Номер от ИСУН | BG14MFOP001-5.003-0009-C03 |
Наименование на проекта | Популяризиране на сладководната устойчива аквакултура в област Кюстендил. |
Бенефициент | 109583968 СДРУЖЕНИЕ "НАЦИОНАЛНА АГЕНЦИЯ ЗА ГРАЖДАНСКИ И СТОПАНСКИ ИНИЦИАТИВИ" |
Източник на финансиране | ЕФМДР ==> Програма за морско дело и рибарство |
Дата на сключване на договора/заповедта | 17.01.2019 |
Дата на стартиране | 17.01.2019 |
Дата на приключване | 18.12.2019 |
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП | Приключен (към датата на приключване) |
Местонахождение |
|
Кратко описание на проекта |
Рибата е безусловна част от здравословния и пълноценен хранителен режим. За поддържане на доброто здраве се препоръчва консумацията на риба поне 2 пъти седмично. Тази тенденция не може да се наложи за сред българското население в годините на прехода и днес статистиката сочи, че консултацията на риба и рибни продукти е сред най-ниските за Европейския съюз. В последните години се забелязва бавно повишаване на интереса към рибата, но също така е се увеличава и вноса на рибни продукти. Териториално разпределени предпочитанията сочат, че жителите на столицата консумират риба по-интензивно спрямо останалите региони на страната. Това обуславя необходимостта за повишаване интереса на гражданите на останалите области. Масово, изборът на потребителите е вносна риба, поради масираните кампании относно съдържанието на полезни хранителни вещества във видовете обект на внос, като сьомга, ципура, лаврак. Предпочитанията на българите към рибата като храна зависят от осведомения избор на потребителите. Един от начините за засилване на тези предпочитания е популяризирането на устойчиво произведената сладководна риба. Видовете, обект на устойчиво рибовъдство в страната, могат да се явят достойна конкуренция на вносните видове риба, които доминират пазара в момента. Настоящата промоционална кампания си поставя за цел да осведоми потребителите в област Кюстендил за достойнствата на устойчиво произведената аквакултура, което да доведе до по-висока консумация и да създаде необходимост за увеличаване на производството на сладководна риба в страната. Акцент се поставя върху устойчивото производство като стимул за насърчаване на по-екологична и по-конкурентоспособна икономика с по-ефективно използване на ресурсите. |
Дейности |
|
Партньори | Няма |
Изпълнители |
|
Подизпълнители | Няма |
Членове на обединение | Няма |
Забележки: * Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:
** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи |
Индикатор 1 | Брой на проектите за мерки за предлагане на пазара и помощи за складиране, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00 |
Индикатор 2 | Изменение в стойността на първите продажби, които не са осъществени от организации на производители, Мерна единица: EUR, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 38 000.00 , Достигната стойност: 38 000.00 |
Индикатор 3 | Промяна в обема на първите продажби, които не са осъществени от ОП, Мерна единица: тонове, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 15.00 , Достигната стойност: 15.00 |
Обща стойност на проекта | 35 800.00 BGN |
БФП | 35 800.00 BGN |
Собствено финансиране | 0.00 BGN |
Общо реално изплатени суми | 35 800.00 BGN |
Процент на съфинансиране от ЕС | 75.00 % |
Няма | |
Забележки: 1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност. 2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение. |
Процедура 1 |
Предмет на предвидената процедура: Ще бъде възложено на подизпълнител изготвянето на маркетинговото проучване, проекта на дизайн за рекламни материали, отпечатването на рекламните материали популяризиращи устойчивата аквакултура в област Кюстендил.
Услугата ще бъде комплексна и ще включва разходи за специализирано проучване, методология за събиране на информация, провеждане на изследване и анализиране и оценка на изпълнение. Предвижда се Проучване на съществуващите местни практи; разработване на методология на проучването, на анкети и въпросници, напечатване на анкети и обработка и анализ на анкетите. Подизпълнителят следва да изпълни и проект на дизайн за рекламните материали (плакати, листовки, брошури и хартиени торби), както и самото отпечатване на самите рекламни материали.,
Прогнозна стойност: 29 880.00
|
Забележки:
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN