Дейност 1
СМР и оборудване на помещения в ДМОС, използвани от персонала, работещ с ЕТИАС: Дейността предвижда подготовка и реализиране на 3 открити процедури за проектиране, изграждане и преустройство на помещенията, в които ще бъде разположено звеното ЕТИАС и авторски надзор. Съгласно изискванията на ЗУТ ще бъде осъществен строителен надзор, който ще бъде реализиран в отделна открита процедура по ЗОП, като същия ще бъде включен и в надзора по дейност 3.
В рамките на СМР се предвижда преустройство на фоайе на етаж 2 в работно помещение с приблизителни размери 5х11 метра, като се предвиждат следните СМР:
изграждане на преградни стени
подмяна на подова настилка на цялото фоайе и стълбище
поставяне на парапет на част от стълбището
изграждане на двоен под на новото работно помещение
климатизация
поставяне на растерен таван
поставяне на топло, хидро и звукоизлоация на стени, подове и тавани
изграждане на ел. инсталация и осветление в новоизграденото помещение
смяна на 2 входни врати на фоайето и монтаж на две врати в новизграденото помещение
разширяване на входната врата към помещение 201 и подмяната й с плъзгаща
реновиране, укрепване, поставяне на топло, хидро и звукоизолация, полагане на подова настилка и подмяна на дограма
обособяване на нов вход на терасата между поле 14 и 15, затваряне на част от терасата с дограма с висок клас на защита и изграждане на покривна конструкция
изграждане на пожароизвестителна и противопожарна система на целия етаж
подготовка за изграждане на система за контрол на достъпа и видеонаблюдение
подготовка за поставяне, монтиране и инсталиране на резервно електрозахранване
Реновиране на 7 броя помещения включващи следните СМР:
Стая 201
ремонт и изграждане на облицовка на стени, подове и тавани
поставяне на топло, хидро и звукоизлоация на стени, подове и тавани
поставяне на растерен таван
смяна на дограма с нова
подмяна на ел. инсталация и осветление
частична подмяна на отоплителната система
обособяване и поставяне на нова входна врата към помещението
подготовка за изграждане на система за контрол на достъпа
подготовка и полагане на тръби за монтаж на климатична техника.
Стая 202
обособяване на работно помещение с най-високи мерки за сигурност за защитен обмен на класифицирана информация и провеждане на защитени видео конференции с останалите национални звена ЕТИАС, както и с централното звено
смяна на входна врата
подготовка и полагане на тръби за монтаж на климатична техника
ремонт на тоалетна и баня
ремонт и изграждане на облицовка на стени, подове и тавани
поставяне на топло, хидро и звукоизлоация на стени, подове и тавани
поставяне на растерен таван
смяна на дограма
подмяна на ел. инсталация и осветление
частична подмяна на отоплителната система
обособяване и поставяне на нова входна врата към помещението
подготовка за изграждане на система за контрол на достъпа
подготовка и полагане на тръби за монтаж на климатична техника.
преграждане на част от помещението и обособяване на помещение 202.1
обособяване на входна врата в новизграденото помещение 202.1
Зала 1 – обособяване на зала за провеждане на интервюта с ГТС, която ще бъде оборудвана с необходимите мултимедиини, интерактивни и технически устройства, за да може да бъде използвана и като зала за провеждане на обучения на служителите на ЕТИАС. Ремонт на покрива над залата.
В залата, както и в стаи 203, 204, 205, 208 ще бъдат извършени:
ремонт и изграждане на облицовка на стени, подове и тавани
поставяне на топло, хидро и звукоизлоация на стени, подове и тавани
поставяне на растерен таван
смяна на дограма
подмяна на ел. инсталация и осветление
частична подмяна на отоплителната система
подготовка и полагане на тръби за монтаж на климатична техника
подмяна на 5 врати
ремонт на тоалетни и мокро помещени
За осъществяването на дейността се предвижда да вземат участие следните експерти:
Р. Коцев, Д.Йорданова, Д. Янев, А. Андреев, М. Милчев ,Б. Борисов,П. Василев , Я. Тодорова и Х. Цеков |
1 616 745.70
|
36 540.00
|
Дейност 2
Осигуряване на техническо оборудване и софтуер за непрекъснато функциониране ЕТИАС: Дейността предвижда подготовка и реализиране на две обществени поръчки. Обществена поръчка № 1 с три обособени позиции съгласно ЗОП и Вътрешните правила за управление на цикъла на обществените поръчки в Министерство на вътрешните работи (Публичен възложител, Първостепенен разпоредител с бюджет), приети със Заповед рег.№ 8121з-297/13.03.2020 г. на министъра на вътрешните работи, Обособена позиция 1 - „Доставка на офис обзавеждане“, предвижда доставката на 11 бр. бюра и 11 бр. ергономични столове; 11 бр. стелажи за документи; 11 бр. метални каси за съхранение на документи; 5 бр.гардероби; 5 бр. закачалки (стоящи); 3 бр. дивани (комплект от 2 бр.); 12 бр. климатична техника; 1 бр. кухненско обзавеждане (модулна кухня); 1 бр. кухненско оборудване ( 1 бр. хладилник, 1бр. микровълнова, 1 бр. фурна за вграждане, 1 бр. плот за вграждане, 1 бр. абсорбатор за вграждане, 1 бр. кана гореща вода, 1 бр. кафе машина, 3 бр. диспенсъри за вода, 7 бр. овлажнители за въздух и 1бр кухненска мивка и смесител), 1 бр. маса за хранене и 8 бр. столове за хранене,
Обособена позиция 2 „Доставка на видеоконферентни системи - предвижда доставка на 1 бр. видеоконферентна система тип 1 конферентна маса с 10 бр. конферентни столове; 1 бр. видеоконферентна система тип 2 с конферентна маса и 30 бр. конферентни столове.
Обособена позиция 3 „Доставка на ИТ и офис оборудване" предвижда доставка на 11 бр. компютърни конфигурации (тип "Работна станция") с по 2 монитора, Офис пакет Microsoft Office Pro и Adobe Acrobat Pro ; 4 бр. компютърни конфигурации за връзка с интернет с Офис пакет Microsoft Office Pro; 11 бр. лаптопи 13.3" и 15.6" с Офис пакет Microsoft Office Pro; 2 бр. мултифункционално устройство (цветно); 5 бр. мултифункционално устройство (черно-бяло); 1 бр. сървър с инсталиран софтуер; 15 бр.непрекъсваемо захранващо устройство (UPS) 1200 W; 5 бр. непрекъсваемо захранващо устройство (UPS) 2000 W. 2 бр. проектори;6 бр. интерактивни табла; 4 бр. шредери с най-високо ниво на секретност; 11 бр. телефонни апарати; 1 бр. телевизор 65"; 4 бр. телевизори;
Обществена поръчка № 2 „Доставка на софтуер за управление на печата"
Софтуерът за управление на печата е решение, което предоставя пълен контрол и управление на печата, копирането и сканирането на всички присъединени към системата принтери, копирни машини и мултифункционални устройства. След инсталирането на платформата в сървърната среда, всички присъединени устройства са заключени за неоторизирана употреба. Достъпът до тях се осъществява чрез индикативна карта за достъп в сградата или пин код.
Обществена поръчка № 3 „Доставка на софтуер за управление на печата"
За осъществяването на дейността се предвижда да вземат участие следните експерти:
Андрей Андреев, Милчо Милчев, Веселин Петров и Християн Цеков |
629 173.09
|
604 943.63
|
Дейност 3
Интеграция на ETIAS с АИС на МВР, включително осигуряване на съответните лицензи и мрежова свързаност: Предвижда се дейността да бъде изпълнена в рамките на три обществени поръчки съгласно ЗОП
Обществена поръчка № 1 „ Проектиране и авторски надзор на помещенията на ДМОС за звеното ЕТИАС и на,оптично трасе и структурно кабелна система (СКС) Проектиране и авторски надзор на помещенията в ДМОС, предвидени за използване от персонала, работещ с ЕТИАС"
Обществена поръчка № 2 „ Изготвяне на оценка на съответствието на инвестиционни проекти, упражняване на строителен надзор и изпълнение на функциите на координатор по безопасност и здраве Избор на изпълнител за осъществяване на независим строителен надзор и инвеститорски контрол на СМР“, включваща контрол на СМР по дейност 1 и дейност 3.
Обществена поръчка № 3 „Доставка и инсталация на мрежови устройства и модули“.
С цел осигуряване на максимални защитеност, информационна сигурност, резервираност и работоспособност на ЕТИАС е необходимо осигуряване на мрежово оборудване с висок капацитет. Те ще гарантират обмена на информация обектите в ДМОС и намиращите се в ДКИС комуникационни съоръжения. Предвиждат се закупуването на 16 броя мрежови устройства и 52 броя модули.
Във връзка с изискванията на ЗУТ се предвижда осъществяване на строителен надзор. Независимия строителен надзор по дейност 3 ще бъде обединен с независимия строителен надзор по дейност 1 в отделна обществена поръчка.
За осъществяването на дейността се предвижда да вземат участие следните експерти: Милчо Милчев, Андрей Андреев,
и Веселин Петров. |
397 469.42
|
348 036.00
|
Дейност 4
Осигуряване на информационна и физическа сигурност на звеното: Дейността включва подготовка и реализиране на открита обществена поръчка съгласно ЗОП и Вътрешните правила на МВР за управление на цикъла на обществените поръчки в Министерство на вътрешните работи (Публичен възложител, Първостепенен разпоредител с бюджет), приети със Заповед рег.№ 8121з-297/13.03.2020 г.на министъра на вътрешните работи за доизграждане на системите за достъп, видео наблюдение и пожаро известяване и пожарогасене.
В рамките на обществената поръчка ще бъдат доизградени системите за достъп, видео наблюдение и пожаро известяване и пожарогасене, ще бъдат доставени видеокамери за вътрешно наблюдение и външно наблюдение, датчици за пожаро известяване и датчици за контрол на достъпа.
Дейността ще бъде изпълнена чрез ОП „ Изграждане и преустройство на помещения на ДМОС, използвани от персонала, работещ с ЕТИАС, интеграция на ЕТИАС с АИС на МВР и разширяване на съществуващата структурно кабелна система (СКС) и осигуряване на информационна и и физическа сигурност на звеното“
За осъществяването на дейността се предвижда да вземат участие следните експерти: Петър Василев и Яна Тодорова, Милчо Милчев, Андрей Андреев и Росен Коцев |
204 000.00
|
0.00
|
Декност 5
Повишаване административния капацитет на служителите, ангажирани с развитие и внедряване на ЕТИАС;: Дейността предвижда провеждане на два курса за обучение в сградата на ДМОС с участието на 11 новоназначени служители на звеното ЕТИАС и 7 експерти от екипа за изпълнение на проекта за целите и дейностите на проекта и основните моменти на Регламента ЕТИАС.
За осъществяването на дейността се предвижда да вземат участие следните експерти: Яна Тодорова и Петър Василев |
0.00
|
0.00
|
Дейност 6
Разходи за персонал, ангажиран с развитие и внедряване на ЕТИАС: Дейността е необходима за успешната реализация на проекта. ДМОС-МВР ще осигури адекватен експертен екип и организация на дейността му. За реализация на проекта ще бъде издадена заповед за определяне на екипа, за управление и изпълнение на проекта. Функциите на членовете на екипа ангажиран с развитие и внедряване на ЕТИАС са разпределени в заложените дейности и ще бъде сформиран след одобрението на проекта и сключване на договора за безвъзмездна финансова помощ, съгласно Заповед №8121з-1244 и Наредба №8121з-1443 от 9.11.2020 г. на министъра на вътрешните работи – през първия месец от неговото изпълнение.
Екипът за развитие и внедряване на ЕТИАС ще участва в изготвяне на техническите спецификации и документи по чл. 49 от вътрешните правила за управление на цикъла на обществените поръчки в Министерство на вътрешните работи (Публичен възложител, Първостепенен разпоредител с бюджет), приети със Заповед рег.№ 8121з-297/13.03.2020 г. на министъра на вътрешните работи, участие в комисии за разглеждане, оценяване и класиране на постъпилите оферти и приемане на доставките съобразно графика за изпълнение, включително ще следи за правилното и навременно изпълнение на дейностите възложени на външни изпълнители. Участие в комисии за оценка и приемане на доставки и услуги.
Екипът се състои от членове на следните длъжности: Експерт електро Росен Коцев- сектор "КСР"-ДУССД, подпомага експертния съвет за изготвяне на задание за СМР по Дейност 1 в частта електро и ОВ; Експерт ВиК-Даринка Йорданова- сектор "КСР"-ДУССД, подпомага експертния съвет за изготвяне на задание по дейност 1 в частта ВиК; Експерт конструкции - Димитър Янев - сектор "КСР"- ДУССД, подпомага на експертния съвет изготвяне на задание по дейност 1 в частта архитектура и конструкции; Експерт офис обзавеждане-Юри Романов - ДУССД, подпомага експертния съвет за изготвяне на задание по дейност 2 в частта офис обзавеждане ; Експерт-Християн Цеков-ДМОС, изработване на техническите спецификации и документи по чл. 49 от вътрешните правила, участие в комисии за оценка и приемане на доставки и услуги за Дейност 1,4,7; Експерт-Яна Тодорова- ДМОС, изработване на техническите спецификации и документи по чл. 49 от вътрешните правила, участие в комисии за оценка и приемане на доставки и услуги за Дейност 1,2,7 и обучение по д.5; Експерт-Петър Василев- ДМОС, изработване на техническите спецификации и документи по чл. 49 от вътрешните правила, участие в комисии за оценка и приемане на доставки и услуги за Дейност 1,2,7 и обучение по д.5; Експерт Веселин Петров-ДМОС, изработване на техническите спецификации и документи по чл. от вътрешните правила, участие в комисии за оценка и приемане на доставки и услуги за Дейност 2,3,7; Експерт ОВК Божидар Борисов - ДУССД, изготвяне на техническите спецификации и документи по чл. 49 от вътрешните правила, участие в комисии за оценка и приемане на доставки и услуги за Дейност 1,2, 3, 4; Експерт проектиране компютърни системи и мрежи-Милчо Милчев – ДКИС, изготвяне на техническите спецификации и документи по чл. 49 от вътрешните правила, участие в комисии за оценка и приемане на доставки и услуги за Дейност 3; Експерт проектиране компютърни системи и мрежи - Андрей Андреев – ДКИС, изготвяне на техническите спецификации и документи по чл. 49 от вътрешните правила, участие в комисии за оценка и приемане на доставки и услуги за Дейност 3; Експертите по проекта ще оказват съдействие на избраните изпълнители по време на осъществяване на техните дейности по проекта. |
99 686.89
|
54 342.97
|
Дейност 7
Публичност и визуализация на проекта: С тази дейност се предвижда организиране на откриваща пресконференция в заседателната зала на МВР (или видеоконферентна връзка), в рамките на един работен ден, отбелязваща началото на проекта и целяща запознаване на обществеността с целите, дейностите и очакваните резултати от проекта. На тази пресконференция ще присъстват ръководството на МВР, ръководството на ДМОС – МВР, участници от заинтересовани структурни звена на МВР и Пресцентър на МВР - присъстващи до 30 души. Целта е запознаване на обществеността с целите, дейностите и очакваните резултати от проекта.
Дейността включва организирането на закриваща пресконференция в рамките на един ден, предвидена да се състой в заседателната зала на МВР с участието на ръководството на МВР, ръководството на ДМОС – МВР, заинтересованите структурни звена на МВР и Пресцентър на МВР - присъстващи до 30 души. Има за цел да отбележи края на проекта и запознае обществеността с изпълнените дейности и постигнатите резултати по проекта.
Целта е запознаване на обществеността с изпълнените дейности и постигнатите резултати.
Дейността предвижда и подготовка и реализиране на обществена поръчка съгласно ЗОП и Вътрешните правила на МВР за управление на цикъла на обществените поръчки в Министерство на вътрешните работи (Публичен възложител, Първостепенен разпоредител с бюджет), приети със Заповед рег.№ 8121з-297/13.03.2020 г. на министъра на вътрешните работи за „Изработка и доставка на рекламни и визуализационни материали“. Предвижда се изработването на 1 бр. информационна табела, 200 бр. пакети рекламни материали (флаш памет, тефтери, торбички, връзки и химикалки), платен репортаж за дейността на звеното, отпечатване на 25000 брошури с логото на фонд “Вътрешна сигурност”, чрез които да бъдат популяризирани дейностите и резултати при изпълнението на проекта, довели до изграждането на национално звено ЕТИАС в ДМОС-МВР. Ще бъде представена и кратка информация за функциите и ролята на звеното и за новите условия за пътуване на ГТС в рамките на ЕС.
Информация за планираните откриваща и закриваща пресконференция ще бъде публикувана на сайта на МВР и на ДМОС, информация за целия проект и изпълняваните дейности ще бъде публикувана и актуализирана на сайта на ДМОС. По време на обученията и закриващата пресконференция ще се раздават рекламни материали, задължително носещи логото на ФВС 20142020. Във фоайето на ДМОС- МВР ще бъде поставена информационна табела с лого на програмата, наименованието на проекта и текст в който се посочва, че проектът се съфинансира по линия на националната програма по ФВС 2014-2020. На доставеното оборудване ще бъдат поставени стикери с логото и наименованието на проекта и начина на финансиране.
За осъществяването на дейността се предвижда да вземат участие следните експерти: Яна Тодорова и Петър Василев
|
20 155.20
|
23 378.40
|
Дейност 8
Организация и управление на проекта: Дейността е необходима за успешната реализация на проекта. ДМОС-МВР ще осигури адекватен експертен екип и организация на дейността му. За реализация на проекта ще бъде издадена заповед за определяне на екипа, за управление и изпълнение на проекта. Функциите на членовете на екипа за управление на проекта са разпределени в заложените дейности и ще бъде сформиран след одобрението на проекта и сключване на договора за безвъзмездна финансова помощ, съгласно Заповед №8121з-1244 и Наредба №8121з-1443 от 9.11.2020 г. на министъра на вътрешните работи – през първия месец от неговото изпълнение и ще осъществява дейността си през целия период на проекта. Той ще планира, организира, координира, контролира и отчита изпълнението на отделните проектни дейности. Екипът се състои от членове на следните длъжности: Ръководител на проект - Дамян Лечев, Координатор на проекта – Яна Тодорова, Счетоводител/финансист по проекта – Светлана Линкова от ДПУБ. Екипът за управление на проекта ще осъществява изпълнението и отчитането на дейностите по проекта, съобразно графика за изпълнение, включително ще следи за правилното и навременно изпълнение на дейностите възложени на външни изпълнители. Екипът ще изготвя междините и окончателните технически доклади и отчети, искания за плащания и други документи, свързани с изпълнението на проекта и изисквани от Програмния оператор; ще въвежда своевременно информация в информационната система ИСУН 2020 и води кореспонденция с заинтересованите страни по проекта. Поради недопустимост на разходите стойността на дейността е 0.00 .л. |
0.00
|
0.00
|