Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 209 дървета
English

Програма: Програма за морско дело и рибарство

Район за планиране: Всички

Описание

Проектното предложение изпълнява дейности за осигуряване на топъл обяд на нуждаещи се лица на територията на Община Ружинци.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност 1 Определяне на потребителите на услугата "Обществена трапезария - Ружинци", "Обществена трапезария - Дреновец" и "Обществена трапезария – Бело поле" в Община Ружинци.: Общия брой на потребителите на услугата ще бъде 740 лица. 1. Обществена трапезария – Ружинци ще бъде с капацитет 337 лица включваща с.Ружинци- 158 лица, и в пунктове за раздаване в населените места както следва: 1. с.Гюргич- 54 лица; 2. с.Черно поле – 48 лица; 3. с.Плешивец – 43 лица; 4. с. Дражинци – 34 лица. 2. Обществена трапезария – Дреновец ще бъде с капацитет 251 лица, включваща с.Дреновец – 196 лица и пунктове за раздаване в населените места както следва: 1. с.Динково - 26 лица; 3. с.Тополовец– 29 лица. 3. Обществена трапезария – Бело поле ще бъде с капацитет 152 лица. Три са основните целеви групи по проекта за предоставяне на топъл обяд в Община Ружинци, а именно : 1 - ва група : лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл. 9 от Правилника за прилагане на Закона за социалното подпомагане : 2-ра и 3-та група: „лица с доказана липса на доход и близки, които да се грижат за тях, установено от съответната дирекция Социално подпомагане” и „самотно живеещи лица и семейства, които не могат да се издържат чрез имуществото си или труда си и получават пенсии в минимални размери - за осигурителен стаж и възраст; за инвалидност;наследствени пенсии; пенсии несвързани с трудова дейност” : Ще бъде разработен механизъм за не разхищение на храна по проекта, чрез списък на допълнителната целева група, като всяко лице от този списък, ще бъде информиран за възможността да получи нераздаден топъл обяд. Със Заповед на Кмета на Общината ще бъде сформирана Комисия с постоянен характер, която да определи лицата нуждаещите се от подпомагане с топла храна, съгласно разработена и утвърдена Процедура за подбор. След заседание на комисията ще бъдат определени лицата, който ще получават топла храна. С определените лица ще бъдат сключвани договори Определената комисия за подбор на потребители на социалната услуга ще актуализира списъка на бенефициентите при нужда. От работата си ще изготви протоколи. Във връзка с избягване възможността за двойно финансиране на целевите групи по проекта, се предвижда провеждане и проучване при подаване на заявления за включване в проекта, статуса на лицата, които ще декларират (в заявленията по образец), дали ползват друга социална услуга, от която да получават безплатна храна. 0.00 0.00
Дейност 2 - Осигуряване на "Топъл обяд": Социалната услуга стартира на 22 август 2016 г. с капацитет 259 лица, а от 17.10.2016 г. стартира услугата с още 460 лица и от 01.05.2017 г. услугата продължава с още 21 лица. Предоставяне на топъл обяд има за цел задоволяване потребностите от храна на хора, които не могат да си я осигурят сами или с помощта на своите близки, поради финансови или битови затруднения. Трапезариите са три на брой намиращи се на адреси, както следва: 1. с. Ружинци в сградата на общинска администрация – първи етаж, ул. „Георги Димитров” № 31, към която се включват пунктове за раздаване на готовата храна, както следва: - с. Гюргич в сграда Читалище, ул."Георги Димитров" № 41 - с. Плешивец в сграда кухня-столова, ул."Първа" № 27 - с. Черно поле в сградата на училище с детска градина, ул."Георги Димитров" № 26 - с. Дражинци в сградата на Здравен дом, ул."Георги Димитров" № 21. 2. с.Дреновец в сградата на Кметство Дреновец/Административна сграда/ – първи етаж, ул. „Георги Димитров” № 117, към която се включват пунктове за раздаване на готовата храна, както следва: - с. Тополовец в сградата на Кметство Тополовец/Административно търговска сграда/- втори етаж, ул."Волгоград" № 12 - с. Динково в сградата на Кметство Динково/Културен дом/- втори етаж, ул."Четвърта" № 5- всичките общинска собственост. 3. с. Бело поле в сградата на Здравна служба, ул."Милко Томов" № 1 - всичките общинска собственост. Трапезариите разполагат с необходимото оборудване за съхраняване на храната. В трапезарията ще бъде назначено едно лице да раздава приготвената и доставена готова храна на потребителите. Храната „топлия обяд” ще бъде доставяна готова и раздавана в посочените три трапезарии, от наети за тази цел лица. Изпълнител на доставката на готовата храна ще бъде определен, чрез обществена поръчка по Закон за обществените поръчки. Процедурата ще се проведе през месец юли, за да може изпълнението на проекта да стартира от 01.08.2016 г. Лицата които имат проблем с придвижването и не могат да отидат до пункта за раздаване на храната, упълномощават устно свои близки, които фигурират в заявлението на ползвателя (за които лица от целевите групи е приложимо) които от тяхно име получават полагащата им се храна и им я доставят вкъщи. Община Ружинци се задължава да доставя храната до адреса на потребителя, с установена трайна физическа невъзможност за придвижване и само при липса на упълномощени лица. "Топъл обяд" ще включва : супа, основно и хляб. Чрез поименен списък всеки делничен ден ще бъде предоставяна храна на потребителите срещу подпис в рамките на шестнадесет месеца: месец август 2016г.- 8 работни дни; месец септември 2016г. - 20 работни дни.; месец октомври 2016г. – 21 работни дни; месец ноември 2016г. – 22 работни дни; месец декември 2016г. – 21 работни дни; месец януари 2017 г. - 22 работни дни; месец февруари 2017г. - 20 работни дни; месец март 2017г. - 22 работни дни; месец април 2017г. - 18 работни дни; месец май 2017 г. – 20 работни дни; месец юни 2017 г. – 22 работни дни; месец юли – 21 работни дни; месец август – 23 работни дни; месец септември – 19 работни дни; месец октомври- 22 работни дни; месец ноември – 22 работни дни, месец декември18 работни дни. През 2018 и 2019г. 24 месеца по 249 работни дни на предоставяне на социалната услуга за периода на проекта и месец януари и февруари 2020г. 42 работни дни : 881 работни дни. По проекта са предвидени административни разходи, разходи за транспорт и съхранение на храните. За предоставяне на услугата ще се изготвя месечно меню. 76 793.00 57 420.50
Дейност 3 Закупуване на хранителни продукти за предоставяне на "Топъл обяд"- Ружинци: По проекта ще бъдат закупувани хранителни продукти от изпълнителя, който ще приготвя топлия обяд и готовата храна ще доставя в трапезарията, където ще бъде предоставяне на ползвателите на социалната услуга. По целеви групи ще бъде предоставяна социалната услуга, както следва: 1 - ва група : лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл. 9 от Правилника за прилагане на Закона за социалното подпомагане; 2-ра и 3-та група: „лица с доказана липса на доход и близки, които да се грижат за тях, установено от съответната дирекция Социално подпомагане” и „самотно живеещи лица и семейства, които не могат да се издържат чрез имуществото си или труда си и получават пенсии в минимални размери - за осигурителен стаж и възраст; за инвалидност;наследствени пенсии; пенсии несвързани с трудова дейност”. Обществена трапезария – Ружинци – общо 337 лица. При приготвянето на храната ще бъдат спазвани изискванията за безопасност на храните, националните стандарти и норми за хранене и изискването за принос към балансирания режим на хранене. Продуктите ще отговарят на изискванията на законодателството. Дейност 3.1. Закупуване на хранителни продукти за предоставяне на "Топъл обяд" в обществена трапезария Ружинци. Лица ползватели на услугата - 94 бр. от 22.08.2016 г. до 17.10.2016 г. и лица ползватели на услугата – 321 бр. от 17.10.2016 г. до 30.04.2017г. От 01.05.2017 г. до 09.02.2020 г. – 337 бр. В селата Гюргич, Черно поле, Плешивец и Дражинци, готовата храна – топъл обяд ще се доставя и раздава в следните пунктове - помещения общинска собственост, пакетирана в пластмасови купички, както следва: 1. с. Гюргич в сграда Читалище, ул."Георги Димитров" № 41 2. с. Плешивец в сграда кухня-столова, ул."Първа" № 27 3. с. Черно поле в сградата на училище с детска градина, ул."Георги Димитров" № 26 4. с. Дражинци в сградата на Здравен дом, ул."Георги Димитров" № 21 Общо ползватели на услугата от 01.05.2017 г. – 337 бр. Общата продължителност на предоставяне на услугата е шестнадесет месеца: месец август 2016г.- 8 работни дни; месец септември 2016г. - 20 работни дни.; месец октомври 2016г. – 21 работни дни; месец ноември 2016г. – 22 работни дни; месец декември 2016г. – 21 работни дни; месец януари 2017 г. - 22 работни дни; месец февруари 2017г. - 20 работни дни; месец март 2017г. - 22 работни дни; месец април 2017г. - 18 работни дни; месец май 2017 г. – 20 работни дни; месец юни 2017 г. – 22 работни дни; месец юли – 21 работни дни; месец август – 23 работни дни; месец септември – 19 работни дни; месец октомври- 22 работни дни; месец ноември – 22 работни дни; месец декември – 18 работни дни. 2018 г. - от месец януари 2018 г. до месец декември 2018 г. - общо 249 работни дни. 2019 г. - общо 249 работни дни и месец януари и февруари 2020 г. 42 работни дни; Общо работни дни на предоставяне на социалната услуга за периода на проекта: 881 дни. Начало: 22.08.2016 г. - край 29.02.2020 г. Съгласно приложена от партньорската организация декларация Приложение IIа - проведена процедура по ЗОП с Уникален номер на обществената поръчка в РОП – 00272-2017-0009, и № на договор с избран изпълнител - № 1 от 02.01.2018г. Съгласно приложена от партньорската организация нава декларация Приложение IIа - е проведена процедура по ЗОП с Уникален номер на обществената поръчка в РОП – 00272-2019-0015, и № на договор с избран изпълнител за кетъринг - № 198 от 16.12.2019 г. 695 212.08 706 173.26
Дейност 4 - Предоставяне на съпътстващи мерки: Съпътстващите мерки се изразяват в индивидуално или групово консултиране и съдействие на потребителите на услугата. Консултирането ще бъде извършвано от определения екип по проекта, служители на общинска администрация: администратор и счетоводител. Консултирането ще бъде насочено към възможности за ползване на други социални услуги, предоставяни на територията на общината, включително и такива финансирани от ЕСФ; ползване на административни общински услуги, подпомагане на достъпа до здравни и образователни услуги, консултиране относно управление на семейния бюджет, относно здравословно и балансирано хранене с акцент при многодетните семейства с малки деца; или съдействие, индивидуално или групово консултиране в отговор на конкретно анализирани и проучени проблеми и конкретни нужди на лицата по проекта. Наетите по проекта лица да раздават готовите храни на потребителите в трите трапезарии ще провеждат консултации с потребителите на услугата „Топъл обяд”. Ще бъде изработен плакат на социалната услуга с цел информираност на населението. Също така ще бъде изработен дипляни, в който ще бъде описана социалната услуга със своите специфики и възможности. При изработването им ще бъде спазено изискването за информираност и публичност по Оперативната програма и Ръководството на схемата. 76 793.00 75 385.05
Дейност 3 Закупуване на хранителни продукти за предоставяне на "Топъл обяд"- Дреновец: По проекта ще бъдат закупувани хранителни продукти от изпълнителя, който ще приготвя топлия обяд и готовата храна ще доставя в трапезарията, където ще бъде предоставяне на ползвателите на социалната услуга. По целеви групи ще бъде предоставяна социалната услуга, както следва: 1 - ва група : лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл. 9 от Правилника за прилагане на Закона за социалното подпомагане; 2-ра и 3-та група: „лица с доказана липса на доход и близки, които да се грижат за тях, установено от съответната дирекция Социално подпомагане” и „самотно живеещи лица и семейства, които не могат да се издържат чрез имуществото си или труда си и получават пенсии в минимални размери - за осигурителен стаж и възраст; за инвалидност;наследствени пенсии; пенсии несвързани с трудова дейност”. Обществена трапезария – Дреновец - 251 лица. При приготвянето на храната ще бъдат спазвани изискванията за безопасност на храните, националните стандарти и норми за хранене и изискването за принос към балансирания режим на хранене. Продуктите ще отговарят на изискванията на законодателството. Дейност 3.1. Закупуване на хранителни продукти за предоставяне на "Топъл обяд" в обществена трапезария Дреновец. Лица ползватели на услугата - 83 бр. от 22.08.2016 г. до 17.10.2016 г. и нови 163 бр. от 17.10.2016 г. до 31.04.2017 г. Допълнително включени лица от 01.05.2017 г. са 5 лица от с.Дреновец. Готовата храна – топъл обяд ще се доставя и раздава в следните пунктове - помещения общинска собственост, пакетирана в пластмасови купички, както следва: 1. с. Тополовец в сградата на Кметство Тополовец/Административно търговска сграда/- втори етаж, ул."Волгоград" № 12. 2. с. Динково в сградата на Кметство Динково/Културен дом/- втори етаж, ул."Четвърта" № 5- всичките общинска собственост. Общо ползватели на услугата от 01.05.2017 г. – 251 бр. Общата продължителност на предоставяне на услугата е шестнадесет месеца: месец август 2016г.- 8 работни дни; месец септември 2016г. - 20 работни дни.; месец октомври 2016г. – 21 работни дни; месец ноември 2016г. – 22 работни дни; месец декември 2016г. – 21 работни дни; месец януари 2017 г. - 22 работни дни; месец февруари 2017г. - 20 работни дни; месец март 2017г. - 22 работни дни; месец април 2017г. - 18 работни дни; месец май 2017 г. – 20 работни дни; месец юни 2017 г. – 22 работни дни; месец юли – 21 работни дни; месец август – 23 работни дни; месец септември – 19 работни дни; месец октомври- 22 работни дни; месец ноември – 22 работни дни; месец декември – 18 работни дни. 2018 г. - от месец януари 2018 г. до месец декември 2018 г. - общо 249 работни дни. 2019 г. - 249 работни дни и месец януари и февруари 2020 г. 42 работни дни ; Общо работни дни на предоставяне на социалната услуга за периода на проекта: 881 работни дни. Начало: 22.08.2016 г. - край 29.02.2020 г.”. Съгласно приложена от партньорската организация декларация Приложение IIа - проведена процедура по ЗОП с Уникален номер на обществената поръчка в РОП – 00272-2017-0009, и № на договор с избран изпълнител - № 1 от 02.01.2018г. Съгласно приложена от партньорската организация нава декларация Приложение IIа - е проведена процедура по ЗОП с Уникален номер на обществената поръчка в РОП – 00272-2019-0015, и № на договор с избран изпълнител за кетъринг - № 198 от 16.12.2019 г. 521 867.39 530 126.65
Дейност 3 Закупуване на хранителни продукти за предоставяне на "Топъл обяд"- Бело поле: По проекта ще бъдат закупувани хранителни продукти от изпълнителя, който ще приготвя топлия обяд и готовата храна ще доставя в трапезарията, където ще бъде предоставяне на ползвателите на социалната услуга. По целеви групи ще бъде предоставяна социалната услуга, както следва: 1 - ва група : лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл. 9 от Правилника за прилагане на Закона за социалното подпомагане; 2-ра и 3-та група: „лица с доказана липса на доход и близки, които да се грижат за тях, установено от съответната дирекция Социално подпомагане” и „самотно живеещи лица и семейства, които не могат да се издържат чрез имуществото си или труда си и получават пенсии в минимални размери - за осигурителен стаж и възраст; за инвалидност;наследствени пенсии; пенсии несвързани с трудова дейност”. Обществена трапезария – Бело поле - 152 лица. При приготвянето на храната ще бъдат спазвани изискванията за безопасност на храните, националните стандарти и норми за хранене и изискването за принос към балансирания режим на хранене. Продуктите ще отговарят на изискванията на законодателството. Дейност 3.1. Закупуване на хранителни продукти за предоставяне на "Топъл обяд" в обществена трапезария Бело поле. Лица ползватели на услугата - 82 бр. от 22.08.2016 г. до 17.10.2016 г., включении лица от 17.10.2016 г. до 30.04.2017 г. – 70 бр. Общо ползватели на услугата от 01.05.2017 г. – 152 бр. Общата продължителност на предоставяне на услугата е шестнадесет месеца: месец август 2016г.- 8 работни дни; месец септември 2016г. - 20 работни дни.; месец октомври 2016г. – 21 работни дни; месец ноември 2016г. – 22 работни дни; месец декември 2016г. – 21 работни дни; месец януари 2017 г. - 22 работни дни; месец февруари 2017г. - 20 работни дни; месец март 2017г. - 22 работни дни; месец април 2017г. - 18 работни дни; месец май 2017 г. – 20 работни дни; месец юни 2017 г. – 22 работни дни; месец юли – 21 работни дни; месец август – 23 работни дни; месец септември – 19 работни дни; месец октомври- 22 работни дни; месец ноември – 22 работни дни; месец декември – 18 работни дни. 2018 г. - от месец януари 2018 г. до месец декември 2018 г. - общо 249 работни дни. 2019 г. - общо 249 работни дни и месец януари и февруари 2020 г. 42 работни дни. Общо работни дни на предоставяне на социалната услуга за периода на проекта: 881 дена. Начало: 22.08.2016 г. - край 29.02.2020 г. Съгласно приложена от партньорската организация декларация Приложение IIа - проведена процедура по ЗОП с Уникален номер на обществената поръчка в РОП – 00272-2017-0009, и № на договор с избран изпълнител - № 1 от 02.01.2018г. Съгласно приложена от партньорската организация нава декларация Приложение IIа - е проведена процедура по ЗОП с Уникален номер на обществената поръчка в РОП – 00272-2019-0015, и № на договор с избран изпълнител за кетъринг - № 198 от 16.12.2019 г. 318 780.60 325 313.58

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.