Идентификация

Номер от ИСУН BG06RDNP001-2.001-0001-C03
Наименование на проекта Създаване на мобилни общински центрове (офиси) за консултантски услуги на Национална служба за съвети в земеделието
Бенефициент 130339616 НАЦИОНАЛНА СЛУЖБА ЗА СЪВЕТИ В ЗЕМЕДЕЛИЕТО
Източник на финансиране ЕЗФРСР ==> Програма за развитие на селските райони (за мерки по чл. 9б, т.2 от ЗПЗП)
Дата на сключване на договора/заповедта 22.11.2021
Дата на стартиране 22.11.2021
Дата на приключване 01.09.2025
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП В изпълнение (от дата на стартиране)
Местонахождение
  • България

Описание

Кратко описание на проекта
Проектното предложение е насочено към създаване на 28 общински центрове за консултантски услуги (мобилни офиси) на Национална служба за съвтеи в земеделието (НССЗ). Мобилните офиси ще са самостоятелни териториални звена към НССЗ и ще допълват дейността на областните офиси на Службата. 
Мобилните офиси ще извършват основно следните дейности: предоставяне на съвети и консултации на малки земеделски стопанства; организиране на информационни събития за малки земеделски стопанства в различни населени места; посещения на малки земеделски стопанства за разясняване на условията за кандидатстване по Тематичната подпрограма и други мерки, финансирани чрез ЕЗФРСР и предоставяне на други съвети и консултации, пряко свързани с дейността на земеделските стопанства.
Дейности
  • Дейност: Подготовка на работни помещения за мобилните общински офиси: Сключване на договор за ползване на помещение за нуждите на 28-те мобилни офиса и извършване на текущи ремонтни дейности при необходимост. На база на вече подадени оферти/уведомления ще се предприемат необходими действия за да се сключат договори със собствениците на офис помещенията, които ще се ползват от експертите на мобилните офиси. Ще се предприемат и необходимите действия за да се осигурят и работните места, в които ще работят шестте координаторите на регионално ниво и двамата координатори на централно ниво, като се определят помещенията, в които те ще бъдат настанени и се обособят работни места в тях., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 9 585.48
  • Дейност: Осигуряване на офис обзавеждане : Осигуряване на офис обзавеждане (климатици, мебели и друго офис обзавеждане) за нуждите на служителите в 28-те мобилни офиси и на шестте координатори на регионално ниво и двамата координатори на централно ниво, съгласно минималните изисквания и брой, посочени в Приложение № 8 (Основна информация и таблица на заявените разходи) и Приложение № 3 (Индивидуален финансов план-програма на всеки един мобилен офис, включен в рамките на проектното предложение), в т.ч. провеждане на обществена поръчка за избор на изпълнител за закупуване и доставка на обзавеждането в офис помещението. Закупуването на офис обзавеждането е с цел осигуряване на нормални условия за работа на служителите в 28-те мобилни офиси и на шестте координатори на регионално ниво и двамата координатори на централно ниво, Договорена стойност: 194 679.50 , Отчетена стойност: 157 255.26
  • Дейност: Осигуряване на офис техника/оборудване и софтуер: Осигуряване на офис техника/оборудване и софтуер (компютърни конфигурации, мултифункционално устройство (МФУ)- черно-бяла копирна система, мултифункционално компактно (лесно преносимо) устройство, телефонни апарати, софтуерни лицензи за антивирусна защита и др. ) за нуждите на служителите в 28-те мобилни офиси и на шестте координатори на регионално ниво и двамата координатори на централно ниво, съгласно минималните изисквания и брой, посочени в Приложение № 8 (Основна информация и таблица на заявените разходи) и Приложение № 3 (Индивидуален финансов план-програма на всеки един мобилен офис, включен в рамките на проектното предложение) в т.ч. провеждане на обществена поръчка за избор на изпълнител за закупуване и доставка на техниката в офис помещението; Закупуването на офис техника е необходимо с цел качествено и своевременно изпълняване на служебните задължения в т.ч. чрез закупването на: - компютърни конфигурации и лаптоп – ще бъде осигурена възможност за работа от различни места в обхвата на мобилния офис (МО), в това число при посещение на място в стопанствата, при провеждане на информационни събития и изнесени приемни; - МФУ преносимо - ще бъде осигурена възможност за отпечатване и разпространение на допълнителна информация, свързана с дейността на консултираните лица, от различни точки в обхвата на МО, в това число при посещение на място в стопанствата, при провеждане на информационни събития и изнесени приемни. - Телефони – осъществяване на комуникация със земеделските стопани, координаторите на централно ниво и други институции свързани с дейността на МО, използване на GPS апликация с цел точно и бързо локализиране и достигане до различни населени места и земеделски стопанства, както и заснемане на снимков материал при посещение на място в стопанствата, при провеждане на информационни събития и изнесени приемни; - Мултимедия - За улесняване трансфера на знания чрез визуално представяне на актуална информация, в това число по мерки и схеми финансиране от ЕЗФРСР, специализирана информация в областта на растениевъдството, животновъдството и аграрната икономика; - Софтуерен лиценз – с цел повишаване на информационната сигурност и опазване личните данни на земеделските стопани от нерегламентиран достъп; , Договорена стойност: 430 329.84 , Отчетена стойност: 403 084.07
  • Дейност: Осигуряване на служебни автомобили за нуждите на МО : Осигуряване на служебен автомобил за нуждите на служителите в 28-те мобилни офиси и на шестте координатори на регионално ниво и двамата координатори на централно ниво, съгласно минималните изисквания и брой, посочени в Приложение № 8 (Основна информация и таблица на заявените разходи) и Приложение № 3 (Индивидуален финансов план-програма на всеки един мобилен офис, включен в рамките на проектното предложение) в т.ч. провеждане на обществени поръчки за избор на изпълнител за закупуване и доставка на автомобила. Чрез закупуването на автомобилите ще се гарантира осъществяването на служебни пътувания, в това число достигане до земеделските стопани чрез посещение на място в стопанствата и провеждане на изнесени приемни., Договорена стойност: 1 227 450.00 , Отчетена стойност: 1 226 946.00
  • Дейност: Провеждане на обществена поръчка за предпечат и печат на информационни материали;: Провеждане на обществена поръчка за избор на изпълнител за услугите и дейностите свързани с предпечат и печат на информационни материали за нуждите на служителите в 28-те мобилни офиси , съгласно минималните изисквания и брой, посочени в Приложение № 3 (Индивидуален финансов план-програма на всеки един мобилен офис, включен в рамките на проектното предложение), Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 10 516.80
  • Дейност: Провеждане на обществена поръчка за избор на изпълнител за услугите и дейностите, свързани с осигуряване на логистика при организиране на информационни събития: Провеждане на обществена поръчка за избор на изпълнител за услугите и дейностите свързани с осигуряване на логистика при организиране на информационни събития за нуждите на служителите в 28-те мобилни офиси и на шестте координатори на регионално ниво, съгласно минималните изисквания и брой, посочени в Приложение № 8 (Основна информация и таблица на заявените разходи) и Приложение № 3 (Индивидуален финансов план-програма на всеки един мобилен офис, включен в рамките на проектното предложение), Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 65 710.80
  • Дейност: Провеждане на конкурс и избор на експерти за работа в МО.: Провеждане на конкурс и избор на експерти за работа в МО., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Назначаване и обучение на експертите за работа в МО;: Назначаване и обучение на експертите за работа в МО;, Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Предоставяне на съветнически и консултантски услуги: Предоставяне на съветнически и консултантски услуги от 28-те мобилни офиса при предоставяне на съветническите и консултантски услуги в т.ч.: -предоставяне на съвети и консултации на земеделски стопани (основно на малки земеделски стопани, които попадат в границите на определението за малко земеделско стопанство по Тематичната подпрограма за развитие на малките земеделски стопанства) в т.ч. разясняване на условията и изискванията за кандидатстване по специално насочените към тях подмерки и мерки по Програмата за развитие на селските райони, както и по други схеми и мерки, финансирани чрез Европейски земеделски фонд за развитие на селските райони (ЕЗФРСР); -предоставяне на други съвети и консултации, пряко свързани с дейността на земеделските стопанства; -посещения на земеделски стопанства (основно малки стопанства) за разясняване на условията за кандидатстване по Тематичната подпрограма и по други мерки; -организиране и провеждане на изнесени приемни в населени места попадащи в обхвата на МО; Координиране, контролиране и подпомагане от шестте регионални координатори и двамата координатори на централно ниво на служителите в 28-те мобилни офиса при предоставяне на съветническите и консултантски услуги , Договорена стойност: 7 824 000.00 , Отчетена стойност: 1 219 999.92
  • Дейност: Организиране и провеждане на информационни събития : Организиране и провеждане на информационни събития (основно за малки земеделски стопанства) на общинско и регионално ниво, свързани с дейността на мобилните офиси, съгласно минималните изисквания и брой, посочени в Приложение № 8 (Основна информация и таблица на заявените разходи) и Приложение № 3 (Индивидуален финансов план-програма на всеки един мобилен офис, включен в рамките на проектното предложение), Договорена стойност: 484 800.00 , Отчетена стойност: 33 696.00
  • Дейност: Разпространение на информационни материали: Изготвяне, отпечатване и разпространение на информационни материали (основно за малки земеделски стопанства), съгласно минималните изисквания и брой, посочени в Приложение № 3 (Индивидуален финансов план-програма на всеки един мобилен офис, включен в рамките на проектното предложение), Договорена стойност: 92 946.00 , Отчетена стойност: 5 443.20
  • Дейност: Ресурсно обезпечаване на създадените мобилни офиси: Осигуряване на необходимите ресурси ( в т.ч. офис консумативи, гориво, консумативи, комуникации и др.) за нормалната дейност на служителите в 28-те мобилни офиси и шестте координатори на регионално ниво и двамата координатори на централно ниво, както и поддържане на помещенията в които те работят, Договорена стойност: 1 185 600.00 , Отчетена стойност: 133 908.48

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: Сунай, Договорена стойност по проекта*: 16 200.00 , Отчетена стойност**: 5 312.90
  • Изпълнител: ЕСПАС АУТО ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 226 946.00 , Отчетена стойност**: 1 226 946.00
  • Изпълнител: ЛИРЕКС БГ ООД, Договорена стойност по проекта*: 39 816.00 , Отчетена стойност**: 31 852.80
  • Изпълнител: Гергана, Договорена стойност по проекта*: 10 800.00 , Отчетена стойност**: 4 272.58
  • Изпълнител: ЖАР КЛИМА ООД, Договорена стойност по проекта*: 82 656.00 , Отчетена стойност**: 82 656.00
  • Изпълнител: ЦЕНТЪР ПРО ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 400 776.00 , Отчетена стойност**: 99 406.80
  • Изпълнител: ХЕДИ КОМПЮТЪРС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 170 796.00 , Отчетена стойност**: 170 796.00
  • Изпълнител: ПАРТНЬОРИТЕ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 118 440.00 , Отчетена стойност**: 118 440.00
  • Изпълнител: ДЖЕЙ БИ ЕЛЕКТРОНИКС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 29 142.48 , Отчетена стойност**: 29 142.48
  • Изпълнител: ЕА ПРИНТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 44 016.00 , Отчетена стойност**: 15 960.00
  • Изпълнител: ЗАСТРАХОВАТЕЛНО ЕДНОЛИЧНО АКЦИОНЕРНО ДРУЖЕСТВО "БУЛСТРАД ВИЕНА ИНШУРЪНС ГРУП" ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 268.46
  • Изпълнител: КАЛДЕРРА ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 12 234.24 , Отчетена стойност**: 12 234.24
  • Изпълнител: ЗАСТРАХОВАТЕЛНО АКЦИОНЕРНО ДРУЖЕСТВО АРМЕЕЦ АД, Договорена стойност по проекта*: 1 370.88 , Отчетена стойност**: 1 370.88
  • Изпълнител: ДЖЕНЕРАЛИ ЗАСТРАХОВАНЕ АД, Договорена стойност по проекта*: 28 311.15 , Отчетена стойност**: 28 877.45
  • Изпълнител: КАНТЕК ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 10 370.22 , Отчетена стойност**: 10 370.22
  • Изпълнител: ПРОФИ ТРЕЙД ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 64 868.93 , Отчетена стойност**: 74 599.26
  • Изпълнител: ЗАСТРАХОВАТЕЛНА КОМПАНИЯ ЛЕВ ИНС АД, Договорена стойност по проекта*: 28 877.45 , Отчетена стойност**: 28 877.45
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Няма

Финансова информация

Обща стойност на проекта 10 226 232.45 BGN
БФП 9 801 404.33 BGN
Собствено финансиране 424 828.12 BGN
Общо реално изплатени суми 4 044 154.87 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: „Предоставяне на застрахователни услуги за нуждите на Национална служба за съвети в земеделието, Прогнозна стойност: 85 313.00
  • Обособена позиция 1: „Предоставяне на застрахователни услуги за нуждите на Национална служба за съвети в земеделието"
    Изпълнител: ДЖЕНЕРАЛИ ЗАСТРАХОВАНЕ АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 28 311.15
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Доставка на автомобили, Прогнозна стойност: 1 227 450.00
  • Обособена позиция 1: „Доставка и гаранционно (сервизно) обслужване на 35 (тридесет и пет) броя фабрично нови автомобили за нуждите на Национална служба съвети в земеделието (НССЗ)“
    Изпълнител: ЕСПАС АУТО ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 226 946.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Доставка на климатична техника за офис помещения., Прогнозна стойност: 83 580.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на климатична техника за офис помещения на Национална служба съвети в земеделието (НССЗ)“
    Изпълнител: ЖАР КЛИМА ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 82 656.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Доставка на офис обзавеждане, Прогнозна стойност: 194 679.50
  • Обособена позиция 1: Доставка и монтаж на офис мебели и обзавеждане за нуждите на Национална служба за съвети в земеделието (НССЗ)
    Изпълнител: ПРОФИ ТРЕЙД ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 64 868.93
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Доставка на офис техника за нуждите на Национална служба съвети в земеделието (НССЗ)“ с шест обособени позиции: Обособена позиция №1- Доставка на компютърни конфигурации и оборудване; Обособена позиция №2 – Доставка на черно-бели копирни системи (МФУ)- принтер, скенер и копир; Обособена позиция №3 –Доставка на мултифункционални копактни (лесно преносими) устройства- принтер, скенер и копир; Обособена позиция №4 – Доставка на мултимедийни проектори с подвижен прожекторен екран; Обособена позиция №5 – Доставка на телефонни апарати - стационарни и мобилни устройства; Обособена позиция №6 – Доставка на антивирусен софтуер (лиценз/и за софтуер за антивирусна защита) на 64 броя преносими компютри. , Прогнозна стойност: 358 608.20
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция №6 – Доставка на антивирусен софтуер (лиценз/и за софтуер за антивирусна защита) на 64 броя преносими компютри
    Изпълнител: КАЛДЕРРА ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 12 234.24
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция №1- Доставка на компютърни конфигурации и оборудване
    Изпълнител: ХЕДИ КОМПЮТЪРС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 170 796.00
  • Обособена позиция 3: 2 Обособена позиция №2 – Доставка на черно-бели копирни системи (МФУ)- принтер, скенер и копир
    Изпълнител: ПАРТНЬОРИТЕ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 118 440.00
  • Обособена позиция 4: Обособена позиция №3 –Доставка на мултифункционални копактни (лесно преносими) устройства - принтер, скенер и копир
    Изпълнител: КАНТЕК ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 10 370.22
  • Обособена позиция 5: Обособена позиция №4 – Доставка мултимедийни проектори с подвижен прожекторен екран
    Изпълнител: ЛИРЕКС БГ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 39 816.00
  • Обособена позиция 6: Обособена позиция № 5 „Доставка на телефонни апарати - стационарни и мобилни устройства“
    Изпълнител: ДЖЕЙ БИ ЕЛЕКТРОНИКС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 29 142.48
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Логистика при организиране на информационни събития, Прогнозна стойност: 484 800.00
  • Обособена позиция 1: Логистика при организиране на информационни събития за нуждите на Национална служба съвети в земеделието (НССЗ)“
    Изпълнител: ЦЕНТЪР ПРО ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 400 776.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Предпечатна и печатна дейност на информационните материали, Прогнозна стойност: 92 946.00
  • Обособена позиция 1: „Предпечатна и печатна дейност на информационни материали за нуждите на Национална служба за съвети в земеделието“
    Изпълнител: ЕА ПРИНТ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 44 016.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN