Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 225 дървета
English

Програма: Програма за морско дело и рибарство

Район за планиране: Всички

Описание

"СП ВИЖЪН" ООД е модерна и бързо развиваща се организация, създадена през 2002г. и специализирана в разработване на уеб страници, електронни магазини, специализирани софтуерни системи за управление, както и предоставянето на хостинг услуги и колокация.
Дружеството притежава висок иновативен и експертен капацитет и цели да разработва и предлага иновативни решения, отговарящи на най-високите изисквания и потребности на съвременния динамичен свят.
Настоящият проект е насочен към и има за основна цел разработването на продуктова иновация - разработване на нов и значително подобрен продукт - Иновативно устройство със станция за зареждане на мобилни устройства и сензитивен дисплей за интерактивно предоставяне на таргетирана информация, рекламно съдържание и услуги с добавена стойност, управлявани чрез Cloud софтуер, предназначен за управление на групи станции чрез отдалечен достъп, предназначено за свободно ползване в заведения (заведения за хранене, барове и др.), обекти за предоставяне на обществени услуги и др.
 Иновацията-обект на разработване по проекта ще създаде пазарни предимства и ще повиши конкурентоспособността на "СП ВИЖЪН" както на националния, така и на световен/европейски пазар. Изпълнението на проекта води до разработване на продукт, попадащ в обхвата на приоритетни направления  на тематична област ИКТ и информатика на ИСИС.
Проектът ще се реализира посредством комплекс от взаимосвързани и надграждащи се допустими по процедурата дейности, осигуряващи необходимите предпоставки за разработването на иновативния продукт, а именно: 	
1. Извършване на изследвания, изпитвания, измервания, необходими за разработването на иновацията;
2. Създаване и тестване на прототипи и пилотни линии, свързани с разработването на иновацията;
3. Придобиване на ДМА, необходими за разработването на иновацията;
4. Визуализация на проекта.
Проектът попада и в следните приоритети на настоящата процедура - Регионална специализация съгласно ИСИС и Подкрепа за еко-иновации.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Извършване на изследвания, изпитвания, измервания, необходими за разработването на продуктова (стока или услуга) или производствена иновация (Дейността ще бъде изпълнена чрез наемане на квалифициран персонал - 3 броя експерти и посредством външни услуги - специализирана консултантска услуга (вид 1), необходима за разработване на иновацията): Като част от дейността ще бъде нает квалифициран персонал, необходим за извършване на приложни научни изследвания,тествания,изпитвания и измервания при разработване на иновацията-Инженер по електроника, Програмист и Графичен дизайнер.Необходимите технологични предпоставки за разработване на иновацията от страна на изложените експерти и реализиране на изложените по-долу етапи ще бъдат осигурени в следствие на реализираните в рамките на дейност 3 инвестиции в ДМА.Дейността обхваща реализация на следните етапи: 1.Изграждане на работна инфраструктура-Планиране и изграждане на работната инфраструктура,създаване на тестова,хибридна и продуктивна работна среда.Създаване на работен проект. 2.Изграждане на отделните модули на уеб-базиран софтуер и създаване на “инбедид” софтуер за управление на хардуерните устройства и станция и провеждане на тестове и изпитвания: Уеб-базираният софтуер се планира да обхваща следните модули: Модул Статистика - за проследяване на статистически данни за местоположение, натовареност и функциониране на устройства в мрежата; за брой излъчвания на рекламно съдържание, заявки за услуги и др. Модул Подаване на съдържание - за въвеждане на съдържание, което да бъде излъчено посредством устройството от предварително оторизирани лица и предварително определени пълномощия; Модул за комуникация и управление - комуникация между Clоud-a, базовите станции и устройствата. В рамките на реализацията на настоящия етап се планира ползването на външни услуги - специализирана консултантска услуга вид 1 - в областта на определяне структура на облачни данни, сигурност на информацията, обмен на данни - услугата е необходима за целите на разработваната иновация с цел осигуряване при разработката на целостта на данните, както и да се избегне рискът от прекъсване на функционалности на устройството при наличие на технически проблем, като прекъсване на връзката, отпадане на сървър и др.; намиране на решения и алгоритми за действие при нарушаване целостта на данните в Cloud-а. Консултантската услуга е необходима също така и за целите на избора и изработката на протоколи за обмен на данни с цел защита тяхната неприкосновенност и избягване на възможност за манипулирането им от трети лица - за източване на лични данни или манипулиране на визуализираната информация. Етапът обхваща и изследвания и разработване на “инбедид” софтуер за управление на хардуерните устройства и станция, дефиниране на функционалности, алгоритми за комуникация и тестване. 3.Извършване на приложни научни изследвания - свързани с изследване на електронни компоненти на хардуерно устройство, анализ на съвместимости и ефективност при комбиниране , енергийна ефективност, съвместимост на хардуера с оглед осигуряване интегрируемостта и проявлението на пълната целева функционалност на услугите, предоставяни от софтуера Изготвяне на детайлно задание за всеки от модулите на проротипа в контекстта на функционалността на системата. Стъпки за изпълнение: 1.Подбор на квалифициран персонал (2ри мес.) 2.Сключване на ТД с избраните експерти,като се планира работа на експертите в рамките на настоящата дейност общо 11 кал.мес.(4ти м.) 3. Избор на изпълнител за предоставяне на консултантска услуга вид 1 (2ри месец) 4. Предоставяне на консултантска услуга вид 1 и подписване на приемо-предавателен протокол (3-6ти м.) 3.Реализация на изложените в дейността етапи по разработване на иновацията (5-16м.) 104 607.25 154 466.92
Създаване и тестване на прототипи и пилотни линии, свързани с разработването на продуктова (стока или услуга) или производствена иновация (Дейността ще бъде изпълнена чрез наетия квалифициран персонал - 3 броя експерти и посредством външни услуги -специализирана консултантска услуга (вид 2), необходима за разработване на иновацията ): За реализация на дейността ще бъде използвани наетите в рамките на дейност 1 3 броя експерти и придобитите в рамките на дейност 3 ДМА. Дейността обхваща реализация на следните етапи по разработване на иновативния продукт: 1. Създаване и тестване на прототип на хардуерното устройство - кутия и платка на устройството В рамките на разработването на прототипа на хардуерното устройство се предвижда ползването на специализирана консултантска услуга вид 2 във връзка с изработването на интегрални схеми и платка на устройството и базовата станция, обхващаща проектиране на платката, избор на подходящи компоненти и материали, изработка на CAD проект, чертежи и друга техническа документация. За целите на създаването и тестването на прототипа е необходим и планираният за закупуване в рамките на проектна дейност 3 3D принтер. 2. Създаване и тестване на прототип на софтуера - в т.ч. изработка на потребителски интерфейс, уеб-страница и мобилно приложение, интегриране на модулите и провеждане на тестове за функционалност. 3. Интегриране на софтуера с хардуера и създаване на прототип на иновацията и тестване, в т.ч.: - Провеждане на тестове и изпитвания за обмен на данни, позициониране на устройствата, таргетиране на информация, комуникация с облачна структура и др.; - Провеждане на тестове и изпитвания на живот на батериите, електрическо претоварване, прегряване, презареждане, издръжливост на корпус, външни кабели и др. Етапът обхваща също така и: - Тестване на прототипа и демонстриране в релевантна среда- иновацията се тества в съответната симулирана работна среда, което представлява напредък в демонстрираната готовност на технологията. - Тестване и демонстриране на прототипа на иновацията в операционна среда - Тестване и демонстриране на действителен прототип на системата в работна среда. Необходими стъпки за изпълнение: 1.Стартиране на работата на квалифициран персонал, нает в рамките на дейност 1, по дейност 2 - с период на заетост в рамките на настоящата дейност-от 18ти до 24ти м- 7 месеца 2.Избор на изпълнител за предоставяне на консултантска услуга вид 2 - 18ти м. 3.Предоставена консултантска услуга и подписан приемо-предавателен протокол - 18-20ти м. 4.Реализация на изложените етапи по разработване на иновацията-18-24ти м. 74 568.25 21 450.00
Придобиване на дълготрайни материални активи (ДМА), необходими за разработването на продуктова (стока или услуга) или производствена иновация (Дейността ще бъде изпълнена чрез закупуване на стационарни работни станции 3 броя; монитори - 3 броя, 3D принтер - 1 брой): В рамките на проектната дейност ще бъдат придобити дълготрайни материални активи, необходими за разработването на иновацията. Планираните инвестиции в ДМА ще допринесат за изпълнението на дейностите по Извършване на изследвания, изпитвания, измервания, необходими за разработването на иновацията, Създаване и тестване на прототипи и пилотни линии, свързани с разработването на иновацията и на проекта като цяло посредством осигуряване на абсолютно необходимите технологични предпоставки за реализация на етапите на разработката от страна на квалифицирания персонал, разработващ иновативния продукт. С оглед на изложеното планирано е закупуването на: - стационарни работни станции- 3 броя и монитори - 3 броя - стационарните работни станции с допълнителен монитор към всяка една от тях са необходими за работа на тримата квалифицирани експерти по проекта - Програмист, Графичен дизайнер и Инженер по електроника със специализирани компютърни приложения, свързани пряко с разработвания иновативния продукт, за осъществяване на научно-изследователската и развойна дейност и последващото създаване прототип на продукта, неговото изпитване и финализиране. Планираните инвестиции ще осигурят необходимите технически предпоставки за работа на всеки един от квалифицираните експерти по разработването на иновацията-обект на проекта; - 3D принтер - необходим във връзка с успешното прототипизиране на хардуерните устройства, тяхното тестване и интегриране със софтуера до създаване на прототип на иновацията-обект на настоящия проект. Стъпки за изпълнение на дейността: 1.Съгласуване с УО на график за избор на изпълнители -1ви м. 2. Избор на доставчик и сключване на договор с избран изпълнител - 3ти месец; 3. Доставка на ДМА и подписване на приемо-предавателен протокол (от 3ти до 4ти месец) 16 085.13 16 065.00
Визуализация на проекта. (дейността ще бъде изпълнена чрез реализация на набор от мерки за информиране и публичност (визуализация) в съответствие с правилата за информация и комуникация): В рамките на дейността ще бъдат осигурени мерки за информация и комуникация. Дейността е планирана и допустима с оглед на задължението на кандидата (и в последствие-Бенефициентът) да осигури изпълнението на дейности, свързани с информация и комуникация, съгласно Регламент 1303/2013.Кандидатът ще прилага подходящи мерки за публичност и информираност съгласно правилата на Приложение XII на Регламент (ЕС) № 1303/2013, като ще спазва стриктно указанията на УО и изложените в Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. указания и изисквания относно изпълнението на настоящата проектна дейност. С оглед на това, в рамките на дейността се предвижда: - при всички мерки за информация и комуникация(в т.ч. информацията, изготвяна и предоставяна във връзка с изпълнението на проекта, във всички отчети за изпълнение на договора (междинни и финален), както и във всички други документи, отнасящи се до изпълнението на дадена дейност по проекта) ще се указва съфинансирането от Европейския фонд за регионално развитие(ЕФРР) на ЕС чрез Оперативна програма “Иновации и конкурентоспособност” 2014-2020 (ОПИК) на проекта посредством поставяне на: емблемата на ЕС в съответствие с техническите характеристики, посочени в акта за изпълнение, приет от ЕК, с упоменаване на ЕС; общото лого за програмен период 2014-2020 г. в съответствие с графичните изисквания и правила за визуална идентичност. По време на осъществяването на проекта бенефициентът ще информира обществеността за получената подкрепа като: -включи на своя уеб сайт подробно описание на проекта, включително неговите цели и резултати, като открои финансовата подкрепа от ЕС - публикацията, при наличие на уеб сайт в момента на сключване на административния ДБФП, ще бъде направена в рамките на 2 дни от сключването му и ще съдържа минимум: емблема на ЕС и упоменаването "Европейски съюз", наименованието на ЕФРР, общото лого за програмен период 2014-2020 г. с наименованието на Оперативна Програма "Иновации и конкурентоспособност" 2014-2020, наименование на проекта и общата му стойност, в т.ч. размер на европейското и национално съфинансиране, представени в български лева; -постави 2 бр. плакати с минимален размер А3 с информация за проекта, в които се споменава финансовата подкрепа от ЕС, на видно за обществеността място-напр. входа на сградата, в която ще се осъществява проектът.Плакатите ще съдържат следната текстова и визуална информация: емблема на ЕС и упоменаването "Европейски съюз"; наименование на съфинансиращия фонд-ЕФРР; общото лого на програмен период 2014-2020 г. с наименованието финансиращата ОПИК; наименование на проекта и главната му цел;обща стойност и размер на европейското и националното съфинансиране, представени в български лева;начална и крайна дата на изпълнение. - ще се поставят стикери на подходящо място на повърхността на всеки актив (и по-голяма съставна част на актив), закупен по проекта, с визуализирани на тях емблемата на ЕС, упоменаването на “Европейски съюз”, наименование на ЕФРР, общото лого за програмния период с наименованието на ОПИК и номера на договора. Необходими стъпки за изпълнение на дейността: 1.Избор на изпълнител (1ви месец) 2.Изработка на плакати и стикери и доставка и подписване на приемо-предавателен протокол с избрания изпълнител (2ри месец) 3.Поставяне на информационни плакати и стикери при доставката на ДМА по проекта 4.През целия период на изпълнение на дейността-спазване на мерките на информация и комуникация от страна на Бенефициента във връзка с всички документи/публикации, свързани с изпълнение на проекта. С оглед на обстоятелството, че мерките, свързани с информация и комуникация, са задължителни и съпътстват изпълнението на проекта през целия период на неговата реализация,тяхното изпълнение е предвидено да стартира веднага след подписване на административния договор за безвъзмездна финансова помощ и да продължи през целия период на изпълнение. 555.00 230.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.