Реализиране на пазара на предприемаческата идея (дейността ще бъде осъществена чрез наемане на квалифициран персонал - 4 бр., закупуване на 19 бр. ДМА, наем на работни помещения, 1 бр. маркетингов план за пазарна реализация и създаване на 1 бр. интернет-страница) - 1-ва част): Наемане на персонал
В рамките на тази дейност се предвижда сформирането на екип от висококвалифицирани и опитни специалисти в областта на здравните услуги. Подбора ще бъде на база опит и компетенции, съобразени с диагностицирането, превенцията и рехабилитирането на хора с увреждания, с травматизъм и др. За целите на предприемаческата идея на трудов договор ще бъдат назначени:
1.Предприемачът–Екатерина Петрова, с над 25 години опит в социалната сфера, ще заеме длъжността "Експерт-социални дейности". Наемането ще бъде с трудов договор,на 8-часов работен ден с основно трудово възнаграждение на месец, в т.ч. и осигурителни вноски за сметка на работодателя от 1586 лв.х12 м.= 19032 лв. Тя ще ще приема хората и ще преценя кои от тях имат нужда от предоставяне на социални услуги, и от какво естество. Ще консултира нуждаещите се за най-подходящите терапевтични процедури, от които да се възползват. Ще преценява социалния им статус и възможностите за зачисляване към приоритизираните групи нуждаещи се.
2. Експерт-здравни дейности–Стефан Балев–Наемането ще бъде с трудов договор, на 4-часов работен ден с основно трудово възнаграждение на месец,в т.ч. и осигурителни вноски за сметка на работодателя от 1550 лв.х12 м.= 18600 лв. Той ще участва също в процеса по консултиране на подходяща терапия. Ще консултира и специалните целеви групи на възрастни и деца с различни специални потребности.
3. Експерт - кинезитерапия–Пенко Пенев–Наемането ще бъде с трудов договор, на 4-часов работен ден с основно трудово възнаграждение на месец,в т.ч. и осигурителни вноски за сметка на работодателя от 1550 лв.х12 м.= 18600 лв. Той ще отговаря за провеждането на консултации и назначаване на лечение, чрез комплекс от подходи за възстановяване и подобряване на фините моторни умения, общата двигателна активност; лечебна физкултура, терапия чрез различни уреди, обект на придобиване по проекта, както и с лечебен и възстановителен масаж.
4. Трудотерапевт–с конкурс–Наемането ще бъде с трудов договор, на 8-часов работен ден с основно трудово възнаграждение на месец,в т.ч. и осигурителни вноски за сметка на работодателя от 773 лв.х12 м.= 9276 лв. Ще отговаря за провеждане на трудотерапия, чрез активен кинезетерапевтичен метод, при който ще се ползва системно трудовата дейност, специално подбрана според заболяването, формата и фазата му и функционалното, и психическо състояние на човек.
**Професионалната специализация на екипа е подбрана така, че експертите в екип да покриват реализирането на всички дейности по проекта, но и да гарантират максимално ефективно взаимодействие при назначаване на комбинирани терапии. Експертният персонал ще допринесе за успеха на проекта, тъй като комбинацията от предоставяните от него и компетентността му имат потенциал да предизвикат значително потребителско търсене.
Закупуване на ДМА
За осъществяване на предприемаческата идея и реализирането на услугите, "Комплексна Социална услуга "Надежда" се нуждае от придобиване на спортни уреди и пособия, необходими за изпълнение на дейността, за рехабилитация, раздвижване и двигателна активност на пациентите. В рамките на проекта ще бъдат закупени:
Група I - Уреди за пасивно раздвижване
1. Уред за пасивно раздвижване на пръсти-1бр.;
2. Уред за пасивно раздвижване на раменна става-1бр.;
3. Уред за пасивно раздвижване на долен крайник-1бр.;
4. Уред за пасивно раздвижване на китка-1бр.;
5. Терапевтична масажна кушетка-1бр.
Продължава в част 2! |
212 036.00
|
203 542.80
|
Реализиране на пазара на предприемаческата идея (дейността ще бъде осъществена чрез наемане на квалифициран персонал - 4 бр., закупуване на 19 бр. ДМА, наем на работни помещения, 1 бр. маркетингов план за пазарна реализация и създаване на 1 бр. интернет-страница) - 2-ра част): Продължение!
ДМА от Група I ще се използват за основните терапевтични процедури на принципа на Механотерапията и лечебните масажи, които са вид пасивна кинезитерапия. Ще бъдат прилагани за възстановяване на намалено или силно затруднено движение чрез локални и в пасивни раздвижвания на тялото. Благодарение на уредите за пасивно раздвижване, ще можем да прилагаме терапия на пациенти с парализа на крайниците, преживяли инсулт, с различни контузии на гръбначния стълб и др.
Механотерапията и лечебните масажи ще бъдат водещо конкурентно предимство за новия социален център в област Смолян.
Група II - Уреди за активно раздвижване
6. Рехабилитационна клетка-1 бр. - За извършване на определени активни упражнения от ненатоварващи позиции. Уредът е подходящ за раздвижване на горни и долни крайници при пациенти с фрактури, претоварване, обездвижване, след оперативна намеса, както и след прекаран инсулт.
7. Екстензия за шийни прешлени - 1 бр.; - Тя се използва за намаляване на натиска в/у нервите и прешлените, като успешно ще се прилага при пациенти с дискова херния, болки в шийната област, увреждане на гръбначни прешлени, изкривяване на гръбнака при деца, терапия след счупвания.
8. Шведска стена-1бр. - Необходима за терапия при заболявания на опорно-двигателния апарат, проблеми със стойката, работата на стомашно-чревния тракт, а също и на централната нервна система, както и при затлъстяване, мигрена, остеохондроза на шийно-гръдните прешлени на гръбнака и др.
9. Професионална бягаща пътека с лед дисплей-1 бр. - Ще се използва при терапевтични процедури за пациенти със сърдечно съдови заболявания, тъй като натоварва умерено сърцето.
10. Професионален велоергометър-1бр.
11. Професионален велоергометър с цяла седалка-1бр.;
С велоергометрите ще се прилага успешно засилване на мускулатурата при долен крайник, когато е било налице обездвижване. Изключително необходимо при фрактури на тазобедрена става, колянни стави и крак. Помага за упражнения при скъсване на мускул.
12. Професионален мултифункционален уред-1 бр. - Помага за засилване на мускулатурата при обездвижване поради травма от счупвания в областта на лакетна или раменна става, също така и при намалена маса на мускула при обездвижване.
13. Професионална стойка за повдигане на крака с вградена балансираща топка-1бр. - Стойката също подпомага долните крайници при получени атрофии на мускулите.
Група III - Уреди за електро терапия
14. Компресорен инхалатор - 1бр. - Инхалаторът е необходим при лечение на астма, хронични бронхити и други респираторни заболявания. Чрез него се постига висок терапевтичен ефект, тъй като при вдишване лекарствата достигат и до най-отдалечените части на белите дробове.
15. Апарат за късовълнова терапия с импулсен и постоянен режим с индуктивен апликатор - 1бр. - Апаратът се използва за болкоуспокоение, отпускане на мускулите и подобрение на кръвообращението;
16. Магнит с кушетка и ринг 60 см. - 1бр.- Служи за създаване на биостимулиращ ефект, който увеличава оползотворяването на кислорода и подобрява клетъчната респирация и клетъчният метаболизъм. Използва се най-вече за лечение на горните и долните крайници.
17. Ултразвук - 1бр.-Терапевтичното използване на ултразвук е при болка и за стимулиране на възстановителния процес във физиотерапията.
18. IR лампа - 1бр. - Инфрачервените лъчи се използват за облекчаване на болките в ставите и мускулите, както и за засилване на кръвообращението. Така се усеща намаляване на болката, облекчаване на напрежението и приятна отмора.
19. Уред за детоксикация - 1бр.-Чрез йонна терапия спомага за пречистване на човешкия организъм от вредните вещества (токсини, шлаки и др.).
Всички уреди са от изключителна необходимост, защото са взаимно свързани в изпълнението на двигателните режими и чрез тях се натоварват и раздвижат определена група мускули. Цялото оборудване е внимателно планирано и цели обезпечаване на работата на „Комплекс Социални услуги Надежда“ ЕООД за планираните услуги.
Продължава! |
0.00
|
0.00
|
Реализиране на пазара на предприемаческата идея (дейността ще бъде осъществена чрез наемане на квалифициран персонал - 4 бр., закупуване на 19 бр. ДМА, наем на работни помещения, 1 бр. маркетингов план за пазарна реализация и създаване на 1 бр. интернет-страница) - 3-та част): Продължение!
Изработване на 1 бр. маркетингов план за реализацията на услугите, които ще предлага Социалния център:
За целите на реализацията на предприемаческата идея е необходимо да бъдат изследвани:
1. Общи характеристики на пазара:
–регулации, законодателство
–нагласи и потребителски очаквания в сферата на социалните услуги, предлагани по проекта.
2. Професионални терапевтични и рехабилитационни продукти и услуги:
–проучване на интереса и информираността по отношение на лечението и превенцията;
–детайлно проучване и групиране на бизнес субекти в региона на община Смолян и в съседни общини, които желаят да инвестират средства в здравето на своите служители;
–проучване, анализ, групиране на потенциални клиенти, класифициране на нуждите им и изработване на информационни пакети за всяка група от субекти с общи характеристики и нужди.
3. Технологичен прогрес:
–възможности за предлагане на социални услуги чрез най-актуалните технологични постижения.
Наем на помещение
Наемането на роботното помещение е изключено от обхвата на ПМС 160/01.07.2016 г. и в тази връзка "„Комплекс Социални услуги Надежда“ ЕООД ще извърши пазарно проучване на цените на сходни имоти за отдаване под наем в гр. Смолян, където ще се изпълнява проекта. На база на това пазарно проучване ще бъде сключен договор за наем с определен контрагент. Дружеството стриктно ще спазва принципите за икономичност, ефективност и ефикасност на разходите при наемането на работното помещение.
Създаване на интернет-страница - 1 бр.
След провеждане на процедура за избор на изпълнител, дружеството ще възложи на външен доставчик изработването на интернет страница - 1бр., в която ще бъдат обяснени подробно и достъпно за клиентите особеностите на предлаганите услуги. Предвижда се интернет-страницата да е атрактивна с два тематични модула – обща здравна, възстановителна информация, поднесена на популярен език и конкретна информация за центъра – услуги, цени, он-лайн резервационна система, новинарски блог за живота в центъра. В основата й ще залегне непрекъснато информиране на аудиторията за услугите и за дейността на центъра. По този начин ще бъдат популяризирани услугите, предоставяни от „Комплекс Социални услуги Надежда“ ЕООД. |
0.00
|
0.00
|
Визуализация и публичност по проекта (дейността ще бъде осъществена чрез закупуване на 1 бр. информационнa табелa и 38 бр. стикери за всички ДМА, които ще бъдат закупени със средства по проекта): Дейностите по визуализация и публичност по проекта ще бъдат изпълнени чрез поставянето на 2 бр. информационни плаката (за сметка на кандидата), които ще бъдат позиционирани на вратата на главния вход на сградата, в която ще се реализира „Комплексна Социална услуга "Надежда“ ЕООД, а в етапа на изпълнението 1 бр. голяма по размер постоянна информационна табела. Те ще отразяват приноса на Европейския съюз чрез Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 по Процедура за подбор на проекти BG16RFOP002-2.024 „Насърчаване на предприемачеството“ и ще съдържат цялата текстова и визуална информация според изискванията на ЕС. „Комплекс Социални услуги Надежда“ ЕООД ще спазва всички изисквания, произтичащи от договора за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ, като прилага мерките за публичност и информираност съгласно приложимите правила на информиране и публичност от „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация.” 2014-2020. При стартиране на дейността бенефициента ще постави на видно място 2 бр. информационни плаката за своя сметка с вида и името на проекта, емблемата на Европейския съюз и името на ЕС, име на финансиращия фонд, логото на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност”, наименование на проекта и главната му цел, общата стойност на проекта, както и размера на европейското и националното съфинансиране, представени в български лева, както и началната и крайната дата на изпълнение на проекта. За всеки закупен дълготраен материален актив се предвиждат по 2 информационни стикера или 38 бр. х 2 лв. = 76 лв., които също да отразяват приноса на програмата. Всички изисквания за визуализация ще бъдат спазени и съответните маркировки ще бъдат поставени на правилните места в хода на изпълнение на дейностите по проекта, като преди крайната дата на проекта ще бъде поставена и 1 бр. голяма по размер постоянна информационна табела х 124 лв. |
200.00
|
200.00
|