Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 107 дървета
English

Програма: Програма за морско дело и рибарство

Район за планиране: Всички

Описание

"Кремък" ЕООД е създадено през 1993 г. с основен предмет на дейност професионална въоръжена и невъоръжена физическа охрана, както и охрана с помощта на технически системи за сигурност. 
В рамките на проекта дружеството планира да внедри иновативен процес на отдалечена охрана с помощта на система за непрекъснат безжичен мониторинг и контрол на съоръжения и измервателни устройства за територията на областите Пловдив, Пазарджик, Хасково, Кърджали, Бургас, Сливен, Стара Загора и Ямбол. 
За внедряване на посочения иновативен процес дружеството планира в рамките на проекта: 
1) да закупи и монтира на охраняваните обекти на свои клиенти: предавателни станции (Клас 1) - 5400 бр. и предавателни станции (Клас 2) - 150 бр. 
2) да оборудва собствен Мониторинг център в гр. Стара Загора, като закупи и внедри високотехнологично оборудване: сървъри за визуализация - 4 бр.; сторидж - 2 бр.; комутатори - 4 бр.; непрекъсваем токозахранващ източник (ТЗИ) - 4 бр.; сървърни шкафове - 2 бр. и рутери - 2 бр. и специализиран софтуер, тип „виртуална хост машина“. 
В технологично отношение изпълнението на проекта ще доведе до внедряване в редовната стопанска практика на "Кремък" ЕООД на иновативния процес по отдалечена охрана чрез система за непрекъснат безжичен мониторинг и контрол, и с това до повишаване качеството на услугата, разширяване на технологичните възможности и повишаване на оперативния капацитет на дружеството. 
В икономическо отношение изпълнението на проекта ще допринесе за намаляване на себестойността на услугата, повишаване на приходите от продажби и цялостно нарастване на рентабилността. В екологично отношение проектът ще допринесе за опазване на околната среда посредством намаляване на енергопотреблението и по-ефективно потребление на суровини, материали и енергийни ресурси. 
С всичко това проектът ще доведе до трайно нарастване на рентабилността на дружеството, което ще допринесе за устойчиво повишаване на конкурентоспособността му в дългосрочен план.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Придобиване на ново оборудване, необходимо за внедряване в производството на иновативния процес (ще бъде изпълнена чрез закупуване на предавателни станции (клас 1):5400 бр.; предавателни станции (клас 2):150 бр. и оборудване за Мониторинг център: сървъри за визуализация:4 бр.; сторидж:2 бр.; комутатори:4 бр.; непрекъсваем токозахранващ източник (ТЗИ):4 бр.; сървърни шкафове:2 бр. и рутери:2 бр.) : В рамките на дейността ще бъде закупено, инсталирано и въведено в експлоатация следното оборудване: I. Оборудване за монтаж на охраняваните обектите: 1) Предавателни станции (клас 1) – 5400 бр. 2) Предавателни станции (клас 2) – 150 бр. II. Оборудване за Мониторинг център в гр. Стара Загора, ул. „Новозагорско шосе“ № 6: 1) Сървъри за визуализация - 4 бр. 2) Сторидж - 2 бр. 3) Комутатори - 4 бр. 4) Непрекъсваем токозахранващ източник (ТЗИ) - 4 бр. 5) Сървърни шкафове - 2 бр. 6) Рутери - 2 бр. По проекта е предвидено да бъде внедрен иновативен процес на отдалечена охрана с помощта на система за непрекъснат безжичен мониторинг и контрол на съоръжения и измервателни устройства (трафопостове и ел.табла). Ключов компонент от внедрявания процес са предвидените предавателни станции (клас 1 и клас 2), по 1 бр. от които ще бъде монтиран във всеки от охраняваните от "Кремък" ЕООД обекти, съдържащи измервателни уреди (електромери). Така по проекта ще бъдат закупени и монтирани общо 5400 бр. предавателни станции (клас 1) за охраняваните обекти с нисък риск на територията на областите: Пловдив (900 бр.), Пазарджик (2300 бр.), Хасково (730 бр.), Кърджали (260 бр.), Бургас (720 бр.), Сливен (160 бр.), Стара Загора (160 бр.) и Ямбол (170 бр.). Едновременно с това, ще бъдат внедрени и 150 бр. предавателни станции (клас 2) за охраняваните обекти с висок риск в областите: Хасково (40 бр.) и Стара Загора (110 бр.).Всички посочени активи са необходими за внедряването от "Кремък" ЕООД на посочената процесова иновация. Количествата от всеки от активите, предвидени за придобиване, са определени въз основа на детайлен разчет на необходимото съотношение на различните категории активи за предвиденото предлагане на иновираната охранителна услуга. Като част от проекта са предвидени и инвестиции в ДМА за оборудването на съществуващ Мониторинг център на „Кремък“ ЕООД в гр. Стара Загора. В рамките на тези инвестиции ще бъдат закупени следните видове оборудване: сървъри за визуализация - 4 бр.; сторидж - 2 бр.; комутатори - 4 бр.; непрекъсваем токозахранващ източник (ТЗИ) - 4 бр.; сървърни шкафове - 2 бр.; рутери - 2 бр. Предназначението на тези активи е да осигурят непрекъснатост на работата на Мониторинг центъра, специализиран в получаването на данни от междинните и предавателните станции, в тяхната обработка и анализ с помощта на специализиран софтуер, както и в архивирането им. В този смисъл, ролята предвидените 4 бр. сървъри е да послужат за изграждането на единна виртуална хост система с непрекъснат цикъл на работа за Мониторинг центъра. Предвидените сторидж (2 бр.) ще осигурят място за съхранение на получените и обработени данни от крайните устройства, докато комутаторите (4 бр.) ще изградят дублирана свързаност на сървърите с интернет и локалната мрежа на Мониторинг центъра. Непрекъсваемият токозахранващ източник (ТЗИ) (4 бр.) ще осигурят непрекъснатост на електрозахранването на инсталираното оборудване. Предвидените рутери (2 бр.) ще осигурят непрекъснатата интернет свързаност, необходима за работата на Мониторинг центъра. Всички закупени активи за Мониторинг центъра ще бъдат инсталирани в сървърни шкафове (2 бр.), предназначени да гарантират сигурност и непрекъсваемост на работата на оборудването, в защитена от запрашаване и токови удари среда. Стъпки за реализиране на дейността: 1. Подготовка и провеждане на процедура за избор на доставчик (от 1-ви до 6-ти месец). 2. Сключване на договор с избрания доставчик (от 6-ти до 7-ми месец). 3. Доставка на оборудването за Мониторинг центъра в гр. Стара Загора, както и доставка на предавателните станции (клас 1 и клас 2) на охраняваните от фирмата обекти на територията на областите: Пловдив, Пазарджик, Хасково, Кърджали, Бургас, Сливен, Стара Загора и Ямбол, както и подписване на приемо - предавателния протокол (от 7-ми до 17-ти месец). 4. Инсталиране, тестване и въвеждане в експлоатация на оборудването и подписване на финалния приемо - предавателен протокол (18-ти месец). 1 237 640.85 1 232 889.50
Придобиване на специализиран софтуер, необходим за внедряването на иновативния процес (ще бъде изпълнена чрез закупуване на Специализиран софтуер, тип "виртуална хост машина" (софтуер за виртуализация:8 бр.; софтуер за управление на виртуализацията:2 бр.; софтуер за архивиране и репликация: 8 бр.; операционна система за виртуални машини:10 бр. и програмен продукт - отдалечен работен плот:25 бр.) : В рамките на дейността ще бъде закупен, инсталиран и въведен в експлоатация: Специализиран софтуер, тип "виртуална хост машина". "Виртуалната хост машина" представлява единен софтуерен комплекс, , който се изгражда въз основа на и интегриращ в себе си следните софтуерни компоненти: 1) Софтуер за виртуализация - 8 бр. 2) Софтуер за управление на виртуализацията - 2 бр. 3) Софтуер за архивиране и репликация - 8 бр. 4) Операционна система за виртуални машини - 10 бр. 5) Програмен продукт - отдалечен работен плот - 25 бр. Предназначение на внедрявания Специализиран софтуер, тип "виртуална хост машина" е да формира цялостната виртуална среда, осигуряваща непрекъснатостта на работата на Мониторинг центъра на "Кремък" ЕООД в гр. Стара Загора, ул. „Новозагорско шосе“ № 6. Специализираният софтуер представялва по същество програмното осигуряване на внедрявания от дружеството иновативен процес на отдалечена охрана с помощта на система за непрекъснат безжичен мониторинг и контрол на съоръжения и измервателни устройства. След постъпването на данните от междинните и предавателните станции (клас 1 и клас 2) в Мониторинг центъра, "виртуалната хост машина" чрез комплекса си от софтуерни подкомпоненти, осигурява тяхната надеждна обработка, анализ и архивиране в бази от данни за последващо ползване. Във функционално отношение, софтуерът за виртуализация (8 бр.) предоставя възможност наличната хардуерна производителност да е достъпна за всички активни виртуални машини. Броят на софтуерите от този вид съответства на броя на процесорите на доставените сървъри за виртуализация (4 бр. сървъри x 2 бр. процесора/сървър = 8 бр. софтуери за виртуализация). Предвиденият софтуер за управление на виртуализацията (2 бр.) е отговорен за стартирането, преместването и спирането на виртуалните машини. Софтуерът за архивиране и репликация (8 бр.) предоставя възможност за архивиране на виртуалните машини, като броят на доставяните софтуери от този вид трябва да съответства на броя на софтуерите за виртуализация (8 бр.). Операционната система за виртуални машини (10 бр.) е специализиран софтуер, управляващ и координиращ ресурсите на хардуера и софтуера, даващ платформа за едновременна работа на всички обособени услуги за работата на системата за непрекъснат мониторинг и контрол на съоръжения и устройства за измерване на величини. Програмният продукт - отдалечен работен плот (25 бр.) предоставя възможност за изграждане на отдалечените сесии с графична визуализация за връзка със специализирания софтуер "виртуална хост машина". Техният брой трябва да е равен на максималния брой едновременно работещи крайни устройства. Стъпки за реализиране на дейността: 1. Подготовка и провеждане на процедура за доставчик (от 1-ви до 6-ти месец). 2. Сключване на договор с избрания доставчик (от 6-ти до 7-ми месец). 3. Доставка на специализираният софтуер в предприятието и подписване на приемо - предавателния протокол (от 7-ми до 17-ти месец). 4. Инсталиране, тестване и въвеждане в експлоатация на софтуера и подписване на финалния приемо - предавателен протокол (18-ти месец). В рамките на изпълнението на дейността и на проекта като цяло, дружеството ще приложи всички изисквания за информираност и публичност, съгласно приложимите правила. 77 999.75 82 749.74

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.