Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 655 дървета
English

Програма: Програма за морско дело и рибарство

Район за планиране: Всички

Описание

Основната цел на проекта е  създаването  на  нови  устойчиви  работни  места   и осигуряване на заетост на безработни и неактивни лица и младежи  от "Демо план" ЕООД.
Специфични цели на проекта:
-  да се осигури заетост за 28 безработни и неактивни лица, минимум 50% от които представители на групи със специфични потребности, включително и младежи до 29г.;
- да се изградят 26 нови работни места в т.ч. за несъществуващи към момента в предприятието длъжности чрез закупуването на специализирани машини и оборудване;
-  да се повиши пригодността за заетост на новите служители чрез организирането и провеждането на специализирани обучения по професионална квалификация и ключови компетентности на част от новозаетите лица;
- да се запазят минимум 14 устойчиви работни места след края на проекта
- да се разшири пазарния дял на дружеството чрез разширяване на производствения му капацитет;

Предвижда се за изпълнението на описаните цели да се изпълнят следните дейности:
Дейност 1  Организация и управление на проекта
Дейност 2  Организиране и провеждане на обучения
Дейност 3  Изграждане на нови работни места чрез покупка на специализирани машини и оборудване
Дейност 4  Създаване на заетост на безработни и неактивни лица
Дейност 5  Информиране и публичност

Предвижда се по проекта да се изпълни за 18 месеца, като ще се създадат и оборудват 26 нови работни места, на които ще бъдат наети 28 безработни и неактивни лица от различни целеви групи на 14 различни длъжности. Планира се 15 от обхванатите лица да бъдат младежи до 29 г. По проекта ще бъдат обучени по професионална квалификация и ключови компетентности 13 лица.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Организация и управление на проекта: Тази дейност има за цел, да се: - Осигури успешно изпълнение и отчитане на проекта; - Следи за отклонения от заложеното в плана за действие; - Разрешават незабавно текущо възникнали проблеми; Дейност Управление на проекта включва: 1. Сформиране на екип, който ще бъде отговорен за изпълнението на проекта. Екипът ще се състои от Ръководител, Координатор и Счетоводител. Всеки един от тях ще има ясни и точни задължения при изпълнението на проекта. Екипът за управление ще отговаря за отчитането на проекта пред УО, както и за изготвянето на всички междинни и окончателни отчети. При стартиране изпълнението на проекта ще се създаде досие, в което ще се съхраняват всички документи свързани с изпълнение на дейностите. Членовете на екипа ще са назначени на граждански или трудови договори към проекта. 2. Детайлно обсъждане от екипа на целите, предвидените дейности и очакваните резултати. В тази част се предвижда и идентифициране на възможни проблеми при реализацията на проекта, както и разглеждане на различни алтернативи за разрешаването им. 3. В съответствие с плана за действие по Проекта управленският екип изработва детайлна разбивка на задачите по изпълнението на дейностите по проекта в тяхната логическа последователност и утвърждава графика за тяхното изпълнение. В съответствие с направената детайлна разбивка по задачи се утвърждават окончателно отговорниците за тяхното изпълнение и отчитане. 4. Всеки месец ще се провеждат срещи за изпълнение на проекта, като на тези срещи ще се обсъжда какво предстои, какво е направено до момента, обсъждане на евентуални затруднения при изпълнението на проекта и следене на разходването на средствата. 5. Установяване на система за вътрешен контрол и мониторинг, включително водене на отчетност по проекта – документална и счетоводна. За правилното функциониране на системата ще бъде отговорен управляващият екип, като вътрешният контрол и мониторингът ще бъдат прилагани за всички дейности по проекта. 6. Подготовка на процедури за избор на изпълнител. Дейността е от съществено значение за реализацията на проекта, имайки предвид, че в нейните рамки ще се осъществява цялостното ръководство и ще бъдат установявани и разрешавани текущо възникналите проблеми. 34 639.80 32 648.08
Организиране и провеждане на обучения: Като се има предвид, че "Демо план" ЕООД планира да разшири асортимента от предлагани услуги и да въведе отделни специалисти, които да ги предлагат се планира да бъдат проведени обучения за професионална квалификация по различни специалности към професия "Строител". Следва де се отчете факта, че към момента дружеството не разполага с опитни специалисти по тези тези професии и съществува хипотеза, в която е обективно невъзможно да бъдат намерени безработни или неактивни лица, които да притежават релевантно образование и/или сходен професионален опит. Поради тези причини се предвижда да бъдат проведени обучения по част от професия за втора степен професионална квалификация на следните нови работни позиции: - Гипсаджия, мазач - 2 бр. безработни или неактивни лица ще бъдат обучени 300 часа за придобиване на част от професия "Строител", код 582030 специалност "Армировка и бетон", код 5820303. - Шпакловчик - 2 бр. безработни или неактивни лица ще бъдат обучени 300 часа за придобиване на част от професия "Строител", код 582030 специалност "Кофражи", код 5820302 - Работник, подови облицовки и настилки - 2 бр. безработни или неактивни лица ще бъдат обучени 300 часа за придобиване на част от професия "Строител", код 582031 специалност "Вътрешни облицовки и настилки", код 5820306 - Работник, подови облицовки и настилки - 2 бр. безработни или неактивни лица ще бъдат обучени 300 часа за придобиване на част от професия "Строител", код 582032 специалност "Външни облицовки и настилки", код 5820307 Предвижда се също провеждането обучение от първа степен професионална квалификация за следната длъжност: - Работник, строителството - 2 бр. безработни или неактивни лица ще бъдат обучени 300 часа за придобиване на професия"Помощник в строителството", код 582080, специалност "Основни и довършителни работи", код 5820801. Всички предвидени обучения ще включват 150 учебни часа теория и 150 учебни часа практика. Предвижда се възможност обучителните часове по теория да се провеждат и под дистанционна форма на обучение, а учебната практика да се провежда при работодателя или в учебна работилница на изпълнителя. Всички успешно приключили обученията по част от професия "Строител" ще получат Удостоверение за професионално обучение, а завършилите обучението по професия"Помощник в строителството" от първа степен професионална квалификация ще получат Свидетелство за придобита професионална квалификация. Предвижда се също новосъздадените работни длъжности Инженер, строителен - 1 бр., Строителен техник, проектно-технически отдел - 1 бр. и Технически сътрудник - 1 бр. да преминат обучение по ключова компетентност 4 „Дигитална компетентност“ с продължителност 45 учебни часа, разделени на 20 часа теория и 25 часа практика. Същото ще се провежда в извънработно време, като е възможно организирането и на дистанционно обучение. В зависимост от нивото на познания на новите служители ще се проведе, или общо обучение за работа с компютър и офис пакет, или специализирано обучение за работа със закупения по проекта специализиран софтуер ( "Work flow" или "BS Bilding"). На всички успешно завършили лица ще бъде издаден сертификат за преминато обучение. 6 750.00 3 750.00
Изграждане на нови работни места чрез покупка на специализирани машини и оборудване: По проекта се предвижда да бъдат създадени 26 нови работни места и за целта е необходимо да се закупят специализирани машини и оборудване, както следва: 1) За изграждането на ново работно място за "Инженер, строителен" - 1 бр. е необходимо закупуването на: Преносим компютър с лицензиран Windows и MS Office пакет - 1 бр. и специализиран Строителен софтуер "BS Bilding" - 1 бр. 2) За изграждането на ново работно място за "Строителен техник" - 1 бр. е необходимо да се закупят: Лазарен нивелир с универсален държач и кутия с неограничени възможности за използване: една хоризонтална и 2 вертикални 360°-линии - 1 бр., Компактен Лазерен нивелир с измервателен диапазон 90°. Лазерна ролетка - 1 бр., Детектор - 1 бр., Оптичен нивелир - 1 бр. 3) За изграждане на нови работни места за "Гипсаджия, мазач" - 2 бр. и "Шпакловчик" - 2 бр. е необходимо да бъдат закупени: Миксер - 2 бр., Стълба, многофукционална сгъваема - 2 бр. 4) За изграждане на нови работни места за "Бояджия, сгради" - 2 бр. е необходимо да бъдат закупени: Миксер - 1 бр., Шлайф ротационен с прахосмукачка - 1 бр. и Комбинирана стълба-скеле - 2 бр. 5) За изграждане на нови работни места за Монтажник стоманени конструкции - 2 бр. е необходимо да бъдат закупени: Електрожен - 1 бр., Апарат за заваряване - 1 бр., Акумулаторен ъглошлайф - 2 бр., Ъглошлайф - 2 бр., Перфоратор - 2 бр., Настолна отрезна машина - 1 бр., Акумулаторен Гайковерт - 2 бр., Генератор - 1 бр., Стълба, многофукционална сгъваема - 1 бр. 6) За изграждане на нови работни места "Подготвител, метални конструкции" - 4 бр. е необходимо да бъдат закупени: Миксер - 2 бр., комплект перфоратор с приставка за прахоуловяване - 4 бр., Електрическа Отвертка - 4 бр., Лазарен нивелир с универсален държач и кутия с неограничени възможности за използване: една хоризонтална и 2 вертикални 360°-линии - 2 бр., Мулти шлайф - 2 бр., Скеле алуминиево комплект - 1 бр., Комбинирана алуминиева стълба-скеле - 2 бр., Акумулаторен Ъглошлайф - 2 бр. 7) За изграждане на нови работни места за "Дърводелец, строителен" - 2 бр. е необходимо да бъдат закупени: Вертикален трион - 2 бр., Циркуляр - 1 бр., Акум.Отвертка - 2 бр., Оберфреза - 1 бр., Електрическо Ренде - 1 бр., Лентов шлайф - 1 бр., Ъгломер - 1 бр., Настолна отрезна машина - 1 бр., Бормашина - 1бр., Пневматичен такер - 1 бр., Kомпресор - 1 бр., Стълба AL многофукционална сгъваема - 1 бр., Акумулаторна отвертка - 1 бр. 8) За изграждане на нови работни места за "Монтажник ел. електрооборудване" - 2 бр. е необходимо да бъдат закупени следните активи: Акумулаторен Ъглошлайф - 2 бр., Акумулаторен перфоратор - 2 бр., Перфоратор - 1 бр., Ударна бормашина - 1 бр., Акумулаторна Ударна Отвертка - 2 бр., Дигитален мултицет - 2 бр., Канална фреза - 1 бр., Прахосмукачка - 1 бр. 9) За изграждане на нови работни места за "Водопроводчик" - 2 бр. е необходимо да се закупи: Акумулаторен Ъглошлайф - 1бр., Акумулаторен перфоратор - 1 бр., Перфоратор - 1 бр., Къртач - 1 бр., Перфоратор - 1 бр., Заваръчен комплект с ножица и поялник за ППР тръби - 2 бр., Пистолет за горещ въздух - 2 бр., Мулти шлайф - 1 бр., Машина разпробивна - 1 бр., Боркорона с диамантени сегменти - 1 бр. 10) За изграждане на нови работни места за "Работник, подови облицовки и настилки" (външни и вътрешни) - 4 бр. е необходимо да бъдат закупени следните активи: Ъглошлайф с мощност 850W и диск 125мм - 4 бр.; Професионален Ъглошлайф с мощност 2600W и диск 230мм - 2 бр., Миксер - 2 бр., Машина за рязане на плочки - 3 бр. (различни видове), Перфоратор - 2 бр., Водоструйка 1 бр., Лазер за фаянсови плочки -1 бр. 11) За изграждане на ново работно място за "Технически сътрудник" - 1 бр. е необходимо закупуването на настолен компютър с лицензиран Windows и MS Office пакет - 1 бр, мултифункционално принтерно устройство - 1 бр. и Софтуерен продукт "Work flow" -1бр. 12) За изграждане на ново работно място "Снабдител, доставчик" -1 бр. е необходимо да се закупи Транспалетна количкa - 1бр. 76 679.80 64 991.49
Създаване на заетост на безработни и неактивни лица : Предвижда се по проекта да бъдат назначени общо 28 безработни или неактивни лица, представители на целевата група. Същите ще заемат следните длъжности: - Инженер, строителен с код по НКПД 21426012 - 1бр. - Строителен техник, проектно-технически отдел с код по НКПД 31123010 - 1бр. - Гипсаджия, мазач с код по НКПД 71232003 - 2 бр. - Шпакловчик с код по НКПД 71232004 - 4 бр. - Бояджия, сгради с код по НКПД 71311001 - 2 бр. - Монтажник, метални конструкции с код по НКПД72142007 - 2 бр. - Подготвител, метални конструкции с код по НКПД 72142008 - 2 бр. - Дърводелец, строителен с код по НКПД 71152009 - 2 бр. - Монтажник, електрооборудване с код по НКПД 82122004 - 2 бр. - Водопроводчик (вътрешно водоснабдяване и канализация) с код по НКПД 71262002 - 2 бр. - Работник, подови облицовки и настилки с код по НКПД 71222001 - 2 бр. - Работник, строителството с код по НКПД93120003 - 4 бр., от тях 2 бр. специалност "Вътрешни облицовки и настилки" и 2 бр. специалност "Външни облицовки и настилки" - Технически сътрудник с код по НКПД41102005 - 1бр. - Снабдител, доставчик с код по НКПД43212015 - 1бр. 230 250.24 185 852.51
Информиране и публичност: Доброто взаимодействие със средствата за масова информация и осигуряването на максимална информираност и публичност относно проекта е гаранция за неговото качествено и прозрачно изпълнение от страна на Бенефициента. Публичността на проекта ще се осъществява съгласно Насоките за кандидатстване и Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 - 2020 г. В обхвата на тази дейност се предвижда включването на: 1. Публикуване на статии в местни и национални вестници и/или списания и/или електронни медии, в които ще бъде описан предоставената помощ от ЕСФ, планираните дейности и постигнатите резултати, както и ползата от този проекта за фирмата и нейните служители - 4 бр.; 2. Поставяне на информационен плакат с размер А3 - 10 бр.; 3. Постоянна информационна табела след приключване на проекта - 1 бр.; 4. Изготвянето и разпространяването на информационни химикалки - 100 бр., тефтери - 100 бр. и флашки - 100 бр. Същите ще бъдат разпределени както на служителите на дружеството, така и на клиенти и контрагенти на организацията. Очаква се средствата за масова информация текущо да отразяват поетапното изпълнение на проекта, като за целта непрекъснато ще им бъде подавана актуална информация (посредством брифинги, съобщения, интервюта от страна на Ръководителя на Проекта и/или оторизирани представители на Водещата организация). Още в самото начало на Проекта ще бъдат изработени прессъобщения с информация за Проекта. В края на Проекта също ще бъде издаден информационен лист, който ще запознае обществеността с резултатите от Проекта. Крайният отчет по Проекта ще отрази силните и слабите страни от работата, ще посочи допуснатите грешки и ще послужи като основа за отстраняването им за в бъдеще. Този отчет ще послужи за установяване на добра практика и методология при изработването и изпълнението на подобни проекти. 2 000.00 1 998.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.