Подбор и наемане на персонала, ангажиран в социалните услуги за деца.: Целта на настоящата дейност е насочена към осъществяване на подбор на подходящи лица, които да осигурят предоставянето на качествени социални и интегрирани здравно-социални услуги за деца и семейства и защита на здравето, сигурността и благополучието на потребителите.
Видът на длъжностите ще бъде съобразен с изискванията на Методиката за определяне длъжностите на персонала в специализираните институции и социалните услуги в общността, утвърдена със заповед на Министъра на труда и социалната политика.
Процесът на кандидатстване, оценка и класиране на кандидатите ще се извършва при условията на недопускане на дискриминация, основана на пол, възраст, етническа принадлежност и др.
Кандидатите ще бъдат допускани по документи и тези, които отговарят на изискванията, ще се интервюират с цел установяване на мотивацията и нагласите им за работа.
С всички класирани кандидати ще бъдат сключени договори.
За регламентиране задълженията на наетите лица ще бъдат изготвени длъжностни характеристики.
Видовете длъжности ще се определят, съгласно Методиката за определяне длъжностите на персонала в специализираните институции и социалните услуги в общността, както и приложенията към нея, утвърдена със Заповед № РД 01-864/30.10.2012г. на министъра на труда и социалната политика. |
0.00
|
0.00
|
Закупуване на специализирано транспортно средство.: Община Силистра не е закупувала специализирано транспортно средство по други проекти с европейско, национално или международно финансиране.
Целта на настоящата дейност е осигуряване на 1 /един/ брой ново, неупотребявано, специализирано транспортно средство (микробус) за хора с увреждания за подпомагане дейността на трите нови социални услути Дневен център за деца с увреждания и техните семейства, Дневен център за деца с тежки увреждания и техните семейства и Център за обществена подкрепа.
Същото ще се използва за транспортиране на потребители до здравни и др. институции при необходимост, както и за предоставяне на мобилни услуги от Центъра за обществена подкрепа.
Предвид спецификата на целевите групи, специализираното транспортно средство е от изключителна необходимост за осигуряване на качествена, навременна и пълноценна грижа. Голяма част от децата с увреждания и тежки увреждания не получават достъп до социални услуги именно поради невъзможността да бъдат придвижени до тях с подходящо транспортно средство.
Комуникационните връзки между общинския център и отдалечените населени места не са на добро ниво. Не съществува редовен транпорт до населените места на територията на община Силистра, наличният е на много редки интервали и не е приспособен към нуждите на хора с увреждания, което значително затруднява достъпа до медицинска помощ и социални услуги, съсредоточени в общинския център.
Дейноста включва подготовка и провеждане на процедура по ЗОП за избор на изпълнител.
Сумата, която се предвижда за закупуване на специализирано транспортно средство, възлиза на 76 800 лв. с ДДС.
Минимални технически характеристики на предвиденото за закупуване по проекта МПС за хора с увреждания:
Автомобил - новопроизведен, в серийно производство;
Категория М2
Седящи места (без шофьора): 8 бр.+1 с обособени места за закрепване на 2 инвалидни колички.
Оборудване: хидравлична платформа за качване и слизане за пътниците в инвалидни колички; устройство за закрепване на 2 бр. инвалидни колички; предпазни колани за пътниците, включително и за тези ползващи инвалидни колички; помощна ръкохватка за качване; въздушна възглавница водач; въздушна възглавница пътник; ел. предни стъкла; централно дистанционно заключване; чистачки;
Салонни врати: Дясна – плъзгаща се със степенка
Задни – остъклени, с възможност за отваряне отвътре
Климатизация: превозното средство да е напълно климатизирано.
Стойността на автомобила е определена в резултат на направени проучвания в интернет, информация от сайта на АОП, както следва:
ИСУН - закупуване на специализирано транспортно средство за превоз на хора с увреждания от Община Бургас - 82 000 лв. с ДДС с брой мест 8+1 и две обособени места за инвалидни колички
Електронна страница на Община Сливен - закупуване на специализирано транспортно средство за превоз на хора с увреждания от Община Бургаз - 75 000 лв. без ДДС с брой места 4+1 и 3 обособени места за закрепване на инвалидна количка
АОП - закупуване на специализирано транспортно средство за превоз на хора с увреждания от Община Карнобат - 58 333 лв.без ДДС с брой мест 4+1 и 3 обособени места за закрепване на инвалидна количка
Електронна страница на Община Габрово - закупуване на специализирано транспортно средство за превоз на хора с увреждания - 64 891,67 лв. без ДДС |
76 800.00
|
153 600.00
|
Закупуване на допълнително оборудване за нуждите на социалните услуги: Отоплението на трите нови социални услуги се предвижда да се осъществява чрез отоплителни системи на газ и дизелово гориво за отопление.
За охлаждане, предвид на горещите летни месеци, ще бъдат закупени климатици за помещенията на ЦОП, в които ще пребивават децата.
За Центъра за обществена подкрепа ще са необходими 12 инвенторни стенни климатика на обща стойност 15 000 лв. с ДДС, както следва:
Зала за групова работа с деца и родители 1
Площ: 28,43 кв. м.
Единична цена: 2 280,00 лв. с ДДС /доставка и монтаж/
Зала за групова работа с деца и родители 2
Площ: 28,67 кв. м.
Единична цена: 2 280,00 лв. с ДДС /доставка и монтаж/
Зала за индивидуална и семейна работа 1
Площ: 13,62 кв. м.
Единична цена: 996,00 лв. с ДДС /доставка и монтаж/
Зала за индивидуална и семейна работа 2
Площ: 16,29 кв. м.
Единична цена: 1476,00 лв. с ДДС /доставка и монтаж/
Зала за индивидуална работа за психолог/логопед
Площ: 13,60 кв. м.
Единична цена: 996,00 лв. с ДДС /доставка и монтаж/
Синя стая
Площ: 16,67 кв. м.
Единична цена: 996,00 лв. с ДДС /доставка и монтаж/
Офис помещение за ръководител
Площ: 14,06 кв. м.
Единична цена: 996,00 лв. с ДДС /доставка и монтаж/
Офис помещение за екипите 1
Площ: 17,61 кв. м.
Единична цена: 996,00 лв. с ДДС /доставка и монтаж/
Офис помещение за екипите 2
Площ: 16,11 кв. м.
Единична цена: 996,00 лв. с ДДС /доставка и монтаж/
Стая за временно настаняване 1
Площ: 16,48 кв. м.
Единична цена: 996,00 лв. с ДДС /доставка и монтаж/
Стая за временно настаняване 2
Площ: 15,55 кв. м.
Единична цена: 996,00 лв. с ДДС /доставка и монтаж/
Бокс - кухня
Площ: 11,50 кв. м.
Единична цена: 996,00 лв. с ДДС /доставка и монтаж/
Необходим брой климатици за ЦОП: 12 бр.
Общата стойност на климатиците за трите нови социални услуги възлиза на 15 000,00 лв. с ДДС.
|
15 000.00
|
45 429.60
|
Подготовка и предоставяне на новата интегрирана здравно-социална услуга Дневен център за деца с увреждания и техните семейства : В рамките на настоящият проект ще се разкрие и предоставя новата здравно-социална услуга Дневен център за деца с увреждания и техните семейства за период от 31 месеца с общ капацитет от 90 потребители.
Средства за функциониране на услугата - 00.00 лв.
За предоставяне на горепосочената услуга не се предвижда заплащане на такса от потребителите.
Разходи за предоставяне на здравно-социалната услуга: 0.00 лв.
Заложените възнаграждения за персонал на услугите са в съответствие с „Методологията за регламентиране на възнагражденията по ОПРЧР 2014-2020“.
Предвидените средства за гр. договори са за наемане на разл. специалисти според специфичните нужди на потребителите като: музикотерапевт; слухово речев терапевт, жестомимичен преводач , специалист за работа с деца със зрителни увреждания.
Персонал: Ръководител - 0,5 щ.бр., Социален работник - 2 щ.бр., Педагог - 3 щ.бр., Психолог - 2 щ.бр., Рехабилитатор/Кинезитерапевт - 2 щ.бр., Лекар - 0,5 щ. бр., Логопед - 1 щ.бр., Медицинска сестра - 1 щ.бр., Трудотерапевт - 1 щ.бр., Детегледач - 4 щ.бр., Домакин - 1щ. бр., Готвач - 0,5 щ.бр., Работник кухня - 0,5 щ.бр., Шофьор, автобус- 0,5 щ.бр., Огняр, работник поддръжка - 0,5 щ.бр.
Видовете длъжности и бр. на персонала са определени, съгласно Методиката за определяне длъжностите на персонала в специализираните институции и социалните услуги в общността, както и приложенията към нея, утвърдена със Заповед № РД 01-864/30.10.2012г. на министъра на труда и социалната политика, при коефициент 0,4 на база капацитет 30 потребители на дневна грижа и допълнителни специалисти за предоставяне на почасови услуги.
2. Разходи за издръжка на услугата за 31 месеца: 0,00 лв
Планираните разходи за командировки в страната ще бъдат разходвани в съответствие с Наредбата за командировките в страната (В сила от 01.01.1987 г., посл. изм. ДВ. бр.2 от 7 Януари 2011г.) и в съответствие с утвърдените нормативи в организацията - бенефициент, както и при избор на най-икономичен маршрут и превозно средство.
Разходите за функциониране на новата услуга са планирани при спазване разпоредбите на чл.20, ал.1 от ПМС 189/28.07.2016 г. и за срок не по-дълъг от срока на изпълнение на предоставяне на услугите.
Дейноста включва подготовка и провеждане на процедура по ЗОП за избор на изпълнители /през първите 6 проектни месеца/. |
0.00
|
101 360.23
|
Подготовка и предоставяне на новата интегрирана здравно-социална услуга Дневен център за деца с тежки множествени увреждания и техните семейства : В рамките на настоящият проект ще се разкрие и предоставя новата здравно-социална услуга Дневен център за деца с тежки множествени увреждания и техните семейства за период от 31 месеца с общ капацитет от 90 потребители.
„Средства за функциониране на услугата –0.00 лв.
За предоставяне на горепосочената услуга не се предвижда заплащане на такса от потребителите.
Разходи за предоставяне на здравно-социалната услуга: 0,00 лв.
Заложените възнаграждения за персонал на услугите са в съответствие с „Методологията за регламентиране на възнагражденията по ОПРЧР 2014-2020“.
Предвидените средства за гр. договори са за наемане на разл. специалисти според специфичните нужди на потребителите като: музикотерапевт; слухово речев терапевт, жестомимичен преводач , специалист за работа с деца със зрителни увреждания.
Персонал: Ръководител - 0,5 щ.бр., Социален работник - 2 щ.бр., Педагог - 2 щ.бр., Психолог - 2 щ.бр., Рехабилитатор/Кинезитерапевт - 2 щ.бр., Логопед - 1 щ.бр., Медицинска сестра - 1 щ.бр., Детегледач - 6 щ.бр., Готвач – 0,5 щ.бр., Работник кухня - 0,5 щ. бр., Домакин - 1 щ.бр., Огняр, работник поддръжка – 0,5 щ.бр., Шофьор, автобус – 0,5 щ.бр., Специалист социална услуга – 0,5 щ. бр.
Видовете длъжности и бр. на персонала са определени, съгласно Методиката за определяне длъжн. на персонала в специализираните институции и социалните услуги в общността, както и приложенията към нея, утвърдена със Заповед № РД 01-864/30.10.2012г. на министъра на труда и социалната политика, при коефициент 0,4 на база капацитет 30 потребители на дневна грижа и допълнителни специалисти за предоставяне на почасови услуги.
2. Разходи за издръжка на услугата за 31 месеца: 0,00 лв.
Планираните разходи за командировки в страната ще бъдат разходвани в съответствие с Наредбата за командировките в страната (В сила от 01.01.1987г., посл. изм. ДВ.бр.2 от 7 Януари 2011г.) и в съответствие с утвърдените нормативи в организацията - бенефициент, както и при избор на най-икономичен маршрут и превозно средство.
Разходите за функциониране на новата услуга са планирани при спазване разпоредбите на чл.20, ал.1 от ПМС 189/28.07.2016г. и за срок не по-дълъг от срока на изпълнение на предоставяне на услугите.
Разходите за режийни и консумативи са по-ниски от тези за ДЦДУТС, предвид на това, че по-голямата част от разходите за автомобила са включени в бюджета на ДЦДУТС.
Дейноста включва подготовка и провеждане на процедура по ЗОП за избор на изпълнители /през първите 6 проектни месеца/. |
0.00
|
88 467.78
|
Подготовка и предоставяне на новата социална услуга Център за обществена подкрепа: В рамките на настоящият проект ще се разкрие и предоставя новата социална услуга Център за обществена подкрепа с капацитет 100 потребители и за период от 31 месеца . Средства за функциониране на услугата – 635 000.00 лв.
За предоставяне на горепосочената услуга не се предвижда заплащане на такса от потребителите.
Разходи за предоставяне на здравно-социалната услуга:
1. разходи за възнаграждения на персонала за 31 месеца – 635 000,00 лв., както следва:
Заплати с клас без осигуровки - 520 000,00 лв.
Осигуровки от работодател – 102 000,00 лв.
Обещетения за болничен – 9 000,00 лв.
Обещетения за отпуски - 4000,00лв.“
Заложените възнаграждения за персонал на услугите са в съответствие с „Методологията за регламентиране на възнагражденията по ОПРЧР 2014-2020“.
Персонал: Ръководител - 1 щ.бр., Социален работник - 5 щ.бр., Педагог - 1 щ.бр., Психолог - 3 щ.бр., Логопед - 2 щ.бр.,Ерготерапевт - 1 щ.бр., Сътрудник социални дейности - 2 щ.бр., Юрист - 1 щ.бр., Огняр, работник поддръжка - 1 щ.бр., Чистач, хигиенист - 2 щ.бр., Шофьор, автобус, домакин - 1 щ.бр.
Видовете длъжности и бр. на персонала са определени, съгласно Методиката за определяне длъжностите на персонала в специализираните институции и социалните услуги в общността, както и приложенията към нея, утвърдена със Заповед № РД 01-864/30.10.2012г. на министъра на труда и социалната политика, при коефициент 0,2 на база капацитет 100 потребители.
2. Разходи за издръжка на услугата за 31 месеца: 76 041,12 лв., както следва:
Режийни (ток,вода ,горива за отопление и автомобил ,интернет и тел.абонаменти) – 45 000,00 лв.
Храна - 500,00 лв.
Медикаменти - 500,00 лв.
Постелъчен инвентар – 1 000,00
Работно облекло – 3 000,00 лв.
Учебни пособия и книги - 200,00 лв.
Канцеларски материали – 3 000,00 лв.
Санитарни материали – 4 000,00 лв.
Разходи и материали за текущи ремонти след изтичане на гаранционен срок и подмяна на амортизирана домакинска едра и дребна посуда; - 1 000,00 лв.
Консумативи (тонеркасети) – 4 500,00 лв.
Разходи за външни услуги ( Пожарогасители; Проби БАБХ, ДДД; Тр.медицина; Фактори раб.среда - задължително ежегодно измерване от оторизирана фирма на микроклимат-температура, влажност, движение на въздуха, шум, осветление и електробезопасност-преходно съпротивление на заземителна и мълниезащитна инсталация, импеданса Zs на контура "фаза-защитен проводник"; Видеонаблюдение;СОД; Охрана на труда; Тех.надзор котел;Тех. Обслужване асансьор; Тех.обсужване котел; Абонамент програмни продукти;абонамент мед. отпадъци) – 15 000,00 лв.
Командировки в страната – 1 341,12 лв
Планираните разходи за командировки в страната ще бъдат разходвани в съответствие с Наредбата за командировките в страната (В сила от 01.01.1987 г., посл. изм. ДВ. бр.2 от 7 Януари 2011г.) и в съответствие с утвърдените нормативи в организацията - бенефициент, както и при избор на най-икономичен маршрут и превозно средство.
Разходите за функциониране на новата услуга са планирани при спазване разпоредбите на чл.20, ал.1 от ПМС 189/28.07.2016 г. и за срок не по-дълъг от срока на изпълнение на предоставяне на услугите.
Дейноста включва подготовка и провеждане на процедура по ЗОП за избор на изпълнители /през първите 6 проектни месеца/. |
711 041.12
|
690 400.08
|