Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 57 343 дървета
English

Програма: Програма за морско дело и рибарство

Район за планиране: Всички

Описание

Проекта предвижда прилагане на мерки за енергийна ефективност в административната сграда държавна собственост, в която се помещават администрациите на полиция и пожарна безопасност и защита на населението в гр. Сандански, съгласно процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG16RFOP001-2.001 "Енергийна ефективност в периферните райони", Приоритетна ос 2 "Подкрепа за енергийна ефективност в опорни центрове в периферните райони" на ОПРР 2014-2020

Ще бъдат включени следните дейности:
1. Дейности по конструктивно възстановяване/усилване на сградата;
2. Изпълнение на мерки за енергийна ефективност;
2.1 - По външните сградни ограждащи елементи:
- подмяна на дограма (прозорци, врати, и др.)
- топлинно изолиране на външните ограждащи елементи (външни стени, покриви, подове и др.)
2.2 - По системите за поддържане на микроклимата;
2.3 - Съпътстващи строителни и монтажни работи, свързани с изпълнението на мерките за енергийна ефективност и съответното възстановяване на общите части на сградата в резултат на изпълнените мерки с енергоспестяващ ефект.
3. Извършване на обследвания за енергийна ефективност, оценка на разходната ефективност за инвестицията и технически обследвания на сградата;
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Управление и отчитане: 1. Формиране на проектен екип. Бенефициентът община Сандански определя ръководител проект и екип проект за управление на проекта. Екипът се сформира изцяло от служители на бенефициента. Екипът включва: - Ръководител проект; - Счетоводител; - Технически асистент. Отговаря за общото управление на проекта и на бюджета, за спазването на правилата и процедурите на Оперативната програма, организира изпълнението на проекта, неговото докладване и отчитане. Подробно описание на задълженията на всеки от членовете на екипа е изложено в т. 9 Екип за организация и управление на проекта от настоящия документ. 2. Подготовка на тръжни документации и провеждане на тръжни процедури - Техническото лице по проекта ще подготви всички тръжни досиета по процедурите за избор на изпълнители, като спазва нормативната база, уреждаща съответните обществени поръчки и вземе под внимание актуалните към момента ЗОП; - Тръжните процедури ще бъдат обявени и проведени съгласно ЗОП. Оценителни комисии назначени със заповед на кмета на община Сандански ще извършат оценка на получените оферти за изпълнение на проектни дейности; - Избор на изпълнители. След направената оценка, назначените комисии ще предложат фирми за сключване на договори; - Подписване на договори между избраните изпълнители и община Сандански; 11 600.00 10 681.78
Инженеринг: Изготвяне на работни проекти, осъществяване на авторски надзор извършване на СМР.: - изпълнение на всички енергоспестяващи мерки, които са предписани като задължителни за сградите в обследванията за енергийна ефективност и които водят до най-малко клас на енергопотребление “С”; - изпълнение на мерки по конструктивно възстановяване/усилване, които са предписани като задължителни в техническите обследвания на сградите (съгласно Техническия паспорт на сградата, част Б "Мерки за поддържане на строежа и срокове за извършване на ремонти"); - изпълнение на останали мерки, които са предписани като задължителни в техническите обследвания; - изпълнение на мерки, свързани с подобряването на достъпа за лица с увреждания до сградите в съответствие с Наредба № 4 от 01.07.2009г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания. - разходите за дейностите, които не са свързани с конструктивно възстановяване/усилване, но са предписани като задължителни в техническото обследване (Технически паспорт) на сградата, ще бъдат финансирани със собствени средства на община Сандански; 642 730.00 770 985.61
Оценка на съответствието: Съгласно чл. 142, ал. 5 на ЗУТ оценката обхваща проверка за съответствие със: 1. предвижданията на подробния устройствен план; 2. правилата и нормативите за устройство на територията; 3. изискванията по чл.169, ал.1 и ал.2, в т. ч.: - носимоспособност, устойчивост и дълготрайност на строителните конструкции и на земната основа при експлоатационни и сеизмични натоварвания; - пожарна безопасност на строежа; - опазване на здравето и живота на хората и на тяхното имущество; - безопасно ползване на строежа; - опазване на околната среда по време на строителството и на ползването на строежа, включително защита от шум, опазване на защитените територии и обекти и опазване на недвижимите паметници на културата; - икономия на топлинна енергия и топлосъхранение на обекта; - строежите да бъдат проектирани, изпълнени и поддържани в съответствие с изискванията за достъпна среда; 4. взаимната съгласуваност между частите на проекта; 5. пълнотата и структурното съответствие на инженерните изчисления; 6. изискванията за устройство, безопасна експлоатация и технически надзор на съоръжения с повишена опасност, ако в обекта има такива; 7. специфичните изисквания към отделни видове строежи съгласно нормативен акт, ако за обекта има такива. 3 250.00 2 580.00
Строителен надзор: С цел гарантиране качествено изпълнение на строително-ремонтните дейности, община Сандански ще избере – фирма, която ще упражнява независим строителен надзор. 18 000.00 21 240.00
Въвеждане в експлоатация: Издаване на разрешение за ползване и въвеждане на обекта в експлоатация. 2 000.00 0.00
Дейности за информираност и комуникация по проекта: Тази дейност е необходима, за да се гарантира максимална публичност и прозрачност на проекта. По този начин ще се създаде широка обществена подкрепа за реализацията на дейностите и гарантиране на устойчивостта на резултатите на проекта. 5 800.00 5 800.00
Одит на проекта: Одитът на проекта се извършва от регистриран експерт-счетоводител или фирма за одит, като докладът за одит се прилага към окончателния финансов отчет на проекта. Целта на дейността е чрез осъществения контрол да се гарантира, че проектните дейности и управлението на финансовите ресурси и ефективно и ефикасно според заложените проектни цели. Проверка на съвместимост към изискванията на финансиращата програма при спазване на принципите за законосъобразност, целесъобразност и ефективност на вложените средства. 5 976.08 5 640.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.