Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 209 дървета
English

Програма: Програма за морско дело и рибарство

Район за планиране: Всички

Описание

Основната дейност на ИМПАЛА ООД е производство на мебели (за столови и всекидневни). Преследвайки основната си цел, а именно да бъде модерна, постоянно развиваща се и адекватно отговаряща на изискванията на пазара фирма, повишаваща конкурентоспособността си и постоянно засилваща експортния си потенциал, управленският състав на ИМПАЛА ООД се стреми към подобряване на производствените процеси като търси най-добрите методи за това.

Основните потребности на фирмата са свързани с повишаване на производствения капацитет и експортния потенциал. Удовлетворяването на двете потребности са и едни от основните цели на проекта. Посредством изпълнението на предвидената по проекта дейност за подобряване на производствения капацитет ще бъде възможно постигането на общата цел на проекта. 

Като основни резултати от изпълнението на дейността се очаква подобряване на производствения процес и повишаване на производствения капацитет и засилване експортния потенциал на фирмата. За постигане на резултатите по проекта е предвидено закупуването на Форматен циркуляр с ЦУ (1 бр.) и Автоматична едностранна кантираща машина с ЦПУ (1 бр.).
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност за подобряване на производствения капацитет (ще бъдат закупени Форматен циркуляр с ЦУ (1 бр.) и Автоматична едностранна кантираща машина с ЦПУ (1 бр.)): Като част от дейността ще бъдат доставени, монтирани и пуснати в експлоатация: 1. Форматен циркуляр с ЦУ (1 бр.) 2. Автоматична едностранна кантираща машина с ЦПУ (1 бр.) Основната дейност на фирмата е производство на мебели (за столови и всекидневни). Към момента производствения процес преминава през следните основни етапи: „разкрой“ – „разпробиване, фрезоване и триизмерно оформяне“ – „допълнителни дообработки“ – „подготовка за складиране и експедиция“. Към допълнителните обработки спадат кантиране, формоване, обработка на отворите и сглобките, междинно шлайфане за изглаждане на ръбове и орнаменти, замервания и корекции на сглобките, заобляне на ъглите, полиране и циклене на канта, грундиране и боядисване там, където е приложимо. ИМПАЛА ООД разполага с необходимите производствени мощности за изпълнението на етапи “разкрой”, “разпробиване, фрезоване и триизмерно оформяне” и “подготовка за складиране и експедиция”. Тясно място в производствения процес се явяват част от дейностите на етап “допълнителни дообработки”. За този етап фирмата разполага с някои по-нови и функционални машини с наличен свободен производствен капацитет (машини за шлайф, замервания, грундиране и боядисване) и със стари, ниско-производителни и нефукционални машини – универсални форматен циркуляр и кантираща машина. Старите машини се явяват тясно място в производствения процес. С тях фирмата извършва съответно формоване и кантиране, но машините са стари, амортизирани и капацитета им е крайно недостатъчен за да увеличи фирмата цялостния си производствен капацитет. За да подобри производствения процес и да повиши производствения капацитет ИМПАЛА ООД иска да закупи Форматен циркуляр с ЦУ (1 бр.) и Автоматична едностранна кантираща машина с ЦПУ (1 бр.). Машините ще заменят амортизирано и морално остаряло оборудвано с ново, което притежава по-добри параметри и характеристики, в резултат на които ще се подобри производствения капацитет на фирмата, ще се подобри производствения процеса и ще се повиши производствения капацитет. Чрез закупуването на гореописаното оборудване ще бъде възможно подобряване на производствените процеси на фирмата, което ще допринесе за изпълнението на дейността. Оборудването ще премахне тясно място в производствения процес на фирмата, което ще позволи увеличаване на производствения капацитет на съществуващия стопански обект на фирмата от 4 700 бр. мебели за столови и всекидневни за година N на 5 926 бр. мебели за столови и всекидневни за година N+2. Инвестицията ще позволи увеличение на средните генерирани приходи от износ. Разходите по проекта са количествено и качествено определени след проведено проучване от фирмата и събрани оферти. Етапи за изпълнение на дейността: 1. Избор на изпълнител (от 1 месец до 3 месец) 2. Сключване на договор с изпълнител (от 3 месец до 4 месец) 3. Доставка, монтаж, въвеждане в експлоатация и подписване на приемо-предавателен протокол (от 4 месец до 12 месец) 4. Визуализация на проекта (от 1 месец до 12 месец) Визуализацията на проекта ще бъде осъществена за сметка на кандидата и ще бъде в съответствие с Единния наръчник за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020. 510 000.00 509 760.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.