Дейност 1: Сформиране на екип за управление на проекта. Управление и координация на проекта.: Предвидената дейност се основава на необходимостта от изграждането на ефективен механизъм за организация и координация, който да осигурява успешното реализиране на проекта и ефективното разходване на средствата. Екипът за управление ще има и функции по упражняване на мониторинг на външните изпълнители. Екипът за управление на проекта ще бъде сформиран от служители на община Карнобат и назначени със заповед на кмета на общината. Ще бъдат подписани граждански (трудови) договори, придружени от длъжностни характеристики. Няма да се изпълнява възлагане на външен изпълнител на дейностите по организация и управление на проекта.
Ще бъде разработен подробен план график за изпълнение на предвидените в проектното предложение дейности.
С цел ефективното изпълнение на дейностите по проекта, екипът ще се състои от:
1. Ръководител на проект;
2. Координатор инфраструктура;
3. Счетоводител.
Екипът за изпълнение на проекта ще състави работен план за изпълнението на дейностите по проекта. Планът ще включва разпределение на отговорностите, координиране изпълнението на дейностите и сроковете за тяхното изпълнение. Ще се провеждат месечни работни срещи на екипа и ще се изготвят периодични отчети за напредъка по изпълнението на проекта.
Сформирането на екип представлява своеобразна подготовка на дейността. След като тя се извърши ще се премине към същността и изпълнението на дейността, а именно: „Управление и координация на проекта”.
Управлението и координацията на проекта включват:
- Екипно вземане на решения за действие след оценяване на възможните алтернативи;
- Направляване на проекта за постигане на всички заложени резултати и индикатори;
- Оценяване заплахите за настъпване на вътрешен или външен риск;
- Преодоляване на настъпилите трудности;
- Стриктно следене работата на всеки един изпълнител, ангажиран за изпълнението на дадена операция или цяла дейност;
- Набиране на информация, анализ и оценка изпълнението на дейността. |
6 967.00
|
6 769.44
|
Дейност 3: Информация и комуникация по проекта.: В съответствие с изискванията за осигуряване на информация и визуализация на проекти, финансирани с фондове на ЕС, се предвижда осъществяването на мерки за осигуряване публичността и информирането на обществеността на получената финансова подкрепа от Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 г. чрез Европейския фонд за регионално развитие (ЕФРР), в съответствие с правилата за комуникация и визуализация, предвидени в Регламент 1303/2013г. на Европейския парламент и на Съвета от 17 декември 2013 г., както и с Единният наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г.
Дейностите за информация и публичност ще се реализират по време на цялата продължителност на проекта, с цел осъществяване широко популяризиране на обществеността относно осъществяваните по проекта дейности и финансовия принос на ЕФРР.
За изпълнението на тази дейност от проекта, ще бъде избран изпълнител по реда на ЗОП, който следва да извърши следните дейности:
- Организиране на две пресконференции – първата от тях при стартиране на проекта с цел запознаване на обществеността с целите на проекта, и втората при неговото приключване, за да бъде отчетено изпълнението му и да се демонстрират постигнатите резултати;
- Два броя публикации в печатни/електронни медии - ще бъдат публикувани периодични информационни съобщения в печатни/електронни медии, отразяващи напредъка в изпълненото на проекта;
- Подготвяне и издаване на брошури с тираж от 500 броя, които ще представят проекта и ще съдържат информация за самата Оперативна програма и Европейския фонд за регионално развитие;
- Изработка и поставяне на 1 бр. постоянна обяснителна табела при приключване на строителството, в изпълнение на Единният наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. |
1 500.00
|
1 220.00
|
Дейност 4: Инженеринг (проектиране, изпълнение на СМР и авторски надзор), строителен надзор, оценка на съответствието и въвеждане в експлоатация.: Предвидената дейност ще обхваща:
1. Разработване на работен/технически проект.
Ще бъде изготвен работен/технически проект за ремонт, реконструкция, преустройство и обновяване на сградата на ул. "Освобождение" №1 в гр. Карнобат, включително прилежащо дворно пространство, предвидена за изграждане на Дневен център за подкрепа на деца с увреждания. В инвестиционния проект ще бъдат включени части: архитектурна, технологична, конструктивна, електро, ВиК, енергийна ефективност, вертикална планировка, ОВК, ПБЗ. Ще бъде извършено конструктивно обследване на сградата. Проектът ще бъде съобразен с изискванията за осигуряване на достъпна архитектурна среда.
2. След изпълнение на проектирането работния/техническия проект ще бъде оценен от лицензирана фирма – консултант за съответствието му със съществените изисквания на строежа с по реда на чл.169, ал.1, т.6 от ЗУТ и оценки за съответствие по реда на чл.142, ал.6 от ЗУТ. Резултат от дейността е комплексен доклади за оценка на съответствието.
3. Осъществяване на авторски надзор.
Ще се упражнява авторския надзор по време на строителството, съгласно одобрената проектна документация и приложимата нормативна уредба.
4. Изпълнение на строително-ремонтни дейности по обновяване и преустройство на сградата, ведно с прилежащото дворно пространство.
Предвижда се да бъде изпълнено следното:
- изпълнение на СМР по ремонта, обновяването и реконструкцията на сградата - ремонт на покрив, направа ново разпределение на помещенията, подмяна на настилки и облицовки, ремонт на ВиК инсталации, подмяна и изграждане на силнотокова, заземителна, гръмоотводна и слаботокови инсталации; изграждане на отоплителна инсталация; вентилация;
- изпълнение на енергоспестяващи мерки, осигуряващи до най-малко клас на енергопотребление "С" - подмяна на дограми, топлоизолация на фасади, покрив и сутерен, изграждане на енергоспестяващо осветление;
- изпълнение на мерки, свързани с подобряване на достъпа за децата с увреждания до сградата, в съответствие с Наредба 4 от 01.07.2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда;
- благоустрояване на прилежащо дворно пространство - обновяване на настилки, озеленяване и ремонт на ограда.
5. Упражняване на строителен надзор
По време на строителството ще бъде упражняван строителен надзор от лицензирана фирма - консултант. Изпълнителят на строителния надзор носи отговорност за законосъобразно започване на строителството, пълнотата и правилното съставяне на актовете и протоколите по време на строителството, изпълнение на СМР съгласно одобрените технически проекти, годността на строежа за въвеждане в експлоатация. Оказва помощ и пряко участва при техническата подготовка на обекта, съгласно техническия проект. Подписва всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, относно изискванията за безопасност и за законосъобразно изпълнение, съгласно Наредба №3 на МРРБ за актовете и протоколите, съставяни по време на строителството. След приключване на строително-монтажните работи изготвя окончателен доклад до възложителя община Карнобат.
6. Въвеждане на обекта в експлоатация
След изпълнението на СМР, в съответствие с издадените строителни книжа, заверената екзекутивна документация, всички изисквания към строежите съгласно ЗУТ и поднормативната база към него, ще се пристъпи към издаване на удостоверение за въвеждане в експлоатация от главния архитект. Към него се прилага изготвения окончателен доклад за обекта от лицето, упражняващо строителен надзор, акт образец No.15 и др. съгласно изискванията на ЗУТ. |
306 850.00
|
375 526.72
|