Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 56 776 дървета
English

Програма: Програма за морско дело и рибарство

Район за планиране: Всички

Описание

„ПРЕДСЕДНИК“ ЕООД е компания за обработка на естествени скално-облицовъчни материали. Основно се обработва „Врачански варовик“, до следните продуктови групи: слабове, фаши, плочи, стъпала, колони, корнизи и други. Дейността се извършва в собствена производствена база, оборудвана с модерни и високопроизводителни машини.  

Настоящият проект има за цел да подобри управленските и производствени процеси, като средство за повишаване на конкурентоспособността и експортния потенциал на компанията. Подобряването на управленските и производствени процеси ще бъде постигнато чрез придобиване и внедряване на ERP (Enterprise Resource Planning) система за управление на ресурсите.

Внедряването на ERP система е идентифицирано като най - ефективното и ефикасно решение на определени слабости в организацията на производствения процес (проследимост на операциите и действията на лицата, отговорни за тяхното изпълнение и отчитане; калкулиране на прогнозна и финална себестойност на изделията; управление на складовите запаси и материалното осигуряване), продажбите и взаимоотношенията с клиенти.

В рамките на проекта ще бъдат реализирани дейности, свързани с:
- осигуряване на необходимата техническа инфраструктура (провеждане на процедура за избор на изпълнител, доставка и инсталиране на необходимото за работата на системата оборудване);
- внедряване на ERP системата (провеждане на процедура за избор на изпълнител, внедряване и настройка на системата за ефективна работа в производствени условия);
- спазване на правилата за публичност и визуализация на финансовия принос на ЕС;

Внедряването на системата ще доведе до съществени положителни резултати за компанията, като:
- нарастване на средните генерирани приходи от износ с 51,31%;
- нарастване на нетните приходи от продажби с 99,38%;
- нарастване на производителността с 12,45%.

Планираната продължителност на проекта е 18 месеца, а общият бюджет - 249 705.00 лева, без ДДС.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги, чрез придобиване и внедряване на ERP (Enterprise Resource Planning) система: Дейността включва придобиване и внедряване на ERP (Enterprise Resource Planning) система за управление на ресурсите, включваща следните модули и функционалности: * Много складова дейност (или еквивалентно); * Търговска дейност (или еквивалентно); * Логистична и складова дейност (или еквивалентно); * Внос, износ и обмитяване (или еквивалентно); * Финанси (или еквивалентно); * Контрагенти (или еквивалентно); * Логистика и транспорт (или еквивалентно); * Управление на вътрешнофирмени задачи (или еквивалентно); * Взаимоотношения с клиенти (CRM) (или еквивалентно); * Управление на проекти (или еквивалентно); * Управление на инвентар (или еквивалентно); * Разширено производство (или еквивалентно); * Управление на отпадъците от дейността (или еквивалентно); * Бюджетиране (или еквивалентно); * Човешки ресурси (или еквивалентно); * Администриране (или еквивалентно); * Справки; Системата и съставящите я модули ще бъдат структурирани и настроени така, че да покрият в максимална степен специфичните нужди на компанията. Наличието на описаните модули и техните функционални възможности ще осигурят обхващане на всички производствени, търговски и административни процеси. Системата ще генерира значителен обем от данни и справки в реално време, което ще даде възможност на ръководството на „ПРЕДСЕДНИК“ да анализира тези данни и да взема навременни и обосновани бизнес решения. Така, внедряването на системата ще повиши управленския капацитет в компанията. 237 000.00 237 000.00
Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги, чрез закупуване на ново оборудване, необходимо за функционирането на ERP системата.: Планира се закупуването на следното оборудване (хардуер), необходимо за внедряването и оптималното функциониране на ERP системата: 1. Сървър - 1 бр. 2. Непрекъсваемо токозахранващо устройство - 1 бр. Към момента на кандидатстване, „Председник“ ЕООД не разполага с такова оборудване. Без него, ERP системата не може да бъде внедрена и да функционира нормално в предприятието. Сървърът е необходим за качване на специализирания софтуер на ERP системата, извършване на значителен обем от аналитични операции, съхранение на текущи и архивни данни от системата. Непрекъсваемото токозахранващо устройство ще служи за осигуряване на безпроблемна работа на системата, в случай на планови или инцидентни прекъсвания на електрическото захранване. Устройството ще има ключова роля за запазване на данни и информационни масиви, в случай на аварийни ситуации. За да отговарят на нуждите на системата, активите ще покриват определени технически и функционални изисквания, които са определени в Приложение Е „Техническа спецификация на предвидените за закупуване ДМА и ДНА“. 12 475.00 12 475.00
Дейности за визуализация: Дейността ще бъде извършена съгласно изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Целта е да се постигне широка публичност относно резултатите от проекта и информиране на общността относно ролята на Европейския фонд за регионално развитие (EФРР) чрез Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ (ОПИК) 2014-2020 в неговата успешна реализация. Осигуряване на предвидените в рамките на дейността средства за визуализация на проекта - 2 бр. информационни табели (временна и постоянна) и 3 бр. стикери бъде осъществено чрез външно възлагане. На мястото на изпълнението на проекта - на входа на административно-производствената сграда на предприятието, ще бъдат поставени, в съответствие с графичните стандарти, 2 бр. информационни табели временна и постоянна, със следната текстова и визуална информация: емблемата на ЕС, упоменаването на „Европейския съюз", ЕФРР, общото лого за програмен период 2014-2020 и наименованието на финансиращата програма - ОПИК, наименованието на проекта и главната му цел, общата стойност на проекта, както и размера на европейското и национално съфинансиране, представени в български лева. На временната табела ще бъдат изписани също и началната и крайната дата на изпълнение на проекта. Временната табела ще бъде монтирана при стартиране на дейностите по проекта, а постоянната табела ще замени временната веднага след приключване на предвидените по проекта дейности. Във всеки документ, свързан с изпълнението на проекта, който се използва за широката общественост, ще се посочва че се финансира от ОП „Иновации и конкурентоспособност“ чрез Европейския фонд за регионално развитие. Информация за проекта, неговите цели и приноса на ЕФРР за неговото реализиране ще бъде поместена и на интернет страницата на кандидата - http://www.vratsa-stone.com В допълнение, при стартиране на ERP системата ще се визуализира информация за финансирането от страна на програмата. Дейността ще бъде осъществявана по време на цялото изпълнение на проекта и ще продължи общо 18 месеца. Основните стъпки за реализацията й са следните: 1. Утвърждаване на образци на документи, съдържащи средствата за визуализация. 2. Прилагане на правилата за информираност и публичност във всички официални документи, свързани с изпълнението на проекта. 3. Поместване и актуализиране на информация на интернет страницата на кандидата. 4. Сключване на договор за изработка на 2 информационни табели - временна и постоянна на база проведена процедура за избор на изпълнител. 5. Доставка на средствата за визуализация. 6. Монтиране на временна информационна табела на входа на сградата. 7. Монтиране на постоянна информационна табела след края на проектните дейности. 230.00 230.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.