Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 293 дървета
English

Програма: Програма за морско дело и рибарство

Район за планиране: Всички

Описание

Фирма Би Ес Ейч ООД  е създадена в гр. София през 2000 година и основната дейност на  компанията е предоставяне и разработка на иновативни ИТ решения с добавена стойност на компании в България и в чужбина. Би Ес Ейч ООД е една от водещите български ИТ компании, предлагаща широк спектър от решения и услуги в сферата на програмирането и графичния дизайн. В момента за компанията работят над 20 талантливи програмисти и графични дизайнери, а работата на Дизайн студиото е получило признанието на много български и международни професионални форуми. Компанията e една от водещите по разработка на ИТ решение с технологии на Microsoft и притежава сертификат Microsoft Silver Certified Partner.
За да се развива и приспособява към динамично променящата се бизнес среда като резултат от проявилата се в глобален мащаб технологична ИКТ глобализация и за да отговори на нуждите и очакванията на своите клиенти и партньори, Би Ес Ейч ООД осъзнава необходимостта от повишаване на ефективността на управлението и оптимизиране на дейността си. Компанията се стреми едновременно към повишаване ефективността на анализа, планирането,изпълнението и контрола на всички звена и към подобряване имиджа на организацията чрез конкретно поета отговорност за опазване на околната среда. Единствено така фирмата ще запази пазарния си дял и ще успее да привлече нови клиенти, както на местният пазара, така и на международните пазари. 
Настоящият проект третира посочените предизвикателства и си поставя като конкретни цели въвеждане и сертифициране на  система за управление, съгласно изискванията на международният стандарт за управление на околната среда ISO 14001 и въвеждане на ИКТ информационни системи-системата за подобряване взаимоотношенията с клиенти /CRM/. 
За реализирането на поставените цели е необходимо изпълнението на дейностите заложени в проектното предложение. 
Проектът ще допринесе за повишаване конкурентоспособността, устойчивостта и гъвкавостта на Би Ес Ейч ООД.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност за услуга по въвеждане на система за управление на околната среда в съответствие с международен стандарт ISO 14001;: Услугата по въвеждане на стандарт ISO 14001 представлява инструмент, внедряването на който ще даде възможност на Би Ес Ейч да гарантира на своите потребители и партньори способността си трайно да предоставя бързи и качествени услуги, съобразени с опазване на околната сред. Изпълнението на дейността ще осигури ефективност на управленските процеси и качествени и адекватни бизнес решения и услуги предоставяни от фирмата. Това ще доведе до трайно подобряване на качеството на услугите, минимизиране на вредното влияние върху околната среда и осигуряване на по-високо доверие в клиентите. Предоставянето на консултантски услуги е необходимо с оглед постигане на пълно съответствие с изискванията на стандарт за система за управление на околната среда /СУОС/ в съответствие с изискванията на международния стандарт ISO 14001 Фокусът на стандарта е във възможността чрез поддържането и постоянното подобрение на система за управление на околната среда, организациите да идентифицират, следят и управляват екологичните си аспекти като по този начин свеждат риска за околната среда до допустими нива. Дейността по предоставяне на професионални съвети и консултации за предварителен анализ, подготовка, изграждане и внедряване на СУОС ще обхваща следните етапи -Одит–Консултантската организация ще осъществи първоначален одит с оглед установяване на съответствието на действащата система в организацията със специфичните изисквания на система за управление на околната среда в съответствие с изискванията на ISO 14001и ще изготви анализ на състоянието на дружеството -Разработване на документация–ще бъдат изготвени процедури, оперативни документи и други приложими към дейността на организацията документи -Ангажимент на ръководството чрез политиката по околната среда за непрекъснато подобряване и предотвратяване на замърсяването -Планиране–непрекъснат процес на идентифициране на аспектите, оценка на тяхната значимост при отчитане на информацията за приложимите законови и други изисквания. -Внедряване и функциониране–осигуряване на ресурси, необходими за създаването, внедряването, поддържането и подобряването на системата за управление на околната среда.Осигуряване на необходимата компетентност на всички лица,работещи за организацията или от нейно име,които могат да причинят значими въздействия върху околната среда. -Оперативно управление–създаване на процедури и/или инструкции за оперативно управление на тези операции, които са свързани със значимите аспекти на околната среда, за да се осигури, че те се извършват при определените условия. -Определяне на потенциалните извънредни ситуации и потенциалните инциденти, които могат да окажат въздействие върху околната среда и как организацията ще реагира на тях. Съставяне на планове за действие при извънредни ситуации и обучение на персонала -Мониторинг и измерване.Оценяване на съответствието–мониторинг и периодично измерване на ключови характеристики на операциите и дейностите, които могат да имат значимо въздействие върху околната среда. -Провеждане на специализирани обучения и инструктажи; -Непрекъснато подобряване–управление на действителни и потенциални несъответствия и предприемане на подходящи коригиращи действия, проследяване и анализ на ефикасността на предприетите действия, извършване на вътрешни одити за цялостен анализ на резултатността по отношение на околната среда. Постигането на съответствие с международно признат стандарт в сферата на околната среда ще осигури стратегически подход при идентифицирането, управлението и контрола на процесите, оказващи въздействие върху околната среда, както и непрекъснато подобряване на въздействието върху нея. Това ще доведе до ограничаване на замърсяването, минимизиране на екологичните рисковете, намаляване на разхода на материали и ресурси. Тези положителни промени ще спомогнат за подобряване на управленския капацитет на дружеството и постигане на общата цел на настоящото проектно предложение – повишаване на конкурентоспособността на Би Ес Ейч. 14 000.00 13 500.00
Дейност за услуга по сертифициране на система за управление на околната среда в съответствие с международен стандарт ISO 14001;: Услугите за сертифициране се предвиждат във връзка с въвеждането на система за управление на околната среда /СУОС/ в съответствие с изискванията на международния стандарт ISO 14001 и в съответствие с изискванията на настоящата схема за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. Услугите за сертифициране ще бъдат извършени от орган по сертификация, акредитиран съгласно ISO/IEC 17021 или EN 45011 от българския национален орган по акредитация и/или орган по акредитация на друга държава. Дейността ще бъде възложена за изпълнение на консултантска сертифицираща организация. Основните етапи при разработване и въвеждане на интегрираната система включват: - Изготвяне оценка на съответствието по предварителен въпросник на Сертификационната институция – получаване на поръчка за сертификация и попълване на необходимите за целта документи; - Преглед на документацията от международно признат, акредитиран сертификационен орган – преглед на основните документи на внедрената система за управление на околната среда в съответствие с изискванията на международния стандарт ISO 14001; - Провеждане на сертификационен одит в дружеството - осъществяване на сертификационен одит в Би Ес Ейч ООД съгласно плана/програмата за сертификационен одит от акредитиран сертификационен орган. - Издаване на сертификат за съответствие на Системата за управление на околната среда /СУОС/ с изискванията на международния стандарт ISO 14001, издаден от съответния акредитиран сертифициращ орган – това е финалният етап, удостоверяващ успешното внедряване в организацията на СУОС; Всеки един от процесите във фирмата ще се контролира в съответствие с разработените процедури, инструкции, наръчник, политики, цели, фирмени методики и др. документи. Постигането на съответствие с международно признати стандарти в сферата на околната среда ще осигури стратегически подход при идентифицирането, управлението и контрола на процесите, оказващи въздействие върху околната среда, както и непрекъснато подобряване на въздействието върху нея. Това ще доведе до ограничаване на замърсяването, минимизиране на екологичните рисковете, намаляване на разхода на материали и ресурси. Тези положителни промени ще спомогнат за подобряване на управленския капацитет на дружеството и постигане на общата цел на настоящото проектно предложение – повишаване на конкурентоспособността на Би Ес Ейч ООД 5 000.00 4 890.00
Дейности за разработка и въвеждане на ИКТ базиран специализиран софтуер за управление на работата с клиентите (CRM); : Към настоящия момент основното ограничение пред развитието на компанията се корени в липсата на единна система за управление на взаимоотношенията с клиенти (CRM), която да събира, разпределя и обобщава в едно информацията от извършваните услуги–събирането на информацията става чрез кол център оператори, частично се обобщава в документи, липсват записи за редица извършени операции, което не позволява проследимост,мониторинг и контрол. Липсата на CRMзатруднява управлението на дейностите,води до дублиране на дейности от различните служители,пречи на предлагането на гъвкави пакетни услуги спрямо стари клиенти и на привличането на нови такива и като цяло е пречка пред разширяването на пазарния дял на фирмата.В съответствие на специфичните нужди на Би Ес Ейчще бъде разработенаCRMсистема със следните изисквания: •достъпна през браузър,след логване със служебни акаунти на потребителите; •управление на правата заView/Edit за отделни модули/папки/документи; •възможност за съхраняване на информация за клиенти,в това число данни за контакт,списък с проекти,по които е работено,получени RFP и запитвания,официални оферти със статус на одобрение/реализация, оценки.Системата трябва да съхранява информация дали даден клиент има договор за поддръжка за Би Ес Ейч ООД, както и лесно да се визуализира информация за параметрите на този договор–начална и крайна дата,SLA,брой часове месечно,проекти за клиента; •функционалност за създаване на работно пространство за отделни проекти,до което да има: -Internal достъп за работещи по проекта; -External достъп за клиента,като трябва да може да се дефинира до кои папки,функционалности в работното пространство има достъп; •Работното пространство за проект със следните характеристики: -съхранение и споделяне на документи,генериране на уеб линк за споделяне на документ с вътрешен или външен за системата потребител; -История на документи; -Създаване на списъци със задачи.За всяка задача трябва да може да се задава responsible,описание, начален и краен срок,статус,коментари; -имейл известяване при създаване/промяна/възлагане на задача; -Различни view-та за преглед на задачите,сортиране/филтриране по показатели като статус,крайна дата и др. -Списък с issues; -Timeline функционалност с milestones по проекта; -анонсиране на съобщения в работното пространство,видими за потребителите; •Help Desk функционалност/модул,достъпен за клиентите: -Създаване на тикет от клиента,в което трябва да може да се посочи спецификата на проблема нивото спешност на проблема; -Имейл нотификация на проджект мениджър или съпорт екипа по проекта за новосъздаден тикет; -Генериране на задача към проекта,асоциирана към този тикет; -Статус на тикета,ъпдейтван на база статуса на задачата; -Възможност клиентът да проследява статуса на тикета; •Отчитане на изработеното време от служителите по задачи: -Времето трябва да се отчита регулярно,в предварително дефиниран времеви период; -Функционалност за нотификация на служители,които не са отчели времето,както и нотификация към техен ръководител; -одобряване на отчетеното време; - справки за отчетеното време по проект/задача за дефиниран от потребителя период; -Достъп до опростена справка за изработеното време в рамките на определен период,спрямо параметрите на договор за поддръжка.Справката трябва да е достъпна за клиенти на компанията с договор за поддръжка и до ръководителя на проект,така че лесно да предоставя информация за изразходените включени часове или допълнителни часове според параметрите на договора; •Данните за клиенти,проекти, изработено време и др.данни,които вече съществуват в системите на компанията трябва лесно да бъдат прехвърлени към новата CRMсистема; •Системата трябва да позволява конфигурирането и генерирането на справки и отчети на базата на данните,в това число и графични справки; Обобщено, въвеждането наCRMсистема ще позволи по-добро планиране на всички дейности, анализиране, подобрен контрол и оптимално използване на ресурсите в предприятието 480 000.00 478 800.00
Дейност по визуализация на проекта;: Целта на конкретната дейност е да информира широката общественост и участниците в проекта за приноса на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020, съфинансирана от Европейския съюз чрез ЕФРР. Реализацията на тази дейност е задължително и необходимо условие за успеха на проекта като същата допълнително ще даде възможност за популяризиране на постигнатите цели и резултати. Предвидено е мерките за визуализация в рамките на проекта, да бъдат реализирани, от външен изпълнител избран, съгласно условията и реда, предвидени в ЗУСЕСИФ и приложимата, нормативна уредба. Предвидените дейности за информиране на широката общественост и участниците в проекта са: 1) Отпечатване и поставяне на информационна табела - плакат (1 брой) с информация за проекта и източника на финансиране – в офиса на компанията; 2) Отпечатване и поставяне на стикери, оповестяващи финансовия принос на Оперативна програма „Иновации и конкурентоспособност“ 2014-2020, съфинансирана от Европейския съюз чрез ЕФРР (5 броя) върху всеки актив, закупен по проекта. 3) Поставяне на информация за полученото финансиране в близост до сертификата за съответствие със стандарт ISO 14001. 1 000.00 105.00
Дейност за инвестиции в ново оборудване, допринасящо за въвеждането на ИКТ базиран софтуер за управление на взаимоотношенията с клиенит /CRM/ : Би Ес Ейч ООД по настоящем не разполага с необходимите за въвеждането и функционирането на CRM система оборудване и хардуерни ресурси. Хардуерният капацитет към момента е достатъчен единствено за осъществяване на настоящата дейност на дружеството чрез обезпечение с необходимите сървъри и работни станции на местата на осъществяване на дейността, но не и на екипа /мобилни групи/ които отиват на място при клиенти на компанията за гаранционна поддръжка. След предварителен анализ направен от специалистите на компанията и препоръки от потенциални доставчици относно хардуерните потребности, които ще има CRM системата, се установява, че Би Ес Ейч ООД ще трябва да закупи и въведе в експлоатация 5 броя мобилни устройства, със съответния капацитет, бързина и инфраструктура, за гарантиране на безпрепятственото функциониране на CRM системата. Изпълнението на дейността се състои в закупуване и въвеждане в експлоатация на: 2) Мобилно устройство – лаптоп – 5 бр. Устройствата са необходими за отдалечен достъп до CRM системата, откриване и отстраняване на проблеми на място, както и провеждане на тестове при клиенти и или изнесени точки с активно оборудване на Би Ес Ейч ООД. Чрез тях, всеки един мобилен екип автоматично ще получава своите задачи, както и ще попълва резултата от изпълнението им. Мобилните устройства ще позволят онлайн комуникация съв CRM системата и другите администратори в компанията, което ще осигури бързо изпълнение на възложените задачи, а също така и адекватни решения на възникнали проблеми. 13 500.00 13 245.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.