Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 57 161 дървета
English

Програма: Програма за морско дело и рибарство

Район за планиране: Всички

Описание

Проектното предложение предвижда създаване на два центъра за предоставяне на услуги за подкрепа в общността и в семейна среда:
 - Център за обществена подкрепа;
 - Дневен център за подкрепа на деца с тежки множествени увреждания и техните семейства , 
както и разширяване дейността на съществуващ Дневен център за деца с увреждания с включване на дейности за Център за социална рехабилитация и интеграция, чрез закупуване на оборудване. 
Двата центъра ще бъдат изградени в една сграда - сградата на бивше начално училище "Хаджи Димитър" в кв. "Клуцохор". Те ще бъдат с отделни входове, за да може потребителите на двете услуги да имат свободен достъп. Предвидените строително-монтажни работи и доставки по проекта ще създадат благоприятни условия за реализиране на услугите в двата центъра. Проектът включва ремонт, обзавеждане и оборудване на центровете, както и облагородяване на част от дворното пространство на сградата. 
За съществуващия ДЦДУ "Св. Стилиян Детепазител" в кв. "Дружба", гр. Сливен, ще бъде закупено оборудване, с което ще бъде разширена дейността му, с включване на дейности за ЦСРИ.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Организация и управление: Управлението на проекта ще се извършва от екип за управление, който ще се състои от: ръководител, счетоводител, експерт обществени поръчки и експерт "Инвеститорски контрол". Той ще бъде назначен със заповед на Кмета. Екипът на проекта ще изготви график на дейностите по проекта, срокове и отговорници. Екипът за управление ще се събира на ежемесечни срещи, на които ще се обсъждат предстоящите и изпълнените задачи. Ръководителят на проекта ще разпределя задачите между всички членове на екипа. Основната цел на тази дейност е сформиране на екип на проекта и изграждане на ефикасна и ефективна система за управлението и отчитане. Проектът ще се управлява от Екип от 4 експерта: ръководител - 1; счетоводител - 1; експерт обществени поръчки - 1; експерт "Инвеститорски контрол" - 1 Екипът ще детайлизира плана за изпълнение на проекта, след неговото одобрение. Екипът по проекта ще подготви и документацията за обществените поръчки, ще осъществява управлението и контрола по изпълнение на дейностите; ще следи за осъществяването на план -графика, правилното разходване на средствата за постигане на проектните цели; ще осъществява връзката с Договарящия орган на програмата; ще осъществява вътрешния мониторинг на проекта и ще съдейства на Договарящия орган на програмата при провежданите мониторинги; ще съдейства при реализация на дейностите по осигуряване на публичност; ще изготвя междинните и финалния технически и финансови отчети на проекта, с изготвяне на копия на всички разходооправдателни документи и попълнени форми за отчет. Чрез екипа на проекта бенефициентът ще изпълнява указанията на Договарящия орган на програмата, ще комуникира с него и ще може ефективно да изпълни, контролира и отчете заложените дейности. В екипа за управление са включени 4 експерта от община Сливен. Дейността включва: подготовка и изпращане на документация и писма до УО, изпълнители, институции и граждани по всяка една дейност, свързана с изпълнението на проекта; Подготовка и изпращане на отговори по евентуални сигнали за нередности; подготовка и провеждане на процедури за обществени поръчки и сключване на договори с изпълнители; организация и провеждане на дейностите по информация и публичност; осигуряване на място и служител за съхранение на проектната документация, в съответствие с указанията на УО. 13 927.95 12 177.32
Информация и публичност: Проектът предвижда изпълнение на комплекс от мерки в съответствие с Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Тази дейност включва: - Публикуване и актуализиране на информация за проекта в сайта на Община Сливен; - Изработка и поставяне на постоянни обяснителни табели - 2 бр. - Организиране и провеждане на 3 публични събития – 2 пресконференции, 1 събитие "Първа копка"; - Изготвяне и публикуване на 3 прес-съобщения; - Изработка на 200 бр. брошури; - Изработка на 100 химикала и 100 тефтера; - Изработка на 1 информационен банер, който ще бъде поставен в залите за провеждане на публичните събития; - Изработка на 500 бр. стикери за оборудване. Във всеки документ, свързан с изпълнението на проекта ще бъде посочван финансовия принос на ОПРР и подкрепата на ЕФРР. 4 800.00 3 048.00
Провеждане на обществени поръчки и избор на изпълнители : За реализирането на дейностите по проекта ще бъдат избрани изпълнители, съгласно ЗОП. До 3 месеца след сключване на договор за БФП ще бъдат стартирани следните процедури за избор на изпълнители: - Инженеринг (изработване на инвестиционен проект, извършване на авторски надзор и изпълнение на строителни и монтажни работи) в рамките на проект „Подкрепа за деинституционализация на грижите за деца в община Сливен”. Прогнозна стойност: 485 958.90 лв. без ДДС. Ред на възлагане : публично състезание, по чл. 20, ал. 2, т. 1 от ЗОП. - Строителен надзор на проект „Подкрепа за деинституционализация на грижите за деца в община Сливен”. Прогнозна стойност: 15 000.00 лв. без ДДС. Ред на възлагане: директно възлагане по чл. 20, ал. 4, т. 3 или събиране на оферти с обява по чл. 20, ал. 3, т. 2 от ЗОП или публично състезание по чл. 20, ал. 2, т. 2 от ЗОП или открита процедура - чл. 20, ал. 1, т. 1, б. „б” от ЗОП - Доставка на оборудване и обзавеждане за 3 социални центъра в рамките на проект „Подкрепа за деинституционализация на грижите за деца в община Сливен”. Прогнозна стойност: 185 972,00 лв. без ДДС. Ред на възлагане: публично състезание, по чл. 20, ал. 2, т. 2 от ЗОП или открита процедура - чл. 20, ал. 1, т. 1, б. „б” от ЗОП - Информация и публичност на проект „Подкрепа за деинституционализация на грижите за деца в община Сливен”. Прогнозна стойност: 4800 лв. без ДДС. Ред на възлагане: директно възлагане по чл. 20, ал. 4, т. 3 или събиране на оферти с обява по чл. 20, ал. 3, т. 2 от ЗОП или публично състезание по чл. 20, ал. 2, т. 2 от ЗОП Точният ред на възлагане ще бъде определен към момента на възлагане и включен в графика на обществените поръчки. 0.00 0.00
Изпълнение на инженеринг на обект: "Реконструкция и преустройство на съществуваща сграда /бивше начално училище "Х. Димитър" в кв. "Клуцохор" - Сливен в Център за обществена подкрепа и Дневен център за подкрепа на деца с тежки множествени увреждания и техните семейства - гр. Сливен": Предвижда се реконструкция и ремонт на бивше училище, което ще бъде преобразувано в Център за обществена подкрепа и Дневен център за деца с множествени увреждания и техните семейства. Сградата се намира в кв. Клуцохор. В района се намират редица здравни и образователни институции, както и социални услуги и има условия за почивка, отдих и игри на открито. Изградени са тротоари и в близост са разположени спирки на градският транспорт. Местоположението на сградата е следното: на разстояние от 500м. се намира „Диагностично-консултативен център (ДКЦ) 2”, предлагащ висококачествени медицински и стоматологични услуги; на разстояние от 800м. е МБАЛ „Хаджи Димитър”, разполагаща с различни кабинети, лаборатории и стационар; на 550м. се намира Основно училище ”Христо Ботев”; Детска градина „Синчец” и Детска ясла №12 са на 650м; „Защитено жилище за лица с умствена изостаналост” и „Център за социална рехабилитация и интеграция и синя стая” са на 500м; В близост се намират и Дирекция „Социално подпомагане”, Читалище „Хаджи Димитър”,Териториално подразделение на Национален осигурителен институт; пункт на Български червен кръст;Спортна зала „Асеновец”; Парк „Хамамбаир”, както и спортна и детска площадка. Сградата е едноетажна и масивна, с частичен сутерен. Изпълнена е по традиционен монолитен начин на строителство. Има издаден Акт за общинска собственост № 3016 /11.03.2013 г., Към сградата има дворно място с площ 6213 кв.м. Проектът предвижда рехабилитация и облагородяване на част от дворното място, което е в непосредствена близост до сградата. На сградата ще бъде извършен цялостен ремонт, като ще бъдат изградени двата центъра, съгласно Анекс Н за функционалните характеристики на сградата. Всеки от центровете ще бъде с отделен вход, за по-добрата му функционалност. Ще бъде изграден достъп за хора с увреждания. В ЦОП ще бъдат изградени следните помещения: 1 зали за групова работа с деца и семейства; 2 зали за индивидуална и семейна работа; 1 стая за специалист; 1 стая за екипи, санитарни помещения; 1 складово помещение, 1 стая за ръководител, 1 санитарно помещение за персонала. В Дневния център за подкрепа на деца/младежи с тежки множествени увреждания и техните семейства ще бъдат изградени следните помещения: 1 зала за индивидуална работа; 1 стая за ръководител, 1 стая за екипи, 1 стая за логопед, 1 стая за психолог, 1 медицински кабинет, 1 зала за лечебна физкултура, 1 пихосензарна зала, 2 зали за групова работа, 1 стая с място за почивка, 2 разливни помещения, 1 кухня, 1 стая за домакин, 1 склад, санитарни помещения. 485 958.90 552 218.07
Строителен надзор на проект „Подкрепа за деинституционализация на грижите за деца в община Сливен”: След провеждане на обществена поръчка за изпълнение на строителен надзор на проекта ще бъде избран консултант, с който ще бъде сключен договор. Изпълнителят ще трябва да упражни надзора на обект: "Реконструкция и преустройство на съществуваща сграда /бивше начално училище "Х. Димитър" в кв. "Клуцохор" - Сливен/ в Център за обществена подкрепа и Дневен център за подкрепа на деца с тежки множествени увреждания и техните семейства - гр. Сливен" 15 000.00 4 536.00
Оборудване на обектите: Център за обществена подкрепа, Дневен център за подкрепа на деца с тежки множествени увреждания и техните семейства и съществуващ Дневен център за деца с увреждания.: Ще бъде закупено обзавеждане и оборудване на двата новосъздадени центъра и на съществуващия ДЦДУ. След провеждане на процедура по ЗОП, ще бъде избран изпълнител за доставка и монтаж на необходимото оборудване и обзавеждане. За Дневния център за подкрепа на деца с тежки множествени увреждания и техните семейства ще бъде закупено обзавеждане за всички кабинети, като: маси, бюра, столове, компютърни конфигурации и принтери /за част от кабинетите/, етажерки, шкафове и др. Всеки специализиран кабинет ще бъде обзаведен с необходимите дидактични материали и специализирано оборудване. За психосензорната зала е предвидено закупуване на: прожектор с постоянен филтър; огледална сфера с двигател; воден кът с кукли; ултравиолетов панел и аксеоари; вдлъбнато и изпъкнало удароустойчво акрилно огледало; диоден тунел; прожектор за релаксация и др. Залата за лечебна физкултура, рехабилитация и психомоторика ще бъде оборудвана с: кушетки, терапевтични столове за деца с увреждания – вертикализатор с работен плот и регулируеми разстояния; стълба за рехабилитация; шведска стена; проходилка за деца с увреждания; многофункционални модули; огледала с различни размери; дюшеци; топки и др. За стаята на психолога са предвидени: аромодифузер; геометричен шкаф; диктофон; дунапренени модули; игра за упражнение на паметта; игра за упражнение на познавателни способности; комплект тестове на „Векслер”; конструктор с триъгълници; магнитна дъска; кубчета; радиосветлинен тунел; радиокасетофон и др. Ще бъдат обзаведени и оборудвани също: кабинет за индивидуална работа, стая за логопед, стая за дневен престой, столова, разливно, място за почивка на потребителите, медицински кабинет с изолатор, кухня, стаи за персонала, санитарни и складови помещения, стая за касиер – домакин и стая за ръководителя. За центъра за обществена подкрепа ще бъдат закупени: посетителски столове, маси, бюра, бяла дъска, секционни шкафове с етажерки, климатици, малки масички, етажерки за книги и филми, различни занимателни игри за момчета и момичета, компютърни конфигурации с принтер, мултифункционално устройство, ниска мебел, играчки и книжки и др. За съществуващия ДЦДУ, с цел разширяване на дейността му, ще бъде закупено: Терапевтични столове за деца с увреждания, в два различни размера; Фиброоптичен килим /за стимулиране на визуалните и тактилните възприятия/;Звездно небе комплект; Проходилка за деца; Колонен климатик; Терапевтични топки в 4 различни размера; Интерактивен стенен фиброоптичен килим. Пълни списъци / 3 броя/ с оборудването и обзавеждането на трите центъра са прикачени като приложения към документите за кандидатстване. 185 972.00 178 411.94

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.