Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-1.003-1199-C01
Наименование на проекта Разкриване на нови работни места за безработни младежи на възраст до 29 г. включително в "Медия Плей" ЕООД
Бенефициент 201527922 "Медия Плей" ЕООД
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 22.08.2016
Дата на стартиране 22.08.2016
Дата на приключване 21.11.2017
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България, Югозападен, София-Град, Столична, гр.София

Описание

Кратко описание на проекта
"Медия Плей" ЕООД осъществява своята основна дейност в областта на информационните технологии, компютърната диагностика, поддръжката на компютърни системи и сървъри и разработката на софтуер. Фирмата предвижда разширяване на дейността си както по отношение на продуктите, които предлага, така и по отношение на броя на своите клиенти, като за тази цел има нужда от наемане на четирима служители с образование и подготовка в областта на маркетинга, продажбата на информационни продукти (двама), обслужването на сървърни и компютърни системи (един) и разработването на софтуер (един) на пълно работно време. Настоящото проектно предложение е в пряка връзка с възникналата фирмена необходимост от развитие на дейността и повишаване на финансовия резултат на фирмата. То е насочено към назначаване на нови служители и осигуряване на качествени работни места за четирима представители на една от основните целеви групи по настоящата процедура - безработни младежи до 29 г. вкл. с цел развитие на техния потециал в рамките на компанията, осигуряване на условия за дългосрочна заетост, придобиване на стаж и възможности за реализация в областта на информационните технологии. Проектът кореспондира пряко с целите на ОП "Развитие на човешките ресурси" 2014-2020,  за повишаване броя на заетите младежи на възраст до 29 г. вкл. чрез разкриване на нови работни места, създаване на качествени условия на труд и предоставяне на възможности за развитие, като е насочен към удволетворяване на потребностите на посочената целева група. В процеса на изпълнението на проекта ще разкрием четири нови работни места, които планираме да запазим дългосрочно. За реализиране на поставените ни цели в проектното ни предложение сме включили дейности по подбор и наемане на нужните ни служители, дейности по закупуване на оборудване и активи за осигуряване на качествени работни места, както и дейности по публичност и визуализация и управление на проекта съгласно изискванията на оперативната програма.
Дейности
  • Дейност: Подбор и наемане на безработни младежи до 29 г. вкл. за период от 12 месеца: За успешно развитие на своята дейност и реализиране на нови услуги в областта на разработването на софтуерни приложения и мобилен маркетинг, фирмата има необходимост от разкриване на четири нови работни места: две за служители с образование и подготовка в областта на продажбите, рекламата и маркетинга и две работни места за разработчик софтуер и специалист в областта на управлението и поддръжката на мрежови системи и сървъри. Насочили сме се към една от основните целеви групи на настоящата процедура за подбор на проекти - безработни младежи до 29 години и по-специално безработни младежи до 29 години включително със завършено средно или висше обазование поради спецификата на дейността ни. Това кореспондира с една от специфичните цели на инвестиционен приоритет 3 на настоящата схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, а именно увеличаване броя на включените в заетост безработни младежи на възраст до 29 години включително,със завършено средно или висше образование. Цели на дейността: 1) Достигане на обявите за работа до точните целеви групи и потенциални кандидати; 2) Подбор на кандидати; 3) Сключване на трудови договори с избраните представители на целевата група за срок от 12 месеца; 4) Започване на трудова дейност от страна на наетите по проекта лица; 5) Осигуряване на качествена заетост; 6) Включване в заетост на четирима безработни младежи до 29 г. включително със завършено средно или висше образование; Етапи на изпълнение на дейността: 1) Подготовка и публикуване на обявите за набиране на кандидати в специализирани сайтове, в сайта на "Медия Плей" ЕООД, Агенция по заетостта, както и чрез неформални канали за комуникаця (чрез контакти с клиенти, партньори и лични контакти); 2) Провеждане на интервюта и подбор; 3) Сключване на трудови договори и започване на трудова дейност от страна на новоназначените лица;, Договорена стойност: 35 848.80 , Отчетена стойност: 35 414.29
  • Дейност: Закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързан със създаването на нови работни места: Дейността по закупуване на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар е пряко свързана с назначаването на четирите лица от целевата група и създаването на добри условия за изпълнение на техните трудови задължения. Изпълнението на дейността цели: 1) Създаване на качествени условия на труд на новоназначените лица от целевата група; 2) Мотивиране на лицата от целевата група чрез създаване на добри условия на труд; 3) Равнопоставеност чрез осигуряване на еднакви условия на труд; Дейността включва закупуване на следното оборудване: преносими компютри и принтер, работни бюра и столове, мрежово оборудване за връзка на новите работни места с управленската система и сървър на фирмата и осигуряване на възможност за дистанционна работа; МПС за нуждите по обслужване на клиенти, което ще се ползва от новоназначените лица при изпълнение на трудовите им задължения; Етапи на изпълнение на дейността: 1) Формулиране на конкретни технически параметри на необходимото оборудване; 2) Избор на изпълнител за извършване на доставките: "Медия Плей" ЕООД се явява възложител по ПМС 118 и изборът на изпълнител ще се извърши съгласно нормативните изисквания и съответните прагове, посочени в постановлението; 3) Сключване на договор/и за доставка на предвиденотото за закупуване обзавеждане, оборудване и инвентар; 4) Доставка, монтаж и оборудване на новите работни места; Планираме дейността да се реализира през първите два проектни месеца, в които ще се извърши и подбора на кандидати. По този начин при назначаването на наетите лица от началото на третия проектен месец, новите работни места ще бъдат готови и оборудвани. , Договорена стойност: 19 758.56 , Отчетена стойност: 18 771.63
  • Дейност: Дейности по информиране и публичност: Целите, които си поставяме с реализирането на дейностите по информиране и публичност по ностоящия проект са свързани с: - повишаване на обществената информираност относно ОП "Развитие на човешките ресурси" 2014-2020, както и на настоящата процедура "Ново работно място"; - разпространение на информация относно стартирането, изпълнението и резултатите от проекта; - разпространение на информация относно общите и специфични цели на програмата, настоящата процедура и проекта на "Медия Плей" ЕООД; - спазване на принципите на достъпност и прозрачност пред обществеността, други потенциални бенефициенти и всички зинтересовани страни; - достигане на информацията до целевите групи на проекта; - привличане на обществен интерес; - разпространение на информация относно източника на финансиране и подкрепа за реализирането на настоящия проект. Етапи на изпълнение: 1) Дейността ще се извършва през цялата продължителност на проекта, като през първи проектен месец ще бъде изготвена и поставена информационна табела и ще бъдат отпечатани брошури за разпространение с целите и дейностите по проекта. 2) Публикуване на периодична информация относно хода на изпълнение и постигнатите резултати по проекта на сайта на "Медия Плей" ЕООД, включително снимков материал; 3) Публикуване на информация относно хода на проекта в специализирани електронни издания и сайтове в сферата на информационните технологии; 4) Поставяне на информационни стикери на новозакупеното оборудване;, Договорена стойност: 1 256.40 , Отчетена стойност: 1 032.50
  • Дейност: Дейности за организация и управление на проекта: Дейността е от ключово значение за качественото изпълнение на проекта. На практика то се предпоставя от опита и квалификацията на лицата, включени в екипа по управление. Дейностите по организация и управление на настоящия проекта имат за цел: - Ръководство, организация и контрол върху изпълнението на дейностите по проекта; - Добро планиране (ресурсно и времево) на дейностите с цел постигане на заложените проектни цели; - Осигуряване на целесъобразно изразходване на средствата по проекта и осъществяване на текущ мониторинг; - Изготвяне, поддържане и съхраняване на необходимата документация по проекта, в съответствие с изискванията на управляващия орган; - Изготвяне и представяне на междинни и окончателни отчети по изпълнение на дейностите на проекта; - Водене на навременна и ефективна кореспонденция (комуникация) с управляващия орган на програмата; - Законосъобразно провеждане на процедурите за избор на изпълнител за целите на проекта; - Гарантиране на спазването на пинципите на доброто управление; - Документиране на взетите решения и проследяване на тяхното изпълнение; - Документиране на възникнали проблеми и проследяване на тяхното разрешаване; - Изготвяне на оценка на риска (възможни уязвими места в изпълнението) и акцент върху тях при планирането на ресурси; Дейностите по организация и управление ще се извършват през целия срок на изпълнение на проекта. Етапи на изпълнение на дейността: 1) Сключване на граждански договори с членовете на екипа по управление и документиране на техните задължения, отговорности и права; 2) Разпределяне на задачи от страна на ръководителя на проекта; 3) Водене на пълно досие на проекта; 4) Изготвяне на междинни технически и финансови отчети; 5) Контрол върху извършените плащания (през целия срок на изпълнение на проекта); 6) Счетоводно отчитане; 7) Организация на дейностите по наемане на безработни лица, закупуване, информираност и публичност; 8) подготовка на финален технически и финансов отчет; 9) Ефективна комуникация с УО на програмата; , Договорена стойност: 6 200.00 , Отчетена стойност: 5 820.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: РУМЕН, Договорена стойност по проекта*: 1 020.00 , Отчетена стойност**: 1 020.00
  • Изпълнител: ВТИ Брокерс ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 809.34 , Отчетена стойност**: 809.34
  • Изпълнител: МАРИО, Договорена стойност по проекта*: 1 800.00 , Отчетена стойност**: 1 800.00
  • Изпълнител: ТЕХНО КОМЕРС ООД, Договорена стойност по проекта*: 4 065.92 , Отчетена стойност**: 4 065.92
  • Изпълнител: ВТИ Брокерс ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 240.00 , Отчетена стойност**: 239.70
  • Изпълнител: СТИКЕР ДИЗАЙН ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 032.50 , Отчетена стойност**: 1 032.50
  • Изпълнител: ЕСПАС АУТО ООД, Договорена стойност по проекта*: 13 990.00 , Отчетена стойност**: 13 990.00
  • Изпълнител: Светла, Договорена стойност по проекта*: 3 000.00 , Отчетена стойност**: 2 300.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Безработни и неактивни участници, които при напускане на операцията имат работа, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 3.00 , Достигната стойност: 3.00
Индикатор 2 Безработни и неактивни участници, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 4.00 , Достигната стойност: 5.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 63 063.76 BGN
БФП 63 063.76 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 60 687.51 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Доставка на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързан със създаването на нови работни места в две обособени позиции: Обособена позиция № 1: Доставка на оборудване и обзавеждане, свързани със създаване на работни места; Обособена позиция № 2: Доставка на ново МПС за изпълнение на трудовите задължения на наетите по проекта лица;, Прогнозна стойност: 15 750.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 1: Доставка на оборудване и обзавеждане, свързани със създаване на работни места
    Изпълнител: ТЕХНО КОМЕРС ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 065.92
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция № 2: Доставка на ново МПС (базов модел) за изпълнение на трудовите задължения на наетите по проекта лица
    Изпълнител: ЕСПАС АУТО ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 13 990.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Доставка на оборудване, обзавеждане, ДНА и стопански инвентар, свързан със създаването на нови работни места: Доставка на ново МПС за изпълнение на трудовите задължения на наетите по проекта лица;, Прогнозна стойност: 11 684.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на ново МПС за изпълнение на трудовите задължения на наетите по проекта лица;
    Изпълнител: ЕСПАС АУТО ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 13 990.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Застраховка на придобитото по проекта обзавеждане, оборудване и МПС, Прогнозна стойност: 2 000.00
  • Обособена позиция 1: Застраховка на придобитото по проекта обзавеждане, оборудване и МПС
    Изпълнител: ВТИ Брокерс ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 240.00
  • Обособена позиция 2: Застраховка на придобитото по проекта обзавеждане, оборудване и МПС
    Изпълнител: ВТИ Брокерс ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 809.34
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Извършване на услуга по управление на проекта: наемане на координатор и счетоводител по проекта., Прогнозна стойност: 2 800.00
  • Обособена позиция 1: Извършване на услуги по управление на проекта: наемане на Координатор на проекта
    Изпълнител: МАРИО
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 800.00
  • Обособена позиция 2: Извършване на услуги по управление на проекта: наемане на Счетоводител на проекта
    Изпълнител: РУМЕН
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 020.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Извършване на услуги по информиране и публичност, Прогнозна стойност: 1 047.00
  • Обособена позиция 1: Извършване на услуги по информиране и публичност
    Изпълнител: СТИКЕР ДИЗАЙН ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 032.50

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN