Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 55 235 дървета
English

Програма: Храни

Район за планиране: Всички

Тръжни процедури

Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за доставка на ДМА - ново оборудване, допринасящо за въвеждането на ИКТ базиран софтуер за управление на бизнес процесите в "Гоплер" ЕООД, Прогнозна стойност: 24 853.00
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнител за доставка на ДМА - ново оборудване, допринасящо за въвеждането на ИКТ базиран софтуер за управление на бизнес процесите в "Гоплер" ЕООД
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: Избор на изпълнител за доставка на ДМА - ново оборудване, допринасящо за въвеждането на ИКТ базиран софтуер за управление на бизнес процесите в "Гоплер" ЕООД
    Изпълнител: СТЕМО ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 16 816.93
Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител на услуги за визуализация, Прогнозна стойност: 500.00
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнител на услуги за визуализация
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Предмет на предвидената процедура: Процедура за избор на изпълнители на услуги във връзка с изпълнение на проект „Развитие на управленския капацитет и осигуряване на условия за устойчив конкурентен растеж и интернационализация на "ГОПЛЕР" ЕООД“, по Договор за безвъзмездна финансова помощ № BG16RFOP002-2.002-0056/06.03.2017г., по 4 обособени позиции (ОП), Прогнозна стойност: 206 500.00
  • Обособена позиция 1: ОП1: Услуги за реинженеринг на бизнес процесите в „ГОПЛЕР“ ЕООД
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: ОП2: Услуги за разработване и въвеждане на интегрирана система за управление в „ГОПЛЕР“ ЕООД в съответствие с международно признатите стандарти ISO 9001:2015, ISO 27001:2013, ISO 14001:2015
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 3: ОП3: Услуги по сертифициране на интегрирана система за управление в „ГОПЛЕР“ ЕООД в съответствие с международно признатите стандарти ISO 9001:2015, ISO 27001:2013, ISO 14001:2015
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 4: ОП4: Услуги по разработване и въвеждане на софтуерна система за управление на бизнес процесите в „ГОПЛЕР“ ЕООД
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Предмет на предвидената процедура: Процедура за избор на изпълнители на услуги с дата 30.01.2018, във връзка с изпълнение на проект „Развитие на управленския капацитет и осигуряване на условия за устойчив конкурентен растеж и интернационализация на "ГОПЛЕР" ЕООД“, по Договор за безвъзмездна финансова помощ № BG16RFOP002-2.002-0056/06.03.2017г., по 4 обособени позиции (ОП), Прогнозна стойност: 206 500.00
  • Обособена позиция 1: ОП1: Услуги за реинженеринг на бизнес процесите в „ГОПЛЕР“ ЕООД
    Изпълнител: АЛКАЗАР КОМЕРС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 18 681.60
  • Обособена позиция 2: ОП2: Услуги за разработване и въвеждане на интегрирана система за управление в „ГОПЛЕР“ ЕООД в съответствие с международно признатите стандарти ISO 9001:2015, ISO 27001:2013, ISO 14001:2015
    Изпълнител: Т К М-2000 ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 830.00
  • Обособена позиция 3: ОП3: Услуги по сертифициране на интегрирана система за управление в „ГОПЛЕР“ ЕООД в съответствие с международно признатите стандарти ISO 9001:2015, ISO 27001:2013, ISO 14001:2015
    Изпълнител: СЕРТИФИКЕЙШЪН ИНТЕРНЕШЪНЪЛ БЪЛГАРИЯ /СИ АЙ БЪЛГАРИЯ/ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 500.00
  • Обособена позиция 4: ОП4: Услуги по разработване и въвеждане на софтуерна система за управление на бизнес процесите в „ГОПЛЕР“ ЕООД
    Изпълнител: ХЕМИМОНД АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 83 391.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.