Дейност Осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд, подобряване професионалния и здравния статус на работниците и служителите, чрез закупуване на модерни ЛПС, СРО и средства за колективна защита: Наличното в момента ЛПС и СРО покрива законовите минимални изисквания за безопасност,но не ги надграждат. Наличните ЛПС и СРО са обикновени, с кратък срок на експлоатация, малка част от него е от качествени материали и недостатъчно устойчиво на химични агенти, механични опасности, термални и други условия, присъщи на спецификата на работния процес.
С цел постигане на по-голяма безопасност на работещите целим да закупим нови, по-модерни предпазни средства, съгласно приложената програма за минимизиране на риска и наличната оценка на риска. Осигуряването на условия за максимална защита на здравето и безопасността при работа, изисква закупуване на ЛПС и СРО от естествени материали и материи, топло- и студоустойчиви,прахо-водо-киселиннозащитни, антистатични, със светлоотразителни индикатори, с ограничена горимост, с по-дълъг срок на експлоатация.Цели се закупуването на по-надеждни шок абсорбер, лентов механизъм,позициониращи колани с раменно-бедрен колан (сбруя).Обувките ще се заменят според длъжността и сезона, за който се закупуват- летни и зимни (боти), с такива, които имат топлоустойчиво ходило, противопрободни, със стелки от кевлар. Предвидено е да се закупят обувки с/у механ. увреждане, противохлъзгащи, ергономични. Основните изисквания, на които трябва да отговарят обувките са надеждност, функционалност, ергономичност и удобство. Те трябва да са направени от материали, обезпечаващи максимална защита от студ и влага, устойчивост на удар и пробождане от твърди предмети, като същевременно се осигури олекотяване на обувките и поглъщане на енергията от ходилото, с оглед намаляване натрупването на умора и съхраняване работоспособността през целия работен ден. Якетата,панталоните, гащеризоните е нужно да бъдат плътни, от естествени материали, антиалергични, против изпотяване, със светлоотразителни индикатори. Освен ЛПС и СРО, ще се закупят и средства за колективна защита. Това са 100м.л парапет, състоящ се от 100броя метални стойки и 300л.м бордова дъска. Същите се монтират, закрепвайки се за бетонните плочи на строителните обекти посредством специални скоби. Това са вид мобилни парапети и в това си качество, те могат да бъдат транспортирани и монтирани на следващ строителен обект, след приключаване на работата. Това прави възможно тяхната многократна употреба. Тези парапети ще заместят съществуващите, които са амортизирани, част от тях са счупени и носят риск за безопасността на работещите на височина. Закупуването, доставката и поставянето на моб. парапети ще намали чувствително рисковете от подхлъзване, падане и падане от височина, предвидени в програмата с мерки за предотвратяване, ограничаване и контрол на рисковете за здравето и живота на работещите в компанията. Ще бъдат закупени и съоръжения за обезопасяване на изкопи за 105 м.л, състоящи се от 30броя поцинковани пана, 30бр. бетонови основи и 30бр метални скоби. Тези съоръжения ще заместят наличните, които са амортизирани и недостатъчно надеждни от падане в изкоп. За още по-голяма безопасност на работещите, освен съоръженията предпазващи от падане вътре в изкопа, се предвижда и закупуване на 9 метра укрепваща защитна система за изкопи, която се състои от 3 основни модула 3000х2000мм с разпонка тип С, 3 надстройващи модула 3000х1000м с разпонка тип С и 3 комплекта свързващи щифтове, което ще доведе до максимална защита на работниците при изградане на изкопи за външни ВиК връзки. Новата укрепваща система е и олекотена, което е допълнително предимство за намаляване на трудовия травматизъм. Новата система ще замени наличната, която е тежка и аморизирана. |
41 239.80
|
19 468.00
|
Дейност Социални придобивки, включително оборудване на места за отдих и хранене: Фирмата обичайно изпълнява обекти с продължителност над 3 месеца и на места без възможност за столово хранене. Дейността включва закупуване на мобилни фургони, за обособяване на мобилни столови за работещите по строителните обекти, коите обичайно се изпълняват за срок от повече от три месеца и където няма друга възможност за столово хранене. Често в малките населени места в Община Куклен и Община Асеновград няма възможности за столово хранене. Работниците, които се трудят на строителни обекти в подобни населени места са лишени от възможност за пълноценен отдих, почивка и хранене на подходящо място по време на работа.Строителството на еднофамилна къща се изпълнява в рамките на от няколко месеца до 2-3 години, в зависимост от обема на СМР и желанията на клиента. За обекти, които се изпълняван за срок повече от три месеца в малки населени места или извън населени места, мобилната столова е много добра възможност работниците да починат и да се нахранят. Мобилните столови ще бъдат оборудвани с климатик, хладилник, микровълнова фурна, автомат за вода, маса за хранене, столове, кухненски шкаф с мивка и смесителна батерия, метални гардеробчета за прибиране на личните вещи на работниците. За случай в които няма възможност за прекарване на електричество на обекта или същото ще бъде изградено на по-късен етап, се предвижда закупуване на 1 брой газов отоплител, който ще затопля мобилната столова при неблагоприятни зимни условия. За обекти, които се изпълняват за кратък период и не е рентабилно да се транспортира мобилната столова или няма място къде да се позиционира мобилна столова, също ще се използва газовия отоплител, за да може в студения и зимния период от годината, работниците да се стоплят по време на обедната си почивка. Предвиденият газов отоплител е от неръждаема стомана и алуминий, има възможност да се използва както в закрити помещения, така и на открито, снабден е с колела за по-добра мобилност. Мобилноста на столовите ще даде възможност за многократно използване на ралични обекти за дълъг период от време. |
21 897.00
|
21 678.00
|
Разработване, адаптиране и въвеждане на система за развитие на човешките ресурси и организация на труда: Системата за развитие на човешките ресурси в „НиД ПРОГРЕС“ ЕООД има за цел да оптимизира работните процеси в дружествот като идентифицира съществуващи практики и формулира конкретни предложения за внедряване на допълнителни практики за по-лесното съвместяване на професионалния, семейния и личния живот на младите служители и работниците и служителите над 54 години, както и мерки за удължаване на трудовия живот на по-възрастните работници и служители /над 54 години/ в "НиД ПРОГРЕС“ ЕООД. Въвеждане на иновативни модели за организация на труда, насочени към повишаване на производителността и опазване на околната среда.Към момента не е налична такава ефективна система, но предвид стратегията за развитие на компанията, тя се превръща в необходим елемент от цялостното ѝ бъдещо развитие. С тази дейност ще се открият и внедрят иновативни модели за организация на труда в дружеството, насочени към повишаване на производителността и намиране на способи за опазване на околната среда, политиката по изменение на климата, ресурсна ефективност, вкл. прилагане на изискванията на законодателството на ЕС и националното зак. в областта. С-мата ще бъде разработена в следните раздели:
Първи етап: Подготовка:
Запознаване с производствения процес в дружеството, преглед на нормативните документи в областта на управлението на човешките ресурси, преглед на извършените проверки от страна на институциите, преглед на изготвените анализи на системата на човешките ресурси в дружеството, преглед на извъшената оценка на риска за здраве и безопасност при работа.
Втори етап: Разработване:
Извършва се оценка на възможностите за внедряване на иновации в областта на управлението на човешките ресурси, обхващаща следните основни направления - Оценка на възможностите за внедряване на практики за по-лесното съвместяване на професионалния, семейния и личния живот на младите работници и служители и работещите над 54 години, оценка на възможностите за внедряване на мерки за удължаване на трудовия живот на работниците и служителите над 54 години и оценка на възможностите за въвеждане на гъвкави форми на заетост и опазване на околната среда.
Трети етап: Изготвяне на План за действие за реализиране на възможностите, идентифицирани и обосновани на предишния етап. Практическо въвеждане в действие на системата” - Разработената система се утвърждава и въвежда в компанията от управителя на „НиД Прогрес“ ЕООД. |
12 000.00
|
12 000.00
|