Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 57 343 дървета
English

Програма: Програма за морско дело и рибарство

Район за планиране: Всички

Описание

Потребностите, които ще бъдат удовлетворени с изпълнение на проекта са създаване на заетост и подобряване качеството на работните места в частност в сферата на събиране, съхраняване и предварително третиране преди оползотворяване и/или обезвреждане / сортиране, балиране, раздробяване, пресоване и т.н/. на отпадъци от хартия, стъкло, PET бутилки, пластмаса, найлон и дърво, както е рециклиране. Целевите групи, към които е насочен проекта са: безработни лица с ниска степен на образование (по-ниско от средно образование) продължително безработни и неактивни лица; безработни младежи до 29 г, безработни лица на възраст над 54 г.Целите на проекта са: създаване на устойчиви работни места, включително за лица в неравностойно положение на пазара на труда; разкриване на 40 нови устойчиви работни места във фирма "Унитрейд -2002 ООД". Очакваните резултати са:Разкрити 40 работни места за следните длъжности: Работник поддръжка - 4лица,Водач на мотокар -4лица,Екструдерист-12лица; Общ работник - 20 лица. Осигуряване на заетост на 20 човека, от които: минимум 10 човека, представители на следните целеви групи (безработни лица с ниска степен на образование (по-ниско от средно образование) продължително безработни и неактивни лица; безработни младежи до 29 г, безработни лица на възраст над 54 г).Закупено оборудване за новоразкритите работни места и работа с него от новонаетите служители 40 лица във фирма "Унитрейд -2002" ООД.Оборудването се състои от мотокар и мелница с лента. Оборудването ще бъде разположено на територията на фирмата и на нейни работни площадки; Качествено управление на проекта, включително - назначен екип от 3 лица;Визуализация - проведени и изработени - пресконференции;табела и публикации в медии с цел информация за проекта.Основните дейности по проекта са: Наемане на безработни и/или неактивни лица в "Унитрейд-2002" ООД;Инвестиции в дълготрайни активи за новосъздадените работни места;Управление на проекта;Визуализация и публичност
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Наемане на безработни и/или неактивни лица в "Унитрейд -2002 ООД": Целта на дейността е да се разкрият 40 нови работни места за безработни и/или неактивни лица от пазара на труда в Унитрейд 2002ООД благодарение, на което ще се увеличат ресурсите и производството на фирмата.За целта кандидатът наема служители на следните длъжности:поддръжка и ремонт,мотокарист,екструдерист,работници за сортиране,общи работници.За развитие на портфолиото от своите услуги и достъп до повече клиенти в страната,Унитрейд 2002ООД, работи в няколко направления.Възможностите, които работодателят предлага на пазара за наемане на нови служители кореспондират пряко с идеите на фирмата за развитие на дейността й.Стратегията за развитие на фирмата е свързана със следните цели: Увеличаване на човешките ресурси за работата на новите мощности, които изискват сортиране на постъпилия материал,което се извършва ръчн -за целта се наемат нови служители за сортиране - 20 ч общи работници;Увеличаване на човешките ресурси, което е свързано с процеса по екструзия,а именно:разтопяване на изсушения материал при температура 140°С,филтриране и дегазифициране на стопилката;гранулиране;охлаждане; постъпване в силоз за съхранение на готова продукция -тези мини процеси ще се извършват от наетите нови служители -12 ч на длъжност екструдерист;Повишаване на чов.рес-си, което е свързано с дейностите по извозване на готовата продукция - за целта Кандидатът предвижда наемането на мотокаристи - общо 4 нови служители;Поддръжка на производствените мощности и отстраняване на нередности възникнали следствие на непредвидени аварии-за целта Кандидатът наема 4 ч - за поддръжка и ремонт. Стратегията на фирмата е свързана и с цели като: С наемането на нови служители се развива и разнообразява повече пазарът по рециклиране на пластмасови отпадъци; Създават се нови и устойчиви работни места на пазара по рециклиране и съхраняване, третиране на отпадъци от пластмаса; С разкриване на новите работни места се създават се условия за по-лесно, надеждно и бързо обслужване на клиенти и работа с партньори; Утвърждава се доверието в способностите на местния бизнес и се дават възможности за развитие на конкуренцията в сектора.Кандидатът наема 40 нови служители на следните длъжности: Работник поддръжка и ремонт-4 човека. Осигурява надеждна и безаварийна работа, експлоатация и своевременен ремонт наоборудването, инсталации, комуникации, установки, машини и приспособления за които отговаря; Следи за изправността на предоставената му техника и се грижи за тяхното правилно използване;грижи се за спазване на правилата по безопасност.Служителите ще бъдат работят на производствените площадки на Кандидата.Водач мотокарист-4 лица, наети от Кандидата в град София, с функции-проверка на състоянието на мотокара преди започване на работа; управление на мотокара при товарене и разтоварване на палетизирана стока; отговорност за правилната експлоатация на мотокара и опазването на товарите.Екструдерист-12 лица с познания за работа с линията на изтеглящото устройство,контрол на екструдерната линия,управление и настройка на машини по зададени параметри.Общ работник-20 лица.Функциите на тези служители са сортиране на продукция, товарене и разтоварване на материали, както и пренасянето им от и до работни помещения и превозни средства,работа по сортиране,подготовка на площадките за извършване на основната дейност,почистване на складове, дворни площи и работни помещения от отпадъчни материали и брака,като ги отнася на предварително определените за това места;Изпълнява и др. задачи,свързани с длъжността,конкретно възложени му от ръководствотоНаемането на лицата ще се случи в рамките на първи и втори проектен месец.Продължителността на дейността е в рамките на целия проект, като първи и втори месец са подготвителни за дейността.Самото наемане на новите служители е за 12 месеца субсидирана заетост. Изискванията за образование, опит, обучение и стаж, ще са съобразени с изискванията към целевите групи на проекта. Лицата ще работят на територията на фирмата и производствените площадки на Кандидата. 226 750.08 227 683.63
Инвестиции в дълготрайни активи за новосъздадените работни места: Целта на дейността е "Унитрейд -2002" ООД да закупи техника и активи, които са нужна инвестиция, съобразена с функциите и дейностите на новите служители и развитието на услугите на фирмата на пазара. За работа на новите служители фирмата има нужда да закупи: 1. Мотокар 1 брой - Задачата на мотокарите се състои в осигуряването на вътрешно-фирмения (заводския) транспорт като най-голямо предимство спрямо другите средства за вътрешно заводски транспорт е тяхната висока маневреност. Според своите характеристики мотокарите поемат основно работата на открито, както и да се ползват за работа на закрито в складове и халета. Мотокарите имат обикновено определена товароподемност от в рамките на 1 до 5 тона и височина на повдигане на товара, която също е специфична за вида мотокар. Според експлоатационното им предназначение мотокарите биват високоповдигачи, влекачи и нископовдигачи. Съществуват мотокари повишена проходимост. С този вид актив ще работят служителите назначени на длъжност водач мотокарист, както и работник поддръжка и общи работници9сортиране), които товарят продукция на машината. 2. Мелница с лента 1 брой, или така наречената сортировъчна линии за отпадъци, Отделните компоненти от оборудването на сортировъчната линия се подбират в зависимост от средно дневното количество отпадъци, постъпващи за преработка.С машината ще работят - 20-те новоназначени общи работници 20 човека ще осигуряват суровината за работа с машината на смени. 12 новонаети екструдеристи на смени, както и работниците по поддръжка и ремонт и самите служители, които оперират с мотокара. При закупуване на оборудването Кандидатът ще предостави точни характеристики и параметри на мотокара и на мелницата, т.е нар. сортировъчна линия за отпадъци. Активите, които закупува кандидатът ще са снабдени с инструкции за работа и инструкции за безопасност за работа с тях от новоназначените служители. При провеждане на процедурите за избор на изпълнител за оборудването Кандидатът ще посочи допълнителни технически параметри на оборудването. • Активите ще се ползват от всички новонаети лица. • Активите са за работа на фирмените площадки на Кандидата и на територията на неговите складове и помещения в предприятието в гр. София. Подготовката на дейността ще стартира в рамките на първи проектен месец. За цялостното й изпълнение кандидатът предвижда 2 месеца. 100 000.00 100 000.00
Управление на проекта: Дейността включва традиционни дейности като: Сформиране и управление на екип по проекта, планиране, счетоводство и финансов мениджмънт, мониторинг и контрол, управление на доставките и тръжни процедури, отчетност, комуникация със заинтересованите страни и други. Дейността ще бъде изпълнявана през целия срок на проекта, както с помощта на вътрешни ресурси на водещата организация и партньорите, така и чрез отделяне на време от специално назначен екип от 3 души административен персонал, които ще имат непосредствен ангажимент относно администрацията и управлението на проекта Функциите на всяко лице в екипа са както следва: • Ръководител проект: Ръководи изпълнението на дейностите по проекта Отговаря за спазването на графика за изпълнение на проекта; Организира цялостната дейност на екипа за управление на проекта; Организира изпълнението на предписанията и препоръките, съдържащи се в доклади от проверки на място, осъществени от представител на Договарящия орган; Осъществява контакт с органи и институции, които имат отношение към изпълнението на проекта; Организира провеждането на процедурите по избор на изпълнители за дейностите, попадащи в обхвата на проекта, включително осъществяването на контрол /съгласуването от страна на Договарящия орган/; Осигурява достъп на представители на Договарящия орган до цялата документация и информация по проекта. Ангажираността на ръководителя е почасова. • Координатор-сътрудник проект: Координира дейността на екипа за управление на проекта; Подпомага работата на ръководителя на проекта за пълноценно изпълнение на неговите задължения; Изготвя кореспонденцията с всички заинтересовани страни; Изготвя доклади, справки и друга текуща документация във връзка с развитието на проекта, междинни и окончателен доклади за изпълнение на проекта и ги предоставя за одобрение на ръководителя на проекта; Координира работата между екипа за управление на проекта и екипа на експертите, участващи в проектните дейности; Участва в подготовката на документация за избор на изпълнители и при повеждането на процедури за възлагане на дейности, попадащи в обхвата на проекта; Отговаря за поддържането на цялостен архив на документацията по изпълнението на проекта. Изготвя и поддържа регистри на документацията и архива на проекта. Ангажираността на координатора е почасова. • Счетоводител проект: Осчетоводява и поддържа счетоводната документация, извършва плащания, планира разходи и упражнява контрол върху плащанията, подготвя документация за искане за плащания и верифициране на разходи, както и друга счетоводна документация; Подготвя плащанията във връзка с дейностите по проекта; Извършва наблюдения на плащания и лимити, на справки и отчети по проекта; Отговаря за целесъобразността на извършваните разходи и плащания и поеманите задължения по проектните дейности; Регистрира своевременно счетоводните документации съобразно действащото законодателство; Осъществява хронологично, двустранно,синтетично и аналитично счетоводно записване и съставя отчети, съобразно изискванията и принципите на Закона за счетоводството; Начислява възнаграждения, данъци и осигурителни вноски по проекта; Изготвя удостоверения, справки и други във връзка с възнагражденията по проекта; Организира и отговаря за съхранението и архивирането на цялостната счетоводна документация. Ангажираността на счетоводителя е почасова. Всяко лице от екипа притежава доказан опит за изпълнение на функциите си. Дейността по управление на проекта се изпълнява в рамките на цялата негова продължителност - 15 месеца. 24 891.36 24 891.36
Визуализация и публичност Целта на дейността е информиране на широката общественост за дейностите на проекта на всеки етап от изпълнението му, прилагане на принципите за прозрачност и спазване на изискванията на договора за безвъзмездна финансова помощ и изискванията на Управляващия орган на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020. : Целта на дейността е информиране на широката общественост за дейностите на проекта на всеки етап от изпълнението му, прилагане на принципите за прозрачност и спазване на изискванията на договора за безвъзмездна финансова помощ и изискванията на Управляващия орган на Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020. В рамките на проекта ще се спазят изискванията за визуализация и публичност. Кандидатът ще предприеме следните дейности: • Изработка на Информационна табела - 1 брой; • Платени публикации /представяния в медии/ - 3 броя • Пресконференции 2 броя • Брошури 1000 броя • Плакати - 10 броя Кандидатът ще има ангажимент да спазва изискванията на Единния наръчник на бенефициента за прилагане правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Дейността по визуализация и публичност стартира в рамките на първи проектен месец и продължава за цялото време на проекта, т.е. 15 месеца. 2 550.00 3 050.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.