Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 293 дървета
English

Програма: Програма за морско дело и рибарство

Район за планиране: Всички

Описание

Проектът се реализира в рамките на Приоритетна ос 1 „Подобряване достъпа до заетост и качеството на работните места“ на ОП РЧР и има за цел да осигури създаване на 11 (единадесет) устойчиви работни места за безработни и неактивни лица.   

Основни дейности по проекта са :  

Дейност 1: Организация и управление.  

Дейност 2: Наемане на лица и назначаването им на работа в "ПРОТЕКТОР БГ" ЕООД, съгласно процедура BG05M9OP001-1.003 „НОВО РАБОТНО МЯСТО 2015“ с трудово възнаграждение в размер на Минималния осигурителен доход и всички дължими вноски за сметка на работодателите, съгласно изискванията на КТ и КСО за съответната длъжност за период до 12 месеца по следните позиции: 
- Инженер, строителен НКПД (21426012)  - (1 работно място);  
- Работник, изолация НКПД  (71242005) - (10 работни места); 

Дейност 3: Външни услуги за предоставяне на професионално обучение за придобиване на първа или втора квалификационна степен на вече наетите по проекта лица. 
Проектът предвижда 10 от наетите лица да преминат професионално обучение за придобиване на първа или втора квалификационна степен по следната специалност: 
- 582 строителство, (582030) строител,  (5820405)  Изолации в строителството 

Дейност 4: Закупуване на оборудване, обзавеждане и ДНА за създаване на нови устойчиви работни места в "ПРОТЕКТОР БГ" ЕООД

Дейност 5: Осигуряване на публичност.
Дейности
Дейност Договорена стойност Отчетена стойност
Дейност 1: Организация и управление: ЦЕЛ НА ДЕЙНОСТТА: Организация и управление на проекта е в съответствие с изискванията на РЪКОВОДСТВО ЗА БЕНЕФИЦИЕНТА ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПРОЕКТИ по процедура BG05M9OP001-1.003 „НОВО РАБОТНО МЯСТО 2015“. Планираните разходи: „Разходи за организация и управление“ са свързани с възнагражденията на екипа на проекта (ръководител на проект, технически сътрудник(координатор) и счетоводител) и административни разходи, свързани с управлението на проекта. Разходите за възнаграждения на персонала, свързани с администрирането на проекта , съобразени с Методологията за регламентиране на възнагражденията по ОП РЧР 2014-2020 г.: - Ръководителят на проекта ( ставка 10 лв. на час) , планирани 750 човеко /часове за работа по проекта, цялостен мониторинг на дейностите по проекта , в това число контрол за ефективността и производителността на труда в резултат на субсидираната заетост. - Техническият сътрудник /координатор ( ставка 8 лв. на час) , планирани 400 човеко /часове за работа по проекта - Счетоводителят ( ставка 6 лв. на час) , планирани са 700 човеко /часове за работа по проекта Административни разходи, свързани с управлението на проекта: - Хартия А4/ 20 бр. - Класьори 8 см. /20 бр. ОПИСАНИЕ НА ДЕЙНОСТТА: Управление и организация на дейностите за изпълнение на проекта свързани с: - вътрешен мониторинг/наблюдение на изпълнение на дейностите по проекта , финансово изпълнение; - процедури при избор на изпълнител за доставка/ предоставяне на услуги; - отчитане и изготвяне на доклади; - управление на процедурите съгласно изискванията при отчитане извършването на проектни дейности ; - счетоводно отчитане на направените разходи; ОБОСНОВКА НА ДЕЙНОСТТА: Дейностите по управление и организация са елемент от проекта, който ще осигури успешно изпълнение на процедурата за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по процедура на подбор на проекти BG05M9OP001-1.003 „НОВО РАБОТНО МЯСТО 2015“ . 15 100.00 15 360.34
Дейност 2: Наемане на лица и назначаването им на работа в "ПРОТЕКТОР БГ"ЕООД, съгласно процедура BG05M9OP001-1.003 „НОВО РАБОТНО МЯСТО 2015“ с трудово възнаграждение в размер на Минималния осигурителен доход и всички дължими вноски за сметка на работодателите, съгласно изискванията на КТ и КСО за съответната длъжност за период до 12 месеца.: "ПРОТЕКТОР БГ"ЕООД възнамерява да наеме и назначи на работа 11 лица, съгласно процедура BG05M9OP001-1.003 „НОВО РАБОТНО МЯСТО 2015“ с трудово възнаграждение в размер на Минималния осигурителен доход и всички дължими вноски за сметка на работодателите, съгласно изискванията на КТ и КСО за съответната длъжност за период до 12 месеца както следва: - Инженер, строителен НКПД (21426012) - (1 работно място) От целева група: безработни младежи до 29 г. вкл.; - Работник, изолация НКПД (71242005) - (10 работни места), от които: От целева група: безработни младежи до 29 г. вкл.- 6 работни места; От целева група: безработни над 54 г. вкл.- 4 работни места; 85 060.80 82 126.19
Дейност 3: Външни услуги за предоставяне на професионално обучение за придобиване на първа или втора квалификационна степен и обучение по част от професия по първа, втора или трета квалификационна степен на вече наетите по проекта лица.: "ПРОТЕКТОР БГ" ЕООД предвижда на 10, от наетите лица по проекта да преминат професионално обучение за придобиване на първа квалификационна степен и обучение по част от професия по първа и втора квалификационна степен. Обучението ще се извърши от Център за професионално обучение с валиден лиценз от НАПОО. В рамките на проекта тези лица ще се обучат за: *Професионално направление: 582 строителство, *Професия: 582030 строител, *Наименование на специалността: 820405 Изолации в строителството *Втора квалификационна степен /660 ч./ Завършването на професионалното обучение се удостоверява, чрез полагане на държавен изпит по теория и практика на професията. Успешно положилите изпитите по теория и по практика за придобиване на професионална квалификация получават " Свидетелство за професионална квалификация ". 12 000.00 8 400.00
Дейност 4: Закупуване на лични предпазни средсва, работно облекло, оборудване , обзавеждане и ДНА за създаване на нови устойчиви работни места : Един от основните проблеми на предприятието е рaвнищeтo нa мaтepиaлнaтa бaзa и пpилaгaнитe тexнoлoгии, които пpeдлaгaт cъчeтaниe oт eлeмeнтapни тpyдoви yмeния и pъчeн тpyд c ниcĸo зaплaщaнe. Колебанията на пазара , водят до cтиxийнo разкриване и закриване на paбoтни мecтa. Производителноста на труда е ниска. За да се повиши производителността на труда от там и рентабилността на предприятието е необходимо да се създадат устойчиви работни места и технологична инфраструктура гарантираща ефективност на производствения процес. Реализацията на инвестиционния компонент по проекта ще осигури откриване на нови работни места с по-висока производителност и технологична осигуреност. Ще се повишат производствените и икономическите показатели на предприятието като цяло: • Повишаване на качеството и намаляване на сроковете на изработка при стриктно изпълнение на приложимите стандарти за съответствие и технологичните изисквания на възложителите; • Ефективно използване на материалите; • По-добри и безопасни условия на труд; • Увеличаване на производителността. Предвидените разходи за лични предпазни средства и работно облекло, оборудване и обзавеждане, ДНА и стопански инвентар са необходими за постигане на поставените цели в това число и за откриване на предвидените по проекта нови 11 устойчиви работни места. За длъжност: - Инженер, строителен НКПД (21426012) Работно място: 1 .Целева група: безработни младежи до 29 г., е предвидено по проекта закупуване на: * ЛАПТОП (up to 3.00GHz, 4MB), 15.6" 4K UltraHD (3840x2160) IPS LED-Backlit Touch, HD Cam, 16384MB 1600MHz DDR3, 1TB HDD, AMD Radeon R7 M270 4GB DDR3, WiFi, BT, Backlit Keyboard, MS Windows 8.1, Aluminium, 3Y NBD *ПЛОТЕР МАСТИЛОСТРУЕН Съставни цветове -6 цвята: C,M,Y,G,PK,MK. Разделителна способност 2400 x 1200 dpi. Скорост при MAX скорост 51.00 кв.м./час Памет (стандартна) 16 GB RAM . Ширина на разпечатките (лист) 21.0 до 111.8 cm, Ширина на разпечатките (ролка) до 111.8 cm , Дължина на разпечатките (лист) 27.9 до 167.6 cm , Дължина на разпечатките (ролка) до 91.4 m , Стандартни графични езици GL/2, RTL, TIFF, JPEG, CALS/G4, PCL3-GUI *ЛАЗЕРНАО МНОГОФУНКЦИОНАЛНО УСТРОЙСТВО Формат A4, Разделителна способност: 1200 x 1200 dpi, 3600 dpi с Разделителна способност скенер Цветно - 600 x 600 ppi, Монохромно - 1200 x 1200 ppi Скорост на печат 30 стр./мин., Скорост на копиране 30 стр./мин. Памет (стандартна) 1536 MB RAM, 250 GB HDD, (максимална) 1536 MB RAM, 250 GB HDD Процесор 800 MHz . Капацитет на консумативите Черно - 5 500 или 11 000 стр., Цветно - 6 000 стр. Min размер на разпечатките 76 x 127 mm .Max размер на разпечатките 216 x 356 mm .Стандартни графични езици PCL6, PCL 5c, PostScript level 3, Direct PDF 1.4 *ПРОГРАМЕН ПРОДУКТ: AutoCAD LT 2016 Commercial New SLM /Тип на лиценза Single Licence Manager, Език English, Други Category: Creativity - CAD *ПРОГРАМЕН ПРОДУКТ: Building Manager 12 - client За длъжност: Работник, изолация НКПД (71242005) е предвидено по проекта закупуване на: -Работно облекло; -стопански инвентар; - МАШИНА ЗА БОЯДИСВАНЕ-Автоматична Технически данни : мах. допустимо налягане - 250 бара, необходимо работно налягане - мин 120 бара, дебит - 2,5 л/мин, монофазен двигател - 220V/50Hz, мощност на двигателя - 1,5 kW, мах. големина на дюзата - 0,027 инча = 0,69 мм -МОДУЛНО СКЕЛЕ- Работна височина 7,40 m 40 700.46 29 854.74
Дейност 5: Осигуряване на публичност: Проектът планира разходи за информация и публичност с оглед изпълнение на задълженията в съответствие с разпоредбите на Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020г. Мерки за публичност и визуализация предвидени в проекта са следните: 1. Всички генерирани по проекта документи ще визуализират факта, че проектът е получил финансиране от ЕСФ чрез ОП РЧР; 2. Изработване и поставяне на информационна табела за дейностите по проекта; 3. Изработване и поставяне на постоянната табела с информация за проекта; 4. Поставяне на стикери върху всеки актив, закупен по проекта, включващи информация за финансовия принос на ЕС чрез ОП РЦР; 5. Организиране на две пресконференции (встъпителна и заключителна) за осведомяване на обществеността за стартирането и завършването на проекта, и за постигнатите резултати. 6.Публикация във вестник. 2 100.00 2 100.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.