ОРГАНИЗАЦИЯ И УПРАВЛЕНИЕ НА ПРОЕКТА. РАЗПРЕДЕЛЕНИЕ НА ОТГОВОРНОСТИТЕ НА ЕКИПА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И ТЯХНОТО ИЗПЪЛНЕНИЕ.: За успешното реализиране на Проектното предложение ще бъде сформиран екип за управление на проекта в община Брегово. Екипа ще включва: ръководител-1,счетоводител-1,координатор-1. Екипа ще работи 80часа месечно на втори трудов договор.
За организацията на работата на екипа ще бъдат разработени Правила за дейността.В хода на изпълнението на проекта ще се разработят детайлни Правила и изисквания за комплекса от услуги, които ще се предоставят в центъра, с което ще се гарантира тяхното качество и мултидисциплинарен подход. Екипа ще разработи Процедура за подбор на персонала в Звеното и Методика за оценка на потребностите на ползвателите на почасови услуги. Ще разработи Процедура за информиране, набиране и подбор на целевите групи, които ще бъдат включени в проектното предложение. Разработване на Правилник за вътрешният трудов ред. В хода на проекта екипа ще следи за навременното изпълнение на дейностите по проекта и тяхното отчитане. Екипа ще разработи Процедура за осигуряване на безопасни и здравословни условия на труд съобразно спецификата на дейностите, Процедура за вътрешен контрол, Процедура за провеждане на инструктажи по безопасност, хигиена на труда и противопожарна охрана, Процедура за сигнализиране и намеса в случай на злоупотреба, неглижиране или насилие, Процедура за получаване на обратна връзка за качеството на предлаганите социални услуги, Процедура за оценка на риска, Процедура за регистрация, разглеждане, анализ и предприемане на действия по жалби. Екипа за управление ще разработи: Етични стандарти в работата на доставчика на социални услуги, Инструкция за защита на личните данни, Инструкция за обезопасяване на дома на потребителя, Инструкция за защита на имуществото и финансовите средства на потребителите.
Екипа ще изготвя междинните и окончателния доклад при отчитането на дейностите по проекта.
Екипа осъществява цялостното администриране и контрол на дейностите по Проекта. Подкрепя и подпомага работата на Звеното. Осигурява връзки с държавни институции и неправителствени организации с цел надграждане на дейностите по проекта. Осигурява оптимална комуникация между Звеното и местните заинтересовани лица и бенефициенти. |
19 298.00
|
18 210.08
|
ИНФОРМИРАНЕ И ПУБЛИЧНОСТ.: Популяризиране обществеността на местно ниво за Проектното предложение с което целим:
-да информираме бъдещите кандидат потребители за социалната услуга
-наберем кандидати за работа като лични асистенти
-непрекъснато информиране на обществото на местно ниво за изпълнение на Проектното предложение, с което целим публичност на разходите и донорите съгласно изискванията.
|
2 900.00
|
2 133.33
|
ИЗВЪРШВАНЕ НА ТЕКУЩ РЕМОНТ, ОБЗАВЕЖДАНЕ И ОБОРУДВАНЕ НА ПОМЕЩЕНИЯТА. ЗАКУПУВАНЕ НА МАТЕРИАЛИ И КОНСУМАТИВИ.: За целите на проекта предвиждаме дейност: Текущ ремонт на две преходни помещения/32кв.м./ Които се намират в сградата на Домашен социален патронаж гр.Брегово. Сградата е построена през 1983г. за Домашен социален патронаж и е масивна конструкция. През годините ремонт на помещенията не е правен, което налага предвидения ремонт. Стените на помещенията са облепени с деколин, който е пропит с прах, мирис и на места е разлепен; пода е покрит с балатум, който е стар и разкъсан; вратите и прозорците се нуждаят от боядисване;ще се зазида ниша в едното от помещенията , която преди време е била прозорец между две стаи. Строително - монтажните работи съгласно ЗУТ ще се извършат по предварително изготвено КСС. В този ред , дейността ще се осъществява в рамките на зададените и одобрени технически параметри. Изпълнителят на СМР ще бъде избран след провеждане на процедура по ЗОП. За провеждането й ще бъде изготвен пакет от документи съгласно предварително одобрените средства. Ще бъде информирана обществеността , с което ще гарантираме публичност на процедурата и прозрачност на действията при подбора на изпълнител.
Оборудването в двете помещения е старо, амортизирано, износено и неизползваемо с изключение на едно бюро, един стол и две крайстенни етажерки, което е крайно недостатъчно. За обзавеждане и оборудване на помещенията ще бъдат спазени изискванията по ЗОП . Обзавеждането и оборудването ще бъде доставено след проведена процедура по ЗОП и включва: бюро-2бр., работен стол-2бр.,преносим компютър - 2бр., мултифункционално устройство - 1бр., За целите на предоставяната услуга е необходимо и закупуване на материали и консумативи. |
6 410.00
|
5 398.62
|
ПРИЕМАНЕ НА ЗАЯВЛЕНИЯ ОТ ХОРА С УВРЕЖДАНИЯ, ХОРА НАД 65г. С ОГРАНИЧЕНИЯ ИЛИ В НЕВЪЗМОЖНОСТ ЗА САМООБСЛУЖВАНЕ И ЛИЦАТА ПОЛЗВАЩИ УСЛУГИ ПО ПРОЦЕДУРА "НОВИ АЛТЕРНАТИВИ", КАКТО И ПРИЕМАНЕ НА ЗАЯВЛЕНИЯ ОТ КАНДИДАТИТЕ ЗА ЛИЧНИ АСИСТЕНТИ И ПЕРСОНАЛА НА ЗВЕНОТО ЗА ПОЧАСОВО ПРЕДОСТАВЯНЕ НА УСЛУГИ ЗА СОЦИАЛНО ВКЛЮЧВАНЕ В ОБЩНОСТТА ИЛИ В ДОМАШНА СРЕДА.
: Всички безработни лица от община Брегово, регистрирани в Дирекция "БТ", проявяващи интерес и желание да се ползват от възможността да участват в предоставянето на социалната услуга като лични асистенти и длъжности в звеното за почасово предоставяне на услугите ще подадат заявления за работа придружено с автобиография, ксерокопие от диплома за завършено образование и насочващо писмо от Д"БТ" в Единен обслужващ център на общината. С кандидатите ще бъде проведено интервю за установяване нагласите им за работа с потребителите на социалната услуга в предвид неравностойното им положение. В тридневен срок от обявяване на резултатите одобрените кандидати, ще представят медицинско свидетелство и свидетелство за съдимост за оформяне и подписване на трудов договор.
Лицата с увреждания и лицата над 65 години с ограничения или в невъзможност за самообслужване, , желаещи да бъдат включени в проекта ще подадат заявления в Единен обслужващ център на общината. Лицата от целевата група, които ползват услуги по
процедура " Нови алтернативи" ще бъдат включени в дейностите по настоящата процедура. За целта след приключване предоставянето на услугите по "Нови алтернативи" ще бъде направена нова оценка на потребностите на ползвателите. |
0.00
|
0.00
|
ПРЕДОСТАВЯНЕ НА ПСИХОЛОГИЧЕСКА ПОДКРЕПА И КОНСУЛТИРАНЕ И СУПЕРВИЗИЯ НА ПЕРСОНАЛА ПРЕДОСТАВЯЩ СОЦИАЛНИ УСЛУГИ. МОТИВАЦИОННА И ПСИХОЛОГИЧЕСКА ПОДКРЕПА ЗА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ НА УСЛУГИТЕ СПОРЕД ТЯХНАТА ИНДИВИДУАЛНА ПОТРЕБНОСТ. ОБУЧЕНИЕ НА ПЕРСОНАЛА.: Консултирането и супервизията на персонала, както и психологическата подкрепа са предназначени за Екипа на Звеното за почасово предоставяне на услуги в домашна среда и общността, а така също и за личните асистенти. Дейността ще стартира веднага след назначаването на екипа на Звеното. Дейността има за цел изясняване на всички възникнали въпроси в процеса на предоставянето на социалните услуги, предотвратяването на конфликти, решаване на проблемни ситуации. Дейността включва текущо консултиране на персонала на Звеното, членовете на семействата на потребителите, техните близки и други страни в процеса на предоставяне на социалната услуга. Тази дейност е особено необходима за повишаване степента на доверие между страните участващи в процеса на предоставянето на социалните услуги. С цел предоставяне на качествена социална услуга и придобиване на знания и умения, съобразно потребностите на потребителите е предвидено обучение на персонала. Получената подкрепа на наетите лица ще им бъде необходима за справянето със стреса и при решаването на проблеми в хода на работата с лицата в неравностойно положение. |
10 272.23
|
5 537.08
|
ОСИГУРЯВАНЕ НА ДОСТЪП ДО ИНТЕГРИРАНИ УСЛУГИ, СПОРЕД СПЕЦИФИЧНИТЕ ПОТРЕБНОСТИ НА ЧОВЕКА В НЕРАВНОСТОЙНО ПОЛОЖЕНИЕ ВЪЗ ОСНОВА НА ИНДИВИДУАЛА СОЦИАЛНА ОЦЕНКА ЧРЕЗ ПОДКРЕПА ЗА ДЕЙНОСТТА НА ЗВЕНОТО ЗА ПОЧАСОВО ПРЕДОСТАВЯНЕ НА УСЛУГИ ЗА СОЦИАЛНО ВКЛЮЧВАНЕ В ОБЩНОСТТА ИЛИ В ДОМАШНА СРЕДА.: В хода на изпълнението на проекта ще се разработят детайлни Правила и изисквания за комплекса от услуги, които ще се предоставят в центъра, с което ще се гарантира тяхното качество и мултидисциплинарен подход. В екипът на Звеното ще бъдат включени специалисти, които ще имат различен профил на компетентност - социален, медицински, здравен, педагогически, както и други форми на професионална квалификация. Така сформираният екип ще гарантира интегрираният подход при предоставянето на услугите. Предоставянето на услуги в Звеното ще се основава на индентифицираните нужди и проблеми на представителите на целевата група и индивидуалната социална оценка на всеки един от тях. Създаване на условия за социална подкрепа на целевите групи ,които не могат да се справят в ежедневието си и имат нужда от подрепа за независим живот.
Предоставянето на социалната услуга става факт със сключването на договори за ползване на услугата.Предвиждаме тя да се предоставя за период 18 месеца за 110 броя потребители. Предвижда се да се сключат договори с личните асистенти, както и тристранни договори за предоставената услуга. Целта е да се гарантират правата и задълженията на всички страни в процеса на предоставяне на услугата.Социалната услуга е насочена към хора с увреждания и техните семейства, и хора над 65г. с ограничения или в невъзможност за самообслужване, имащи нужда от подкрепа за водене на достоен живот. Те ще получат това единствено на база техните потребности при спазване на принципа на недопускане на дискриминация по пол, възраст, увреждане или етническа принадлежност.
Предоставянето на социалната услуга е нова и не се предоставя от Домашен социален патронаж,същият приготвя и доставя храна на потребителите до дома им.Ще се предоставя лична помощ,социална подкрепа на потребителите в зависимост от техните потребности.
|
460 904.57
|
469 186.18
|