Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 57 343 дървета
English

Програма: Програма за морско дело и рибарство

Район за планиране: Всички

Описание

Проект "Оптимизиране на дейността на МИЛЕЙДИ ООД чрез ре-сертификация по стандарт ISO 9001:2015 и разработване на ИКТ базирани софтуерни системи" цели да развие управленския капацитет на МИЛЕЙДИ ООД чрез цялостно регламентиране и подобряване на управлението на работните процеси и постигане на ефективна организация на цялостната дейност и насърчаване използването на ИКТ , като фактор за устойчиво фирмено развитие на националния и европейски пазар. 

Специфичните проектни цели са:
- Да се извърши миграция на съществуващата в дружеството Система за управление на качеството чрез консултантски и ре-сертификационни услуги по стандарт ISO 9001:2015;
- Да се подобрят процесите на управление и организация на дейността на фирмата чрез разработване и внедряване на Интегрирана софтуерна система за управление дейността;
- Да се регламентират, оптимизират и усъвършенстват работните процеси в компанията и съответно да се повиши ефективността им чрез миграция на Система за управление на качеството /СУК/ към новата версия на стандарт ISO 9001:2015;
- Да се подобри проследимостта и контрола на специфичните и спомагателни процеси в компанията и оттам да се повиши качеството на изработваните продукти чрез миграция на Система за управление на качеството /СУК/ към новата версия на стандарт ISO 9001:2015.

Общата продължителност на проекта ще бъде 18 месеца, а предвидените дейности са консултантски и ре-сертификационни услуги за миграция на система за управление на качеството към новата версия на стандарт ISO 9001:2015 и разработване и въвеждане на Интегрирана софтуерна система за управление дейността на предприятието.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Консултантски и ре-сертификационни услуги за миграция на съществуващата в МИЛЕЙДИ ООД Система за управление на качеството: Реинженерингът на системата за управление на качеството представлява процес на миграция на съществуващата система за управление към създаване на система съобразена с новите изисквания на стандарта ISO 9001:2015. Новата версия на стандарта ISO 9001 има сменена концепция и промяната е съществена. Включени са нова терминология и изисквания като „анализ на контекст на организацията“, „потребности и очаквания на заинтересовани страни“, “мислене основано на риска” и „знания и опит в организацията“. Въведени са допълнителни документи свързани с управлението на доставчиците и подизпълнителите. Мигрирането на системата за управление към новата версия е свързана с цялостен анализ на заобикалящата среда, в която организацията извършва своята дейност. Анализът трябва да включва влиянието на външни и вътрешни фактори, които представляват заплаха или възможности за бизнеса. МИЛЕЙДИ ООД трябва да разработи методика за оценка на риска и да въведе мерки за третирането му. С внедряването на новата версия на СУК в дейността на МИЛЕЙДИ ООД ще се постигне: - Подобряване на управленските процеси в организацията – анализът на средата ще даде по-ясна представа за силните и слабите страни на МИЛЕЙДИ ООД. По този начин ще бъдат значително подобрени процесите на взимане на решения, планиране и анализ на годишните резултати. - Идентифициране на всички заинтересовани страни и техните изисквания - МИЛЕЙДИ ООД ще анализира в детайли потребностите на своите клиенти, силните страни на своите конкуренти и ще оцени по важност всички свои партньори. По този начин внедрените от предишната версия на стандарта добри управленски практики ще бъдат значително подобрени. - Внедряване на мислене основано на риска – детайлна оценка на риска по процеси ще позволи на организацията да насочи ресурсите си точно там, където е най-необходимо. - Постигане на съответствие с най-новите управленски практики в световен мащаб; Консултантските услуги по реинженеринг и ре-сертифицирането на СУК съгласно стандарт ISO 9001: 2015 ще бъдат възложени на специалисти с международно призната квалификация, притежаващи богат опит в областта на системите за управление. За целите на дейността, МИЛЕЙДИ ООД ще избере организации, които да извършат миграцията на съществуващата в МИЛЕЙДИ ООД СУК към новата версия на стандарта, съгласно изискванията на стандарта, при спазване изискванията на УО, описани в Ръководството за изпълнение на договори за БФП по ОПИК, както и съблюдавайки условията и разпоредбите на ЗУСЕСИФ/2015 г. и Постановление на Министерски Съвет № 160 / 01.07.2016 г. На база прогнозната стойност на предвидените по проекта консултантски и сертификационни услуги, МИЛЕЙДИ ООД ще реализира съответния вид процедура за определяне на изпълнители. След провеждане на съответната процедура за избор на изпълнители, фирмата ще пристъпи към сключване договори с избраните доставчици на консултантски и сертификационни услуги. 25 250.00 24 850.00
Услуги за разработване и въвеждане на Интегрирана софтуерна система за управление дейността на предприятието: В рамките на дейността МИЛЕЙДИ ООД ще избере външна фирма изпълнител, която да разработи и въведе в дейността на дружеството Интегрирана софтуерна система за управление дейността на предприятието. Тъй като на пазара не съществува готов продукт, отговарящ на нуждите на фирмата, софтуерната система ще бъде разработена от избрания външен изпълнител, съгласно предоставено от фирмата задание. Необходимата за предприятието ИКТ базирана софтуерна система за управление на бизнес процесите следва да предоставя набор от функционалности, необходими за цялостно обхващане на дейността, развитие на управленския капацитет и осигуряване растеж на предприятието както следва: - Функционалност Контрагенти - Управлява отношенията с клиенти и доставчици, поддържа адреси, контактни листи, ценови листи, специални условия; - Функционалност Търговия - Предоставя функционалности за поръчки от клиенти, оферти към клиенти, резервиране в склад, продажба към клиент, задаване на срокове и лимити за доставки към клиент, опция за многоезичност и многопазарност, вътрешен и външен пазар; - Функционалност финансови потоци - Проследяване на финансови потоци, дължими суми към доставчици, платени суми по клиентски поръчки, падежи; - Функционалност Доставки - Функционалност за поръчки към доставчик, реализиране на доставка в склад, възможност за лимитиране и задаване на срокове; - Функционалност Склад - Наличности по обекти - складове за материали, ресурси, готова продукция, продажби. Дейности по заприхождаване и изписване от склад/магазин, инвентаризации; - Функционалност Транспорт - Управление на автопарка на предприятието - собствен транспорт, нает транспорт, маршрути, стойности; - Функционалност Анализи и прогнози - Справки и анализи от всички модули на системата; - Функционалност Документи - Документооборот от всички модули на системата; - Функционалност Производство - Планиране на количества за производство; технология и рецепта на производство, създаване на продукти от вложени материали, консумативи и други разходи; - Функционалност Търговия - Предоставя функционалности за поръчки от клиенти, оферти към клиенти, резервиране в склад, продажба към клиент, задаване на срокове и лимити за доставки към клиент; опция за многоезичност и многопазарност, вътрешен и външен пазар; функционалност за управление и организация на връзките с чуждестранни партньори и пазари; - Функционалност Проекти - Дейности по създаване на модел от екип, присъщи и съпътстващи разходи, създаване на нови артикули (Серия от модел); - Функционалност Интернет магазин - Виртуален магазин; - Функционалност Отпадъци - следене на отпадъчни материали и суровини от производство; документи свързани с управление на отпадъците. В резултат от изпълнението на дейността ще бъде постигнато: - повишаване на % на поръчките от клиенти, доставени навреме; - намаляване на залежали стоки в склада; - повишаване на обращаемостта на артикулите; - намаляване на разходите по веригата на доставки; - ускоряване на обработката на поръчки от клиенти; - намаляване на времето за експедиция в склада; - намаляване разходите по проекти; - намаляване времето за осчетоводяване и приключване на документи; - подобряване на управлението на вредните за околната среда аспекти от производствените процеси чрез управление на отпадъците от дейността; - навременни и точни анализи и отчети. Принос на дейността за постигане на очакваните цели и резултати: Дейността има пряко отношение към постигане на ефекта от изпълнението на проекта като резултата от дейността е именно един от резултатите на проекта - разработена и въведена Интегрирана софтуерна система за управление дейността на предприятието. 356 000.00 355 400.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.