Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 107 дървета
English

Програма: Програма за морско дело и рибарство

Район за планиране: Всички

Описание

"Интерпред Партнер" АД е водещо предприятие в дейността за производство на тоалетна хартия и салфетки, като неговите продукти се продават в над 20 000 точки в България. Партньори на компанията са най-големите международни и български търговски вериги - Kaufland, Billa, Т-Маркет, Фантастико, CBA и други водещи магазини в цялата страна. Фирмата също така развива експортна дейност в Европа, Африка и Близкия Изток.
С цел подобряване на производствения и управленски капацитет, както и нейния експортен потенциал, с изпълнението на настоящото проектно предложение кандидатът предвижда закупуване на ново производствено оборудване и внедряване на система за управление на процесите. В рамките на проекта ще се изпълнят следните дейности: 1/ Дейност за подобряване на производствените процеси чрез инвестиции в дълготрайни материални и нематериални активи; 2/ Подкрепа за растеж на предприятия чрез подобряване на качеството и насърчаване на използването на ИКТ и услуги; 3/ Информиране и публичност. 
Чрез планираните за внедряване ДМА и ДНА коомпанията предвижда да модернизира цялостния производствен процес и по този начин да отговаря по най-добрия начин на изискванията и нуждите на клиентите си на вътрешния и външния пазар. Планираните за закупуване ДМА и ДНА по проекта ще бъдат внедрени в производствената база в гр. Гоце Делчев. Чрез новото оборудване ще се засилят общия производствен капацитет на компанията и ще се засили износа.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Подкрепа за общи производствени инвестиции за подобряване на производствения капацитет за растеж чрез ефективното и ефикасно използване на факторите на производство и чрез изграждането на възможности за възприемане и адаптиране на европейски и международни знания и технологии: С изпълнението на настоящата дейност ще се подобри производствения процес в "Интерпред Партнер" АД чрез инвестиции в ДМА. В рамките на тази дейност ще бъде поръчано, доставено, изпитано и пуснато в експлоатация производствено оборудване, което е описано в бюджета на проекта. За реализиране на заложените в настоящият проект цели, в рамките на дейността ще се закупи и въведе в експлоатация следното оборудване: поточна система от конвейери за автоматично придвижване на продукция между отделните звена на производствените линии за тоалетна хартия и кухненски рула, състояща се от 13 бр. 4-канални конвейри, 1 бр. двоен хоризонтален дивертор, 1 бр. изправяч, 9 бр. конвейри и автоматизация за две производствени линии, с три паралелни, алтернативни пакетиращи машини. - 13 бр. 4-канални конвейри - оборудването е необходимо, тъй като чрез него се осигурява автоматичното придвижване на продукция между отделните звена на производствените линии. Посредством интелигентно управление машините трансферират продукцията с променлива скорост, осигурявайки възможност за непрекъснатост на производствения процес и същевременно премахва необходимостта от човешка намеса. - 1 бр. двоен хоризонтален конвертор - оборудването е необходимо, тъй като с него се позволява едновременна работа на двете производствени линии за конвертиране на тоалетна хартия и кухненско руло и насочването на продукцията за пакетиране към една от машините за опаковане. - 1 бр. изправяч - оборудването е необходимо, тъй като чрез него се поемат изходящите пакети с готова продукция и ги изправя в позиция за транспортно пакетиране, като завъртането на пакета дава възможност за визуален контрол и за откриване на несъответствия. - 9 бр. конвейри - оборудването е необходимо, тъй като чрез него се осигурява автоматичното придвижване на търговските опаковки към зоната за транспортно пакетиране. Посредством интелигентно управление трансферира пакетите с променлива скорост, осигурявайки възможност за непрекъснатост на производствения процес и същевременно премахва необходимостта от човешка намеса. Закупуването на оборудването е необходимо за постигане на целите на проекта, тъй като то ще отговори на следните проблеми - висок разход на електроенергия, ниска производителност на линията, количеството генериран брак в производството (подробно разписани в т. 11 "Допълнителна информация необходима за оценка на проектното предложение" от проекта). 354 983.14 378 453.10
Подкрепа за растеж на предприятия чрез подобряване на качеството и насърчаване на използването на ИКТ и услуги: В тази дейността ще бъде придобит Аналитичен модул. Към момента във фирмата функционира система за управление на процесите. Проблемът на тази система е, че тя е внедрена преди повече от 6 години и няма възможност за анализ на информацията. В нея единствено се въвежда информация от различните звена, която след това трябва да бъде експортвана и да се анализира ръчно, което създава проблеми при работата на предприятието и невъзможност за автоматизация. С внедряването на аналитичен модул ще имаме възможност да получаваме справки за всички процеси и респективно да се прави цялостен анализ и планиране на ресурси, производство, продажби и износ. Модулът ще автоматизира и актуализира процесите в предприятието, ще даде възможност за трайното и устойчивото му развитие, чрез поемането на нови поръчки от страната и чужбина. 12 500.00 12 400.00
Информиране и публичност: Изпълнението на тази дейност ще се проведе в синхрон с условията и изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020, чиито мерки се основават на Регламент (ЕС) № 1303/2013 на Европейския парламент и на Съвета от 17 Декември 2013 г. за определяне на общоприложими разпоредби. По време на осъществяването на проекта, кандидатът ще информира обществеността като оповести на уеб-сайта си кратко описание на проекта, включително неговите цели и резултати, и отличи финансовата подкрепа на Европейския съюз. Дейността също предвижда да бъдат изработени 50 стикери за активите, които са планирани да се закупят с изпълнението на настоящия проект. Те ще бъдат поставени на видно място и ще включват информация за финансовия принос на ЕС чрез МИГ – Гоце Делчев – Гърмен – Хаджидимово – „Технологично обновление и внедряване на стандарти в МСП" по ОПИК. В периода на изпълнение на проекта, на видно място на обекта в гр. Гоце Делчев ще бъде поставена информационна табела, която ще споменава финансовата подкрепа от Европейския съюз. 45.00 45.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.