Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP002-2.001-0387-C01
Наименование на проекта Подобряване на производствения капацитет в Микромет АД
Бенефициент 813142712 МИКРОМЕТ АД
Източник на финансиране ЕФРР ==> Иновации и конкурентоспособност
Дата на сключване на договора/заповедта 20.06.2016
Дата на стартиране 20.06.2016
Дата на приключване 30.06.2017
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Североизточен, Варна, Варна, гр.Варна

Описание

Кратко описание на проекта
Основната дейност на Микромет АД е проектиране, изработка и монтаж на стоманени конструкции и оборудване (съдове под налягане, технологични тръбопроводи и поръчково оборудване).
Основните потребности на фирмата са свързани с повишаване на производствения капацитет и експортния потенциал. Удовлетворяването на двете потребности са и едни от основните цели на проекта. Посредством изпълнението на предвидените по проекта дейности, а именно: дейности за подобряване на производствените процеси и дейности за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес ще бъде възможно постигането на целите на проекта. Като основни резултати от изпълнението на дейностите се очаква оптимизация на производствения процес, внедряване на високо-технологични решения за намаляване на количеството отпадъци, предвидени за депониране, повишаване на производствения капацитет и експортния потенциал на фирмата. За постигане на резултатите по проекта е предвидено закупуването на следните ДМА: Дробометна машина за бластиране на профили и листов материал, Камера за бластиране и Камера за боядисване.
Дейности
  • Дейност: Дейности за подобряване на производствените процеси (ще бъде изпълнена чрез закупуването на Дробометна машина за бластиране на профили и листов материал - 1 брой): Като част от дейността ще бъде доставена, монтирана и пусната в експлоатация Дробометна машина за бластиране на профили и листов материал - 1 брой Чрез закупуването на Дробометна машина за бластиране на профили и листов материал ще бъде възможно оптимизиране на производствения процес, което ще допринесе за изпълнението на дейността- подобряване на производствените процеси. Етапи за изпълнение на дейнoстта: 1. Избор на изпълнител (от 1 месец до 3 месец) 2. Сключване на договор с изпълнител (от 3 месец до 4 месец) 3. Доставка и подписване на приемо-предавателен протокол (от 4 месец до 11 месец) 4. Монтаж, въвеждане в експлоатация и подписване на финален приемо-предавателен протокол (от 11 месец до 12 месец) 5. Визуализация на проекта (от 11 месец до 12 месец) Визуализацията на проекта ще бъде осъществена с помощта на следните методи: • Поставяне на обозначителна табела относно проекта и източника на финансирането му на входа на производствената сграда, където има достъп на клиенти и партньори • Поставяне на стикери върху новозакупеното оборудване, указващи обстоятелството, че оборудването е закупено с помощта на ЕС чрез ОП „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 Дейностите по визуализация и публичност ще бъдат планирани, изпълнени и изцяло за сметка на Бенефициента и ще съблюдават правилата на Регламент 1303/2013 на Европейския парламент и Съвета от 17 декември 2013 година., Договорена стойност: 390 000.00 , Отчетена стойност: 362 444.00
  • Дейност: Дейности за подобряване на производствените процеси (ще бъде изпълнена чрез закупуването на Камера за боядисване - 1 брой): Като част от дейността ще бъде доставена, монтирана и пусната в експлоатация Камера за боядисване - 1 брой Чрез закупуването на Камера за боядисване ще бъде възможно оптимизиране на производствения процес, което ще допринесе за изпълнението на дейността- подобряване на производствените процеси. Етапи за изпълнение на дейнoстта: 1. Избор на изпълнител (от 1 месец до 3 месец) 2. Сключване на договор с изпълнител (от 3 месец до 4 месец) 3. Доставка и подписване на приемо-предавателен протокол (от 4 месец до 11 месец) 4. Монтаж, въвеждане в експлоатация и подписване на финален приемо-предавателен протокол (от 11 месец до 12 месец) 5. Визуализация на проекта (от 11 месец до 12 месец) Визуализацията на проекта ще бъде осъществена с помощта на следните методи: • Поставяне на обозначителна табела относно проекта и източника на финансирането му на входа на производствената сграда, където има достъп на клиенти и партньори • Поставяне на стикери върху новозакупеното оборудване, указващи обстоятелството, че оборудването е закупено с помощта на ЕС чрез ОП „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 Дейностите по визуализация и публичност ще бъдат планирани, изпълнени и изцяло за сметка на Бенефициента и ще съблюдават правилата на Регламент 1303/2013 на Европейския парламент и Съвета от 17 декември 2013 година., Договорена стойност: 198 000.00 , Отчетена стойност: 96 800.00
  • Дейност: Дейности за подобряване на производствените процеси (ще бъде изпълнена чрез закупуването на Камера за бластиране - 1 брой): Като част от дейността ще бъде доставена, монтирана и пусната в експлоатация Камера за бластиране - 1 брой Чрез закупуването на Камера за бластиране ще бъде възможно оптимизиране на производствения процес, което ще допринесе за изпълнението на дейността- подобряване на производствените процеси. Етапи за изпълнение на дейнoстта: 1. Избор на изпълнител (от 1 месец до 3 месец) 2. Сключване на договор с изпълнител (от 3 месец до 4 месец) 3. Доставка и подписване на приемо-предавателен протокол (от 4 месец до 11 месец) 4. Монтаж, въвеждане в експлоатация и подписване на финален приемо-предавателен протокол (от 11 месец до 12 месец) 5. Визуализация на проекта (от 11 месец до 12 месец) Визуализацията на проекта ще бъде осъществена с помощта на следните методи: • Поставяне на обозначителна табела относно проекта и източника на финансирането му на входа на производствената сграда, където има достъп на клиенти и партньори • Поставяне на стикери върху новозакупеното оборудване, указващи обстоятелството, че оборудването е закупено с помощта на ЕС чрез ОП „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 Дейностите по визуализация и публичност ще бъдат планирани, изпълнени и изцяло за сметка на Бенефициента и ще съблюдават правилата на Регламент 1303/2013 на Европейския парламент и Съвета от 17 декември 2013 година., Договорена стойност: 202 000.00 , Отчетена стойност: 192 823.99
  • Дейност: Дейности за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес (ще бъде изпълнена чрез закупуването на Дробометна машина за бластиране на профили и листов материал - 1 брой): Като част от дейността ще бъде доставена, монтирана и пусната в експлоатация Дробометна машина за бластиране на профили и листов материал - 1 брой Чрез закупуването на Дробометна машина за бластиране на профили и листов материал ще бъде възможно внедряване на високо-технологични решения за намаляване на количеството отпадъци, предвидени за депониране, което ще допринесе за изпълнението на дейността, а именно внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес. Етапи за изпълнение на дейнoстта: 1. Избор на изпълнител (от 1 месец до 3 месец) 2. Сключване на договор с изпълнител (от 3 месец до 4 месец) 3. Доставка и подписване на приемо-предавателен протокол (от 4 месец до 11 месец) 4. Монтаж, въвеждане в експлоатация и подписване на финален приемо-предавателен протокол (от 11 месец до 12 месец) 5. Визуализация на проекта (от 11 месец до 12 месец) Визуализацията на проекта ще бъде осъществена с помощта на следните методи: • Поставяне на обозначителна табела относно проекта и източника на финансирането му на входа на производствената сграда, където има достъп на клиенти и партньори • Поставяне на стикери върху новозакупеното оборудване, указващи обстоятелството, че оборудването е закупено с помощта на ЕС чрез ОП „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 Дейностите по визуализация и публичност ще бъдат планирани, изпълнени и изцяло за сметка на Бенефициента и ще съблюдават правилата на Регламент 1303/2013 на Европейския парламент и Съвета от 17 декември 2013 година., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Дейности за внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес (ще бъде изпълнена чрез закупуването на Камера за бластиране - 1 брой): Като част от дейността ще бъде доставена, монтирана и пусната в експлоатация Камера за бластиране - 1 брой Чрез закупуването на Камера за бластиране ще бъде възможно внедряване на високо-технологични решения за намаляване на количеството отпадъци, предвидени за депониране, което ще допринесе за изпълнението на дейността - внедряване на нови технологии за подобряване на ресурсната ефективност и ефикасност в производствения процес. Етапи за изпълнение на дейнoстта: 1. Избор на изпълнител (от 1 месец до 3 месец) 2. Сключване на договор с изпълнител (от 3 месец до 4 месец) 3. Доставка и подписване на приемо-предавателен протокол (от 4 месец до 11 месец) 4. Монтаж, въвеждане в експлоатация и подписване на финален приемо-предавателен протокол (от 11 месец до 12 месец) 5. Визуализация на проекта (от 11 месец до 12 месец) Визуализацията на проекта ще бъде осъществена с помощта на следните методи: • Поставяне на обозначителна табела относно проекта и източника на финансирането му на входа на производствената сграда, където има достъп на клиенти и партньори • Поставяне на стикери върху новозакупеното оборудване, указващи обстоятелството, че оборудването е закупено с помощта на ЕС чрез ОП „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 Дейностите по визуализация и публичност ще бъдат планирани, изпълнени и изцяло за сметка на Бенефициента и ще съблюдават правилата на Регламент 1303/2013 на Европейския парламент и Съвета от 17 декември 2013 година., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: ПММ СЪРВИСИЗ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 58 080.00 , Отчетена стойност**: 96 800.00
  • Изпълнител: СТЕМ ООД, Договорена стойност по проекта*: 333 160.80 , Отчетена стойност**: 555 267.99
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Повишаване на ефективността на производствените разходи, Мерна единица: %, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 16.51 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 2 Производствени инвестиции Частни инвестиции, допълващи публичната подкрепа за предприятията (безвъзмездни средства), Мерна единица: евро, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 161 568.23 , Достигната стойност: 133 360.88
Индикатор 3 Намаляване на количеството отпадъци, предвидени за депониране – количества генерирани отпадъци на годишна база преди/след изпълнение на проекта в тонове годишно., Мерна единица: т./год., Базова стойност: 268.00 , Целева стойност: 228.00 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 4 Производствени инвестиции: Брой предприятия, които получават безвъзмездни средства, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 5 Вътрешна норма на възвръщаемост, Мерна единица: %, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 47.05 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 6 Производствени инвестиции: Брой предприятия, получаващи подкрепа, Мерна единица: предприятия, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 7 Изменение на средните генерирани приходи от износ вследствие на инвестицията по проекта, Мерна единица: %, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 32.49 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 8 Намаляване на количеството отпадъци, предвидени за депониране – количества генерирани отпадъци при производството на единица продукция на годишна база, преди/след изпълнение на проекта в тонове годишно., Мерна единица: т./год., Базова стойност: 0.02 , Целева стойност: 0.01 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 9 Нарастване на производителността, Мерна единица: %, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 15.70 , Достигната стойност: 0.00
Индикатор 10 Брой проекти с дейности за подобряване на ресурсната ефективност, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 790 000.00 BGN
БФП 474 000.00 BGN
Собствено финансиране 316 000.00 BGN
Общо реално изплатени суми 391 240.79 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на: Обособена позиция 1. Дробометна машина за бластиране на профили и листов материал Обособена позиция 2. Камера за бластиране Обособена позиция 3. Камера за боядисване, Прогнозна стойност: 790 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на дробометна машина за бластиране на профили и листов материал
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на камера за бластиране
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 3: Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на камера за боядисване
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 4: Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на дробометна машина за бластиране на профили и листов материал
    Изпълнител: СТЕМ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 217 466.40
  • Обособена позиция 5: Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на камера за бластиране
    Изпълнител: СТЕМ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 115 694.40
  • Обособена позиция 6: Доставка, монтаж и въвеждане в експлоатация на камера за боядисване
    Изпълнител: ПММ СЪРВИСИЗ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 58 080.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN