Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-1.008-0694-C01
Наименование на проекта Добри и безопасни условия на труд в СТОВИ 1 ЕООД
Бенефициент 115647133 СТОВИ 1 ЕООД
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 30.05.2017
Дата на стартиране 15.06.2017
Дата на приключване 31.12.2018
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България (BG4), Южен централен (BG42), Пазарджик (BG423), Лесичово

Описание

Кратко описание на проекта
Проекта ще удовлетвори потребността на заетите в предприятието от по-добра работната среда и условия на труд. Ще се задоволи потребността за удължаване на професионалния живот на заетите лица над 54 години. Проекта ще осигури достъп на хората с увреждания до местата за отдих. Проектът ще удовлетвори потребността на работещите - майки с деца, инвалиди и учащи да съвместяват професионалните си задължения с личния живот.  
Целевата група на проекта включва всички заети в предприятието - 111 работещи, от които 36 заети над 54 години и 1 зает с увреждания.  
Очаквани резултати от изпълнението на проекта:  
- Въведена нова система за развитие на човешките ресурси в предприятието.  
- Повишаване на производителността, подобряване на ресурсната ефективност и опазване на околната среда.  
- Подкрепа на лицата над 54 годишна възраст.  
- Реализирани мерки за съвместяването на професионалния, семейния и личния живот.  
- Внедрен софтуер за управление на човешките ресурси.  
- Осигурени социални придобивки за работещите- места за отдих, хранене, фитнес зала.  
Дейностите, които ще се реализират са:  
Дейност 1. Организация и управление на проекта  
Дейност 2. Информиране и публичност  
Дейност 3. Разработване, адаптиране и въвеждане на система за развитие на човешките ресурси  
Поддейност 3.1. Разработване, адаптиране и въвеждане на система за развитие на човешките ресурси. Въвеждане на иновативен модел за организация на труда в предприятията, насочени към повишаване на производителността и опазване на околната среда  
Поддейност 3.2. Внедряване на софтуер за управление на човешките ресурси в предприятието  
Дейност 4. Осигуряване на социални придобивки за работещите, включително ремонт и оборудване на места за отдих, хранене и почивка в предприятията, спортни съоръжения  
Поддейност 4.1. Ремонт на помещения за почивка и отдих, хранене и фитнес зала. 
Поддейност 4.2. Оборудване на помещения за почивка и отдих, хранене и фитнес зала.
Дейности
  • Дейност: Дейност1. Организация и управление на проекта: Целта на предвидената дейност "Организация и управление на проекта" е осигуряване на ефективно управление на проекта. Дейността има за цел установяването на система за добро управление на проекта, както и междинни дейности за гарантиране на успешната му реализация и постигане на заложените цели. За осъществяването на тази дейност ще се сформира екип за управление на проекта, състоящ се от трима експерта: ръководител, координатор и счетоводител. Отговорността на ръководителя на проекта се свързва с организиране изпълнението на проекта, неговото докладване и отчитане. Ръководителят също така разпределя задачите между останалите членове на екипа и отговаря за дейностите по осигуряване на информираност и публичност на проекта. Счетоводителят следи за ефективността на разходваните средства и допустимостта на разходите, както и за финансовата отчетност и коректното документиране на направените разходи. Координаторът осигурява координацията и комуникацията между членовете на екипа, между предприятието и контрагентите му. Той следи за реализиране дейностите на проекта, при спазване на принципите за прозрачност, публичност и недискриминация. От особено значение както за доброто управление, така и за информираността на ръководството на СТОВИ 1 ЕООД е спазването на правилата за архивиране на проектната документация. Правилата за архивиране целят да създадат условия за единност на документацията и ясна проследяемост на процесите при реализацията на проекта. При работата на екипа се спазва принципа на взаимна допълняемост, който дава възможност на участниците в екипа да са еднакво информирани за напредъкът на проекта и при необходимост да могат взаимно да се заместват при изпълнението на някои функции. Сформираният екип за управление на проекта ще разполага с експерти с опит и квалификация, отговарящи на нуждите на проекта. Етапи за изпълнение на дейност "Организация и управление на проекта": 1. Сформиране на екип за управление на проекта, състоящ се от трима експерти - ръководител, координатор и счетоводител. 2. Разпределяне на конкретните задачи и отговорности между членовете на екипа за управление. Разработване на детайлизиран план за изпълнение на проекта. 3. Провеждан ежеседмичен мониторинг, като при констатация на отклонение от предварително планираните параметри, ще се извършва своевременно проучване на причините за него и ще се вземат мерки за отстраняването му. 4. Изготвяне на междинни технически доклади и финансови отчети за напредъка по проекта и финален технически доклад и финансов отчет след приключване на дейностите по проекта. 5. Попълване и поддържане на Досие на проекта. Дейността "Организация и управление на проекта" поставя основи за успешното осъществяване на другите дейности по проекта, осигурява добро управление и създава условия за успешната и реализация на проекта, което от своя страна ще доведе до постигане на заложените цели и резултати, Договорена стойност: 26 242.33 , Отчетена стойност: 25 622.53
  • Дейност: Дейност 2. Информиране и публичност: Целта на дейност "Информиране и публичност" е осигуряване на информация и публичност на проекта съобразно изискванията на ОП РЧР. При всички мерки за информация и комуникация СТОВИ 1 ЕООД изрично указва финансирането от фондовете на ЕС. Етапи за осъществяване на дейността: 1. По време на изпълнението на проекта СТОВИ 1 ЕООД информира обществеността за получената подкрепа като включва на уеб-сайта си кратко описание на проекта, неговите цели и резултати като откроява финансовата подкрепа на Европейския съюз. 2. СТОВИ 1 ЕООД организира две информационни събития чрез които информира обществеността за проекта -за целите му, за дейностите, за очакваните резултати и за финансирането от фондовете на ЕС. Едното информационно събитие се провежда преди стартирането на изпълнението на проектните дейности, а другото след приключването на планираните по проекта дейности. 3. На входа на сградата и в административната част на предприятието се поставят плакати размер А3 с информация за проекта и със споменаване на финансовия принос на ЕС. 4. Отбелязва се финансовия принос на Общността и поставено лого на ЕС и на ОП РЧР на всеки продукт по проекта, включително: бланки; табели; доклади за вътрешно ползване и за външни партньори. 5. Изготвяне на печатни информационни материали - брошури. Брошурите съдържат информация за проекта, целите, дейностите, резултатите, финансовия принос на ЕС. 6. Изработват се стикери указващи съфинансирането от фондовете на ЕС. Стикерите се поставят на всеки актив (инвентар) закупен по проекта. При изпълнението на тази дейност СТОВИ 1 ЕООД стриктно спазва изискванията описани в Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020, Договорена стойност: 3 045.00 , Отчетена стойност: 2 750.00
  • Дейност: Дейност 3. Разработване, адаптиране и въвеждане на система за развитие на човешките ресурси. Поддейност 3.1. Разработване, адаптиране и въвеждане на система за развитие на човешките ресурси. Въвеждане на иновативен модел за организация на труда в предприятието, насочени към повишаване на производителността и опазване на околната среда. : Целта на дейността е да съдейства на СТОВИ 1 ЕООД за постигане на стратегически си цели с оптимални разходи за труд. Системата за управление на човешките ресурси обхваща както всички дейности в предприятието и връзките между тях, така и взаимодействието им със заобикалящата среда и начина на функциониране с оглед реализиране целите на организацията. Системата за управление на човешките ресурси използва определени ресурси и разнообразни компоненти. При определяне на ефективността именно тези компоненти са обект на анализ. При анализ на ефективността на системата за управление на човешките ресурси бяха открити следните слаби места изброени по компоненти: - Анализ на длъжностите – отговорностите на длъжностите не са ясно и точно определени; - Проектиране на длъжностите – забелязват се слаби места при определяне на съдържанието, функциите и взаимовръзките между длъжностите; - Планиране на човешките ресурси – дейностите по определянето на потребностите от човешки ресурси и по формулирането на действия за задоволяването им не са обвързани с целите на предприятието; - Подбор на персонала – процесът по привличане и оценяване на кандидатите за работа не е изчистен методологически; - Обучение и развитие на персонала – липсват дейности по усъвършенстване на знанията и уменията на заетите с цел да се повиши равнището на тяхното трудово представяне и по предоставяне на възможности за развитие на кариерата; - Оценяване на персонала – не се осъществява оценка на равнището на трудовото представяне на заетите спрямо поставените стандарти; - Заплащането на труда – открити са пропуски и неточности при определянето на адекватни и справедливи трудови възнаграждения; - Усъвършенстване на трудовите отношения – не се прилагат мерки по формиране на благоприятни отношения между управляващи и управлявани. Извършеният анализ на системата за управление на човешките ресурси в СТОВИ 1 ЕООД откри многобройни слаби места и пропуски, което налага да се въведе една нова система за развитие на човешките ресурси. Тази система за управление на човешките ресурси ще съдейства на СТОВИ 1 ЕООД за постигане на стратегически си цели с оптимални разходи за труд. Разработване, адаптиране и въвеждане на система за развитие на човешките ресурси включва следните елементи: 1. Планиране на човешките ресурси. 2.Анализ и проектиране на длъжностите. 3. Подбор на персонал. 4. Обучение 5. Въвеждане на иновативен модел за организация на труда , насочен към повишаване на производителността и опазване на околната среда. В целевата група по проекта има лица над 54 г. възраст, затова особено внимание се обръща на следните елементи: - Оптимизация на работните процеси, включително въвеждането на гъвкави форми на заетост (гъвкаво работно време, ротация на работното място и др.) и други практики за по-лесно съвместяване на професионалния и личния живот; - Въвеждане на практики за удължаване на професионалния живот на по-възрастните работници и служители (над 54 години); Етапите на осъществяването на тази дейност включва следните етапи: А. Избор на външен изпълнител за реализиране на дейността. Б. Оценка на текущото състояние на системата за развитие на човешките ресурси в предприятието. В. Разработване и адаптиране на система за развитие на човешките ресурси. Г. Приемане от ръководството на СТОВИ 1 ЕООД на разработените в дейността промени и нововъведения по отношение на управлението и развитието на човешките ресурси. Изработване на вътрешни задължителни нормативни документи касаещи промените и нововъведенията. Д. Запознаване на персонала на предприятието с внедряваните промени в системата за развитие на човешките ресурси и с новия модел на организация на труда. Е. Практическо въвеждане на система за развитие на човешките ресурси и на иновативния модел за организация на труда , насочен към повишаване на производителността и опазване на околната среда., Договорена стойност: 58 400.00 , Отчетена стойност: 56 950.00
  • Дейност: Дейност 3. Разработване, адаптиране и въвеждане на система за развитие на човешките ресурси. Поддейност 3.2. Внедряване на софтуер за управление на човешките ресурси в предприятието.: За ефективното използването на новата система за управление на човешките ресурси е необходимо да се внедри софтуер за управление на човешките ресурси. Софтуерът ще покрива целия управленски цикъл, свързан с планирането, оценката, възнагражденията и развитието на човешкия капитал в СТОВИ ЕООД, ще интегрира всички процеси по управление на служителите и ще позволява проследяването на взаимовръзката между служителите. Софтуерът предоставя възможност за управление на човешките ресурси в следните области: 1. Управление на организацията и служителите: - Създаване на организационната структура, длъжностите, позициите и ролите - Използване на проектни (временни) структури - Създаване, промяна и прекратяване на назначенията на служителите 2. Планиране, подбор и обучение на служителите: - Идентифициране на свободни позиции и подбор на кадри - Оценка на представянето - Планиране и администриране на обучения и квалификации - Удължаване на професионалния живот - Програми за развитие на служителите в предприятието 3. Управление на трудовите ресурси, присъствието и отсъствията: - Администриране на компетентности и умения свързани с работните операции - Управление на работни графици и смени - Отчитане на присъствието и отсъствията на служителите - Управление на проекти 4. Възнаграждения и заплащане: - Дефиниране на различни програми за възнагражденията - Автоматизирано управление на промените в заплащането - Автоматизиране на гъвкави алгоритми за изчисление - Заплащане базирано на постигнати резултати - Изчисляване на бонуси, комисиони и други 5. Автоматизирани работни процедури: - Дефиниране на стъпки и роли в автоматизираните процедури - Присвояване на роли на потребителите в системата - Създаване на автоматични връзки между процедурите Към настоящият момент СТОВИ 1 ЕООД не разполага със софтуер притежаващ описаните по-горе характеристики. С внедряването на системата за управление на човешките ресурси внедряването на такъв софтуер става още по-необходимо. Ползите за СТОВИ 1 ЕООД от внедряването на софтуер за управление на човешките ресурси са в следните направления: 1. Икономия на труд и разходи. Подобреното бюджетиране, стриктният контрол при отчитането, както и въвеждането на стандарти в управлението на човешкия капитал, позволяват реално намаление на разходите за труд в предприятието. 2. Възможности за въвеждане на различни модели за структуриране на възнагражденията спрямо пазара на труда, както и на различни схеми на гъвкаво заплащане, бонуси и комисиони. 3. Пълната и актуална информация, съхранявана в централизираната база данни осигурява автоматизираното генериране на аналитични отчети за нуждите на ръководството. 4. Ясно дефинираните правила и взаимоотношения в организацията и липсата на изключения са ключов фактор за повишаване на мотивацията и доверието на служителите. 5. Прозрачните процедури за подбор, оценка и развитие на кадрите изключват субективизма и са базирани на реално постигнати резултати. 6. Високата степен на автоматизация на процеси и процедури освобождава капацитета на специалистите за изпълнение на чисто управленски дейности. Етапи на изпълняване на Поддейност 3.2. Внедряване на софтуер за управление на човешките ресурси в предприятието: а) избор на доставчик на софтуер за управление на човешките ресурси; б) внедряване на софтуер за управление на човешките ресурси в предприятието; в) обучение на служителите за работа със софтуера за управление на човешките ресурси. Обучението ще се извърши от доставчика на софтуера, Договорена стойност: 61 200.00 , Отчетена стойност: 59 300.00
  • Дейност: Дейност 4. Осигуряване на социални придобивки за работещите, включително ремонт и оборудване на места за отдих, хранене и почивка в предприятията, спортни съоръжения. Поддейност 4.1. Ремонт на помещения за почивка и отдих , хранене и фитнес зала.: Физиологичния режим на труд и почивка има за цел да постигне оптимален баланс между състояние на покой и работна дейност като се цели да се минимизира умората и износването на организма и да се увеличи работоспособността. Почивките, които са необходими на работещите в СТОВИ 1 ЕООД са три вида: 1. Активни почивки- включващи двигателна дейност и физически упражнения. От активни почивки се нуждаят служителите и работниците от СТОВИ 1 ЕООД с намалена двигателна активност, с леко физическо натоварване и/или нервно-психично напрежение, монотонна работа, принудителна работна поза. Трудовата дейност на администрацията на СТОВИ 1 ЕООД е свързана с работа на видеосиплей, значително умствено и нервно- психосензорно напрежение, голям обем на работа, висока отговорност и концентрация на вниманието, обработка на голямо количество информация, зрително натоварване, седяща работна поза и контакти с клиенти. За осигуряване на висока и трайна работоспособност, качество на извършваната дейност и опазване здравето на административните служителите, служителите от администрацията почиват 5 – 10 минути в зависимост от възложените конкретните задачи в съответствие с чл. 7 от Наредба № 3/02 год. при работа с видеодисплей. За длъжности, подложени на лекото физическо и умерено умствено и нервно-психическо натоварване, принудително-седяща работна поза, работа на видеодисплей и различна по степен хиподинамия се препоръчва активна почивка. Регламентираните почивки в администрацията е целесъобразно да се прекарват по възможност извън работните помещения в помещения за отдих, обзаведени съгласно изискванията на ергономията, промишления дизайн и характера на труда, или във фитнес зала оборудвана с необходимите уреди за физически упражнения. 2. Полупасивни почивки- включващи леки физически упражнения. От полупасивни почивки се нуждаят работниците от СТОВИ 1 ЕООД с умерен темп на работа, средно по степен физическо натоварване и/или нервно-психично напрежение, седяща работна поза, повишено зрително натоварване. Регламентираните почивки за работниците нуждаещи се от полупасивни почивки е необходимо да се прекарва в специално пригодени помещения за отдих или във фитнес залата . 3. Пасивни почивки - включващи четене, музика, психично разтоварване. Провеждат се в седяща или друга свободна поза. Пасивна почивка се прилага при заетите от СТОВИ 1 ЕООД с тежък физически труд, голямо нервно-психично напрежение, висок темп на работа, принудителна работна поза. Работниците от производството извършват физически труд с висок темп на работа. За тях е необходимо да се осигури помещение за отдих отделено от производствените помещения. СТОВИ 1 ЕООД няма обособени подходящи помещения за пълноценната почивка на работниците и служителите си. Проектът предвижда да се извършат ремонтни дейности, свързани с адаптиране на помещения в места за отдих, почивка и фитнес зала. За всички работници и служители на предприятието е необходимо да се обособи и помещение за хранене. Затова проекта предвижда и обособяването на кухня и столова. Етапи на изпълнението на Поддейност 4.1. Ремонт на помещения за почивка и отдих, хранене и фитнес зала : 1. Избор на външен изпълнител за осъществяване на ремонтните дейности. 2. Извършване на ремонтни дейности от избрания изпълнител. 3. Приемане на ремонтните дейности от предприятието., Договорена стойност: 60 500.00 , Отчетена стойност: 60 413.99
  • Дейност: Дейност 4. Осигуряване на социални придобивки за работещите, включително ремонт и оборудване на места за отдих, хранене и почивка в предприятията, спортни съоръжения. Поддейност 4.2. Оборудване на помещения за почивка и отдих , хранене и фитнес зала.: Проектът предвижда по Поддейност4.1. да се извършат ремонтни дейности, свързани с адаптиране на помещения в места за отдих,почивка и хранене. За всички работници и служители на СТОВИ 1 ЕООД ще се обособи и помещение за фитнес зала. Обособените нови социални помещения -е необходимо да бъдат обзаведени и оборудвани с подходящ инвентар, за да могат да изпълняват предназначението си и да удовлетворяват нуждите от ефективна почивка. За намаляване на стреса и напрежението в работата, ще бъде обзаведени две помещения за отдих и почивка. Те ще бъдат обзаведени с мебели и оборудване, което ще се използва от работниците и служителите на СТОВИ 1 ЕООД. Помещенията за отдих и почивка ще може да се използват в почивките, преди началото и след края на работния ден. През работно време ще бъдат социално място за индивидуални обсъждания на професионални въпроси в по-спокойна и удобна обстановка. С цел подобряване на средата за отдих и почивка ще бъде изцяло обновена осветителната инсталация, като по този начин в помещението ще се създаде още по-добра и комфортна атмосфера, отговаряща на съвременните стандарти. За всички работници и служители на предприятието ще се ремонтира и помещението за хранене. Затова е необходимо да се достави и необходимият инвентар за обзавеждане на кухнята и столовата. Залата за фитнес ще бъде оборудвана с различни уреди за различна степен на физическо натоварване. Ще се обзаведат и две съблекални към фитнес залата. Санитарните помещения към помещенията за хранене и фитнес залата ще се оборудват с необходимите душове и санитарен порцелан. Етапи на изпълнение на Поддейност 4.2. Оборудване на помещения за почивка и отдих , хранене и фитнес зала : 1. Избор на доставчик на оборудване и мебели за обзавеждане на помещения за почивка и отдих , хранене и фитнес зала. 2. Доставка на оборудване и мебели за обзавеждане на помещения за отдих, хранене и фитнес зала. 3. Приемане от предприятието на доставеното оборудване и мебели. 4. Инструктиране на персонала за работа с новото оборудване, Договорена стойност: 95 200.00 , Отчетена стойност: 93 465.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: Величка, Договорена стойност по проекта*: 8 842.33 , Отчетена стойност**: 8 842.33
  • Изпълнител: КРЕДИ - ФИН ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 56 950.00 , Отчетена стойност**: 56 950.00
  • Изпълнител: БИ ДЖИ ЕС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 16 000.00 , Отчетена стойност**: 16 000.00
  • Изпълнител: Иван, Договорена стойност по проекта*: 8 570.00 , Отчетена стойност**: 8 570.00
  • Изпълнител: ИМПРЕС ООД , Договорена стойност по проекта*: 2 750.00 , Отчетена стойност**: 2 750.00
  • Изпълнител: САНИ - 72 АСЕН МАРИНОВ ЕТ, Договорена стойност по проекта*: 60 414.00 , Отчетена стойност**: 85 913.99
  • Изпълнител: Петя, Договорена стойност по проекта*: 8 640.00 , Отчетена стойност**: 8 640.00
  • Изпълнител: Рива Солушън ООД, Договорена стойност по проекта*: 59 300.00 , Отчетена стойност**: 59 300.00
  • Изпълнител: ЕУРОПРОЕКТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 51 965.00 , Отчетена стойност**: 51 965.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Брой предприятия, получили подкрепа, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 2 заети, включително самостоятелно заети, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 111.00 , Достигната стойност: 111.00
Индикатор 3 Брой предприятия въвели нови системи, практики и инструменти за развитие на човешките ресурси и организация на труда, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 304 587.33 BGN
БФП 304 587.33 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 257 664.82 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения при изпълнението на сключения договор с изпълнител 25.00 15 103.50 0.00 15 103.50 САНИ - 72 АСЕН МАРИНОВ ЕТ
Нарушения при изпълнението на сключения договор с изпълнител 25.00 4 000.00 0.00 4 000.00 БИ ДЖИ ЕС ЕООД
Нарушения при изпълнението на сключения договор с изпълнител 25.00 11 705.38 0.00 11 705.38 ЕУРОПРОЕКТ ООД

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Доставка и монтаж на оборудване и обзавеждане на помещения за почивка и отдих, хранене и фитнес по проект „Добри и безопасни условия на труд в СТОВИ 1 ЕООД“ по особени позиции, Прогнозна стойност: 69 300.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1. Доставка и монтаж на следното оборудване: Видео и аудио уредба – 2 броя; Телевизор – 2 броя; Таблет – 4 броя; Кафе машина – 1 брой; Микровълнова печка – 1 брой; Хладилник – 1 брой; Печка 6 котлона плюс фурна – 1 брой; Фритюрник – 1 брой; Тиган електрически – 1 брой; Принцесник – 1 брой; Аспирация – 1 брой; Бойлер 200 л.- 5 броя
    Изпълнител: БИ ДЖИ ЕС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 16 000.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 2. Доставка и монтаж на следното обзавеждане: Мека мебел – диван – 4 броя; Ниска маса – 4 броя; Маса – 36 броя; Стол – 144 броя; Кухненски плотове и шкафове – 1 комплект; Гардероб – 10 броя; Тапицирана пейка – 6 броя; Метална рампа за улесняване на достъпът на хора с увреждания – 10 метра
    Изпълнител: ЕУРОПРОЕКТ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 51 965.00
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция 3. Доставка и монтаж на оборудване за санитарните помещения: Моноблок - 6 броя; Моноблок за инвалиди -1 брой; Мивка - 11 броя; Душ за баня - 10 броя, Опорни ръкохватки - 50 броя
    Изпълнител: ЕУРОПРОЕКТ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 51 965.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за изпълнение на услуги по проект „Добри и безопасни условия на труд в СТОВИ 1 ЕООД“ по обособени позиции, както следва: Обособена позиция 1: Разработване, адаптиране и въвеждане на система за развитие на човешките ресурси и въвеждане на иновативен модел за организация на труда, насочени към повишаване на производителността и опазване на околната среда. Обособена позиция 2: Внедряване на софтуер за управление на човешките ресурси. , Прогнозна стойност: 119 600.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1: Разработване, адаптиране и въвеждане на система за развитие на човешките ресурси и въвеждане на иновативен модел за организация на труда, насочени към повишаване на производителността и опазване на околната среда.
    Изпълнител: КРЕДИ - ФИН ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 56 950.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 2: Внедряване на софтуер за управление на човешките ресурси.
    Изпълнител: Рива Солушън ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 59 300.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за ремонт на помещения за почивка и отдих, хранене и фитнес зала по проект „Добри и безопасни условия на труд в СТОВИ 1 ЕООД“, Прогнозна стойност: 60 500.00
  • Обособена позиция 1: Ремонт на помещения за почивка и отдих, хранене и фитнес зала по проект „Добри и безопасни условия на труд в СТОВИ 1 ЕООД“
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: Ремонт на помещения за почивка и отдих, хранене и фитнес зала по проект „Добри и безопасни условия на труд в СТОВИ 1 ЕООД“
    Изпълнител: САНИ - 72 АСЕН МАРИНОВ ЕТ
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 60 414.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Осигуряване на информиране и публичност по проект № BG05M9OP001-1.008-0694-C01 „Добри и безопасни условия на труд в СТОВИ 1 ЕООД“, Прогнозна стойност: 3 045.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1 Организиране на две информационни събития
    Изпълнител: ИМПРЕС ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 750.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 2 Изработка на информационни материали
    Изпълнител: ИМПРЕС ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 750.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Услуга по организация и управление – избор на координатор по проект № BG05M9OP001-1.008-0694-C01 „Добри и безопасни условия на труд в СТОВИ 1 ЕООД“, Прогнозна стойност: 8 700.00
  • Обособена позиция 1: Услуга по организация и управление – избор на координатор по проект № BG05M9OP001-1.008-0694-C01 „Добри и безопасни условия на труд в СТОВИ 1 ЕООД“
    Изпълнител: Иван
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 8 570.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Услуга по организация и управление – избор на счетоводител по проект № BG05M9OP001-1.008-0694-C01 „Добри и безопасни условия на труд в СТОВИ 1 ЕООД“, Прогнозна стойност: 8 700.00
  • Обособена позиция 1: Услуга по организация и управление – избор на счетоводител по проект № BG05M9OP001-1.008-0694-C01 „Добри и безопасни условия на труд в СТОВИ 1 ЕООД“
    Изпълнител: Петя
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 8 640.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN