Управление на проекта: Дейността "Управление на проекта" има за цел да осигури своевременно и пълно осъществяване на предвидените проектни дейности, цялостно качествено изпълнение на проекта, ефективна работна организация при реализацията, необходимата отчетност и устойчивост на постигнатото. Дейността ще стартира със сформирането на Екип за управление /ЕУ/ и ще се изпълнява през целия период на реализация на интервенцията. ЕУ ще има ангажимента да управлява проекта в процеса на реализацията му и изпълни всички заложени дейности, като: спазва клаузите на Административния договор за безвъзмездна финансова помощ и всички изискванията, поставени от УО по отношение изпълнението, документирането и отчитането на проекта; спазва вътрешните правила и процедури за работа, разработени и приети от Община Габрово; организира провеждането и изпълнението на всички проектни дейности, съобразно планираното; оперативно ръководи изпълнението, като следи реализацията на планираните дейности да са изпълнени качествено и в срок; осъществява непрекъснат мониторинг и контрол на напредъка по изпълнението на проекта, в това число и на изпълнителите на договорените дейности.
Екипът за управление на проекта включва ръководител, счетоводител и координатор, които са подбрани на база образование и професионален опит като е отчетена спецификата на проекта, предвидените за реализация проектни дейности, личните компетенции и опит в сходни инициативи. Дейността на екипа ще гарантира прозрачност на управлението, добрата отчетност, устойчивото и качествено изпълнение на проекта.
|
4 000.00
|
832.00
|
Информация и комуникация
: Дейността има за цел да осигури постигане на информиране и публичност, като ще бъдат реализирани мерки за популяризиране дейностите и целите на настоящия проект. Предвидените мерки за информация и комуникация ще бъдат изпълнени съгласно предвиденото в Договора за безвъзмездна финансова помощ и Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 - 2020, и в съответствие с изискванията на Регламент (ЕС) № 1303/2013 г. на Европейския парламент и на Съвета от 17.12.2013 г. и Регламент за изпълнение (ЕС) № 821/2014 на Комисията от 28.07.2014 г. Планираните мерки за информация и комуникация включват:
1. Организиране и провеждане на 2 бр. информационни събития при стартиране и приключване на проекта.
2. Изработване на 20 бр. информационни стикери, с които ще бъде обозначено оборудването, закупено в рамките на проекта.
3. Публикуване и актуализиране на информацията за проекта на уеб-страницата на Община Габрово www.gabrovo.bg за целия период на изпълнение на проекта. |
1 000.00
|
0.00
|
Проектиране, авторски надзор и строителство: За преустройството и ремонта на помещенията на ет. 2 в сградата на ул. Ивайло № 13, гр. Габрово, в настоящия проект се предвижда възлагане на инженеринг (проектиране, заедно с авторски надзор и строителство). Ще бъде изготвено техническо задание за проектиране, което ще съдържа информация за обекта, обхвата на инвестиционното проектиране, обем и съдържанието на проекта, включително функционалните характеристики, на които помещенията трябва да отговарят, съобразно изискванията на Управляващия орган. Ще бъде разработен инвестиционен проект във фаза „работен проект“, отговарящ на Наредба № 4 от 2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти. Проектът ще предвиди въвеждане на всички необходими енергоспестяващи мерки, изграждане на достъпна архитектурна среда, ремонт на помещенията и съществуващите инсталации и др. Предвижда се проектът да предложи и проектантски решения за оборудване и обзавеждане, съобразно спецификата на социалната услуга. Ще бъдат предвидени офис помещения, зали за индивидуална и семейна работа, зала групова работа с деца и родители, санитарни помещения, обслужваща площ/коридори/складове, „синя стая“ и други, съобразно функционалните изисквания за услугата. Изготвеният инвестиционен проект ще премине за съгласуване и одобрение от съответните компетентни органи, съобразно категорията на обекта по ЗУТ и спецификата на строително-ремонтните дейности.
За целите на услугата Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства, по проекта се предвижда и изграждането на сензорна градина, чието възлагане също ще бъде чрез инженеринг (проектиране, заедно с авторски надзор и строителство), като инвестиционния проект ще отговаря на всички нормативни изисквания и функционални характеристики.
Новата услуга Дневен център за подкрепа на деца с увреждания и техните семейства ще се предоставя в две бази – в сградата на Дневен център за деца с увреждания в кв. Велчевци и в сградата на Център за социална рехабилитация и интеграция за деца от аутистичния спектър на ул. Ивайло № 13. Предвидената сензорна градина ще бъде изградена в дворните площи на сградата на ул. Ивайло № 13.
В рамките на дейността следва:
- разработените инвестиционни проекти да бъдат съгласувани с всички контролни органи, експлоатационни дружества и институции съгласно изискванията на нормативната база; да бъдат издадени разрешения за строеж;
- да се изпълнят предвидените строително-монтажните работи;
- да бъде осъществяван авторски надзор по ЗУТ в рамките на изпълнение на строително-монтажни работи на предвидените за интервенция обекти. |
226 600.00
|
253 956.66
|
Строителен надзор: Консултантът - изпълнител на строителния надзор ще носи отговорност за законосъобразно започване на строежа, пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството, изпълнение на обектите съобразно одобрените инвестиционни проекти и нормативните изисквания (ЗУТ), спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството, недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството, годността на обектите за въвеждане в експлоатация, оценката за достъпност на обектите от лица с увреждания. |
4 000.00
|
0.00
|
Доставка на оборудване : Настоящето проектно предложение обхваща, освен строително-ремонтни дейности, и подобряване на техническото осигуряване на дейността на социалните услуги в обхвата на проекта. Предвиденото оборудване надгражда и допълва наличното в съществуващите социални услуги Дневен център за деца с увреждания и Център за социална рехабилитация и интеграция за деца от аутистичния спектър. Предложението за закупуването му е продиктувано от необходимостта от разширяване и надграждане на условията и методите за работа с децата с увреждания. Закупуването на допълнително оборудване ще доведе до подобрена работна среда, съответстваща на съвременните изисквания. Подобрената работна среда за специализирания персонал в социалните услуги ще има активираща роля, като ще внесе допълнителна мотивация, инициативност и креативност и ще спомогне за постигане на по-добри резултати при работата с деца.
|
15 000.00
|
5 512.32
|