Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 152 дървета
English

Програма: Програма за морско дело и рибарство

Район за планиране: Всички

Описание

Проектното предложение третира основни и най-сериозни проблеми касаещи качеството на живот на населението – достъпът до населените места, безпроблемното, бързо, комфортно свободно придвижване.
Проектът предвижда рехабилитация на 4 пътни отсечки в обхвата на община Белене, а именно:
1. "Рехабилитация на общински път PVN 1001 /II-52, Ореш – Деков /-Татари–Петокладенци-/PVN2122/ в участъка на с. Татари и с. Петокладенци”- участък от km 2+000 до km 4+251, с.Татари и от km 8+500 до km 9+665, с. Петокладенци;
2. "Рехабилитация на общински път PVN 2122 / III-304, Бацова махала – Новачене /-Санадиново - граница общ.(Никопол - Белене) – Петокладенци - граница общ.(Белене - Левски)-Стежерово-/ III -3002/ в участъка на с. Петокладенци“ - от km 11+270 до km 12+350, с. Петокладенци;
3. "Рехабилитация на общински път PVN 1003 /III – 5202- Деков - Белене/ ХТК - Белене в участъка от кръстовището на продължението на улица „Фердинанд Дечев до км 5+056“-участък: от km 4+882 до km 5+056, гр. Белене.
Дейностите по проекта са следните:
1.Организация, управление и отчитане дейностите по проекта;
2.Изпълнение на строително-монтажни работи;
3.Упражняване на независим строителен надзор;
4.Упражняване на авторски надзор по време на строителството.
Чрез инвестицията, значително ще се подобри селищната среда, качеството и надеждността на придвижване, ще се избегнат пътните инциденти и ще се постигне по-добра свързаност на населените места в община Белене, като ще се спестят разходи за ремонти и поддръжка на амортизираната пътна мрежа. Ще се подобри транспортната свързаност и достъпност на отдалечените села - Татари и Петокладенци с общинският център и републиканската пътна мрежа. Това ще създаде предпоставки за развитие на икономиката в селските райони, по-добра среда за живот и работа и смекчаване на тенденцията за обезлюдяване на тези райони.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Организация, управление и отчитане дейностите по проекта; : Дейността включва консултантски услуги, свързани с цялостно качествено управление, изпълнение и отчитане на проекта. Обхватът на услугите включва извършването на следните дейности: - Административно и техническо съдействие за изпълнение на проектното предложение; - Съставяне на заявки за плащания, протоколи, доклади, справки с приложенията към тях, както и всякаква друга документация, необходима за доказване изпълнението на дейностите по проекта пред ДФЗ/РА; - Отстраняване на непълноти и/или несъответствия в отчетните документи по проекта; - Изготвяне на доклади за техническото и финансово изпълнение на проекта до възложителя; - Съставяне на свързаната с проекта кореспонденция до ДФЗ/РА, включително относно изменения на договора, съгласуване на обществени поръчки и възражения по финансови корекции; - Съблюдаване спазването на нормативните актове и указания на ДФЗ за изпълнение на проекти, финансирани от ПРСР 2014-2020 и общите нормативни документи за изпълнение на проекти, финансирани от ЕСИФ и ЕЗФРСР; - Съблюдаване на нормативните актове в областта на обществените поръчки, проверка за законообразност на съдържанието на документите по проекта, сключването и изменението на договорите; - Следене на коректното изпълнение обхвата и отчитане на отделните договори с външните изпълнители за изпълнение отделните дейности по проекта с цел осъществяване контрол при изпълнението им от Възложителя, включително спазване графици за изпълнение, срокове, приемане на свършените работи/услуги/доставки; - Проверка допустимостта на разходите, спазване на бюджетните лимити на проекта; - Идентифициране необходимостта от документи/становища/разрешителни от местни и национални органи и институции във връзка с изпълнението и приключването на проекта и съставяне на документи за тяхното получаване; - Идентифициране и докладване своевременно на Възложителя за констатирани нередности при изпълнението на проекта, както и за случаи, в които може да се предполага, че са налице измами/нередности. 55 200.00 0.00
Изпълнение на строително-монтажни работи; : По време на дейността ще се извърши строителството при стриктно спазване на одобрения инвестиционен проект, нормативните изисквания по ЗУТ и подзаконовите нормативни актове, както и условията на ДФЗ/РА. Изпълнението на строително - монтажните работи в проекта, включва рехабилитация на 4, 670 км на следните обекти: 1. "Рехабилитация на общински път PVN 1001 /II-52, Ореш – Деков /-Татари – Петокладенци - /PVN2122/ в участъка на с. Татари и с. Петокладенци.” - участък от km 2+000 до km 4+251, с. Татари и от km 8+500 до km 9+665, с. Петокладенци; Общата дължина на предвижданите за рехабилитация отсечки е 3,416 км. Стойността на предвидените средства за СМР (вкл.изграждане на подземна тр.мрежа за шир.интернет) възлизат на 1 937 343,39лв. без ДДС. 2. "Рехабилитация на общински път PVN 2122 / III-304, Бацова махала – Новачене /-Санадиново - граница общ.(Никопол - Белене) – Петокладенци - граница общ.(Белене - Левски)-Стежерово-/ III -3002/ в участъка на с. Петокладенци“ -участък: от km 11+270 до km 12+350, с. Петокладенци; Общата дължина отсечката за рехабилитация е 1,080 км. Стойността на предвидените средства за (вкл.изграждане на подземна тр.мрежа за шир.интернет) възлизат на 588 388,36 лв. без ДДС. 3. "Рехабилитация на общински път PVN 1003 /III – 5202- Деков - Белене/ ХТК - Белене в участъка от кръстовището на продължението на улица „Фердинанд Дечев до км 5+056“-участък: от km 4+882 до km 5+056, гр. Белене.Общата дължина на отсечката е 0,174 км. Стойността на предвидените средства за (вкл.изграждане на подземна тр.мрежа за шир.интернет) възлизат на 159 770,68 лв. без ДДС. Приложени са количествено-стойностни сметки за всеки обект, с разбивки по видове работи. За определяне стойността на разходите за изграждане на подземна тръбна мрежа за широколентов интернет са проведени пазарни кансултации по реда на чл.44 от ЗОП. Най-ниската предложена цена е както следва по обекти: 1. "Рехабилитация на общински път PVN 1001 /II-52, Ореш – Деков /-Татари – Петокладенци - /PVN2122/ в участъка на с. Татари и с. Петокладенци.” - участък от km 2+000 до km 4+251, с. Татари и от km 8+500 до km 9+665, с. Петокладенци - 210 042,07 лв. без ДДС; 2. "Рехабилитация на общински път PVN 2122 / III-304, Бацова махала – Новачене /-Санадиново - граница общ.(Никопол - Белене) – Петокладенци - граница общ.(Белене - Левски)-Стежерово-/ III -3002/ в участъка на с. Петокладенци“ -участък: от km 11+270 до km 12+350, с. Петокладенци - 59 111,65 лв. без ДДС; 3.Рехабилитация на общински път PVN 1003 /III – 5202- Деков - Белене/ ХТК - Белене в участъка от кръстовището на продължението на улица „Фердинанд Дечев до км 5+056“-участък: от km 4+882 до km 5+056, гр. Белене.Общата дължина на отсечката е 0,174 км.- 14 130,38 лв. без ДДС Разходите са отразени в приложените КСС. 2 685 502.43 0.00
Упражняване на независим строителен надзор; : Дейността включва упражняване на независим строителен надзор по време на строителството по смисъла на чл. 166, ал.1, т.1 от ЗУТ. Съгласно изискванията на Закона за устройство на територията, строителния надзор е неразделна част от строителния процес. Строителния надзор се упражнява от консултант за строежите от първа до четвърта категория. Тази услуга се планира с цел качествено и точно изпълнение на предвидените строително-монтажни работи и изискването на българското законодателство за съставяне и представяне на всички актове и протоколи по време на строителство. Съгласно чл. 168, ал.1 от ЗУТ лицето, упражняващо строителен надзор носи отговорност за: - законосъобразното започване на строежа; - осъществяване на контрол относно пълнотата и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; - проверка и контрол на доставените и влагани в строежа строителни продукти, с които се осигурява изпълнението на основните изисквания на към строежите в съответствие с изискванията на наредбата по чл.9, ал.2, т.5 от Закона за техническите изисквания към продуктите; - точно изпълнение на заложените количества строителни работи в инвестиционния проект; - недопускане на увреждания на трети лица и имоти вследствие на строителството; - осъществяване на контрол относно спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; - изпълнение на строежите съобразно одобрените инвестиционни проекти и изискванията за изпълнение на строежа, съгласно нормативните актове и техническите спецификации за пожарна безопасност, опазване на околната среда по време на строителството; Дейността започва от подписване на Протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво на строежа, протоколи по време на строителството, подписване на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа, до подписването на Протокол за установяване на годността за ползване и издаване на Разрешение за ползване. 51 900.00 0.00
Упражняване на авторски надзор по време на строителството.: Дейността е необходима във връзка с правилното реализиране на проекта и извършване на строително-монтажните работи. При изпълнението на дейността, авторът на техническия инвестиционен проект редовно посещава строителната площадка, следи за точното изпълнение на проекта, извършва експертни дейности и консултации. При възникване на необходимост от несъществени промени, същият предлага съответното проектантско решение, което се записва в Заповедната книга на обекта. Проектантът съставя и подписва съвместно със строителя и консултанта, упражняващ авторски надзор, всички актове и протоколи по време на строителството съгласно Наредба 3 за съставяне на актове и протоколи по време на строителството след приключване на строителството. По този начин ще се упражни допълнителен контрол, по отношение качеството на строителството. Изпълнението на дейността е в съответствие на Закона за устройство на територията и нормативните подзаконови актове към него. 23 900.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.