Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 127 дървета
English

Програма: Храни

Район за планиране: Всички

Тръжни процедури

Предмет на предвидената процедура: „Доставка и монтаж на мебелно и градинско обзавеждане за център за социална рехабилитация и интеграция, по две обособени позиции“, Прогнозна стойност: 25 826.75
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 1 - „Доставка и монтаж на мебелно обзавеждане за Център за социална рехабилитация и интеграция в рамките на проект „Социално включване на лицата с психични разстройства и с интелектуални затруднения”
    Изпълнител: ЛИДЕР КОНСТРУКТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 26 289.48
Предмет на предвидената процедура: „Доставка на компютърна техника по обособени позиции“, обособена позиция 3 „Доставка на компютърна техника, по обособени позиции“, за изпълнение на обособена позиция № 3 - „Доставка и монтаж на компютърна и офис техника за Център за социална рехабилитация и интеграция”, по проект „Социално включване на лицата с психични разстройства и с интелектуални затруднения”, финансиран от оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014 - 2020, Прогнозна стойност: 7 618.25
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 3 „Доставка на компютърна техника, по обособени позиции“, за изпълнение на обособена позиция № 3 - „Доставка и монтаж на компютърна и офис техника за Център за социална рехабилитация и интеграция”, по проект „Социално включване на лицата с психични разстройства и с интелектуални затруднения”, финансиран от оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014 - 2020
    Изпълнител: СТЕМО ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 8 885.68
Предмет на предвидената процедура: „Доставка на пресни, преработени и консервирани плодове и зеленчуци”, Прогнозна стойност: 1 456 047.50
  • Обособена позиция 1: „Доставка на пресни, преработени и консервирани плодове и зеленчуци”
    Изпълнител: КАМБА - 2000 ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 9 414.61
Предмет на предвидената процедура: „Доставка на работно облекло за персонала на Център за социална рехабилитация и интеграция на лица с психични разстройства и лица с интелектуални затруднения - проект „Социално включване на лицата с психични разстройства и с интелектуални затруднения“ по Процедура BG05М9ОР001-2.062, включена в списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП”, Прогнозна стойност: 1 462.34
  • Обособена позиция 1: „Доставка на работно облекло за персонала на Център за социална рехабилитация и интеграция на лица с психични разстройства и лица с интелектуални затруднения - проект „Социално включване на лицата с психични разстройства и с интелектуални затруднения“ по Процедура BG05М9ОР001-2.062, включена в списъка на стоките и услугите по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП”
    Изпълнител: МЕРЕСЕВ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 754.81
Предмет на предвидената процедура: „Доставка на специализирано транспортно средство (специализиран микробус 9+1 с платформа за лица с увреждания)” в изпълнение на проект „Социално включване на лицата с психични разстройства и с интелектуални затруднения”, финансиран от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014 -2020, АДБФП №BG05М9ОР001-2.062-0001-С01, Прогнозна стойност: 58 299.82
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 1 -„Доставка на специализирано транспортно средство (специализиран микробус 9+1 с платформа за лица с увреждания)”
    Изпълнител: ТИТ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 64 680.00
Предмет на предвидената процедура: „Доставка на течни горива за нуждите на автомобилите, собственост на Община Враца, обслужващи общинска администрация, общински предприятия и звена по две обособени позиции”, Прогнозна стойност: 470 692.42
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 2 „Доставка на течни горива за нуждите на автомобилите, собственост на Община Враца, обслужващи общински предприятия и звена по две обособени позиции”
    Изпълнител: ФЕНИКС ПЕТРОЛ 91 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 761.60
Предмет на предвидената процедура: „Доставка на хранителни продукти и напитки за нуждите на ОП „Социални дейности”, детски и социални заведения на територията на община Враца” по седем обособени позиции. , Прогнозна стойност: 5 430 000.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция 2 „Доставка на мляко, млечни продукти и яйца”
    Изпълнител: МЛЕЧЕН РАЙ-2 ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 9 414.61
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция 5 "Доставка на пакетирани храни, мазнини, подправки и безалкохолни напитки”
    Изпълнител: КАМБА - 2000 ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 9 414.61
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция 3 „Доставка на хляб, хлебни, тестени и сладкарски изделия ”
    Изпълнител: ЕТ „ЦВЕТАН ГОРАНОВ-ЦВЕТОГОР-РАДКА ГОРАНОВА”
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 9 414.61
  • Обособена позиция 4: Обособена позиция 1 "Доставка на месо, месни продукти, птици, птичи продукти и риба"
    Изпълнител: „ГАЛА АМ” ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 9 414.61
Предмет на предвидената процедура: „Застраховане на МПС, собственост на Община Враца, обслужващи общинските предприятия и други второстепенни разпоредители с бюджет и проекти - застраховка „Пълно автокаско“, „Злополука на местата в МПС“, „Гражданска отговорност“ на автомобилистите и Обща гражданска отговорност и специални условия „Отговорност към трети лица“, Прогнозна стойност: 73 659.12
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 2 - „Застраховане на МПС, собственост на Община Враца, обслужващи общински предприятия и други второстепенни разпределители на бюджета и проекти - застраховка „Пълно автокаско“, „Злополука на местата в МПС“, „Гражданска отговорност“ на автомобилистите и гражданите отговорност и услуги условия „Отговорност към трети лица“
    Изпълнител: ЗАСТРАХОВАТЕЛНО АКЦИОНЕРНО ДРУЖЕСТВО "ОЗК - ЗАСТРАХОВАНЕ " АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 237.40
Предмет на предвидената процедура: Доставка на материали за нуждите на Община Враца, Прогнозна стойност: 135 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на материали за нуждите на Община Враца
    Изпълнител: ИНЕКС ТРЕЙД ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 372.24
Предмет на предвидената процедура: Доставка на перилни и почистващи препарати и пособия за почистване за нуждите на Община Враца, по обособени позиции, Прогнозна стойност: 27 263.50
  • Обособена позиция 1: „Доставка на перилни и почистващи препарати и пособия за почистване, за нуждите на първостепенния разпоредител с бюджет - общинска администрация - Враца и кметства в Община Враца с назначен кметски наместник“
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: „Доставка на перилни и почистващи препарати и пособия за почистване, за нуждите на второстепенните разпоредители с бюджет в Община Враца“
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 3: „Доставка на перилни и почистващи препарати и пособия за почистване, за нуждите на проектни дейности в Община Враца“
    Изпълнител: ВИ ТИ ЕН ПИ Тийм ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 169.80
Предмет на предвидената процедура: Доставка на перилни и почистващи препарати и пособия за почистване, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП, за нуждите на Община Враца, по обособени позиции, Прогнозна стойност: 31 820.60
  • Обособена позиция 1: „Доставка на перилни и почистващи препарати и пособия за почистване, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП, за нуждите на първостепенния разпоредител с бюджет - общинска администрация - Враца и кметства в Община Враца с назначен кметски наместник“
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: „Доставка на перилни и почистващи препарати и пособия за почистване, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП, за нуждите на второстепенните разпоредители с бюджет в Община Враца“
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 3: „Доставка на перилни и почистващи препарати и пособия за почистване, включени в списъка по чл. 12, ал. 1, т. 1 от ЗОП, за нуждите на проектни дейности в Община Враца“
    Изпълнител: ПАНДА ЕКСПЕРТ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 411.52
Предмет на предвидената процедура: Основен ремонт ЦДГ „Люляк“ за целите на Център за социална рехабилитация и интеграция за лица с психични разстройства и за лица с интелектуални затруднения“ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 година, Прогнозна стойност: 310 833.33
  • Обособена позиция 1: Основен ремонт ЦДГ „Люляк“ за целите на Център за социална рехабилитация и интеграция за лица с психични разстройства и за лица с интелектуални затруднения“ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 година
    Изпълнител: РОТО ИНЖЕНЕРИНГ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 371 321.79
Предмет на предвидената процедура: Осъществяване на денонощна (въоръжена и невъоръжена) физическа охрана, осигуряване на пропускателен режим, видеонаблюдение и осигуряване на сигнално-охранителна дейност на обекти, собственост на Община Враца – по три обособени позиции, Прогнозна стойност: 818 625.60
  • Обособена позиция 1: „Обекти, собственост и стопанисвани от Община Враца“
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: „Обекти, собственост на Община Враца и стопанисвани от общински предприятия, детски ясли, ДДО и Център за младежки дейности
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 3: „Обекти, собственост на Община Враца и стопанисвани и управлявани от проектни дейности на Община Враца“:
    Изпълнител: СИТИ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 712.80
Предмет на предвидената процедура: Периодична доставка на канцеларски материали, хартия и хартиени продукти за нуждите на проекти на Община Враца, финансирани по Оперативни програми и други международни и национални програми, Прогнозна стойност: 69 990.00
  • Обособена позиция 1: ПЕРИОДИЧНА ДОСТАВКА НА КАНЦЕЛАРСКИ МАТЕРИАЛИ, ХАРТИЯ И ХАРТИЕНИ ПРОДУКТИ ЗА НУЖДИТЕ НА ПРОЕКТИ НА ОБЩИНА ВРАЦА, ФИНАНСИРАНИ ПО ОПЕРАТИВНИ ПРОГРАМИ И ДРУГИ МЕЖДУНАРОДНИ И НАЦИОНАЛНИ ПРОГРАМИ
    Изпълнител: РОНОС ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 395.22
Предмет на предвидената процедура: Упражняване на строителен надзор и контрол по време на изпълнение на строително-монтажни работи на обекти, изпълнявани от Община Враца през 2019 - 2021 г., Прогнозна стойност: 200 000.00
  • Обособена позиция 1: Упражняване на строителен надзор и контрол по време на изпълнение на строително-монтажни работи на обекти, изпълнявани от Община Враца през 2019 - 2021 г.
    Изпълнител: ДЗЗД ЕкоЕфект-21
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 713.22

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.