Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 57 332 дървета
English

Програма: Програма за морско дело и рибарство

Район за планиране: Всички

Описание

НАДКАМ-1965 ЕООД е млада компания, основана м.Октомври 2017г. с цел производство и пазарна реализация на предприемачески продукт-устройство за отдалечено управление на рестарт и USB порт и мониторинг на сървъри, в обхвата на приоритетно направление "безжични сензорни мрежи и безжична комуникация/управление" от определената в ИСИС тематична област „Информатика и ИКТ“. Както всички знаем, компютърната и комуникационна техника промени света значително. Употребата им е силно застъпена, както в малките дейности, които приемаме за даденост в нашето ежедневие, така и в осигуряването на огромни по своята сложност и важност системи, подобряващи качеството на живот. Предприемачът от НАДКАМ-1965 ЕООД цели производство и пазарна реализация на предприемачески продукт "устройство за отдалечено управление на рестарт и USB порт и мониторинг на сървъри" за нуждите на дейта центровете и всички предприятия, които искат да подобрят ефективността на управление и мониторинг на наличната компютърна техника. Предприемачът, както и формирания екип по проекта имат солиден опит в сферата на компютърните технологии.Чрез предвидените по проект услуги и закупуването на специализирани активи, младата компания ще има възможност да работи и в най - интензивно развиващият се отрасъл производство и реализация на компютърни компоненти. Проектното предложение отговаря на Националната стратегия за насърчаване на малките и средните предприятия 2014-2020 г. за развитие на нови предприятия в специфични сфери, свързани с преодоляването на европейски и регионални предизвикателства, насърчаване на предприемачеството, развитие на конкурентно и ефективно производство и гарантиране на стабилен икономически растеж, както и устойчива заетост, чрез реализиране и предлагане на пазара на предприемачески продукти и услуги.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност за реализиране на пазара на предприемачески идеи (продукти – стоки и/или услуги): С изпълнение на проектното предложение ще бъде възможна реализацията на предприемаческия продукт-устройство за отдалечено управление на рестарт и USB порт и мониторинг на сървъри,за нуждите на дейта центровете и всички предприятия,които искат да подобрят ефективността на управление и мониторинг на наличната компютърна техника.Амбицията на предприемачът от НАДКАМ-1965 ЕООДе да предложи на пазара(български и европейски)едно иновативно устройство с широк кръг потенциални ползватели като дейта центровете и всички предприятия,които искат да подобрят ефективността на управление и мониторинг на наличната компютърна техника;Устройството дава възможност за отдалечено и автоматизирано управление,мониторинг и рестарт едновременно на множество сървъри в дейта центрове за безпроблемно отдалечено сервизиране,без необходимост от обслужващ персонал.Предвиденият екип от ключови експерти има сериозна теоретична и практическа подготовка и много голям опит в провеждането на подобни продукти в сферата на Компютърните технологии, като това включва проектиране, производство,тестване и осъществяване на оптимизационни процедури за разработване на предприемаческия продукт,което е гаранция за успешна пазарна реализация;Производството на устройството ще е изцяло екологичен процес - без отделяне на вредни вещества и или отпадъчни емисии.Устройството ще бъде произведено от екологично чист,рециклируем,биоразградим материал PLA на основата на възобновяеми източници-материал получил отличителна награда за 2010г.за най-масово използвана био пластмаса в света.Веднага след подписването на административния договор за БФП и назначаването на специализирания предприемачески екип по проекта,следва да започне изпълнение на заложените дейности и етапи.Ще се закупят предвидените специализирани активи, а съгласно предвидените етапи ще бъде избран изпълнител за Изработка на икономическа и финансова оценка на продукта, Изработка на пазарно проучване за реализация на предприемаческият продукт, както и изработка на визуализационни материали; Без закупуването на предвиденото оборудване не би било възможно производството и пазарната реализация на устройството за отдалечено управление на сървъри.Всеки един актив е внимателно подбран и съобразен с производствения процес,както следва: 1.Индустриални програматори за електроника 3 броя:След като електронните платки бъдат наситени и спойките им бъдат проверени е необходимо да се качи програмен код.Индустриалният програматор за електроника позволява възможност за автоматизирано програмиране на електронните платки, като програмирането се осъществява при контакт на програмиращ куплунг с платката.Индустриалния програматор насища електронните платки с цифрови сигнали и зарежда конкретния софтуер за да може платката да работи. 2.3Д Принтери 2 броя:След изработката и програмирането на електрониката в устройството за отдалечено управление на сървъри е необходимо производството на неговото корпусно тяло; За целта ще бъде закупени 2 броя 3Д принтери за изработка на горната и долната част на кутията; Цялостното корпусно тяло на устройството ще бъде изработено от екологичен биоразградим рециклиеруем, термопластичен алифатен полиестер PLA, получен от възобновяеми източници, получил отличителна награда за 2010 за най-масово използвана био пластмаса в света. Благодарение на 3д принтерите, производството ще бъде изцяло екологично и не е свързано с отделяне на вредни вещества или отпадъчни емисии. 247 600.00 242 344.81
Дейност за визуализация на проекта;: С цел осигуряване на визуализация на финансирането от страна на Европейския съюз ще бъде изработени и поставени информационна табела и 5 броя стикери за предвиденото оборудване, като за целта ще бъдат използвани услугите на външна фирма изпълнител. Информационните материали ще бъдат разработени, съгласно всички изисквания на Европейския Съюз и по-конкретно съгласно разпоредбите, залегнали в глава II на Регламент за изпълнение (ЕС) № 821/2014 на Комисията от 28 юли 2014 и ще съдържат всички задължителни елементи, посочени в „Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация" 2014-2020. Информационните материали ще бъдат изработени от външна фирма изпълнител, прилагайки разпоредбите, залегнали в Закона за управление на средствата от европейските структурни и инвестиционни фондове (ЗУСЕСИФ), по специално глава IV Специални правила за определяне на изпълнител от бенефициенти на БФП. 500.00 465.60

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.