Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 107 дървета
English

Програма: Програма за морско дело и рибарство

Район за планиране: Всички

Описание

Проектът цели да осигури трайна заетост на млади хора до 29-годишна възраст в перспективната и конвертируема сфера на компютърния дизайн, визуална комуникация и рекламата, както и да повиши по този начин възможностите и конкурентоспособността на фирмата на българския и най-вече на чуждия пазар. 
Фирма "Ай Ду Адв" ООД се e наложила на българския пазар. Нейни клиенти са: Данон, Уникредит Булбанк, Експрес Банк, БАКБ, ПИБ АД, ОББ, Пиреос Банк и др. Фирмата има поръчки от чужбина и си е поставила за цел да навлезе по-агресивно на международния пазар, като предлага висококачествени продукти с висока добавена стойност.  Именно затова "Ай Ду Адв" залага на младите хора, които имат нужда от реална среда, за да реализират потенциала си. Вярваме, че комбинацията от наетите вече опитни дизайнери и младите хора ще допринесе за увеличаване на креативността, продуктивността и качеството на продуктите. Подкрепата на ОП РЧР ще позволи на фирмата да реализира плановете си по-бързо и с по-голям размах, осигурявайки устойчива и перспективна среда за реализация на уязвимата група. Ай Ду Адв има амбицията да развие и задържи тези млади хора, увеличавайки по този начин своя капацитет, а и осигурявайки им постоянна работа и възможност за израстване. Предвидените нови раб. места са общо 4 бр. (безработни младежи до 29 години): 4 бр. дизайнери (специалист предпечатна подготовка, графичен дизайнер -2-ма , 3D дизайнер). Предвидено е и закупуване на висококачествено компютърно оборудване. Обучения не са предвидени поради факта, че необходимите служители притежават необходимата квалификация. 
Дейности: 1) Подготовка и управление на проекта. 2) Провеждане на тръжни процедури и доставка на оборудване. 3) Подбор и наемане на служители от целевата група. 4) Публичност.
Резултати: 1) Осигуряване на устойчива, качествена и трайна заетост на 4 бр. неактивни младежи до 29 г. 2) Повишено качество и конкурентоспособност на фирмата на българския и международния пазар.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Д Е Й Н О С Т - 1. Подготовка и управление на проекта.: Тази дейност ще протича през целия период на изпълнение на проекта и цели правилното му изпълнение и постигане на заложените цели и резултати. Разделяме я на 2 поддейности: 1.1. ПОДГОТОВКА. В тази поддейност са предвидени: - Изготвяне на документация и съгласуване с Договарящия орган на тръжните документи, свързани с закупуване на оборудване за новоткритите работни места. - Изготвяне на документация и съгласуване за новооткритие работни места. Включва- изисквания, длъжностни характеристики и др. съпътстващи документи. Предвижда се поддейността да приключи за 3 месеца. 1.2. УПРАВЛЕНИЕ. Тази дейност ще трае през целия период на изпълнение на проекта и ще приключи след неговото финално отчитане. За целта е предвиден ръководител с опит в управление на проекти по оперативни програми и опит в подбор и назначаване на служители. Ръководителя ще бъде назначен на граждански договор. Към проектното предложение е приложена автобиография на лице с необходимата квалификация и опит Дейността на ръководителя ще е да организира и следи за правилното изпълнение на проекта, постигане на целите за бенефициента и доброто отчитане пред ДО. В неговите правомощия и задължения са: - поддържане на комуникацията с ДО - следене за изпълнение на план-графика. - следене за законосъобразното провеждане на процедурите за избор на доставчици на оборудване. - следене за прозрачния и законосъобразен избор на служителите. - контрол върху изпълнението на бюджета по проекта и отчетите към ДО, съхраняване досието на проекта. 5 250.00 5 250.00
Д Е Й Н О С Т - 2. Провеждане на тръжни процедури и доставка на оборудване. : Дейността ще бъде извършена от външен изпълнител, избран чрез адекватния и законов избор на изпълнител (публична покана или възлагане без тръжна процедура). За да се спазят принципите на доброто управление при възлагане без тръжна процедура ще бъдат събрани минимум 3 оферти. 1- процедура. 4 броя - Компютърни графични работни станции - по прогнозна стойност - 3300 лв . В съответствие с характеристиките на всяко новоткрито работни място ще бъде изготвени технически спецификации за необходимата компютърна система и необходимия софтуер. Тове ще стане от комисия в състав: Управителя на фирмата, главния дизайнер и външен компютърен експерт. Имайки предвид характера на работата е необходимо да се закупят компютърни станции от най-висок клас, които да осигурят бързина, производителност и конкурентноспособност. Необходимо е техниката да може да служи поне в следващите 4 години. Важено изискване към доставчика ще бъде гаранционното обслужване и времето за остраняване на проблемите. 13 200.00 13 200.00
Д Е Й Н О С Т - 3. Подбор и наемане на служители от целева група: В рамките на тази дейност ще бъде извършено публикуването на обявите, подбора и назначаването на служителите от целевата група. Предвижда се да бъде извършена първоначална селекция на кандидатите, след което комисия от 3-ма служители на фирмата да оценят кандидатите. Одобрените кандидати ще бъдат поканени да сключат трудов договор с Ай До Адв. Заложените нови работни места са следните: - 2 бр. специалисти - графични дизайнери - 1 бр. специалист - предпечатна подготовка - 1 бр. специалисти - 3D дизайнер Изискванията за кандидатите за позициите са следните: - завършено средно или висше образование в някоя от следните области: Дизайн, компютърна графика, пространствено оформление, плакат, визуална комуникация, анимация, художествено образование, реклама, графика, архитектура, 3D моделиране, уеб-дизайн. Трудов стаж няма да бъде изискван като задължително условие. Добро познаване на съответните специализирани компютърните програми. Отново подчертаваме, че в проектът не са заложени обучения поради това, че допустимите такива покриват базови знания. Тези знания ще са придобити вече от новоназначените служители по време на тяхното образование или друга квалификация. Въпреки това 3-ма от опитните служители ще бъдат като наставници на младите хора и ще ги напътстват, обучават и споделят опита си за специфичните задачи и проблеми. За наставниците не са предвидени средства по настоящото проектно предложение. Предвижда се дейността да стартира от 1-ри месец и служителите да бъдат назначени към 3-ти месец от началото на проекта. Работните места ще бъдат заети през останалите 12 месеца от изпълнението на проекта. Минимум 50% от работните места ще бъдат запазени и след приключване, като амбицията на фирмата е да запази всички. 34 704.00 35 709.09
Д Е Й Н О С Т - 4. Публичност.: ПУБЛИЧНОСТ В съотвествие с изискванията на ОПРЧ по тази дейност са предвидени следните дейности, осигуряващи публичност за подкрепата: - стикери на всички активи, закупени по програмата - 8 бр. - табелки на новоткритите работни места - 4 бр. - външна табела - 1 бр. - банер в уеб сайта на фирмата - 1 бр. ПУБЛИЧНОСТ Ще бъде нает външен изпълнител, който да предостави проект и да изработи необходимите материали. Изпълнителя ще извърши и монтажа където е необходимо. Изработените материали ще визуализират подкрепата през зелия период на изпълнение на проекта. 980.00 524.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.