 Производствени инвестиции: Ръст на заетостта в подпомогнатите предприятия, Мерна единица: Еквивалент на пълно работно време, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 3.00 , Достигната стойност: 3.00
Индикатор 3 Производствени инвестиции: Брой подпомогнати нови предприятия, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 4 Производствени инвестиции: Брой предприятия, които получават безвъзмездни средства, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 5 Прогнозна стойност на EBITDA, Мерна единица: %, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 15.77 , Достигната стойност: 0.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 212 813.87 BGN
БФП 170 251.19 BGN
Собствено финансиране 42 562.68 BGN
Общо реално изплатени суми 170 251.19 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: "Избор на изпълнител за доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на ДМА в обособени позиции: Обособена позиция 1: Компютърно оборудване Обособена позиция 2: Фотографско оборудване", Прогнозна стойност: 63 466.15
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1: Компютърно оборудване
    Изпълнител: ХИКС ИГРЕК ЗЕТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 27 760.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 2: Фотографско оборудване
    Изпълнител: ХИКС ИГРЕК ЗЕТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 22 160.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: "Избор на изпълнител за предоставяне на външна услуга за създаване на интернет страница на Кандидата - 1 брой", Прогнозна стойност: 14 400.00
  • Обособена позиция 1: "Избор на изпълнител за предоставяне на външна услуга за създаване на интернет страница на Кандидата - 1 брой"
    Изпълнител: ДЕМАКС АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 11 480.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: "Избор на изпълнител за предоставяне на външна услуга по изработване на пазарен анализ и маркетингов план за пазарна реализация на предприемаческата идея - 1 брой" , Прогнозна стойност: 10 500.00
  • Обособена позиция 1: "Избор на изпълнител за предоставяне на външна услуга по изработване на пазарен анализ и маркетингов план за пазарна реализация на предприемаческата идея - 1 брой"
    Изпълнител: Георги
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 808.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: "Избор на изпълнител на дейности по осигуряване на публичност и визуализация", Прогнозна стойност: 1 950.00
  • Обособена позиция 1: "Избор на изпълнител на дейности по осигуряване на публичност и визуализация"
    Изпълнител: Мед Кетс ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 545.60
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: "Избор на работно помещение под наем", Прогнозна стойност: 19 200.00
  • Обособена позиция 1: "Избор на работно помещение под наем"
    Изпълнител: АБСЕНТИКО ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 14 880.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN