Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 57 161 дървета
English

Програма: Програма за морско дело и рибарство

Район за планиране: Всички

Описание

С проектното предложение се цели обновяване на административната сграда на Общинска администрация, чрез изпълнение на мерки за енергийна ефективност, които са предписани като задължителни за сградата в обследването за енергийна ефективност и дейности по конструктивно възстановяване, които са предписани като задължителни в техническото обследване. Ще се изпълнят и съпътстващи СМР, свързани с изпълнение на мерките за енергийна ефективност и възстановяване на първоначалното състояние, нарушено в резултат на обновяването. С реализирането на дейностите ще се удължи живота на сградата и ще намалеят разходите за поддръжка, като по този начин се подобряват условията на работа и предоставянето на услуги за населението.
Сградата на общината е централно разположена и рамкира източната част на градския площад. Съгласно регулационния план на гр. Никопол сградата се намира в УПИ I, кв. 24 с идентификатор 51723.500.19 по кадастралната карта на гр. Никопол. Сградата е построена и въведена в експлоатация през 1969 година. Представлява триетажна сграда със сутерен и тавански етаж, изградена със скелетна стоманобетонова конструкция и скатен дървен покрив. Като функция, сградата е административна. На първите три етажа е разположена администрацията на управлението с обслужващи помещения и санитарни възли. Таванският етаж не се експлоатира и поддържа. Под цялата сграда е изграден сутерен със складови и обслужващи помещения и 3 бр. гаражи, които са достъпни посредством рампи от източната страна на сградата. Обектът е проектиран и изпълнен монолитно със скелетна стоманобетонова конструкция. Ограждащите стени /вътрешни и външни/ са от тухлена зидария. 
Сградата на общинска администрации е единствената в града, която предоставя административни услуги. След направен анализ се установи, че сградата, в която се помещава Общинска администрация гр. Никопол има най-голяма нужда от обновяване и потенциал за енергийни спестявания.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Организация и управление: Да създадем ефективна система за организация, изпълнение, наблюдение, оценка и отчитане на дейностите по проекта, така че да постигнем заложените цели и резултати при навременно изпълнение и в рамките на предвидените ресурси. 11 922.00 11 800.53
Подготовка и провеждане на тръжни процедури за избор на изпълнители по ЗОП: И1. Подготовка на документация по реда на Чл. 18, ал. 1, т. 12 от ЗОП за избор на изпълнител на инженеринг, проектиране и авторски надзор; 2. Подготовка на документация за възлагане под праговете на ЗОП - публичност и визуализация, и одит на проекта. 3. Подготовка на документация по чл. 187, ал. 1 от Закона за обществените поръчки и във връзка с чл. 20, ал. 3 , т. 2 от Закона за обществените поръчки, в съответствие с реда и условията на Закона за обществените поръчки (ЗОП) и Правилника за прилагане на ЗОП (ППЗОП с предмет: "Строителен надзор и изготвяне на доклад за оценка на съответствие". 0.00 0.00
Инженеринг - проектиране, авторски надзор и СМР : Етап 1: Проектиране: За обекта няма разработени инвестиционни проекти в пълна проектна готовност, затова в тази дейност ще се изработи инвестиционен проект, в който ще бъдат включени: - изпълнение на всички енергостестяващи мерки, които са предписани като задължителни за сградата в обследването за енергийна ефективност и които водят до най-малко клас на енергопотребление “С”; - изпълнение на мерки по конструктивно възстановяване/усилване, които са предписани като задължителни в техническото обследване на сградата; - изпълнение на останалите мерки, които са предписани като задължителни в техническото обследване; - изпълнение на мерки, свързани с подобряването на достъпа за лица с увреждания до сградите в съответствие с Наредба № 4 от 01.07.2009 г. за проектиране, изпълнение и поддържане на строежите в съответствие с изискванията за достъпна среда за населението, включително за хората с увреждания; - препоръчителни мерки, предписани в техническото обследване на сградата /съгласно Техническият паспорт на сградата, част Б"Мерки за поддържане строежа и срокове за извършване на ремонти", т.2 " Необходими мерки за поддържане на безопасната експлоатация на строежа и график за изпълнение на неотложните мерки"/. След изработването на инвестиционния проект, същия ще бъде съгласуван и след изготвената оценка за съответствие, ще се издаде разрешение за строеж. Етап 2: Изпълнение на СМР и авторски надзор Изпълнението на СМР за обекта ще се осъществи от фирма с регистрация в Камарата на строителите в България. Всички видове строително-монтажни и строително-ремонтни работи ще се изпълнят съгласно техническа спецификация, техническото и ценово предложение на фирмата изпълнител. По време на изпълнение на строителството ще се осъществява независим строителен надзор и инвеститорски контрол от страна на бенефициента. Авторският надзор по време на строителството ще се изпълнява съгласно одобрените проектни документации и приложимата нормативна уредба посредством проектантите по отделните части на проекта. Авторският надзор ще бъде упражняван във всички случаи, когато присъствието на проектант на обекта е наложително. 564 700.00 677 631.60
Строителен надзор и оценка за съответствие: Изготвяне на доклад за съответствие по смисъла на член 143, ал.1 от ЗУТ и упражняване на строителен надзор при изпълнение на мерки осигуряващи енергийна ефективност. Дейността е разделена в две отделни, но взаимосвързани дейности, съобразно специфичните изисквания на ДБФП и ЗУТ: 1. изготвяне на доклад за съотвествие на проектната документация със съществените изисквания към строежа 2. упражняване на строителен надзор по време на строителството Дейностите по изпълнение на задълженията ще започнат след като техническия проект е предаден на възложителя и ще продължат до приключване на строителството 19 299.00 23 158.80
Публичност и визуализация: Изпълнение на дейности по информация и визуализация на проекта, с цел популяризиране на подкрепата от Европейските фондове. 2 200.00 2 640.00
Финансов одит: Извършване на независим финансов одит на изпълнението на Договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. Одитни проверки се извършват при подаване на искане за плащане по Проекта, съгласно Общите условия за предоставяне на БФП. Одитните проверки ще се възлагат писмено. 1 800.00 2 160.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.