Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 56 279 дървета
English

Програма: Програма за морско дело и рибарство

Район за планиране: Всички

Описание

От 1997г. ИНХОМ ООД произвежда изделия от стъкло. Фирмата запазва, развива и популяризира традицията за производство на Белославско стъкло от 1893г. Днес асортиментната листа на предприятието включва над 1000 артикула в няколко основни направления - стъклени опаковки, техническо стъкло и сувенири. Работата с голям асортимент продукти и много на брой клиенти налага необходимостта от въвеждане на ИКТ базиран софтуер за управление на взаимоотношенията с клиентите.

Целта на проекта е подобряване на моделите на управление и организация на основните процеси в дейността на предприятието, чрез придобиване и въвеждане за първи път на ИКТ базирана система за управление на взаимоотношенията с клиентите на предприятието (CRM система) и сертифициране съгласно стандарт ISO 14001.
Проектът включва:
1. Дейности за въвеждане и сертифициране на система за управление на околната среда съгласно изискванията на стандарта БДС EN ISO 14001
2. Дейности за насърчаване използването на ИКТ, чрез придобиване и въвеждане на система за управление на взаимоотношенията с клиентите - CRM система

С въвеждането за първи път на CRM система в предприятието, ще бъдат въведени напрактика и следните организационни иновации:
- използване за първи път на система за управление на веригите на доставки
- използване за първи път на система за разпределяне на отговорностите на наетите
- въвеждане на нови методи на организация на взаимоотношенията с доставчици и клиенти

Изпълнението на проекта ще допринесе за подобряване процесите на управление и организация на дейността, по отношение на следните процеси:
- планиране и вземане на решения
- организация на ресурсите
- организация на производствения процес
- реализация на продукта
- интернационализация на продукцията

В резултат на изпълнението на проекта се очаква увеличаване конкурентоспособността и подобряване на капацитета на ИНХОМ ООД за по-успешното присъствие на фирмата на интензивно конкурентните вътрешни и външни пазари.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейности за развитие и укрепване на управленския капацитет, чрез въвеждане и сертифициране на система за управление на околната среда съгласно ISO 14001 - 1 бр.: ИНХОМ ООД взе решение за въвеждане и сертифициране на система за управление на околната среда съгласно стандарт ISO 14001. Основен аспект на стандарта е идентифицирането и оценката на аспектите по отношение на околната среда с цел намаляване на негативните въздействия от дейността на предприятието и подобряване на неговата резултатност спрямо околната среда. Чрез изпълнението на дейността ще се повиши конкурентоспособността и управленския капацитет на фирмата на националните и международни пазари. Като част от дейността се предвижда да бъдат извършени следните поддейности: I. Въвеждане на система за управление на околната среда съгласно ISO 14001 в ИНХОМ ООД Етап 1: Диагностичен анализ - извършва се диагностичен анализ на съществуващият начин на работа Етап 2: Разработване на СУОС - процесен анализ: „заснемане” на основни и спомагателни процеси; идентификация, описание и схематично разписване на процесите; анализ на тяхната ефективност и ефикасност; мониторинг, верификация и потвърждаване на процесите. Етап 3: Внасяне на корекции и одобрение на документите - разработената документация се обсъжда с ръководството на организацията. При необходимост се нанасят корекции и изменения. Етап 4: Внедряване и потвърждаване на СУОС Етап 5: Вътрешен одит - провеждане на финален вътрешен одит на внедрената система,от екип с представители на консултанта и Упълномощен представител на ръководството Етап 6: Преглед на ръководството- консултантският екип оказва съдействие на Ръководството на фирмата при провеждането на преглед на Системата. II. Сертифициране на въведената система за управление на околната среда съгласно ISO 14001 Етап 1: ще се проведе на място във фирмата, като одитът включва следните дейности: - Обсъждане и потвърждаване на предложения обхват на сертификация и предмет на дейност - Преглед на документираната система - Потвърждение, че СУОС е ефективно внедрена и има категорични предпоставки за преминаването към Етап 2 Етап 2: ще се проведе на място във фирмата и включва следните дейности: - Обсъждане на ефективното внедряване на коригиращи действия за несъответствията, повдигнати по време на Етап 1(ако има такива) - Преглед на основните процеси и дейности на фирмата от одиторският екип - Преглед на програми, доклади и протоколи за Вътрешен одит и Преглед от ръководството - Издаване на сертификат Поддейност 1. Въвеждане на система за управление на околната среда съгласно ISO 14001 в ИНХОМ ООД - ще бъде изпълнено в следните стъпки: 1. Избор на изпълнител, който да предостави консултантски услуги за въвеждане на ISO 14001 (от 1-ви до 2-ри месец от изпълнението на проекта) 2. Сключване на договор с избрания изпълнител (от 2-ри до 3-ти месец) 3. Предварителен анализ, подготовка, изграждане и въвеждане на система за управление на околната среда съгласно ISO 14001 (от 3-ти до 8-ми месец) Поддейност 2. Сертифициране на въведената система за управление на околната среда съгласно ISO 14001 - ще бъде изпълнено в следните стъпки: 1. Избор на акредитиран изпълнител, който да извърши услугите по сертифициране (от 8-ми до 9-ти месец) 2. Подаване на заявление за сертификация към избрания акредитиран орган (от 9-ти до 10-ти месец) 3. Извършване на сертификационни услуги (одити) (от 10-ти до 12-ти месец) Пряк резултат от изпълнението на тези поддейности е получаването на сертификат за съответствие на внедрената Система за управление на околната среда съгласно стандарт ISO 14001. Изпълнението на дейността ще осигури и въвеждането за първи път в ИНХОМ ООД на организационна иновация - използване за първи път на система за управление на околната среда. 28 000.00 0.00
Дейности за насърчаване използването на информационни и комуникационни технологии и услуги, чрез разработване и въвеждане на система з управление на взаимоотношенията с клиентите (CRM система) - 1 бр.: Основната задача пред придобиването и въвеждането на CRM система в предприятието е осигуряване на ефективен ИКТ базиран инструмент за управление на взаимоотношенията с клиентите и продажбите, с цел повишаване на конкурентоспособността и управленския капацитет на фирмата. CRM системата трябва да обхваща процеса по продажба, планиране и управление на различните типове търговски дейности, управление на постъпилите запитвания, генериране на справки и отчети съобразно ролите на потребителите и техните поставени цели и задачи за изпълнение. CRM системата ще осигурява следната функционалност: 1. Класифициране и категоризиране на контрагентите в системата (клиенти, партньори) 2. Планиране и проследяване на търговски дейности и маркетингови активности, като входящи и изходящи телефонни обаждания, електронни писма (E-mail), кореспонденция, задачи, факс, срещи, кампанийни активности, различни събития и др. 3. Разпределение на отговорностите в търговския отдел чрез поставяне на цели, разпределяне на задачи, организиране на дейността чрез известия и др., както и проследяване на изпълнението и измерване на резултатите 4. Генериране на оферти, поръчки, документи за плащане и др. документи във връзка с продажбите 5. Справки и анализи на резултатите от дейността по отношение на продажби, маркетинг, обслужване Чрез CRM системата ще бъдат въведени за първи път следните организационни иновации: - използване за първи път на система за управление на веригите на доставки - използване за първи път на система за разпределяне на отговорностите на наетите - въвеждане на нови методи на организация на взаимоотношенията с доставчици и клиенти Чрез въвеждането на CRM система ще бъдат подобрени следните процеси на управление и организация на дейността: - планиране и вземане на решения - организация на ресурсите - организация на производствения процес - реализация на продукта - интернационализация на продукта Изпълнението на дейността ще премине през следните етапи: 1. Избор на изпълнител (от 1-ви до 3-ти месец от изпълнението на проекта) 2. Сключване на договор с избрания изпълнител (от 3-ти до 4-ти месец) 3. Доставка, инсталиране, тестване и внедряване на CRM системата (от 4-ти до 12-ти месец) 4. Подписване на приемо-предавателен протокол (12-ти месец) 60 000.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.