Идентификация

Номер от ИСУН BG05M9OP001-2.004-0038-C07
Наименование на проекта „Бъдеще сега: Предоставяне на интегрирани услуги за ранно детско развитие в община Средец”
Бенефициент 000056878 Община Средец
Източник на финансиране ЕСФ ==> Развитие на човешките ресурси
Дата на сключване на договора/заповедта 16.08.2016
Дата на стартиране 16.08.2016
Дата на приключване 08.12.2023
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Югоизточен, Бургас, Средец

Описание

Кратко описание на проекта
Проектното предложение „Бъдеще сега: Предоставяне на интегрирани услуги за ранно детско развитие в община Средец” цели превенция на социалното изключване, намаляване на бедността сред децата в община Средец чрез инвестиция в ранното детско развитие и чрез подкрепа за дейността на създадените по Проекта за социално включване  интегрирани услуги за ранно детско развитие, насочени към деца до 7 годишна възраст от уязвими групи, вкл. деца с увреждания и техните семейства, както и бъдещи родители.
Целеви групи по проекта са:
1. Семейства с деца от 0 до 7 години, включително с увреждания;
2. Деца от 0 до 7 в риск и техните семейства;
3. Деца от 0 до 7 години, включително с увреждания, настанени в специализирани институции и техните семейства;
4. Деца и възрастни в риск.
С проектното предложение Община Средец предвижда да се  предоставят следните услуги в рамките на 86 месеца :
1. "Индивидуална педагогическа подкрепа за деца с увреждания";
2. "Допълнителна педагогическа подготовка за повишаване на училищната готовност на децата за равен старт в училище"; 
3. "Ранна интервенция на уврежданията";
4. "Подкрепа за осигуряване на здравна детска консултация и дейности по превенция на заболяванията"; 
5. "Предоставяне на психологическа подкрепа и консултиране на бъдещи и настоящи родители за формиране и развитие на родителски умения", "Семейно консултиране и подкрепа" и " Индивидуална и групова работа с деца и родители, включително и с деца и родители, които не са от уязвими групи, с цел посещаване на детска градина".
Предоставяните  услуги ще бъдат насочени към следните потребности:  Развитие на родителски умения; Подобряване на качеството на обучение на децата; Реинтеграция на детето в семейството; Подобряване капацитета на уязвими етнически групи за позитивното родителстване; Справяне със семейните проблеми, здравна култура, изграждане на умения за пълноценно социално включване,  родителски умения; Създаване на ефективен модел за алтернативна грижа за деца в риск.
Дейности
  • Дейност: Организация и управление: Дейността е от значение за осигуряването на успешно управление и изпълнение на проекта. Тя ще гарантира целесъобразното и ефективно използване на човешките и финансовите ресурси и ще осигури прозрачно управление, което ще доведе до постигане целите на проекта. Изпълнението на проекта и процесите по създаване на организационна управленска структура са реализирани съгласно Европейските принципи на партньорство. Дейността включва: 1. Учредяване и назначаване на екип за организация и управление на проекта. 2. Провеждане на оперативни срещи на които: (А) Ще се вземат оперативни решения за изпълнение на дейностите съгласно времевия график; (Б) Ще се извършва текущ мониторинг и контрол; Ще се идентифицират съществуващи проблеми и ще се вземат мерки за тяхното преодоляване; ( В) Ще се прави оценка на постигнатите резултати през съответния период. 3. Техническо и финансово управление на проекта и текущ мониторинг. В екипа на проекта за организация и управление ще бъдат включени Ръководител, Координатор/ Технически сътрудник и Счетоводител с опит в заеманите позиции. Основните отговорности на екипа ще бъдат разписани в длъжности характеристики. Управленската стратегия, която екипа ще съблюдава се основава на комплексен методологически подход. Той включва: /А/ МЕТОДИ ЗА УПРАВЛЕНИЕ НА ПРОЕКТА: аналитични, систематични и функционални методи и /Б/ СПЕЦИФИЧНИ МЕТОДИ ЗА ИЗВЪНУЧИЛИЩНИ ДЕЙНОСТИ В МЕЖДУКУЛТУРНА СРЕДА: иновативни интерактивни техники на обучение, които поставят обучаваните в центъра на процеса и насърчават тяхната креативност, и т.н. В допълнение, предвидено е всяка проектна дейност да следва цикъла: (a) подготовка; (b) изпълнение и вземане на решения; (c) мониторинг и оценка и (d) отчитане. Задачите на екипа ще бъдат разделени на: 1. Организационни задачи: 1.1. Изработване на детайлен график за изпълнение на планираните дейности и събития с конкретни отговорници и срокове за изпълнение; 1.2. Изработване и приемане на методология и процедури за осъществяване на контрол и мониторинг; 1.3. Изготвяне на система за отчет на техническите и финансови параметри на проекта; 1.4. Изготвяне на план за изпълнение на дейностите по информираност и публичност; 2. Подготвителни дейности за изготвяне на тръжни досиета и подготовка и провеждане на конкурси за избор на изпълнители на дейности по настоящия проект и персонал, нает за предоставяне на услугите за ранно детско развитие. 3. Контролни и подкрепящи задачи: 3.1 Осъществяване на финансова отчетност и технически контрол; 3.2 Предлагане на решения и предприемане на действия за спазване на технологичния и времеви график; 3.3 Контрол и измерване на конкретните резултати и др., Договорена стойност: 115 346.01 , Отчетена стойност: 127 499.92
  • Дейност: Информация и публичност: Дейността цели: Широка информираност сред целевите групи за възможностите, които предоставя проектът; Представяне на резултатите от проекта; Информиране на жителите на община Средец относно интегрираните услуги за ранно детско развитие; Проектът предвижда изпълнение на редица дейности и мерки за публичност и информираност за популяризиране на получената финансова подкрепа от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” чрез Европейския социален фонд. За осъществяване на целите на дейността ще се прилагат разнообразни комуникационни методи за отделните целеви групи. Изборът на подходящи информационни дейности, методи и канали зависи от спецификата на целевите групи, техните очаквания и нагласи. От голямо значение е да се използват средства, посредством които съществува най - голяма вероятност посланието да въздейства по подходящ начин върху избраната аудитория. Дейностите са насочени в три основни направления: – осведомяване на целеви групи за възможностите, които предоставя ОП" РЧР". - отчитане на постигнатите резултати от дейностите , финансирани със средства по ОПРЧР, да бъдат разпространявани като добри практики и средство за обмяна на опит; - отчитане на приноса на ЕС за достигане на целите на програмата - подобряване качеството на живот, създаването на условия за социално включване , намаляване на бедността сред децата чрез инвестиции в ранното детско развитие. С оглед изпълнение на тези дейности в съответствие с правилата на ЕС за комуникация и визуализация, съгласно Единен наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014 - 2020, ще бъдат реализирани задължителни дейности, а именно: стартираща конференция; заключителна пресконференция; постоянна обяснителна табела; хепанинг за деца от целевата група; банер - 1бр; публикации; флаш памет с рекламен материал; рекламни чадъри; 65 броя защитна маска за многократна употреба, брандирана с логото на ОП РЧР : 4 слоен филтър - 2 външни и 2 вътрешни филтъри от нетъкан екстил ; - 80 бр. рекламна чанта сгъваема от нетъкан текстил (80g/m2), брандирана с логото на ОП РЧР ; В сайта на Община Средец периодично ще се публикува актуална информация за напредъка по проекта. Всички информационни и комуникационни материали вкл. и тези разпространявани по електронен път ще съдържат информация за ролята на ЕС и българската държава за подкрепата на Европейски социален фонд /логото/, и ОП РЧР, името на проекта, името на ОП РЧР,, източникът на финансиране, флагът на ЕС. При изпълнение на всички дейности за осигуряване на информация и публичност на проекта, ще се спазват стриктно техническите изисквания, заложени в Насоките за осъществяване на мерките за информация и публичност. , Договорена стойност: 7 083.91 , Отчетена стойност: 7 078.33
  • Дейност: Услуга "Индивидуална педагогическа подкрепа за деца с увреждания": Услугата цели подкрепа на деца с увреждания за успешна интеграция в първи клас на масовото училище и развитие на потенциала им за учене. С дейностите децата ще получат помощ за усвояване на знанията и уменията, необходими за първи клас. Едновременно с това ще се работи с родителите за развиване на умения за подкрепа на децата. Услугата включва : 1. Мобилна работа за издирване на деца с увреждания; 2. Оценка на нуждите на децата от специализирана индивидуална подкрепа; 3. Предоставяне на индивидуална педагогическа подкрепа в Общностния център; 4. Мобилно предоставяне на индивидуална педагогическа подкрепа ; 5. Групово педагогическо консултиране на родители на деца с увреждания; 6. Мобилно индивидуално педагогическо консултиране на родители на деца с увреждания. Услугата може да включва наблюдение на адаптирането на детето и неговото развитие през първата година в училище. По-специално дейността ще обхваща: - оценка на нуждите на децата от подкрепа; - индивидуална работа по няколко пъти седмично за оказване на помощ на децата при усвояването на знанията и уменията, необходими за първи клас - работа с родителите за развиване на умения за подкрепа на децата през учебната година. - ако предстои децата да бъдат интегрирани в масово училище, освен индивидуалната работа с тях ще е необходима и групова работа, за да се запознаят децата със социалната среда и да им се помогне да изградят социални умения. Специалистът, който ще бъдат отговорен за предоставянето на услугата, ще бъде преминал специализирана подготовка за работа с деца с увреждания и техните родители. За осъществяване на услугата ще бъде закупен един компютър и едно мултифункционално устройство. Те ще бъдат използвани и от специалистите в услугата „Допълнителна педагогическа подготовка за повишаване на училищната готовност на децата за равен старт в училище”. Техниката е необходима за провеждане на индивидуална и групова образователна и възпитателна работа. По този начин ще се прилагат съвременни педагогически интерактивни методи – използване на електронни пособия, разнообразни дидактически материали. По Проекта за социално включване Община Средец не е предвиждано и не е закупувано оборудване, видно от финансовите и технически документи по проекта., Договорена стойност: 54 098.36 , Отчетена стойност: 51 503.73
  • Дейност: Услуга "Допълнителна педагогическа подготовка за повишаване на училищната готовност на децата за равен старт в училище": Целта на дейността е да се доразвият или да се съхранят придобитите когнитивни и социални умения в предучилищното образование. Дейността е насочена към увеличаване на готовността на децата от целевата група и мотивацията им за равен старт с техните връстници при постъпването им в първи клас. Посещавайки лятно училище, децата ще имат възможност да доразвият или да съхранят придобитите когнитивни и социални умения преди да постъпят в училище. В летните училища образователните елементи ще се комбинират с игри и дейности, обогатяващи познанията на децата за обкръжаващия свят. Услугата включва : 1. Мониторинг на готовността за започване на училище в групите от детските градини ; 2. Създаване на едномесечни летни групи за деца, на които предстои записване в училище ; 3. Индивидуална и групова работа с деца, чийто майчин език не е български. Летните училища ще предоставят дейности за подобряване на предучилищната подготовка като: 1. Преодоляване на затруднения в изучаването на български език и др., осигуряване на възможност за равен старт в първи клас в смесени училища. Децата се разделят на групи в зависимост от техните нужди; 2. Игри в съответствие с предпочитанията на децата; 3. Кратки екскурзии в или в околностите на Средец; 4. Включване на родителите в екскурзиите като придружители; 5. Организиране и провеждане на състезания, викторини и др. в края на летните училища; 6. Ежемесечни срещи с родителите. Мотивация за равен старт на техните деца при постъпване в първи клас; 7. Включване на родителите в подготвителната работа; 8. Създаване на групи от деца от рисковите общности за преодоляване на изоставянето по отношение на придобиването на социални умения и свободното владеене на български език. Родителите също следва да бъдат включени и информирани с цел поддържане на тяхната мотивация за записване на децата в училище. С предоставяне на услугата ще се постигне осигуряване на равен достъп и подкрепа за развитие и приобщаване в системата на училищното образование на децата като предпоставка за равноправно социално-икономическо включване, пълноценна личностна реализация и участие в развитието на местните общности и страната. Реализацията на дейността спомага за реализацията на Стратегия за превенция и намаляване на дела на отпадащите и преждевременно напусналите образователната система 2013 - 2020 на Р България., Договорена стойност: 43 845.24 , Отчетена стойност: 47 061.34
  • Дейност: Услуга "Ранна интервенция на уврежданията": Услугата "Ранна интервенция на уврежданията" е мултидисциплинарна, координирана услуга, свързана с развитието на деца от 0 до 7 години, за които има притеснения относно развитието. Добрата подкрепа през първите три години от живота на всяко дете е от жизненоважно значение, за да се гарантира добро здраве, физическо и интелектуално развитие и социални умения. Това е още по-важно за децата с увреждания. Услугите по ранна интервенция ще да помогнат децата в община Средец да достигнат пълния си потенциал. Ранната интервенция, реализирана по проекта, се отнася и за деца от 0 до 7 г., които имат увреждане или са в риск от развитие на увреждане, или имат друга специална нужда, която влияе на развитието им - деца, отглеждани в институция; деца живеещи в риск от бедност, насилие или други рискови фактори. Ранната интервенция, предвидена по проекта, е система от професионални услуги за малки деца с изоставане в развитието, увреждания, атипично поведение, емоционални и социални затруднения. Насочена е и към малки деца от община Средец, при които има вероятност за изоставане преди да тръгнат на училище. Услугите се основават на приоритетите на семейството и на нуждите на детето и се предоставят в естествената среда на детето - дома, яслената група, детската градина и други места, където обичайно ходят и деца без увреждания. Ранната интервенция предоставя подкрепа на семейства на бебета и малки деца от Средец и селата Дебелт, Драчево, Орлинци, Загорци и Факия с цел подобряване развитието на детето и живота на семейството. Тя отговаря на необходимостта от предотвратяване изоставянето на деца, родени с увреждания от възможно най-ранна възраст. Детето се подпомага във всички негови области на развитие, като заедно с това се развиват знания и умения у родителите за разбиране и насърчаване на развитието му. Услугата допринася за ранното идентифициране на рисковете за здарвето и развитието на децата и ранна намеса. Стреми се да повлияе съществуващите проблеми в развитието и да предотврати появата на нови. Ранната интервенция по проекта е мобилна услуга с превантивен характер. Основно използваният подход е семейно-ориентираният подход. Той поставя във фокуса на работа не само детето, но и цялото семейство. Родителите имат възможност в партньорство със специалиста да определят приоритетите в развитието на своето дете и да работят заедно за подобряване на неговото състояние и създаване на подкрепяща среда. Услугите по ранна интервенция имат значение за детето, семейството и общността. Те помагат на децата да постигнат по-добри резултати, подпомагат социалното включване, защитават човешките права, подкрепят семействата и спестяват ценни ресурси за общността. Услугата включва: І. Индивидуална работа с деца с участието на родителя. Тя включва: 1.Терапевтично-рехабилитационна работа-Води се от кинезитерапевт/рехабилитатор; 2. Индивидуална логопедична работа - Води се от логопед; 3. Индивидуална психологическа работа - Провежда се от психолог. Включва психодиагностика и терапия. ІІ. Групова работа с деца с участието на родителя. Тя включва: 1. Групи за игра дете – родител - Водят се от психолог или друг специалист от Центъра; 2. Групи за комуникация - Водят се от логопед. ІІІ. Работа с родители. Тя включва: 1. Консултации със социален работник; 2. Индивидуални консултации с психолог; 3. Родителски групи за взаимопомощ и подкрепа - Водят се от квалифициран психолог; 4. Неформална родителска мрежа за подкрепа; 5. Обучения за родители - Програмата на обученията е базирана на теми, които вълнуват родителите. 6. Домашни посещения на мобилен екип в домовете на семействата - Мобилните услуги се предоставят от мултидисциплинарен екип в естествената среда на детето. , Договорена стойност: 259 610.71 , Отчетена стойност: 255 886.34
  • Дейност: Услуга "Подкрепа за осигуряване на здравна детска консултация и дейности по превенция на заболяванията": Целта на услугата е редовно наблюдение на здравното, физическото и психомоторното развитие на бебетата и децата и превенция на детската заболеваемост, смъртност, неполагане на достатъчна грижа в семейството и други рискове в ранна детска възраст. Услугата включва : 1. Редовно наблюдение на здравното, физическото и психомоторното развитие на бебетата и децата в здравен кабинет в общностния център; 2. Редовно наблюдение на здравното, физическото и психомоторното развитие на бебетата и децата чрез посещения в домовете им - работа на терен; 3. Наблюдение на здравното, физическото и психомоторното развитие на бебетата и децата в детските градини. Услугата е насочена към превенция и осигуряване на достъп до здравни грижи и включва дейности за: Популяризиране и поддържане на кърменето сред младите жени; Обучение по здравословно хранене, съответстващо на възрастта и индивидуалните нужди на детето; Консултации по отношение на съня – информация по отношение на физико-психологичните страни на съня на бебетата, консултиране при проблеми със съня, водене на график на спане и др.; Обучение за масажи, упражнения, стимулация и основни грижи за бебето, практики за подобряване на здравето; Предотвратяване на детски заболявания и подобряване на психическото здраве на децата; Съдействие за регистрация при общопрактикуващ лекар и др. Услугата ще има и мобилен аспект – посещения в домовете на родителите, работа в общността за превенция на заболяванията, информиране и консултиране и т.н.; Услугата е важна за децата на община Средец, защото личните лекари преобладаващо са без специалност. , Договорена стойност: 96 078.86 , Отчетена стойност: 91 534.95
  • Дейност: Услуги "Предоставяне на психологическа подкрепа и консултиране на бъдещи и настоящи родители за формиране и развитие на родителски умения", "Семейно консултиране и подкрепа" и " Индивидуална и групова работа с деца и родители, включително и с деца и родители, които не са от уязвими групи, с цел посещаване на детска градина": В рамките на услугата се предоставя информация, консултиране и обучение по въпросите на репродуктивното здраве, контрацептивни методи, полово-предавани болести и семейно планиране. За тази цел е необходимо закупуването на 1 компютър и 1 мултифункционално устройство. Техниката е необходима за улесняване на достъпа на уязвимите групи до информация. По този начин ще се провокира и повиши родителският интерес като допринесе за по- голяма активност в индивидуалните и груповите сесии. Така ще се мотивира желание за работа за формиране на родителски умения. Закупената техника ще позволи използването на различни материали – видео клипове, кратки филми, презентации, изготвени от специалистите и др. По Проекта за социално включване Община Средец не е предвиждано и не е закупувано оборудване, видно от финансовите и технически документи по проекта. Идентифицират се деца и семейства в риск, чрез осъществяване на работа в общността, подкрепа, ориентиране и насочване към други социални, образователни, здравни услуги и услуги за заетост. Услугите включват: 1.Услуга "Предоставяне на психологическа подкрепа и консултиране на бъдещи и настоящи родители за формиране и развитие на родителски умения" - Услугата е насочена към бъдещи родители, родители на деца от 0 до 3 г., родители от уязвими групи, които не полагат адекватни грижи за децата си и ги излагат на риск. Целта е формиране на родителски умения, изграждане на връзката родител-дете, повишаване самочувствието на родителите, живеещи в Средец и селата Дебелт, Драчево, Загорци, Факия и Орлинци и оказване на подкрепа. 1.1. Групи за консултация и подкрепа на родители с бебета и деца на възраст от 0 до 3 г. в Общностния център; 1. 2. Индивидуална работа с бъдещи родители и родители на деца от 0 до 3 г. в Общностния център ; 1. 3. Индивидуална мобилна работа с бъдещи родители и родители на деца от 0 до 3 г.;. 2. Услуга "Семейно консултиране и подкрепа" - Услугата се предлага с цел разширяване на възможностите за социално вграждане на рисковите групи, чрез развиване на социални умения . Дейностите включени в реализацията на услугата са: 2.1. Семейно консултиране и подкрепа на родители на бебета и деца до 3 год. възраст: - Групови и индивидуални сесии за семейно планиране. - Консултиране и подкрепа на родители, които не полагат достатъчно грижи за своите деца. 2.2. Семейно консултиране и подкрепа на родители на деца от 3 до 7 години. - Групи за консултация и подкрепа на родители на деца от 3 до 7 г. - Консултиране и подкрепа (индивидуално и групово) - Консултация на деца, живеещи в рискова семейна среда. - Работа с родителите на децата, интегрирани в детски градини, с цел посещаване на ДГ. - Работа с останалите родители – организиране на срещи за преодоляване на предразсъдъците към новите деца, записани в детска градина. - Съвместна работа с всички родителите на деца, посещаващи ДГ. Конкретното изпълнение ще бъде при пълно спазване на "Методическото ръководство за предоставяне на услугите ФРУУ и СКП“ и тематиката и насочеността на социалната работа, която е изброена в т. 13. 1 на стр. 83 3. Услуга " Индивидуална и групова работа с деца и родители, включително и с деца и родители, които не са от уязвими групи, с цел посещаване на ДГ" - Дейността е свързана с предоставянето на възможност за срещи на родителите с персонала в ДГ и соц. работници с цел преодоляване на недоверието на родителите относно това, че техните деца се чувстват добре в новата среда; включване на всички родители в интегриращи дейности; поддържане на мотивацията на родителите за подкрепа на интеграционния процес и за осигуряване на по-добро образование на техните деца. Целта е преодоляване на социалното изключване, изграждане на умения, необходими за равен старт в училище, преодоляване на езиковата бариера чрез средствата и методите за работа в ДГ. 3.1. Мобилна работа за издирване на деца, непосещаващи ДГ; 3.2. Групова работа с деца и родители на деца; 3.6. Индивидуална работа с деца и родители на деца., Договорена стойност: 264 317.17 , Отчетена стойност: 264 293.79
  • Дейност: Управление и функциониране на услугите: Управлението на услугите, заложени в проектното предложение е процес на интегриране на средствата с цел постигане на организационните задачи. То обединява петте управленски функции - планиране, организиране, ръководство, контрол и оперативни решения.При работата персоналът ще спазва принципите на организация на процесите: 1.Принцип на пропорционалност – изисква установяване и поддържане на правилно съотношение между количеството на необходимите фактори при предоставяне на услугите; 2. Принцип на паралелност – изисква да се извършват паралелно отделните части на процеса върху различните услуги; 3. Принцип на непрекъснатост – изисква започване на всяка следваща част от процеса веднага след като предходната е приключила; 4. Принцип на линейност – изисква разполагането на последователните звена на Центъра да става в линейна форма. Формата на организация на процеса е конкретен начин на подреждане и обвързване на елементите му във времето и пространството, с оглед на неговото нормално и ефективно протичане. Основни форми на организация, които ще се прилагат са: • Индивидуална • Групова Функции и дейности на персонала на Общностния център: • Маркетингова функция – проучване на бенефициентите. • Финансиране и инвестиране – осигуряване необходимите финансови средства – собствени, привлечени средства. • Производствена функция – създаване на необходимите условия за ефективно предоставяне на услугите. • Реализацият – внедряване на съвременни форми на реализация, комуникация. • Иновация и иновационна дейност – това е определяща функция.Използването на нови форми на работа - интерактивни методи и др. • Социална и кадрова функция – разпределяне и използване; осигуряване на условия за по-висока производителност; създаване на необходимите условя за квалификация, преквалификация, решаване на социалните проблеми на персонала; подобряване условията на труда. • Иновационна дейност и административни функции – осигуряването на необходимата по количество и качество информация, която дава възможност за ефективни управленски решения. Основните задължения на персонала за управление и функциониране ще бъдат разписани в длъжностни характеристики и те включват: 1. Управление и координиране на всички услуги; 2. Организиране на екипни срещи - общи и по услуги; 3. Работа по създадената по проект Социално включване база данни; 4. Изработване на обобщени графици по услуги; 5. Мониторинг на документацията на всеки специалист; 6. Контролира изпълнението на проектните резултати; 7. Изработване на ежемесечни отчети; 8. Планира и организира комуникационния процес; 9. Подготвя кореспонденцията с всички заинтересовани страни; 10. Подпомагат Ръководителя на проекта и екипа на проекта в изпълнението на неговите задължения; 11. Контролира изпълнението на проектните дейности в съответствие с план-графика; 12. Подпомага изготвянето на периодични междинни отчети за напредъка на проекта; 13. В случай на нередности или при съмнения за нередности, или измами на всяка фаза на проекта, докладва на Ръководителя на проекта, и т.н., Договорена стойност: 344 130.87 , Отчетена стойност: 318 695.85

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: СТОЙБАК 2010 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 13 112.69 , Отчетена стойност**: 6 918.61
  • Изпълнител: КООПЕРАЦИЯ ПАНДА, Договорена стойност по проекта*: 52 274.18 , Отчетена стойност**: 38 570.72
  • Изпълнител: АГРОКОРН ООД, Договорена стойност по проекта*: 24 718.81 , Отчетена стойност**: 334.55
  • Изпълнител: Ирина, Договорена стойност по проекта*: 21 148.00 , Отчетена стойност**: 21 408.00
  • Изпълнител: "ДЖИ ТЕХ 3" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 8 150.00 , Отчетена стойност**: 8 150.00
  • Изпълнител: Мира, Договорена стойност по проекта*: 60 612.00 , Отчетена стойност**: 38 405.69
  • Изпълнител: Доктор, Договорена стойност по проекта*: 54 309.62 , Отчетена стойност**: 75 864.00
  • Изпълнител: Доктор, Договорена стойност по проекта*: 5 907.00 , Отчетена стойност**: 5 238.03
  • Изпълнител: ДЖЕНЕРАЛ БРОКЕР ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 23 203.00 , Отчетена стойност**: 12 002.95
  • Изпълнител: ВЕНЕРДЖИ КОНСУЛТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 468.00
  • Изпълнител: Петя, Договорена стойност по проекта*: 80 734.00 , Отчетена стойност**: 58 040.63
  • Изпълнител: Кремена, Договорена стойност по проекта*: 3 888.00 , Отчетена стойност**: 885.96
  • Изпълнител: Кооперация "ПАНДА", Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 2 139.28
  • Изпълнител: "А1 България" ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 2 466.00 , Отчетена стойност**: 3 601.79
  • Изпълнител: МАДЖИКО ВИАДЖО ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 5 794.96 , Отчетена стойност**: 5 794.96
  • Изпълнител: КОМПЛЕКС 2000 ООД, Договорена стойност по проекта*: 8 000.00 , Отчетена стойност**: 2 602.42
  • Изпълнител: АВТОТРАФИК-96 ООД, Договорена стойност по проекта*: 30 865.00 , Отчетена стойност**: 14 379.59
  • Изпълнител: Доктор, Договорена стойност по проекта*: 1 512.00 , Отчетена стойност**: 756.00
  • Изпълнител: "ИВ ТРЕЙД" ООД, Договорена стойност по проекта*: 10 772.00 , Отчетена стойност**: 7 975.86
  • Изпълнител: "ТРАНС КО 04" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 7 680.00 , Отчетена стойност**: 8 633.85
  • Изпълнител: СТОЙБАК ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 586.00 , Отчетена стойност**: 98.41
  • Изпълнител: ХИМЕКС-96 АД, Договорена стойност по проекта*: 1 000.00 , Отчетена стойност**: 52.90
  • Изпълнител: ВКУСОТИЙКИ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 7 164.02 , Отчетена стойност**: 6 757.36
  • Изпълнител: Ню Вижън 2017 ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 300.00 , Отчетена стойност**: 1 300.20
  • Изпълнител: АВИОР 66 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 2 850.00 , Отчетена стойност**: 2 280.00
  • Изпълнител: Доктор, Договорена стойност по проекта*: 17 170.00 , Отчетена стойност**: 17 370.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Брой доставчици на услуги за социално включване, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 2 Брой деца, получили подкрепа чрез услугите, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 900.00 , Достигната стойност: 1 410.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 1 151 669.04 BGN
БФП 1 151 669.04 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 1 151 669.04 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 750.00 0.00 750.00 Петя Александрова Шиварова
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 600.00 0.00 600.00 Мира Георгиева Владева

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: „Избор на екип за управление на проект BG05M9OP001-2.004-0038-С01 „БЪДЕЩЕ СЕГА: Предоставяне на интегрирани услуги за ранно детско развитие в община Средец”, финансиран по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”»2014-2020 г. по 2 /две/ обособени позиции., Прогнозна стойност: 27 000.00
  • Обособена позиция 1: Избор на Ръководител на проект „БЪДЕЩЕ СЕГА: Предоставяне на интегрирани услуги за ранно детско развитие в община Средец
    Изпълнител: Петя
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 15 000.00
  • Обособена позиция 2: „Избор на Координатор на проект „БЪДЕЩЕ СЕГА: Предоставяне на интегрирани услуги за ранно детско развитие в община Средец”
    Изпълнител: Мира
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 12 000.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: „Избор на изпълнител за управление на проект BG05M9OP001-2.004-0038-С03 „БЪДЕЩЕ СЕГА: Предоставяне на интегрирани услуги за ранно детско развитие в община Средец”, финансиран по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”»2014-2020 г. по 2 /две/ обособени позиции. , Прогнозна стойност: 13 056.00
  • Обособена позиция 1: Ръководител на проектBG05M9OP001-2.004-0038-С03 „БЪДЕЩЕ СЕГА: Предоставяне на интегрирани услуги за ранно детско развитие в община Средец”
    Изпълнител: Петя
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 200.00
  • Обособена позиция 2: Координатор на проектBG05M9OP001-2.004-0038-С03 „БЪДЕЩЕ СЕГА: Предоставяне на интегрирани услуги за ранно детско развитие в община Средец”
    Изпълнител: Мира
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 856.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: „Избор на изпълнител за информация и публичност” по проект BG05M9OP001-2.004-0038-С01 „БЪДЕЩЕ СЕГА: Предоставяне на интегрирани услуги за ранно детско развитие в община Средец”, финансиран по по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”»2014-2020 г. , Прогнозна стойност: 3 385.00
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнител за информация и публичност
    Изпълнител: АВИОР 66 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 850.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Възлагане на услуга с предмет "Избор на координатор за управление на проект BG05M9OP001-2.004-0038-С05 „БЪДЕЩЕ СЕГА: Предоставяне на интегрирани услуги за ранно детско развитие в община Средец”, финансиран по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”»2014-2020 г. , Прогнозна стойност: 5 016.00
  • Обособена позиция 1: Избор на Координатор на проект BG05M9OP001-2.004-0038-С05 „БЪДЕЩЕ СЕГА: Предоставяне на интегрирани услуги за ранно детско развитие в община Средец”
    Изпълнител: Мира
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 016.00
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Възлагане на услуга с предмет "Избор на ръководител за управление на проект BG05M9OP001-2.004-0038-С05 „БЪДЕЩЕ СЕГА: Предоставяне на интегрирани услуги за ранно детско развитие в община Средец”, финансиран по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”»2014-2020 г. , Прогнозна стойност: 6 280.00
  • Обособена позиция 1: "Избор на ръководител за управление на проект BG05M9OP001-2.004-0038-С05 „БЪДЕЩЕ СЕГА: Предоставяне на интегрирани услуги за ранно детско развитие в община Средец”, финансиран по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”2014-2020 г.
    Изпълнител: Петя
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 280.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Възлагане на услуга с предмет "Избор на счетоводител за управление на проект BG05M9OP001-2.004-0038-С05 „БЪДЕЩЕ СЕГА: Предоставяне на интегрирани услуги за ранно детско развитие в община Средец”, финансиран по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”»2014-2020 г. , Прогнозна стойност: 38 880.00
  • Обособена позиция 1: Избор на Счетоводител на проект BG05M9OP001-2.004-0038-С05 „БЪДЕЩЕ СЕГА: Предоставяне на интегрирани услуги за ранно детско развитие в община Средец”
    Изпълнител: Кремена
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 888.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Доставка на горива и гориво- смазочни материали за нуждите на автомобилите на Община Средец, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на горива и гориво-смазочни материали за нуждите на Община Средец
    Изпълнител: АГРОКОРН ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 938.00
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Доставка на горива и гориво- смазочни материали за нуждите на автомобилите на Община Средец, Прогнозна стойност: 464 863.37
  • Обособена позиция 1: Доставка на горива и гориво-смазочни материали за нуждите на Община Средец
    Изпълнител: АГРОКОРН ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 10 000.00
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: Доставка на канцеларски материали , консумативи за офис техника и зареждането им съобразно нуждите на Община Средец, Прогнозна стойност: 66 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на канцеларски материали, консумативи за офис техника и зареждането им съобразно нуждите на Община Средец
    Изпълнител: КОМПЛЕКС 2000 ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 8 000.00
Процедура 10 Предмет на предвидената процедура: Доставка на хигиенни и почистващи препарати и материали., Прогнозна стойност: 20 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на хигиенни и почистващи препарати
    Изпълнител: СТОЙБАК 2010 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 586.00
Процедура 11 Предмет на предвидената процедура: Доставка на автомобилни горива , газ пропан бутан и гориво-смазочни материали за нуждите на Община Средец, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на автомобилни горива, газ пропан бутан и ГСМ за нуждите на Община Средец
    Изпълнител: АГРОКОРН ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 760.00
  • Обособена позиция 2: Доставка на автомобилни горива, газ пропан бутан и ГСМ за нуждите на Община Средец
    Изпълнител: АГРОКОРН ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 020.81
Процедура 12 Предмет на предвидената процедура: Доставка на детски храни и храна, Прогнозна стойност: 786 249.60
  • Обособена позиция 1: № 5 Доставка на основни хранителни продукти и изделия
    Изпълнител: "ИВ ТРЕЙД" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 972.00
Процедура 13 Предмет на предвидената процедура: Доставка на канцеларски материали , консумативи за офис техника и зареждането им съобразно нуждите на Община Средец, включително за нуждите на изпълняваните програми и проекти , финансирани от ЕСФ., Прогнозна стойност: 69 900.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на канцеларски материали, консумативи за офис техника и зареждането им съобразно нуждите на Община Средец , включително и за нуждите на изпълняваните програми и проекти, финансирани от ЕСФ
    Изпълнител: "ТРАНС КО 04" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 680.00
  • Обособена позиция 2: Доставка на канцеларски материали , консумативи за офис техника и зареждането им съобразно нуждите на Община Средец, включително за нуждите на изпълняваните програми и проекти , финансирани от ЕСФ.
    Изпълнител: КООПЕРАЦИЯ ПАНДА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 023.00
Процедура 14 Предмет на предвидената процедура: Доставка на канцеларски материали , консумативи за офис техника и зареждането им съобразно нуждите на Община Средец, включително за нуждите на програми и проекти , финансирани от ЕСФ., Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на канцеларски материали , консумативи за офис техника и зареждането им съобразно нуждите на Община Средец, включително за нуждите на програми и проекти , финансирани от ЕСФ.
    Изпълнител: КООПЕРАЦИЯ ПАНДА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 500.00
Процедура 15 Предмет на предвидената процедура: Доставка на канцеларски материали , консумативи за офис техника и зареждането им съобразно нуждите на Община Средец, включително за нуждите на програми и проекти , финансирани от ЕСФ., Прогнозна стойност: 69 900.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на канцеларски материали , консумативи за офис техника и зареждането им съобразно нуждите на Община Средец, включително за нуждите на програми и проекти , финансирани от ЕСФ
    Изпълнител: КООПЕРАЦИЯ ПАНДА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 9 255.18
Процедура 16 Предмет на предвидената процедура: Доставка на канцеларски материали , консумативи за офис техника и зареждането им съобразно нуждите на Община Средец, включително за нуждите на програми и проекти , финансирани от ЕСФ., Прогнозна стойност: 70 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на канцеларски материали , консумативи за офис техника и зареждането им съобразно нуждите на Община Средец, включително за нуждите на програми и проекти , финансирани от ЕСФ.
    Изпълнител: КООПЕРАЦИЯ ПАНДА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 398.00
Процедура 17 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за организация и провеждане на ХЕПАНИНГ, Прогнозна стойност: 1 500.00
  • Обособена позиция 1: Организация и провеждане на ХЕПАНИНГ
    Изпълнител: МАДЖИКО ВИАДЖО ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 500.00
Процедура 18 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за доставка на компютърна и офис техника., Прогнозна стойност: 30 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на компютъpна и офис техника
    Изпълнител: "ДЖИ ТЕХ 3" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 600.00
Процедура 19 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за доставка на обучителни материали и учебни помагала, Прогнозна стойност: 2 000.00
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнител за доставка на обучителни материали и учебни помагала
    Изпълнител: КООПЕРАЦИЯ ПАНДА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 000.00
Процедура 20 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за доставка на обучителни материали и учебни помагала, Прогнозна стойност: 4 400.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на обучителни материали и учебни помагала
    Изпълнител: КООПЕРАЦИЯ ПАНДА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 398.00
Процедура 21 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за доставка на обучителни материали и учебни помагала, Прогнозна стойност: 4 500.00
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнител за доставка на обучителни материали и учебни помагала
    Изпълнител: КООПЕРАЦИЯ ПАНДА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 500.00
Процедура 22 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за доставка на обучителни материали и учебни помагала, Прогнозна стойност: 5 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на обучителни материали и учебни помагала
    Изпълнител: КООПЕРАЦИЯ ПАНДА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 000.00
Процедура 23 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за доставка на почистващи материали, Прогнозна стойност: 1 586.00
  • Обособена позиция 1: Договор за доставка на почистващи материали
    Изпълнител: СТОЙБАК ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 586.00
Процедура 24 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за доставка на почистващи материали, Прогнозна стойност: 1 600.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на хигиенни и почистващи препарати и материали
    Изпълнител: СТОЙБАК 2010 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 600.00
Процедура 25 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за доставка на санитарни материали и дезинфектанти, Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Договор за доставка на дезинфектанти и санитарни материали
    Изпълнител: ХИМЕКС-96 АД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 000.00
Процедура 26 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за осигуряване на кетъринг/храна/ за децата ползватели на Услуга "Допълнителна педагогическа подготовка за повишаване на училищната готовност на децата за равен старт в училище", Прогнозна стойност: 1 700.00
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнител за осигуряване на кетъринг/храна/
    Изпълнител: ВКУСОТИЙКИ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 700.00
Процедура 27 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за осигуряване на кетъринг/храна/ за децата ползватели на Услуга "Допълнителна педагогическа подготовка за повишаване на училищната готовност на децата за равен старт в училище" , Прогнозна стойност: 2 000.00
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнител за осигуряване на кетъринг/храна
    Изпълнител: ВКУСОТИЙКИ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 900.00
  • Обособена позиция 2: Избор на изпълнител за осигуряване на кетъринг/храна
    Изпълнител: ВКУСОТИЙКИ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 000.00
Процедура 28 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за осигуряване на кетъринг/храна/ за децата ползватели на Услуга "Допълнителна педагогическа подготовка за повишаване на училищната готовност на децата за равен старт в училище", Прогнозна стойност: 3 000.00
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнител за осигуряване на кетъринг/храна/
    Изпълнител: "ИВ ТРЕЙД" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 000.00
Процедура 29 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за осигуряване на кетъринг/храна/ за децата ползватели на Услуга "Допълнителна педагогическа подготовка за повишаване на училищната готовност на децата за равен старт в училище", Прогнозна стойност: 4 800.00
  • Обособена позиция 1: Осигуряване на кетъринг/храна/ за 30 деца ползватели на Услуга "Допълнителна педагогическа подготовка за повишаване на училищната готовност на децата за равен старт в училище"
    Изпълнител: "ИВ ТРЕЙД" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 800.00
Процедура 30 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за осигуряване на кетъринг/храна/ за децата ползватели на Услуга "Допълнителна педагогическа подготовка за повишаване на училищната готовност на децата за равен старт в училище" за 2018 година, Прогнозна стойност: 1 564.00
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнител за осигуряване на кетъринг/храна/ -2018
    Изпълнител: ВКУСОТИЙКИ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 564.02
Процедура 31 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за услуга Застраховка на МПС, застраховка на персонал, винетка, ГТП, ремонти и други" в две обособени позиции: ОП 1.Избор на изпълнител за Застраховки на МПС, застраховки на персонал. ОП 2 Избор на изпълнител за Винетка, ГТП, ремонти и други., Прогнозна стойност: 4 125.00
  • Обособена позиция 1: ОП 1.Избор на изпълнител за Застраховки на МПС, застраховки на персонал.
    Изпълнител: ДЖЕНЕРАЛ БРОКЕР ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 000.00
  • Обособена позиция 2: ОП 2 Избор на изпълнител за Винетка, ГТП, ремонти и други.
    Изпълнител: АВТОТРАФИК-96 ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 12 125.00
Процедура 32 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за услуга Застраховка на МПС, застраховка на персонал, винетка, ГТП, ремонти и други" в две обособени позиции: ОП 1.Избор на изпълнител за Застраховки на МПС, застраховки на персонал. ОП 2 Избор на изпълнител за Винетка, ГТП, ремонти и други., Прогнозна стойност: 5 060.00
  • Обособена позиция 1: ОП 1.Избор на изпълнител за Застраховки на МПС, застраховки на персонал.
    Изпълнител: ДЖЕНЕРАЛ БРОКЕР ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 000.00
  • Обособена позиция 2: ОП 2 Избор на изпълнител за Винетка, ГТП, ремонти и други
    Изпълнител: АВТОТРАФИК-96 ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 060.00
Процедура 33 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за услуга Застраховка на МПС, застраховка на персонал, винетка, ГТП, ремонти и други" в две обособени позиции: ОП 1.Избор на изпълнител за Застраховки на МПС, застраховки на персонал. ОП 2 Избор на изпълнител за Винетка, ГТП, ремонти и други., Прогнозна стойност: 7 000.00
  • Обособена позиция 1: ОП 1.Избор на изпълнител за Застраховки на МПС, застраховки на персонал.
    Изпълнител: ДЖЕНЕРАЛ БРОКЕР ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 000.00
  • Обособена позиция 2: ОП 2 Избор на изпълнител за Винетка, ГТП, ремонти и други
    Изпълнител: АВТОТРАФИК-96 ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 000.00
Процедура 34 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за услуга Застраховка на МПС, застраховка на персонал, винетка, ГТП, ремонти и други" в две обособени позиции: ОП 1.Избор на изпълнител за Застраховки на МПС, застраховки на персонал. ОП 2 Избор на изпълнител за Винетка, ГТП, ремонти и други., Прогнозна стойност: 11 223.00
  • Обособена позиция 1: ОП 1.Избор на изпълнител за Застраховки на МПС, застраховки на персонал.
    Изпълнител: ДЖЕНЕРАЛ БРОКЕР ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 000.00
  • Обособена позиция 2: ОП 2 Избор на изпълнител за Винетка, ГТП, ремонти и други
    Изпълнител: АВТОТРАФИК-96 ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 220.00
Процедура 35 Предмет на предвидената процедура: Избор на оператор за предоставяне на мобилни телефонни услуги за нуждите на Община Средец , второстепенни разпоредители с бюджетни кредити към нея и общински предприятия, Прогнозна стойност: 50 000.00
  • Обособена позиция 1: Избор на мобилен оператор за нуждите на Община Средец
    Изпълнител: "А1 България" ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 520.00
Процедура 36 Предмет на предвидената процедура: Избор на оператор за предоставяне на мобилни телефонни услуги за нуждите на Община Средец , второстепенни разпоредители с бюджетни кредити към нея и общински предприятия, Прогнозна стойност: 55 000.00
  • Обособена позиция 1: Избор на мобилен оператор за нуждите на Община Средец
    Изпълнител: "А1 България" ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 360.00
Процедура 37 Предмет на предвидената процедура: Избор на оператор за предоставяне на мобилни телефонни услуги за нуждите на Община Средец , второстепенни разпоредители с бюджетни кредити към нея и общински предприятия, Прогнозна стойност: 69 900.00
  • Обособена позиция 1: Избор на мобилен оператор за нуждите на Община Средец
    Изпълнител: "А1 България" ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 586.00
Процедура 38 Предмет на предвидената процедура: Избор на оператор за предоставяне на мобилни телефонни услуги за нуждите на Община Средец , второстепенни разпоредители с бюджетни кредити към нея и общински предприятия., Прогнозна стойност: 66 900.00
  • Обособена позиция 1: Избор на мобилен оператор за нуждите на Община Средец
    Изпълнител: "А1 България" ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 000.00
Процедура 39 Предмет на предвидената процедура: Избор на педиатър за услуга "Ранна интервенция на уврежданията", Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Избор на педиатър за услуга РИУ
    Изпълнител: Доктор
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 30.62
Процедура 40 Предмет на предвидената процедура: Избор на педиатър за услуга "Ранна интервенция на уврежданията", Прогнозна стойност: 3 720.00
  • Обособена позиция 1: Избор на педиатър
    Изпълнител: Доктор
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 12 360.00
Процедура 41 Предмет на предвидената процедура: Избор на педиатър за услуга "Ранна интервенция на уврежданията", Прогнозна стойност: 5 400.00
  • Обособена позиция 1: Избор на педиатър за услуга РИУ
    Изпълнител: Доктор
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 10 152.00
Процедура 42 Предмет на предвидената процедура: Избор на персонал за услуга "Подкрепа за осигуряване на здравна детска консултация и дейности по превенция на заболяванията", Прогнозна стойност: 12 740.00
  • Обособена позиция 1: Избор на педиатър
    Изпълнител: Доктор
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 30.62
  • Обособена позиция 2: Избор на стоматолог
    Изпълнител: Доктор
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 840.00
Процедура 43 Предмет на предвидената процедура: Избор на персонал за услуга "Подкрепа за осигуряване на здравна детска консултация и дейности по превенция на заболяванията", Прогнозна стойност: 6 120.00
  • Обособена позиция 1: Избор на педиатър
    Изпълнител: Доктор
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 10 152.00
  • Обособена позиция 2: Избор на стоматолог
    Изпълнител: Доктор
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 880.00
Процедура 44 Предмет на предвидената процедура: Избор на персонал за услуга "Подкрепа за осигуряване на здравна детска консултация и дейности по превенция на заболяванията", Прогнозна стойност: 8 700.00
  • Обособена позиция 1: Избор на педиатър
    Изпълнител: Доктор
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 12 360.00
  • Обособена позиция 2: Избор на стоматолог
    Изпълнител: Доктор
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 500.00
Процедура 45 Предмет на предвидената процедура: Избор на персонал на услуги: "Предоставяне на психологическа подкрепа и консултиране на бъдещи и настоящи родители за формиране и развитие та родителски умения", Семейно консултиране и подкрепа " и " Индивидуална и групова работа с деца и родители, вкл. и с деца и родители, които не са от уязвимите групи, с цел посещение на детска градина", Прогнозна стойност: 6 768.00
  • Обособена позиция 1: Избор на педиатър
    Изпълнител: Доктор
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 10 152.00
  • Обособена позиция 2: Избор на гинеколог
    Изпълнител: Доктор
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 512.00
  • Обособена позиция 3: Избор на юрист
    Изпълнител: Ирина
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 744.00
Процедура 46 Предмет на предвидената процедура: Избор на персонал на услуги: "Предоставяне на психологическа подкрепа и консултиране на бъдещи и настоящи родители за формиране и развитие та родителски умения", Семейно консултиране и подкрепа " и " Индивидуална и групова работа с деца и родители, вкл. и с деца и родители, които не са от уязвимите групи, с цел посещение на детска градина", Прогнозна стойност: 14 000.00
  • Обособена позиция 1: Избор на педиатър
    Изпълнител: Доктор
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 30.62
  • Обособена позиция 2: Избор на гинеколог
    Изпълнител: Доктор
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 3 000.00
  • Обособена позиция 3: Избор на юрист
    Изпълнител: Ирина
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 8 000.00
Процедура 47 Предмет на предвидената процедура: Избор на персонал на услуги: "Предоставяне на психологическа подкрепа и консултиране на бъдещи и настоящи родители за формиране и развитие та родителски умения", Семейно консултиране и подкрепа " и " Индивидуална и групова работа с деца и родители, вкл. и с деца и родители, които не са от уязвимите групи, с цел посещение на детска градина", Прогнозна стойност: 1 640.00
  • Обособена позиция 1: Избор на юрист
    Изпълнител: Ирина
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 020.00
  • Обособена позиция 2: Избор на педиатър
    Изпълнител: Доктор
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 12 360.00
Процедура 48 Предмет на предвидената процедура: Изработка и доставка на защитни маски и рекламни чанти тип раница и др., Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Изработка и доставка на защитни маски и рекламни чанти тип раница
    Изпълнител: Ню Вижън 2017 ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 300.00
  • Обособена позиция 2: Доставка на обучителни материали и учебни помагала
    Изпълнител: КООПЕРАЦИЯ ПАНДА
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 000.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN