Идентификация

Номер от ИСУН BG14MFOP001-5.003-0009-C03
Наименование на проекта Популяризиране на сладководната устойчива аквакултура в област Кюстендил.
Бенефициент 109583968 СДРУЖЕНИЕ "НАЦИОНАЛНА АГЕНЦИЯ ЗА ГРАЖДАНСКИ И СТОПАНСКИ ИНИЦИАТИВИ"
Източник на финансиране ЕФМДР ==> Програма за морско дело и рибарство
Дата на сключване на договора/заповедта 17.01.2019
Дата на стартиране 17.01.2019
Дата на приключване 18.12.2019
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Югозападен (BG41), Кюстендил (BG415), Дупница, гр.Дупница

Описание

Кратко описание на проекта
Рибата е безусловна част от здравословния и пълноценен хранителен режим. За поддържане на доброто здраве се препоръчва консумацията на риба поне 2 пъти седмично. Тази тенденция не може да се наложи за сред българското население в годините на прехода и днес статистиката сочи, че консултацията на риба и рибни продукти е сред най-ниските за Европейския съюз. В последните години се забелязва бавно повишаване на интереса към рибата, но също така е се увеличава и вноса на рибни продукти. Териториално разпределени предпочитанията сочат, че жителите на столицата консумират риба по-интензивно спрямо останалите региони на страната. Това обуславя необходимостта за повишаване интереса на гражданите на останалите области. Масово, изборът на потребителите е вносна риба, поради масираните кампании относно съдържанието на полезни хранителни вещества във видовете обект на внос, като сьомга, ципура, лаврак. Предпочитанията на българите към рибата като храна зависят от осведомения избор на потребителите. Един от начините за засилване на тези предпочитания е популяризирането на устойчиво произведената сладководна риба. Видовете, обект на устойчиво рибовъдство в страната, могат да се явят достойна конкуренция на вносните видове риба, които доминират пазара в момента. Настоящата промоционална кампания си поставя за цел да осведоми потребителите в област Кюстендил за достойнствата на устойчиво произведената аквакултура, което да доведе до по-висока консумация и да създаде необходимост за увеличаване на производството на сладководна риба в страната. Акцент се поставя върху устойчивото производство като стимул за насърчаване на по-екологична и по-конкурентоспособна икономика с по-ефективно използване на ресурсите.
Дейности
  • Дейност: Изготвяне на маркетингово проучване, включващo производството и потреблението на сладководна устойчива аквакултура в област Кюстендил.: Ще бъде възложено на подизпълнител изготвянето на маркетингово проучване, чрез осъществяване на разходи за рекламни агенции и за други доставчици на услуги, които участват в подготовката и провеждането на помоционалната кампания. Предмет на маркетинговото проучване ще бъде пазарния дял на сладководната устойчива аквакултура в област Кюстендил. Определяне на възможностите за разширяване на пазара, има ли търсене и количествено измерение на това търсене. Проучване на пазара, продажбите, проучване на отношението на купувачите към продукта. Определяне на социално-икономически характеристики (доходи, семейно положение, семеен бюджет), мотивация и поведение на потребителя при покупка. Дейността ще се изпълни на територията на област Кюстендил. Ще бъде възложено на подизпълнител с доказан опит в маркетинговите проучвания да изърши проучване на пазара, проучване на продажбите и проучване на потребителите на сладководна и устойчива аквакултура. Услугата ще бъде комплексна и ще включва разходи за специализирано проучване, методология за събиране на информация, провеждане на изследване и анализиране. , Договорена стойност: 8 000.00 , Отчетена стойност: 8 000.00
  • Дейност: Създване на проект за дизайн на рекламни матриали за промотиране на предимствата на сладководна устойчива аквакултура в област Кюстендил.: Създаването на проекта за дизайн на рекламните материали ще бъде съобразен с определяне на маркетингови цели, специфичният целеви пазар, крайния потребител. Съобразно това се изготвя и графичният проект, както и специално послание към целевата група. За целта на тази дейност се извършва подготвяне на файлове с изображения, илюстрации, текстове и са оформяне отделните страници на изданието. Проверка на файлове за коректност и за това дали отговарят на изискванията и ограниченията на използваната печатна технология и довършителни процеси. Извършва и проверка за качеството на изображенията, електронен монтаж и отпечатване. Акцент ще бъде посавен върху ползите и предимствата на сладководни и устойчиви аквакултур, като се създаде послание на към целевите групи., Договорена стойност: 8 000.00 , Отчетена стойност: 8 000.00
  • Дейност: Отпечатване а рекламни материали популяризиращи устойчивата аквакултура в област Кюстендил.: Дейността предвижд отпечатване на рекламни материали: плакати брошури листовка хартиени торби , Договорена стойност: 13 800.00 , Отчетена стойност: 13 800.00
  • Дейност: Разпространение на рекламни материали за промотиране на устойчивата аквакултура в област Кюстендил.: Ще се раздадат рекламни материали на територията област Кюстендил. Предвижда се посланието да обхване максимален брой хора от целевата група. Рекламните материали ще бъдат оставени за раздаване в търгоски палати, браншови организации, организации на производителите, административен център към Изпълнителна агенция по рибарство и аквакултури и търговци на едро и дребно. Разпространението на рекламните материали ще се извършва от двама служители в срок от 3 месеца. Двамата служители ще бъдат наети по реда на ЗЗД., Договорена стойност: 6 000.00 , Отчетена стойност: 6 000.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: Руслан, Договорена стойност по проекта*: 3 000.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: Иван, Договорена стойност по проекта*: 3 000.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: АИС ИНЖЕНЕРИНГ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 29 800.00 , Отчетена стойност**: 0.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Брой на проектите за мерки за предлагане на пазара и помощи за складиране, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 2 Изменение в стойността на първите продажби, които не са осъществени от организации на производители, Мерна единица: EUR, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 38 000.00 , Достигната стойност: 38 000.00
Индикатор 3 Промяна в обема на първите продажби, които не са осъществени от ОП, Мерна единица: тонове, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 15.00 , Достигната стойност: 15.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 35 800.00 BGN
БФП 35 800.00 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 35 800.00 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 75.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Ще бъде възложено на подизпълнител изготвянето на маркетинговото проучване, проекта на дизайн за рекламни материали, отпечатването на рекламните материали популяризиращи устойчивата аквакултура в област Кюстендил. Услугата ще бъде комплексна и ще включва разходи за специализирано проучване, методология за събиране на информация, провеждане на изследване и анализиране и оценка на изпълнение. Предвижда се Проучване на съществуващите местни практи; разработване на методология на проучването, на анкети и въпросници, напечатване на анкети и обработка и анализ на анкетите. Подизпълнителят следва да изпълни и проект на дизайн за рекламните материали (плакати, листовки, брошури и хартиени торби), както и самото отпечатване на самите рекламни материали., Прогнозна стойност: 29 880.00
  • Обособена позиция 1: маркетинг изследване, печат и разпространение на рекламни материали
    Изпълнител: АИС ИНЖЕНЕРИНГ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 29 800.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN