Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 57 343 дървета
English

Програма: Програма за морско дело и рибарство

Район за планиране: Всички

Описание

Осигуряване на топъл обяд в община Крумовград
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Закупуване на хранителни продукти: Община Крумовград има избран изпълнител след проведена открита процедура с предмет „Доставка на хранителни продукти, необходими за детски градини, ученически столове и социални заведения на територията на община Крумовград“. Домашен социален патронаж и Обществената трапезария са включени в предмета на поръчката. Сключени са договори с избрания изпълнител ЕТ „Тотма – Сергей Кайряков” гр. Крумовград за всички шест обособени позиции на обществената поръчка: № 1 – „Хляб и хлебни изделия”; № 2 – „Мляко и млечни продукти”; № 3 – „Месо, месни продукти и риба”; № 4 – „Плодове и зеленчуци”; № 5 – „Консерви – плодови, зеленчукови, рибни и месни”; № 6 – „Други хранителни продукти и подправки”. В указанията за участие в откритата процедура, част от общите условия е изискването за качество, а именно: доставките на хранителните продукти да отговарят на изискванията на Закона за храните, изискванията на нормативни документи на Българската агенция по безопасност на храните; изискванията на нормативни документи, свързани с детско-юношеско хранене: - Наредба № 9 от 16.09.2011 г. за специфичните изисквания към безопасността и качествата на храните, предлагани в детските заведения и училищата /ДВ, бр. 73 от 20.09.2011 г./; - Наредба № 6 от 10 август 2011 г. за здравословно хранене на децата на възраст от 3 до 7 години в детски заведения /ДВ, бр. 65 от 23 август 2011 г./; - Наредба № 16 от 28.05.2010 г. за изискванията за качество и контрол за съответствие на пресни плодове и зеленчуци /ДВ бр. 43 от 08.06.2010 г., изм. и доп., бр. 71 от 13.09.2011 г./ и задължително да бъдат придружени от сертификати за произход, сертификати за качество и означен срок на годност на продуктите, които трябва да имат не по-малко от 70 % остатъчен срок на годност към момента на доставката. Община Крумовград ще закупува хранителните продукти за целите на настоящия проект от избрания изпълнител - ЕТ „Тотма – Сергей Кайряков” гр. Крумовград без да провежда нова процедура. 13 165.20 13 163.91
Осигуряване на топъл обяд: Социалната услуга „Обществена трапезария” ще се реализира на територията на община Крумовград и ще включва следните населени места, разположени в близост до града: • гр. Крумовград • с. Полковник Желязово • с. Едрино • с. Вранско • с. Овчари • с. Скалак • с. Звънарка • с. Луличка • с. Горна Кула • с. Пелин • с. Каменка Териториалният обхват на услугата „Обществена трапезария” може да бъде разширяван в зависимост от желаещите кандидат - потребители и възможността за разнос по домовете. 658.26 658.20
Предоставяне на съпътстващи мерки: Съпътстващите мерки се изразяват в информиране на целевите групи за други услуги, предлагани на територията на община Крумовград, включително и такива, финансирани по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“, консултиране и съдействие за ползване на административни общински услуги, за подпомагане на достъпа до здравни и образователни услуги и други дейности, допълващи предоставянето на топлия обяд и насочени към социалната интеграция на най-нуждаещите се лица, независимо дали тези действия се подпомагат от Фонда. На ползвателите на услугите, предоставяни от Домашен социален патронаж се предлага и медицинско обслужване от медицинска сестра – мерене на кръвно налягане и консултиране. Четири дни в седмицата, услугата се предоставя по домовете, а в петък медицинското обслужване се извършва в ДСП. Медицинската сестра за всеки месец ще попълни доклад за да отчете броя на лицата получили медицинско обслужване и консултиране. В началото на 2012 година към Домашния социален патронаж е разкрито Звено за услуги в домашна среда. Предоставят се следните услуги: - почасови услуги за лична помощ на нуждаещи се лица; - почасови услуги за комунално-битови; - почасови услуги в подкрепа на социалното включване. Към момента почасови услуги в дома си получават 30 потребители - възрастни хора и лица с увреждания, в това число и деца с увреждания. За тях се грижат 1 социален работник и 15 домашни санитари. Социалният работник ще консултира и окаже съдействие на лицата желаещи да ползват подобен тип услуги. Ежемесечно ще изготвя доклад за указаното съдействие на лицата, получили информация за ползване на социални и други услуги. 0.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.