Кратко описание на проекта |
Настоящият проект се отнася за изграждане на цех за охлаждане, замразяване и пакетиране на замразени скариди /собствена продукция/, отглеждани целогодишно по метода "суперинтензивен растеж" посредством затворени, рециркулационни системи за производство на аквакултури (Recirculating aquaculture systems, съкр. RAS), което ще се изгради в урегулиран поземлен имот/ УПИ/ I-64 , кв.153 м.Стопански двор, землище на гр.Суворово, общ.Суворово.
Инвестиционният проект предвижда изграждането следните сгради:
1.Сграда-3 за осигуряване на санитарно-битови условия за производствения персонал.
2.Сграда-4 за разполагане на технологичното оборудване; хладилно оборудване и складово оборудване .Тя ще е разделена на помещение за прием на суровината, работно помещение, сух склад за опаковъчни материали, хладилна камера-преддверие, хладилна камера – шоково замразяване и хладилна камера за съхранение на готовата продукция в замразено състояние.
Сграда 3 и сграда 4 са предвидени свързано застроени и са ситуирани в източната част на УПИ в близост до уличната регулация.
„НЕПТУН В.А“ЕООД предвижда се разработване и внедряване на следните стандарти:
1.Международен стандарт ISO 45001, който определя изискванията към системата за управление на здравето и безопасността при работа в предприятието. Основен акцент на стандарта е непрекъснатото идентифициране на опасностите, оценка и управление на рисковете, с цел намаляване на възможността за инциденти, свързани със здравето и безопасността на работниците. Което от своя страна предполага осигуряването на по-добри условия на труд.
2.Международен стандарт IFS Food който определя изискванията към системата за управление на качеството и безопасността на хранителни продукти.Основен акцент на стандарта е следене на изискванията към производството и реализацията на готовата продукция.
По-голямата част от продукцията/замразена скарида/ ще се реализира на външни пазари и по-малка част на вътрешния пазар, съобразно заявките за изкупуване.
|
Дейности |
-
Дейност: Извършване на Строително-монтажни работи по отделните части за изграждане на сграда 3 и сграда 4 : По дейност 1 ще бъдат Извършени на Строително-монтажни работи по отделните части за изграждане на сграда 3 и сграда 4 както следва:
1 Част: Архитектура
2 Част: Конструкции
3 Част: Електрическа
4 Част: ОВК
5 Част: ВиК
6 Част: Вертикална планировка
Изпълнението на Дейност-1 ще допринесе за подготовката на сградите за осигуряване на санитарно битовите условия и за разполагане на технологично оборудване за охлаждане и замразяване на скариди
Прозводствената база ще се изпълни от енергоспестяващи термопанели, което ще доведе до намаляване на енергоемкостта и увелечаване на енергийната и ресурсната ефективност и съответно до подобряване на конкурентоспособността и жизнеспособността на предприятието, включително подобряване на безопасността и условията на труд.
Изпълнението на Дейност-1 ще се извърши в следните последователни стъпки
Изпълнението на Дейност-1 ще се извърши в следните последователни стъпки
1. Провеждане на процедура за избор на изпълнител /за извършване на СМР за сграда3 и сграда 4/, с публична покана съгласно ПМС №160/01.07.2016г.
2.Извършване на СМР за сграда3 и сграда 4
3.Въвеждане в експлотация на сградите.
,
Договорена стойност: 1 272 671.83
,
Отчетена стойност: 0.00
-
Дейност: Доставка и монтаж на Хибридна фотоволтаична система : По дейност-2 се предвижда Доставка и монтаж на Хибридна фотоволтаична система, която ще допринесе за осигуряване на максимален добив на слънчева енергия целогодишно, така ще подпомага енергийните разходи,което в някаква степен ще понижи себестойността на продукцията, което е свързано с по-голямата конкурентноспособност на крайния продукт.
Друг плюс на системата е ,че тя може да играе ролята на UPS. При отпадане на централното захранване системата може да поддържа всички производствени процеси за около 2 часа.Ако след този период от време все още няма захранване тогава ще е необходимо да се включи и генераторната група.
Предложеното оборудване в тази система е напълно съвместимо с Генераторно оборудване и има възможност за паралелна работа.
Всички тези предимства на системата потвърждават целесъобразното и изграждане, което включва
1 Доставка и монтаж на акумулаторни батерии тип тип OPzV2-2000Аh 24
2 Доставка на фотоволтаичен панел 150 Wp,SIGS 231
3 Екотакса 231
4 Транспорт на фотоволтаични модули 231
5 Доставка и монтаж на стелаж за монтаж на акумулатори 1
6 Дставка на проводник -соларен 5000
7 Доставка на конектор-MC4-без кербовка 154
8 Доствка на Проводник ПВА-2 -120м2 300
9 Доставка на табло -DC 1
10 Доставка на табло-AC 1
11 Разходи за изработка ел част 1
12 Разходи за монтаж на Фотоволтаични модули 1
13 Доставка на контролер соларен с MPPT TRUCKER 11
14 Инвертор-чарджер тип Quatro-24/10000/ 6
15 Кабелна скара 65
16 Монтажен Материал-(Кабелни обувки,крепежи...) 1
17 Основа за предпазител-DC 77
18 Предпазител -DC-8A 77
19 Основа за предпазител-DC-400А 6
20 Предпазител -DC-400A 6
21 Основа за предпазител-DC-100А 11
22 Предпазител -DC100A 11
23 Основа за предпазител-DC-80А 11
24 Предпазител -DC80A 11
25 Снхронизиращ модул 1
26 Модул за следене на добива и дистанционно програмиране 1
27 Рутер 1
28 Кабел-NYY-5x75mm2 300
29 Дизелов генератор-80KVA 1
30 Доставкана дизелов генератор 1
31 Доставка на АВР-Табло 1
32 Монтажни работи и пускане в действие 1
Изпълнението на Дейност-2 ще се извърши в следните последователни стъпки
1. Провеждане на процедура за избор на изпълнител за Доставка и монтаж на Хибридна фотоволтаична система с публична покана съгласно ПМС №160/01.07.2016г.
2.Доставка, монтаж, инсталиране и въвеждане в екплоатация на Хибридна фотоволтаична система ,
Договорена стойност: 318 578.82
,
Отчетена стойност: 0.00
-
Дейност: Доставка и монтаж на хладилно оборудване :
По дейност-3 се предвижда Доставка и монтаж на хладилно оборудване, както следва:
1 Доставка и монтаж на блок-агрегат "сплит" система за нискотемпературни камери, комплект от:
- външно тяло - компресорно-кондензаторна част (затворен тип), въздушноохлаждан кондензатор с регулиране оборотите на вентилаторите
- вътрешно тяло - въздухоохладител с ел.нагреватели за обезскрежаване
- дистанционен пулт за управление (общ за двата агрегата)
Техн.х-ки: Qo gt; 3.3 kW при Тпом/Ток = -18оС/+38оС
2 Зареждане с хладилен агент
3 Доставка и монтаж на медни тръби, фитинги, изолации, кабели, помощни материали - комплект за п.1-2
4 Доставка и монтаж на компресорно-кондензаторен агрегат (затворен тип), въздушноохлаждан кондензатор с регулиране на оборотите на вентилаторитем, комплект с:
- отделител на течност
- командно табло
- защитна, регулираща автоматика
Техн.х-ки: Qo gt; 7 kW при То/Ток = -35оС/+32оС
5 Въздухоохладител с Qoхл. gt; 7 kW при То/ ∆Т = -35оС/ 7 К
- стъпка между ламелите gt; 8 mm
- ел.нагреватели за обезскрежаване в питата, дренажната вана, дренажния тръбопровод и на вентилаторите
- електронен терморегулиращ вентил
6 Ел.табло за управление, комплект с кабели и помощни материали
7 Хладилен агент
8 Доставка и монтаж на медни тръбопроводи, фитинги, изолации, помощни материали - комплект за п.4-7
9 Доставка и монтаж на блок-агрегат "сплит" система за нискотемпературни камери, комплект от:
- външно тяло - компресорно-кондензаторна част (затворен тип), въздушноохлаждан кондензатор с регулиране на оборотите на вентилаторите
- вътрешно тяло - въздухоохладител с ел.нагреватели за обезскрежаване
- дистанционен пулт за управление
Техн.х-ки: Qo gt; 2 kW при Тпом/Ток = +0оС/+38оС
10 Зареждане с хладилен агент
11 Доставка и монтаж на медни тръби, фитинги, изолации, кабели, помощни материали - комплект за п.9-10
12 Доставка и монтаж на хладилен панел с дебелина на изолацията min 80 mm, включително окомплектовка и монтажни материали
13 Доставка и монтаж на хладилен панел с дебелина на изолацията min 120 mm, включително окомплектовка и монтажни материали
14 Доставка и монтаж на хигиенен профил по вътрешни ъгли
15 Доставка и монтаж на нагревател за под с F=~36 m2 (работен и резервен) комплект с осезатели (работен и резервен) и табло за управление
16 Доставка и монтаж на нагревател за под с F=~6 m2 (работен и резервен) комплект с осезатели (работен и резервен) и табло за управление
17 Доставка и монтаж на хладилна врата нискотемпературана, плъзгаща се, със светъл отвор 1400х2400 mm
18 Доставка и монтаж на хладилна врата нискотемпературана, плъзгаща се, със светъл отвор 1400х2400 mm
19 Доставка и монтаж на хладилна врата нискотемпературана, плъзгаща се, със светъл отвор 1000х2200 mm
20 Доставка и монтаж на PVC завеса за светъл отвор 1400х2400 mm
21 Доставка и монтаж на клапи за изравняване на налягането
22 Доставка и монтаж на мониторингова система за температури
23 Сигнализация "Човек в хладилника"
24 Първа проба за херметичност от сертифицирани лица (юридическо и физическо)
25 Изготвяне на документация по време на строителството (актове, протоколи, екзекутиви и др.)
Изпълнението на Дейност-3 ще допринесе да се осигурят необходимите условия за охлаждане, замразяване и пакетиране на скаридите
Изпълнението на Дейност-3 ще се извърши в следните последователни стъпки
1. Провеждане на процедура за избор на изпълнител за Доставка и монтаж на хладилно оборудване с публична покана съгласно ПМС №160/01.07.2016г.
2.Доставка, монтаж, инсталиране и въвеждане в експлоатация на хладилно оборудване.
,
Договорена стойност: 146 861.00
,
Отчетена стойност: 0.00
-
Дейност: Доставка и монтаж на технологично оборудване : Доставка и монтаж на технологично оборудване
Сграда 3
1 "Гардероб за работно облекло 8 бр.
2 "Стелаж за чисто работно облекло 10 бр. клетки1 бр
3.Гардероб за работно облекло 7 бр.
Сграда 4
1 "Стелаж - товароносимост до 120 kg на долните два етажа и до 80 kg. на горните два етажа 18 бр
2 " Шкаф - маса 1 бр
3 "Работна плот тип RP 2650 1 бр
4 "Работна плот тип RP 2200 1 бр
5 "Стелаж - товароносимост до 120 kg на долните два етажа и до 80 kg. на горните два етажа 1 бр
6. "Роли за транспортиране на каси 6 бр
7. "Мивка безконтактна, комплект с контейнер за отпадъциц, вкл:
Мивка еднопозиционна моноблок 1 бр
8. "Работна маса тип RM 1700 1 бр
9 "Роли за транспортиране на каси 1 бр
Хладилна камера "Преддверие" 0-4°С
1 "Роли за транспортиране на каси 1 бр
2 "Работна маса RMP 1700
- изпълнение от неръждаема стомана ;1 бр
3 "Палет плосък, решетъчен ;1 бр
Хладилна камера "Шоков замразител" н.т. -35°С
1 "Роли за транспортиране на каси 8 бр
Хладилна камера "Готова продукция" н.т. -18°С
1 "Роли за транспортиране на каси 5 бр
2 "Шкаф за дезинфекционни и опаковъчни материали 1 бр
Склад опаковъчни материали - локална смукателна вентилация
1 Палет плосък, решетъчен 1 бр.
2 Стелаж 1 бр.
3 "Работна маса RM 1000 1 бр.
Изпълнението на Дейност-4 ще допринесе за доставка и монтаж на технологично оборудване , с което ще се осигурят необходимите условия за технологичния процес.
Изпълнението на Дейност-4 ще се извърши в следните последователни стъпки
1. Провеждане на процедура за избор на изпълнител заД оставка и монтаж на технологично оборудване покана съгласно ПМС №160/01.07.2016г.
2.Доставка, монтаж, инсталиране и въвеждане в експлоатация на технологично оборудване ,
Договорена стойност: 75 250.00
,
Отчетена стойност: 0.00
-
Дейност: Доставка на специализирана складова техника: По дейност-5 се предвижда Доставка на специализирана складова техника
1 Електрокар с товароподемност- 2.0 тонафризерно изпълнение и с гелова батерия 1 бр.
2. Ръчноводим електрически нископовдигач с платформа за оператор с товаро-подемност- 2.0 тона 1 бр.
Изпълнението на дейност-5, ще доведе до осигуряване на необходимата обслужваща техника
Изпълнението на Дейност-5 ще се извърши в следните последователни стъпки
1. Провеждане на процедура за избор на изпълнител за доставка с публична покана съгласно ПМС №160/01.07.2016г.
2. Доставка на специализирана складова техника
,
Договорена стойност: 51 500.00
,
Отчетена стойност: 0.00
-
Дейност: Разработване и внедряване на система за управление в съответствие с изискванията на стандарт IFS "Стандарт за одит на качеството и безопасността на храни и хранителни продукти": „НЕПТУН В.А“ЕООД предвижда се разработване и внедряване на Международен стандарт IFS Food който определя изискванията към системата за управление на качеството и безопасността на хранителни продукти.
Основен акцент на стандарта е следене на изискванията към производството и реализацията на готовата продукция
Изпълнението на Дейността ще допринесе за много по-добра реализацията на готовата продукция както на външните, така и на вътрешните пазари.
Изпълнението на Дейността ще се извърши в следните последователни стъпки
1. Провеждане на процедура за избор на изпълнител за услуга, съгласно ПМС №160/01.07.2016г.
2.внедряване на Международен стандарт IFS Food
,
Договорена стойност: 12 500.00
,
Отчетена стойност: 0.00
-
Дейност: Дейности за подобряване безопасността и условията на труд.
: По Дейности за подобряване безопасността и условията на труд се предвижда
1. Обучение на персонала/работници/-заети с производствената дейност, за безопасна работа с нововъведено оборудване и технологии 7бр.
2. Закупуване на специално работно облекло и лични предпазни/комплект от отделни елементи/ 7 комплект
3. Разработване и внедряване на система за управление на здравето и безопасноста при работа в съответствие с изискванията на Международен стандарт ISO 45001, който определя изискванията към системата за управление на здравето и безопасността при работа в предприятието.
Основен акцент на стандарта е непрекъснатото идентифициране на опасностите, оценка и управление на рисковете, с цел намаляване на възможността за инциденти, свързани със здравето и безопасността на работниците. Което от своя страна предполага осигуряването на по-добри условия на труд.
Изпълнението на Дейността ще се извърши в следните последователни стъпки
1. Провеждане на процедура за избор на изпълнител , съгласно ПМС №160/01.07.2016г.
2.Изпълнение на отделните дейности
,
Договорена стойност: 20 082.75
,
Отчетена стойност: 0.00
-
Дейност: Консултации за управление и отчитане на изпълнението на проекта: Консултации за управление и отчитане на изпълнението на проекта включва:
Консултации по подготовка на документи за подписване на договор за финансиране, искания за анекси/ допълнителни споразумения и др. кореспонденции с УО на ПМДР
Изготвяне на докумунтация за провеждане на процедури по ПМС 160
Провеждане на процедури за избор на изпълнители по административния договор за БФП
Консултации по време на изпълнение на проекта- договориране, разплащания, съставяне на отчетни документи и съхранение,окомплектоване, съдържание на проектното досие и др.
Консултации по необходимите мерки за публичност и информираност
Подготовка и изготвяне на заявка за междинно плащане и приложения
Подготовка и изготвяне на заявка за окончателно плащане и приложения (отчитане на проекта)
Консултации по време на мониторинговия период на проекта
Изпълнението на Дейността ще допринесе правилното управление и отчитане изпълнението на проекта
Изпълнението на Дейността ще се извърши в следните последователни стъпки
1. Провеждане на процедура за избор на изпълнител за услуга, съгласно ПМС №160/01.07.2016г.
2. провеждане на консултации за управление и отчитане на изпълнението на проекта
,
Договорена стойност: 30 000.00
,
Отчетена стойност: 0.00
|