Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 107 дървета
English

Програма: Програма за морско дело и рибарство

Район за планиране: Всички

Описание

ПОТРЕБНОСТИ: В повечето български градове няма много компании, които да предлагат качествени печатни услуги за кратко време и в малки тиражи.
Именно това е бизнес нишата за настоящата инвестиционна идея. Осигуряване на достатъчно пространство за изпълнение на поръчките и потребности от печатна продукция на предприятия в малкия и дори среден сегмент.
Пазарът на такива печатна продукция нараства всяка година. Търсенето се увеличава паралелно с увеличаването на технологичните възможности на печатните цифрови производствени мощности.
ЦЕЛЕВИ ГРУПИ: Изпълнението на проекта е насочено към ръководството и служителите на фирма "ТОП 5" ООД ; клиентите и контрагентите на фирмата.
ЦЕЛИ: Разширяване разнообразието от модерни рекламни и печатни услуги, заедно с повишаване на качеството на обслужване на гражданите, бизнеса, туристите и гостите на територията на община Родопи.
ОЧАКВАНИ РЕЗУЛТАТИ: Резултатът от изпълнението на инвестиционния проект е модернизирана и цифровизирана печатна база с подобрен екстериор и интериор на работните помещения и осигурен топлинен комфорт за клиентите и обслужващия персонал. Създадени са условия за пазарен пробив в печатното производство и изпълнение на бизнес плана с висока финансова възвръщаемост на вложените инвестиции. Паралелно с това е разширено разнообразието на предлаганата печатна продукция с много високо качество в унисон с модерните производства на предприятията от територията на община Родопи.
ОСНОВНИ ДЕЙНОСТИ: Ще бъдат извършени ремонтни дейности и доставка на цифрово, високо-технологично печатарско оборудване от ново поколение.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Текущ ремонт - подобряване енергийните характеристики на офис- сграда : Дейност - Извършване на строително-ремонтни работи по съществуваща сграда и подобряване на топлоизолационните качества на ограждащите конструкции. СМР съгласно изготвен и одобрен проект с КСС - разходът е референтен Офис- срадата се намира в източната част на ПИ 59032.31.7, в близост до входа на имота. Тя е едноетажна, изградена по смесен начин – чрез монолитна стоманобетонова скелетна конструкция и външни ограждащи стени от стоманобетонови панели. Покривът на обекта е изграден също от покривни панели монтирани върху монолитната стоманобетонова конструкция. По прозоречните отвори и на вратите е монтирана еднокатна дограма от стоманени профили. Фасадите на сградата са обработени с вароциментова мазилка. В момента съществуващата сграда се ползва за изработка на рекламни материали и изделия. Тя има няколко работни помещения, офис, гардероб, стая за почивка на персонала, помощно помещение, коридори и санитарни възли. Състоянието на сградата, като се изключи устойчивостта на стоманобетоновата конструкция, не добро. Тя се нуждае от ремонт, подмяна на прозорци и външни врати, хидро и топлоизолация, а също така и текущ ремонт на осветителните тела. Предвидените в проекта строително-ремонтни дейности могат да се приравнят на упоменатите в чл. 151(1) т.1. от ЗУТ. Проектираните в част архитектурна дейности по този обект се състоят в строително-монтажни работи, които ще доведат до подобряване на експлоатационите качества на сградата. Основната строителна дейност по обекта е свързана с монтиране на топлоизолация по външните ограждащи стени и покрива. За фасадите на сградата , това се предвижда да стане чрез монтаж по съществуващите стоманобетонови панели на пана от топлоизолация EPS. Топлоизолацията по покривната плоча ще се изпълни от вътрешната страна на помещенията чрез монтаж на топлоизолация от каменна вата. Под нея за оформяне на помещението ще се изпълни окачен таван от гипсокартон. По сградата се предвижда монтаж на нови прозорци и входна врата, изпълнени от PVC профили, за които е приложена спесификация. При подмяната на старата дограма с нова такава, съществуващите отвори частично се подзиждат с газобетонови блокчета, с цел оптимизиране на отворите. Предвидено е полагане на нов пласт битумна хидроизолация по покривната повърхност заедно снеобходимите съпътстващи дейности. Преди започване на основните строителни работи по обекта ще се извършат демонтажни работи на някои съществуващи елементи, кото те са описани в количествената сметка по част архитектурна. В количествената сметка за строително-ремонтните дейности по обекта са предвидени още и подмяна на осветителни тела и монтаж на ново оборудване посочено в чертеж на технологичното обзавеждане. Към графичната част на проекта е приложено архитектурно заснемане, тъй като сградата е строена сравнително отдавна и не е запазена строителна документация. В приложените чертежи на разпределенията, разрезите и фасадите на сградата, са посочени габаритите и начинът на оформяне на всички строителни елементи. 0.00 0.00
Доставка на климатично и вентилационно оборудване: Доставката и монтажа на 4 бр. :климатични сплит-системи ще подобри значително климатичния комфорт в помещенията. Във връзка с противопожарните изисквания и норми, считаме, че този начин на климатизация е най-удачният. Доставка и монтаж на 2 броя : рекуператори ще подобри вентилирането на производствените помещения и ще намали до минимум запрашеността и емисиите по време на производствения процес. 12 730.00 0.00
Доставка на оборудване за рекламен офис с принтерни устройства за цифров печат върху различни медии и носители: Цифровизацията на социално икономическите отношения тотално променя човешките взаимодействия и технологичните модели за производство. Технологичния бум промени коренно машините и съоръженията за производство на печатна продукция . Новите цифрови печатни техники са многократно по-производителни и гъвкави по отношение на потребностите на клиентите. Фирма „ТОП5 ООД „ вече две десетилетия стои устойчиво на пазара и запазва своята конкурентоспособност благодарение на своето технологичното обновление и модернизация. Първоначално голяма част от процесите са изпълнявани предимно ръчно. По-късно бяха внедрени различни елементи на автоматизация, а сега е назрял момента и за цифровизация на производствените печатни процеси. След внимателно проучване на потребностите на новите и модерни фирми – на територията на Община РОДОПИ и детайлно маркетингово проучване на пазара на цифрови печатни устройства се спряхме на доставката на з високопроизводителни автоматични и цифрови принтери, а именно: - DTG принтер за директен печат. Принтерът е от серията на мастилено-струйните принтери, снабден с пиезо-кристални печатащи глави, които гарантират високото качество и разделителна способност на цветния печат. Пълноцветният отпечатък може да бъде нанесен върху бели и цветни дрехи и постига отпечатване на цветни образи с висока трайност на основата на специално пигментно мастило. - UV LED принтер за печат върху сувенири. Той създава възможности в печатната база да бъдат произвеждани фирмени рекламни сувенири с високо качество – резолюция 1440 / 1200 dpi. Печатаемото поле е 420 х 300 мм, като има вградена опция за печатане върху ротационни детайли. - Принтер за сублимация. Принтерът за сублимация нанася цветния отпечатък върху специална хартия на основата на процеса на сублимиране. Последствие отпечатъка върху хартията – чрез специална термопреса – може да бъде положен върху чаши, шапки, чинии и други различни рекламни материали. - Компютърната конфигурация е съставена от компютър с мощен процесор , монитор с висока разделителна способност и висококачествен лазерен принтер. Чрез компютърната конфигурация ще може да се реализира качествено и с голяма производителност процесът на предпечатната подготовка в съответствие с изискванията и потребностите на клиентите на печатната база. 77 208.00 0.00
Консултански услуги: Дейността съдържа: 1 Подготовка на проектно предложения за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ „Иновативен офис за рекламно обслужване на бизнеса в община Родопи” .2 Подготовка на : - Проектна обосновка ; - Инвестиционно намерение ; - Бизнес-план ; - Тръжни документи и процедури - Подготовка на всички необходими ОБЩИ и СПЕЦИФИЧНИ документи, като и Списък с документи, доказващи съответствие с критериите за подбор на проекти, изискуеми съгласно Процедура чрез подбор № BG06RDNP001-19. по Подмярка 6.4 „Инвестиционна подкрепа за неземеделски дейности“ от мярка 6 „Развитие на стопанства и предприятия“ от ПРСР за периода 2014 - 2020 г., финансирана от ПРСР 2014-2020г. от стратегията за водено от общностите местно развитие на МИГ Перущица-Родопи. 3 Подаване на Проектното предложение по настоящата процедура изцяло по електронен път - чрез ИСУН 2020 . 4 Консултантски услуги, свързани с изпълнението и отчитане на дейностите по проекта до окончателно изплащане на помощта, съгласно условията на настоящия договор. 8 000.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.