Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 57 382 дървета
English

Програма: Програма за морско дело и рибарство

Район за планиране: Всички

Описание

В рамките на настоящия проект се предвиждат инвестиции за предлагането на иновативни туристически услуги, свързани с риболова и екотуризма на открито на територията на Рибарската област (РО) и популяризиране на фолклора, местните традиции и занаяти като средство за запазване привлекателността на територията и развитие на културен туризъм. 
Чрез диверсифициране на традиционния поминък в посока развитие на алтернативни икономически дейности, по-специално туризъм, както и чрез създаване на условия за активен социален и културен живот, проектът ще допринесе за превръщането на РО във високо развит туристически център със съхранени културно- исторически и природни забележителности и с богат спектър от привлекателни туристически услуги.
Изпълнението на проекта осигурява равни възможности за развитие на различните социални групи в местната общност чрез равноправното им включване в социалния и културния живот. 
Чрез разработването на Интернет  базиран сайт за  туристическите обекти в рибарския район  ще развием и популяризиране туризма, историческите паметници и фолклорните обичай на района.  Посредством   задълбочено    социологическо   проучване   ще  изработим профил на  туриста и съберем база данни от информация за  особеностите и характерните специфики за всяка от 32 населени места в рибарската общност. Като завършен момент на цялостната концепция   ще създаден и отпечатаме брошура  с информацията в сайта, която ще бъде предоставена на местната общност  за неговото популяризиране. Флаери за  популяризиране на сайта  разпространени на възлови места на територията на общината. Успоредно с това ще бъдат използвани и всички дигитални канали  за достигане и представяне на  информацията  до възможно най-широк потребители.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност № 1 Организация и управление : Ще се извършат всички необходими действия за администриране и организиране дейностите по проекта. Екипът по проекта ще изготви и реализира документацията по изпълнение на изискванията за избор на изпълнител съгласно спецификата на програмата и националното законодателство. Дейността ще се изпълнява през целият период на проекта от неговото стартиране до окончателното отчитане. Ще се следи и изпълнението на дейностите на избраните Изпълнители. Екипът на фондацията ще осъществява ежедневна комуникация с изпълнителя в прецизиране на всеки елемент от изпълнението на проекта. Структура на въпросниците, проучвателна дейност за конкретното място. Събрана информация, редактиране и обработка на информацията, направения снимков материал и прочие. За това е определена тази дейност по проекта, тъй като се цели цялостна ежедневна работа между екипа на проекта и изпълнителя. Всеки един етап включва тяхното отчитане и приемане на възложената работа. 0.00 0.00
Дейност № 2 Провеждане на Социологическо изследване за изработката на Интернет сайта: Ще се проведе социологическо изследване и ще се изготвят: профил на местното население, профил на туристите., профил на местата и възможностите за туризъм и отдих. Ще се събере база данни от обекти, места, фирми и възможности за културно и историческо наследство и възможности за развитие на аквакултурите. В резултат на събраната и систематизирана информация ще се разработи интерактивен интернет сайт за възможностите за туризъм в рибарската област. 18 610.00 15 508.33
Дейност № 3 Изработка и внедряване на интерактивен интернет базирана система тип Smart Point: В резултат на събраната, систематизирана, редактирана и обработена информация от дейност №2 ще бъде внедрена в интерактивна интернет базирана система тип Smart Point Разработената интерактивна интернет базирана система по стандарт Smart Point ще включваща: Модул за управление на съдържанието, Модул за геолокация на конкретните обекти и позиционирането им на интерактивна карта; Мобилно приложение на системата; Модул за анализ на посещаемостта на потребителите; Модул за актуални новини и събития с администраторски панел; Модул за локализация на местни производители и търговци на аквакултури; Модул за представяне на всяко населено място от МИРГ - Пазарджик; Модул за представяне на ловно-рибарските дружества; Модул за отбелязване водните обекти – басейни, язовири и рибарници; Модул за Селски, и фестивален туризъм и знакови празници за селата Модул за Историческите забележителности в населените места. Модул за отбелязване на Еко туризъм. Модул за воден туризъм Модул с google maps карта който да води до местоположението на отбелязаните точки. Модул за коментари под съответната Smart Point (след регистрация) Информацията ще бъде придружена със снимки и видео материали където е възможно. Разработената система ще дава възможност за нейното актуализиране лесно и удобно. Като част от функционалността на системата ще бъде съобразена със спецификата на Google Ad и други популярни търсачки за да може винаги да излиза на челна страница при търсене по ключова дума. Това ще бъде част от стратегията и популяризиране на настоящата интерактивна система. Интегриране на Google Analytics за съставянето на детайлна статистика за посетителите на сайта. Визията на интерактивния сайт ще бъде съобразен с информацията, която съдържа, както и неговото име. В същото време да бъде лесен за запомняне и разпознаваем сред общността след неговото представяне. Ще се създаде QR код за сайта, който при разчитане да отвежда търсещия към информацията на интерактивния сайт. Кодът ще бъде популяризиран чрез информационните и дигитални материали по проекта. 10 460.00 8 716.63
Дейност № 4 - Дейности по публичност, визуализация и популяризиране на природно наследство и изработения интерактивен сайт; : За популяризиране на проекта ще бъдат използвани различни комуникационни канали, с помощта, на които информацията за дейностите и резултатите от него да достигнат до целевите групи. Ще бъде използван комуникационен микс, съчетаващ рекламни, медийни и ПР инструменти с цел максималното популяризиране на информацията за проекта, неговите цели, предимства и резултати, както и популяризирането на възможностите на създадената интерактивна базира система . Добрата комуникация ще осигури възможност за запознаване на обществото с дейностите и резултатите от проекта, като същевременно ще повишава видимостта и ще информира обществеността за помощта, предоставена от фондовете на ЕС, както и за ефекта, който ще има региона и общността осъществяването на конкретния проект. Начините за поднасяне на информацията ще бъдат в следната посока: Индиректна комуникация: • Чрез медиите - онлайн, електронни медии (радиа, интернет), специализирани медии (електронни и печатни); • Изработване и разпространяване на постери, брошури и други комуникационни материали; • Социални мрежи и интернет. Ще се следват следните принципи: ИНТЕГРИРАНОСТ НА ДЕЙНОСТИТЕ И АКТИВНОСТИТЕ; ТОЧНО НАСОЧВАНЕ НА ПОСЛАНИЯ, ЯСЕН И АДЕКВАТЕН ПОТОК НА ИНФОРМАЦИЯ КЪМ АУДИТОРИИТЕ; ПРАКТИЧЕСКА НАСОЧЕНОСТ НА СЪДЪРЖАНИЕТО; ЕДИНСТВО И КООРДИНИРАНОСТ; МЕТОДИ ЗА ДОСТИГАНЕ ДО ЦЕЛЕВИТЕ АУДИТОРИИ Дейността ще бъде насочена в две посоки: Първата посока е популяризиране на програмата ПМДР като в тази част ще бъде включена изработката на табло на проекта - 1 брой поставено пред офиса на проекта Втората посока ще бъде насочена към популяризиране на изработения интерактивен сайт, неговата публичност и природното наследство на рибарския район; Ще бъдат изработени следните информационни материали; Outdoor реклама Флаер А5 4+4 цвята, 130 грама хартия - 4000 броя ще съдържа информация за разработения интерактивен сайт и неговите възможности; Този материал ще бъде използван за масова реклама сред общността на рибарския район - представяне на възлови места за местната общественост - читалища, хранителни магазини, кметства и пощенски магазини. Плакати - Представящи сайта и дейностите по проекта , които ще бъдат разлепени на възлови места в района на рибарската област - 100 броя с параметри Цвят 4+0, 130 грама хартия, размер А3; Брошура 1000 броя - 32 страници, 4+4 цвята, А5 с информация за проекта, системата и включените в нея обекти. Брошурата ще бъде предоставена на заинтересовани страни в местни рибарски район. Средно около 30 броя на всяко населено място в рибарския район - читалища, кметства, библиотеки, училища и други. Интернет реклама: Най-бързо развиващият се медия канал, който позволява максимално точно таргетиране на комуникацията, както и ясно измерване на резултатите. Все повече потребители използват интернет като алтернатива или допълнение на стандартните информационни канали. • Социални мрежи: Популярността на социалните мрежи расте постоянно в Интернет пространството, създавайки подходяща среда за набиране на голям обем информация и провеждане на активна информационна политика. Социалните мрежи представляват големи общности от хора и/или организации, които са свързани чрез комуникационна среда, формирана от общи интереси, потребности, идеи, убеждения и т.н. Всеки участник в групата общува с останалите в социалната структура и служи като свързващо звено към други хора, които е възможно да се включат в групата. Изгражда се мрежа от взаимовръзки, основани на реални познанства или създаване на нови такива. • Facebook и Instagram са двете най-популярни социални мрежи в България и най- добрите платформи за достигане и ангажиране на потребителите, за споделяне на информация, съдържание, текстови и визуален материал. Популяризиране на сайта и информацията в него ще бъде и чрез дисплей кампания с банери в сайтовете на местни медии и Google Аd. 10 605.00 8 818.46

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.