Спасени дървета
Благодарение на потребителите на ИСУН бяха спасени 57 226 дървета
English

Програма: Храни

Район за планиране: Всички

Тръжни процедури

Предмет на предвидената процедура: „Дейности за информиране и публичност: 1. Информационна табела – 3 броя; 2. Плакати – 3 броя; 3. Публикация в печатно издание – 2 броя“, Прогнозна стойност: 2 600.00
  • Обособена позиция 1: „Дейности за информиране и публичност: 1. Информационна табела – 3 броя; 2. Плакати – 3 броя; 3. Публикация в печатно издание – 2 броя“
    Изпълнител: ПРОМООР ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 600.00
Предмет на предвидената процедура: Закупуване на специално работно облекло и ЛПС: 1. Работен полугащеризони с яке - 11 броя; 2. Работни обувки със защитно бомбе и пластина - 11 броя; 3. Блуза къс ръкав (тениска) - 24 броя; 4. Предпазни очила затворен тип - 66 броя; 5. Ръкавици монтажни антистатични - 792 броя; 6. Работни ръкавици защитни - 198 броя; 7. Зимен работен полугащеризон с яке - 1 брой; 8. Зимни работни обувки (боти) със защитно бомбе и пластина и противохлъзгаща подметка - 1 чифт; 9. Блуза дълъг ръкав - 2 броя; 10. Шапка зимна -1 брой; 11. Летен работен полугащеризон с яке - 1 брой; 12. Летни работни обувки със защитно бомбе, пластина и противохлъзгаща подметка - 1 чифт; 13. Шапка лятна с козирка - 1 брой; 14. Работни ботуши със защитно бомбе и пластина - 1 чифт; 15. Работни ръкавици - 18 чифта; 16. Защитни очила за работа с компютър с/без корекция – 7 броя., Прогнозна стойност: 11 144.00
  • Обособена позиция 1: Закупуване на специално работно облекло и ЛПС: 1. Работен полугащеризони с яке - 11 броя; 2. Работни обувки със защитно бомбе и пластина - 11 броя; 3. Блуза къс ръкав (тениска) - 24 броя; 4. Предпазни очила затворен тип - 66 броя; 5. Ръкавици монтажни антистатични - 792 броя; 6. Работни ръкавици защитни - 198 броя; 7. Зимен работен полугащеризон с яке - 1 брой; 8. Зимни работни обувки (боти) със защитно бомбе и пластина и противохлъзгаща подметка - 1 чифт; 9. Блуза дълъг ръкав - 2 броя; 10. Шапка зимна -1 брой; 11. Летен работен полугащеризон с яке - 1 брой; 12. Летни работни обувки със защитно бомбе, пластина и противохлъзгаща подметка - 1 чифт; 13. Шапка лятна с козирка - 1 брой; 14. Работни ботуши със защитно бомбе и пластина - 1 чифт; 15. Работни ръкавици - 18 чифта; 16. Защитни очила за работа с компютър с/без корекция – 7 броя.
    Изпълнител: „БУЛТЕКС 99” ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 11 144.00
Предмет на предвидената процедура: Закупуване на средства за колективна защита и социални придобивки за служителите: 1. Велоергометър - 2 броя; 2. Бягаща пътека - 2 броя; 3. Крос тренажор - 2 броя; 4. Тенис маса с мрежа - 2 броя; 5. Тенис хилки - 8 броя; 6. Комплект от 2 гирички - 6 броя., Прогнозна стойност: 11 860.00
  • Обособена позиция 1: Закупуване на средства за колективна защита и социални придобивки за служителите: 1. Велоергометър - 2 броя; 2. Бягаща пътека - 2 броя; 3. Крос тренажор - 2 броя; 4. Тенис маса с мрежа - 2 броя; 5. Тенис хилки - 8 броя; 6. Комплект от 2 гирички - 6 броя.
    Изпълнител: ИНВИКТУС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 11 760.00
Предмет на предвидената процедура: Закупуване на средства за колективна защита и социални придобивки за служителите: 1. Ергономични работни столове - 8 броя; 2. Ергономични офис столове - 7 броя; 3. Подложка за крака - 15 броя;, Прогнозна стойност: 4 890.00
  • Обособена позиция 1: Закупуване на средства за колективна защита и социални придобивки за служителите: 1. Ергономични работни столове - 8 броя; 2. Ергономични офис столове - 7 броя; 3. Подложка за крака - 15 броя;
    Изпълнител: КОНСОРЦИУМ ВПВАВ ГД ДЗЗД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 890.00
Предмет на предвидената процедура: Закупуване на средства за колективна защита и социални придобивки за служителите: 1. Маса за хранене, минимум за 6 човека - 1 брой; 2. Маса за хранене, минимум за 4 човека - 1 брой; 3. Стол за хранене - 10 броя; 4. Диван, триместен - 2 броя., Прогнозна стойност: 3 500.00
  • Обособена позиция 1: Закупуване на средства за колективна защита и социални придобивки за служителите: 1. Маса за хранене, минимум за 6 човека - 1 брой; 2. Маса за хранене, минимум за 4 човека - 1 брой; 3. Стол за хранене - 10 броя; 4. Диван, триместен - 2 броя.
    Изпълнител: ИНВИКТУС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 290.00
Предмет на предвидената процедура: Закупуване на средства за колективна защита и социални придобивки за служителите: 1. Хладилник с горна камера и общ обем най-малко 212 литра - 2 броя; 2. Кафемашина за еспресо - 2 броя; 3. Микровълнова фурна - капацитет 20л. - 2 броя; 4. Електрическа фурна с котлони с обем най-малко 36 литра – 2 броя; 5. Абсорбатор – 2 броя; 6. Диспенсер за вода – 2 броя. , Прогнозна стойност: 6 100.00
  • Обособена позиция 1: Закупуване на средства за колективна защита и социални придобивки за служителите: 1. Хладилник с горна камера и общ обем най-малко 212 литра - 2 броя; 2. Кафемашина за еспресо - 2 броя; 3. Микровълнова фурна - капацитет 20л. - 2 броя; 4. Електрическа фурна с котлони с обем най-малко 36 литра – 2 броя; 5. Абсорбатор – 2 броя; 6. Диспенсер за вода – 2 броя.
    Изпълнител: ИНВИКТУС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 930.00
Предмет на предвидената процедура: Закупуване на средства за колективна защита и социални придобивки за служителите: Увеличителни стъкла на стойка с локално осветление - 8 броя. , Прогнозна стойност: 736.00
  • Обособена позиция 1: Закупуване на средства за колективна защита и социални придобивки за служителите: Увеличителни стъкла на стойка с локално осветление - 8 броя.
    Изпълнител: ИНВИКТУС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 712.00
Предмет на предвидената процедура: Избор на счетоводител на проекта, Прогнозна стойност: 6 560.00
Предмет на предвидената процедура: Извършване на СМР, включващи: Подмяна на съществуваща локална аспирационна система за обект Механична работилница, гр. Пловдив, Прогнозна стойност: 23 500.00
  • Обособена позиция 1: извършване на СМР, включващи: Подмяна на съществуваща локална аспирационна система за обект Механична работилница, гр. Пловдив
    Изпълнител: ДЕБОР ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 22 749.85
Предмет на предвидената процедура: Изпълнение на строително монтажни работи, Прогнозна стойност: 18 926.00
  • Обособена позиция 1: Изпълнение на строително монтажни работи за: 1. Обект: стая фитнес, гр. Пловдив - боядисване на общо 96 м2; - закупуваме и поставяне на подова настилка (теракот или гранитогрес) 27 м2; 2. Обект: стая за хранене, гр. Хасково - боядисване на общо 71 м2; - закупуваме и поставяне на подова настилка (теракот или гранитогрес) 17 м2; 3. Обект: стая за фитнес, гр. Хасково - боядисване на общо 105 м2; - закупуваме и поставяне на подова настилка (теракот или гранитогрес) 35 м2; 4. Обект: стая за фитнес, с. Златитрап, общ. Родопи, обл. Пловдив - боядисване на общо 95 м2; - закупуваме и поставяне на подова настилка (теракот или гранитогрес) 36 м2; 5. Обект: стълбище, с. Златитрап, общ. Родопи, обл. Пловдив - закупуваме и поставяне на обезопасяващ парапет 18,5 л.м.
    Изпълнител: ДЕБОР ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 18 587.71
Предмет на предвидената процедура: Оборудван офис контейнер – 1 брой, Прогнозна стойност: 24 500.00
  • Обособена позиция 1: Оборудван офис контейнер – 1 брой
    Изпълнител: КОНСОРЦИУМ ВПВАВ ГД ДЗЗД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 24 500.00
Предмет на предвидената процедура: Обучение на работниците и служители относно специфичните рискове за здравето, свързани с индивидуалното работно място и методите и средствата за тяхното ограничаване и предотвратяване: 1. Обучение „Психосоциални рискове и стрес на работното място“ - за 19 лица; 2. Обучение „Психосоциални рискове и управление на конфликти на работното място“ - за 19 лица; 3. Обучение „Ергономия на работното място“ – за 19 лица., Прогнозна стойност: 17 100.00
  • Обособена позиция 1: 1. Обучение „Психосоциални рискове и стрес на работното място“ - за 19 лица; 2. Обучение „Психосоциални рискове и управление на конфликти на работното място“ - за 19 лица; 3. Обучение „Ергономия на работното място“ – за 19 лица.
    Изпълнител: ИНВИКТУС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 17 100.00
Предмет на предвидената процедура: Осигуряване на средства за колективна защита и социални придобивки за служителите чрез закупуване на: 1. Климатик (тип стенен) с включени доставка и монтаж- 12 броя; 2. Климатик (тип колонен) с включени доставка и монтаж- 2 броя., Прогнозна стойност: 42 272.73
  • Обособена позиция 1: Осигуряване на средства за колективна защита и социални придобивки за служителите чрез закупуване на: 1. Климатик (тип стенен) с включени доставка и монтаж- 12 броя; 2. Климатик (тип колонен) с включени доставка и монтаж- 2 броя.
    Изпълнител: РОДЕРА ТЕРМ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 42 177.00
Предмет на предвидената процедура: Разработване на система за въвеждане на новисистеми, практики и инструменти за развитие на човешките ресурси и организация на труда - 1 брой;, Прогнозна стойност: 29 800.00
  • Обособена позиция 1: Разработване на система за въвеждане на новисистеми, практики и инструменти за развитие на човешките ресурси и организация на труда - 1 брой;
    Изпълнител: "ЗЕД БЪЛГАРИЯ" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 29 800.00
Предмет на предвидената процедура: Разработване на система за въвеждане на новисистеми, практики и инструменти за развитие на човешките ресурси и организация на труда - 1 брой, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Разработване на система за въвеждане на новисистеми, практики и инструменти за развитие на човешките ресурси и организация на труда - 1 брой
    Изпълнител: ИНВИКТУС ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 25 750.00
Предмет на предвидената процедура: Разработване на софтуер за управление на човешките ресурси - 1 брой, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Разработване на софтуер за управление на човешките ресурси - 1 брой
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Предмет на предвидената процедура: Разработване на софтуер за управление на човешките ресурси - 1 брой;, Прогнозна стойност: 29 600.00
  • Обособена позиция 1: Разработване на софтуер за управление на човешките ресурси - 1 брой;
    Изпълнител: "ЗЕД БЪЛГАРИЯ" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 29 600.00
Предмет на предвидената процедура: Услуга по организация и управление на проекта – избор на координатор, Прогнозна стойност: 7 840.00
  • Обособена позиция 1: Услуга по организация и управление на проекта – избор на координатор
    Изпълнител: ДИМИТЪР
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 840.00
Предмет на предвидената процедура: Услуга по организация и управление на проекта – избор на счетоводител по проекта, Прогнозна стойност: 6 560.00
  • Обособена позиция 1: Услуга по организация и управление на проекта – избор на Счетоводител по проекта
    Изпълнител: ЙОРДАНКА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 560.00

Забележки:

Елемент в светло синьо позволява показване на детайли при избирането му
Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN
Проектът се финансира от Оперативна програма „Добро управление”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.
В изпълнение на проект BG05SFOP001-4.002-0003 „Повишаване на ефективността и ефикасността на Централното координационно звено“.