Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 57 343 дървета
English

Програма: Програма за морско дело и рибарство

Район за планиране: Всички

Описание

Проектът ще подкрепи Община град Добрич в прилагането на интегрирани мерки, свързани с отговорностите й по реда на ЗСУ, в частта , свързана с насочването от общините за ползавне на СУ, ЗХУ и ЗЛП. В изпълнение на целта на Процедурата, чрез укрепване на общинския капацитет в сферата, ще се подкрепят процесите по реформирането на системата на социалните услуги и ще се улесни преходът към новите механизми на местно ниво. Реализацията на проекта ще обхване 30 лица от целевите групи и ще допринесе за плавно и безпроблемно въвеждане на реформите в областта на социалните услуги и личната помощ и ще ускори предоставянето на ефективна и качествена грижа на лицата от най-уязвимите групи от населението ни. За целта ще се реализира комплекс от мерки, а именно: създаване на фронт-офис, включително СМР и доставка на оборудване и обзавеждане; наемане, обучение и супервизия на персонала за прилагане на мерките по ЗЛП, ЗХУ и ЗСУ, в частта ,свързана с насочването от общините за ползване на СУ на общинско ниво; изготвяне на анализи и проучвания от социални услуги; планиране и анализиране предоставянето на социални и интегрирани-социално здравни услуги, в т.ч. разработване на програми за качество; обезпечаване на механизма по сътрудничество и наблюдение на социалните услуги чрез съвети по въпросите на социалните услуги; провеждане на разяснително-информационни кампании за предоставяне на личната помощ, социалните и интегрирани здравно-социални услуги, както и информираност на обществото на местно ниво относно възможностите за разрешаване на проблемите, свързани с липсата на достъпност за хората с увреждания. Мерките и дейностите по проекта ще осигурят необходимата подкрепа и условия за повишаване на капацитета в областта на социалната сфера на Община град Добрич за изпълнение правомощията и задълженията й по прилагане на ЗЛП, ЗХУ и ЗСУв частта , свързана с насочването от общините за ползавне на СУ и ще доведе до повишаване на ефективността и качеството на предоставяните СУ.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност 1: Наемане, обучение и супервизия на служители; обезпечаване правомощията на Община град Добрич по ЗСУ, в частта, свързана с насочването за социални услуги, по ЗЛП и ЗХУ, в т.ч.: изготвяне на анализи, проучвания, развитие на програми за качество и провеждане на информационно-разяснителни кампании.: Целта на дейността е сформирането на екип от специалисти, които да бъдат ангажирани с изпълнението на правомощията на Община град Добрич по ЗСУ в частта, свързана с насочването от общините за ползване на социални услуги, ЗХУ и ЗЛП. Във връзка с нарасналия обем от функции и задължения на общините за прилагането на новите нормативни изисквания в областта на социалните услуги, ще бъдат назначени 5 бр. служители. Всеки служител ще има конкретни задължения, посочени в неговата длъжностна характеристика, съобразени с отговорностите на общините в ЗХУ, ЗЛП и ЗСУ в частта, свързана с насочването към социални услуги. С избраните лица ще бъдат сключени трудови договори на длъжност "Специалист, социални дейности". В рамките на проекта ще бъдат проведени мин. 3 бр. обучения. Новоназначените 5 служители ще преминат 1 въвеждащо и 2 надграждащи обучения. В едното от двете надграждащи обучения ще бъдат включени и 25 служители и директори в социалните услуги в града, както и 3- ма експерти, работещи в общинска администрация в рамките на направление социални дейности. Обученията ще гарантират качественото изпълнение на задълженията на новите служители и актуализиране и повишаване на нивото на знанията и умения, пряко свързани със заеманата от 25-те настоящи служители длъжности. За да се подсигури навременното и качествено изпълнение на задълженията на назначения персонал ще бъде осигурена групова и индивидуална супервизия на техните дейности. Тя ще се извърши от външен изпълнител, избран по реда на ЗОП. Супервизията е задължителен компонент при подпомагащите професии и има основна роля за поддържане на компетентностите на специалистите, работещи в социалните услуги. 269 574.00 167 100.45
Дейност 1. Продължение: 1. Ще бъде обособен фронт-офис в помещение с квадратура 16,25 кв.м., в сграда на Община град Добрич,общинска публична собственост., с адресул. "Независимост" № 7. На същия етаж ще бъде ремонтирано и санитарно помещение. Във фронт-офиса ще бъдат обособени 2 бр. работни места на назначените по проекта служители в Дейност 1. 2. Дейността ще бъде извършена на два етапа: възлагане на строителство, доставки и услуги; реално извършване на СМР и доставки на оборудване и обзавеждане. Чрез създаването на фронт-офиса ще се осигури качествено обслужване на гражданите, ще се осигури подходящо пространство за насочване на потребителите към ползване на социални услуги и за изпълнение на останалите задължения на Общината по ЗХУ и ЗЛП. Предвиждат се следните дейности по текущ ремонт: - измазване на стени и тавани - 63,80 кв.м.; - смяна на осветление - 6 бр. нови осветителни тела; - нова подова настилка - ламинат 16,25 кв.м. и теракот/гранитогрес 11,60 кв.м.; - полагане на санитарен фаянс - 64 кв.м., 1 бр. нова тоалетна чиния, 1 бр. умивалник, 1 бр. батерия, 2 бр. нови врати. Дейностите за ремонт, обзавеждане и оборудване ще бъдат възложени за изпълнение по реда на ЗОП. Разходите за ремонта ще възлизат на 21 600,00лв. с ДДС. Фронт-офисът ще бъде оборудван и обзаведен със следното: - 1 бр. климатик; - 2 бр. настолни компютри; - 1 бр. МФУ /принтираща, копирна и сканираща машина/; - 1 бр. мобилен апарат; - 2 бр. бюра; 1 бр. контейнер за бюро; 2 бр. етажерки с 1/2 врати /шкаф с открити рафтове и 2 врати в долната си част/; 2 бр. метални шкафове за документи; 1 бр. стояща закачалка за дрехи; 2 бр. офис стола; 4 бр. посетителски стола. Разходите за оборудване и обзавеждане ще възлизат на 9300,00 лв. с ДДС. Ще се обезпечи и доставката на канцеларски материали и консумативи на обща стойност 5970,12 лв. с ДДС. 3. На подетап 3 ще бъдат изготвени анализи и прочувания в сферата на СУ и потребностите от тях, чрез събиране на информация и провеждане на проучвания в СУ, с цел анализиарнето на качеството и ефективността на СУ, в т.ч. обратна връзка с потребителите В рамките на дейността ще се изготвят нужните аналитични проучвания в областта на СУ на територията на Общината. Към момента се предоставят следните СУ: 18 услуги - ДДД; 6 услуги, финансирани по проекти; 1 услуга - МД и 8 КП - МД. Изготвените анализи ще спомогнат за прецизиране на нуждите, обхвата и потребностите от СУ в общината и ще послужат като основа за бъдещо планиране, предоставяне и наблюдение на същите. Резултатите ще бъдат обобщени и използвани при: - изготвяне на анализи по чл. 113, ал. 2 от ЗСУ; - изготвяне на Общински годишен план за СУ съгл. чл. 38 от ЗСУ; - актуализиране Програмите за качество на СУ. Обща сума, необходима за изработването на анализи, планове и програми е в размер на 4946,31 лв. Дейността ще се изпълни от двама външни изпълнители, избрани по реда на ЗОП, с които ще бъдат сключени 4 бр. граждански договори, всеки с продължителност от 3 мес. Осъществяването на дейността ще позволи на Общината да посрещне настъпилите законодателни и нормативни изменения в ЗСУ в частта, свързана с насочването от общините за ползване на СУ, ЗЛП и ЗХУ и да приложи на практика произтичащите нови задължения и отговорности, прецизно планово структуриране на СУ на своята територия. 4. Подетап 4 - провеждане на разяснително-информационни кампании за предоставянето на ЛП, СУ и интегрираните ЗСУ, както и информираност на обществото относно възможностите за разрешаване на проблеми, свързани с липсата на достъпност за хората с увреждания. В рамките на подетапа ще бъдат изработени дипляни, листовки и плакати. Всички мерки ще са съобразени с изискванията и условията, определени в Глава III и Приложение IX от Рег.(ЕС)2021/1060. Дейностите по изработка, предпечат, печат, доставка и разпространение на информационни материали ще бъдат изпълнени от външен изпълнител, избран по реда на ЗОП, за което са предвидени 4946,31 лв. с ДДС от бюджетно перо 2.1. 0.00 0.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.