Идентификация

Номер от ИСУН BG14MFOP001-5.005-0003-C03
Наименование на проекта "Цех за охлаждане, замразяване и пакетиране на скариди" към Ферма за аквакултури (скариди) в УПИ I-64 , кв.153 м.Стопански двор, землище на гр.Суворово, общ.Суворово
Бенефициент 202070483 НЕПТУН В.А ЕООД
Източник на финансиране ЕФМДР ==> Програма за морско дело и рибарство
Дата на сключване на договора/заповедта 10.09.2019
Дата на стартиране 10.09.2019
Дата на приключване 10.03.2021
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Прекратен (към дата на прекратяване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България (BG3), Североизточен (BG33), Варна (BG331), Суворово, гр.Суворово

Описание

Кратко описание на проекта
Настоящият проект се отнася за изграждане на цех за охлаждане, замразяване и пакетиране на замразени скариди /собствена продукция/, отглеждани целогодишно по метода "суперинтензивен растеж" посредством затворени, рециркулационни системи за производство на аквакултури (Recirculating aquaculture systems, съкр. RAS), което ще се изгради в урегулиран поземлен имот/ УПИ/ I-64 , кв.153 м.Стопански двор, землище на гр.Суворово, общ.Суворово.
Инвестиционният  проект предвижда изграждането следните сгради:
1.Сграда-3 за осигуряване на санитарно-битови условия за производствения персонал. 
2.Сграда-4 за разполагане на технологичното оборудване;  хладилно оборудване и складово оборудване .Тя ще е разделена на помещение за прием на суровината, работно помещение, сух склад за опаковъчни материали, хладилна камера-преддверие, хладилна камера – шоково замразяване и хладилна камера за съхранение на готовата продукция в замразено състояние.
Сграда 3 и сграда 4 са предвидени свързано застроени и са ситуирани в източната част на УПИ в близост до уличната регулация.
 „НЕПТУН В.А“ЕООД  предвижда се разработване и внедряване на  следните стандарти:
1.Международен стандарт ISO 45001, който определя изискванията към системата за управление на здравето и безопасността при работа в предприятието. Основен акцент на стандарта е непрекъснатото идентифициране на опасностите, оценка и управление на рисковете, с цел намаляване на възможността за инциденти, свързани със здравето и безопасността на работниците. Което от своя страна предполага осигуряването на по-добри условия на труд.
2.Международен стандарт IFS Food който определя изискванията към системата за управление на качеството и безопасността на хранителни продукти.Основен акцент на стандарта е следене на изискванията към производството и реализацията на готовата продукция.
По-голямата част от продукцията/замразена скарида/ ще се реализира на външни пазари и по-малка част на вътрешния пазар, съобразно заявките за изкупуване.
Дейности
  • Дейност: Извършване на Строително-монтажни работи по отделните части за изграждане на сграда 3 и сграда 4 : По дейност 1 ще бъдат Извършени на Строително-монтажни работи по отделните части за изграждане на сграда 3 и сграда 4 както следва: 1 Част: Архитектура 2 Част: Конструкции 3 Част: Електрическа 4 Част: ОВК 5 Част: ВиК 6 Част: Вертикална планировка Изпълнението на Дейност-1 ще допринесе за подготовката на сградите за осигуряване на санитарно битовите условия и за разполагане на технологично оборудване за охлаждане и замразяване на скариди Прозводствената база ще се изпълни от енергоспестяващи термопанели, което ще доведе до намаляване на енергоемкостта и увелечаване на енергийната и ресурсната ефективност и съответно до подобряване на конкурентоспособността и жизнеспособността на предприятието, включително подобряване на безопасността и условията на труд. Изпълнението на Дейност-1 ще се извърши в следните последователни стъпки Изпълнението на Дейност-1 ще се извърши в следните последователни стъпки 1. Провеждане на процедура за избор на изпълнител /за извършване на СМР за сграда3 и сграда 4/, с публична покана съгласно ПМС №160/01.07.2016г. 2.Извършване на СМР за сграда3 и сграда 4 3.Въвеждане в експлотация на сградите. , Договорена стойност: 1 272 671.83 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Доставка и монтаж на Хибридна фотоволтаична система : По дейност-2 се предвижда Доставка и монтаж на Хибридна фотоволтаична система, която ще допринесе за осигуряване на максимален добив на слънчева енергия целогодишно, така ще подпомага енергийните разходи,което в някаква степен ще понижи себестойността на продукцията, което е свързано с по-голямата конкурентноспособност на крайния продукт. Друг плюс на системата е ,че тя може да играе ролята на UPS. При отпадане на централното захранване системата може да поддържа всички производствени процеси за около 2 часа.Ако след този период от време все още няма захранване тогава ще е необходимо да се включи и генераторната група. Предложеното оборудване в тази система е напълно съвместимо с Генераторно оборудване и има възможност за паралелна работа. Всички тези предимства на системата потвърждават целесъобразното и изграждане, което включва 1 Доставка и монтаж на акумулаторни батерии тип тип OPzV2-2000Аh 24 2 Доставка на фотоволтаичен панел 150 Wp,SIGS 231 3 Екотакса 231 4 Транспорт на фотоволтаични модули 231 5 Доставка и монтаж на стелаж за монтаж на акумулатори 1 6 Дставка на проводник -соларен 5000 7 Доставка на конектор-MC4-без кербовка 154 8 Доствка на Проводник ПВА-2 -120м2 300 9 Доставка на табло -DC 1 10 Доставка на табло-AC 1 11 Разходи за изработка ел част 1 12 Разходи за монтаж на Фотоволтаични модули 1 13 Доставка на контролер соларен с MPPT TRUCKER 11 14 Инвертор-чарджер тип Quatro-24/10000/ 6 15 Кабелна скара 65 16 Монтажен Материал-(Кабелни обувки,крепежи...) 1 17 Основа за предпазител-DC 77 18 Предпазител -DC-8A 77 19 Основа за предпазител-DC-400А 6 20 Предпазител -DC-400A 6 21 Основа за предпазител-DC-100А 11 22 Предпазител -DC100A 11 23 Основа за предпазител-DC-80А 11 24 Предпазител -DC80A 11 25 Снхронизиращ модул 1 26 Модул за следене на добива и дистанционно програмиране 1 27 Рутер 1 28 Кабел-NYY-5x75mm2 300 29 Дизелов генератор-80KVA 1 30 Доставкана дизелов генератор 1 31 Доставка на АВР-Табло 1 32 Монтажни работи и пускане в действие 1 Изпълнението на Дейност-2 ще се извърши в следните последователни стъпки 1. Провеждане на процедура за избор на изпълнител за Доставка и монтаж на Хибридна фотоволтаична система с публична покана съгласно ПМС №160/01.07.2016г. 2.Доставка, монтаж, инсталиране и въвеждане в екплоатация на Хибридна фотоволтаична система , Договорена стойност: 318 578.82 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Доставка и монтаж на хладилно оборудване : По дейност-3 се предвижда Доставка и монтаж на хладилно оборудване, както следва: 1 Доставка и монтаж на блок-агрегат "сплит" система за нискотемпературни камери, комплект от: - външно тяло - компресорно-кондензаторна част (затворен тип), въздушноохлаждан кондензатор с регулиране оборотите на вентилаторите - вътрешно тяло - въздухоохладител с ел.нагреватели за обезскрежаване - дистанционен пулт за управление (общ за двата агрегата) Техн.х-ки: Qo gt; 3.3 kW при Тпом/Ток = -18оС/+38оС 2 Зареждане с хладилен агент 3 Доставка и монтаж на медни тръби, фитинги, изолации, кабели, помощни материали - комплект за п.1-2 4 Доставка и монтаж на компресорно-кондензаторен агрегат (затворен тип), въздушноохлаждан кондензатор с регулиране на оборотите на вентилаторитем, комплект с: - отделител на течност - командно табло - защитна, регулираща автоматика Техн.х-ки: Qo gt; 7 kW при То/Ток = -35оС/+32оС 5 Въздухоохладител с Qoхл. gt; 7 kW при То/ ∆Т = -35оС/ 7 К - стъпка между ламелите gt; 8 mm - ел.нагреватели за обезскрежаване в питата, дренажната вана, дренажния тръбопровод и на вентилаторите - електронен терморегулиращ вентил 6 Ел.табло за управление, комплект с кабели и помощни материали 7 Хладилен агент 8 Доставка и монтаж на медни тръбопроводи, фитинги, изолации, помощни материали - комплект за п.4-7 9 Доставка и монтаж на блок-агрегат "сплит" система за нискотемпературни камери, комплект от: - външно тяло - компресорно-кондензаторна част (затворен тип), въздушноохлаждан кондензатор с регулиране на оборотите на вентилаторите - вътрешно тяло - въздухоохладител с ел.нагреватели за обезскрежаване - дистанционен пулт за управление Техн.х-ки: Qo gt; 2 kW при Тпом/Ток = +0оС/+38оС 10 Зареждане с хладилен агент 11 Доставка и монтаж на медни тръби, фитинги, изолации, кабели, помощни материали - комплект за п.9-10 12 Доставка и монтаж на хладилен панел с дебелина на изолацията min 80 mm, включително окомплектовка и монтажни материали 13 Доставка и монтаж на хладилен панел с дебелина на изолацията min 120 mm, включително окомплектовка и монтажни материали 14 Доставка и монтаж на хигиенен профил по вътрешни ъгли 15 Доставка и монтаж на нагревател за под с F=~36 m2 (работен и резервен) комплект с осезатели (работен и резервен) и табло за управление 16 Доставка и монтаж на нагревател за под с F=~6 m2 (работен и резервен) комплект с осезатели (работен и резервен) и табло за управление 17 Доставка и монтаж на хладилна врата нискотемпературана, плъзгаща се, със светъл отвор 1400х2400 mm 18 Доставка и монтаж на хладилна врата нискотемпературана, плъзгаща се, със светъл отвор 1400х2400 mm 19 Доставка и монтаж на хладилна врата нискотемпературана, плъзгаща се, със светъл отвор 1000х2200 mm 20 Доставка и монтаж на PVC завеса за светъл отвор 1400х2400 mm 21 Доставка и монтаж на клапи за изравняване на налягането 22 Доставка и монтаж на мониторингова система за температури 23 Сигнализация "Човек в хладилника" 24 Първа проба за херметичност от сертифицирани лица (юридическо и физическо) 25 Изготвяне на документация по време на строителството (актове, протоколи, екзекутиви и др.) Изпълнението на Дейност-3 ще допринесе да се осигурят необходимите условия за охлаждане, замразяване и пакетиране на скаридите Изпълнението на Дейност-3 ще се извърши в следните последователни стъпки 1. Провеждане на процедура за избор на изпълнител за Доставка и монтаж на хладилно оборудване с публична покана съгласно ПМС №160/01.07.2016г. 2.Доставка, монтаж, инсталиране и въвеждане в експлоатация на хладилно оборудване. , Договорена стойност: 146 861.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Доставка и монтаж на технологично оборудване : Доставка и монтаж на технологично оборудване Сграда 3 1 "Гардероб за работно облекло 8 бр. 2 "Стелаж за чисто работно облекло 10 бр. клетки1 бр 3.Гардероб за работно облекло 7 бр. Сграда 4 1 "Стелаж - товароносимост до 120 kg на долните два етажа и до 80 kg. на горните два етажа 18 бр 2 " Шкаф - маса 1 бр 3 "Работна плот тип RP 2650 1 бр 4 "Работна плот тип RP 2200 1 бр 5 "Стелаж - товароносимост до 120 kg на долните два етажа и до 80 kg. на горните два етажа 1 бр 6. "Роли за транспортиране на каси 6 бр 7. "Мивка безконтактна, комплект с контейнер за отпадъциц, вкл: Мивка еднопозиционна моноблок 1 бр 8. "Работна маса тип RM 1700 1 бр 9 "Роли за транспортиране на каси 1 бр Хладилна камера "Преддверие" 0-4°С 1 "Роли за транспортиране на каси 1 бр 2 "Работна маса RMP 1700 - изпълнение от неръждаема стомана ;1 бр 3 "Палет плосък, решетъчен ;1 бр Хладилна камера "Шоков замразител" н.т. -35°С 1 "Роли за транспортиране на каси 8 бр Хладилна камера "Готова продукция" н.т. -18°С 1 "Роли за транспортиране на каси 5 бр 2 "Шкаф за дезинфекционни и опаковъчни материали 1 бр Склад опаковъчни материали - локална смукателна вентилация 1 Палет плосък, решетъчен 1 бр. 2 Стелаж 1 бр. 3 "Работна маса RM 1000 1 бр. Изпълнението на Дейност-4 ще допринесе за доставка и монтаж на технологично оборудване , с което ще се осигурят необходимите условия за технологичния процес. Изпълнението на Дейност-4 ще се извърши в следните последователни стъпки 1. Провеждане на процедура за избор на изпълнител заД оставка и монтаж на технологично оборудване покана съгласно ПМС №160/01.07.2016г. 2.Доставка, монтаж, инсталиране и въвеждане в експлоатация на технологично оборудване , Договорена стойност: 75 250.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Доставка на специализирана складова техника: По дейност-5 се предвижда Доставка на специализирана складова техника 1 Електрокар с товароподемност- 2.0 тонафризерно изпълнение и с гелова батерия 1 бр. 2. Ръчноводим електрически нископовдигач с платформа за оператор с товаро-подемност- 2.0 тона 1 бр. Изпълнението на дейност-5, ще доведе до осигуряване на необходимата обслужваща техника Изпълнението на Дейност-5 ще се извърши в следните последователни стъпки 1. Провеждане на процедура за избор на изпълнител за доставка с публична покана съгласно ПМС №160/01.07.2016г. 2. Доставка на специализирана складова техника , Договорена стойност: 51 500.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Разработване и внедряване на система за управление в съответствие с изискванията на стандарт IFS "Стандарт за одит на качеството и безопасността на храни и хранителни продукти": „НЕПТУН В.А“ЕООД предвижда се разработване и внедряване на Международен стандарт IFS Food който определя изискванията към системата за управление на качеството и безопасността на хранителни продукти. Основен акцент на стандарта е следене на изискванията към производството и реализацията на готовата продукция Изпълнението на Дейността ще допринесе за много по-добра реализацията на готовата продукция както на външните, така и на вътрешните пазари. Изпълнението на Дейността ще се извърши в следните последователни стъпки 1. Провеждане на процедура за избор на изпълнител за услуга, съгласно ПМС №160/01.07.2016г. 2.внедряване на Международен стандарт IFS Food , Договорена стойност: 12 500.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Дейности за подобряване безопасността и условията на труд. : По Дейности за подобряване безопасността и условията на труд се предвижда 1. Обучение на персонала/работници/-заети с производствената дейност, за безопасна работа с нововъведено оборудване и технологии 7бр. 2. Закупуване на специално работно облекло и лични предпазни/комплект от отделни елементи/ 7 комплект 3. Разработване и внедряване на система за управление на здравето и безопасноста при работа в съответствие с изискванията на Международен стандарт ISO 45001, който определя изискванията към системата за управление на здравето и безопасността при работа в предприятието. Основен акцент на стандарта е непрекъснатото идентифициране на опасностите, оценка и управление на рисковете, с цел намаляване на възможността за инциденти, свързани със здравето и безопасността на работниците. Което от своя страна предполага осигуряването на по-добри условия на труд. Изпълнението на Дейността ще се извърши в следните последователни стъпки 1. Провеждане на процедура за избор на изпълнител , съгласно ПМС №160/01.07.2016г. 2.Изпълнение на отделните дейности , Договорена стойност: 20 082.75 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Консултации за управление и отчитане на изпълнението на проекта: Консултации за управление и отчитане на изпълнението на проекта включва: Консултации по подготовка на документи за подписване на договор за финансиране, искания за анекси/ допълнителни споразумения и др. кореспонденции с УО на ПМДР Изготвяне на докумунтация за провеждане на процедури по ПМС 160 Провеждане на процедури за избор на изпълнители по административния договор за БФП Консултации по време на изпълнение на проекта- договориране, разплащания, съставяне на отчетни документи и съхранение,окомплектоване, съдържание на проектното досие и др. Консултации по необходимите мерки за публичност и информираност Подготовка и изготвяне на заявка за междинно плащане и приложения Подготовка и изготвяне на заявка за окончателно плащане и приложения (отчитане на проекта) Консултации по време на мониторинговия период на проекта Изпълнението на Дейността ще допринесе правилното управление и отчитане изпълнението на проекта Изпълнението на Дейността ще се извърши в следните последователни стъпки 1. Провеждане на процедура за избор на изпълнител за услуга, съгласно ПМС №160/01.07.2016г. 2. провеждане на консултации за управление и отчитане на изпълнението на проекта , Договорена стойност: 30 000.00 , Отчетена стойност: 0.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители Няма
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Изменение в стойността на първите продажби, които не са осъществени от организации на производители, Мерна единица: EUR, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 6 442 376.52 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 2 Брой на проектите за преработка, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 3 Промяна в обема на първите продажби, които не са осъществени от ОП, Мерна единица: тонове, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 60.00 , Достигната стойност: 0.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 0.00 BGN
БФП 0.00 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 0.00 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 0.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Няма намерени тръжни процедури

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN