Идентификация

Номер от ИСУН BG05SFOP001-4.001-0024-C03
Наименование на проекта Осигуряване функционирането на ОИЦ Враца
Бенефициент 000193115 ОБЩИНА ВРАЦА
Източник на финансиране ЕСФ ==> Добро управление
Дата на сключване на договора/заповедта 24.02.2016
Дата на стартиране 13.12.2015
Дата на приключване 31.12.2018
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Северозападен, Враца, Враца, гр.Враца

Описание

Кратко описание на проекта
От 2012 г. функционира мрежата от 28 информационни центрове за популяризиране на кохезионната политика на ЕС в Р България – Благоевград, Бургас, Варна, Велико Търново, Видин, Враца, Габрово, Добрич, Кърджали, Кюстендил, Ловеч, Монтана, Пазарджик, Перник, Плевен, Пловдив, Разград, Русе, Силистра, Сливен Смолян, София, Стара Загора, Търговище, Хасково, Шумен, Ямбол и Централен информационен и координационен офис (ЦИКО). 27те областните информационни центрове (ОИЦ) функционират на принципа „едно гише“ и работят активно с управляващите органи, като ги подпомагат при реализирането на информационни кампании на територията на областите. Мрежата сътрудничи активно с местните администрации, бюрата по труда и регионалните инспекторати по образование, университетите и средно образователните училища, за да се повиши информираността на гражданите относно възможностите, които се предоставят чрез европейските структурни и инвестиционни фондове (ЕСИФ).
В периода 2007-2013 г. мрежата, в т.ч. ОИЦ - Враца, предоставяше информация за възможностите за финансиране по програмите, съфинансирани от структурните фондове и Кохезионния фонд (СКФ) на ЕС. В периода 2015 г. - 2023 г. мрежата и ОИЦ Враца ще предоставя информация и ще популяризира ЕСИФ. 
Безвъзмездната финансова помощ, предоставена за функционирането на ОИЦ Враца допринася за изпълнение на общите цели на НКС за програмен период 2014-2020, а именно:
	популяризиране на ролята на ЕС и информиране за възможностите за финансиране по програмите;
	осигуряване на максимална прозрачност в процеса на изпълнение и управление на програмите;
	изграждане и поддържане на високо обществено доверие към процесите по прилагане на ЕСИФ.
Дейности
  • Дейност: Текуща издръжка на ОИЦ : Текуща издръжка на ОИЦ Враца (в т.ч. осигуряване на възнагражденията на служителите в ОИЦ; ел. енергия, вода, отопление, СОТ, почистване, телефон, факс, интернет, абонамент за издания, куриерски и пощенски услуги и др.; осигуряване на материали и консумативи, необходими за обезпечаване работата на служителите в ОИЦ; гаранционна и извънгаранционна поддръжка на закупеното/използваното по проекта оборудване и обзавеждане, поддръжка на помещението, в което е ситуиран ОИЦ; поддръжка, ремонт и експлоатация на МПС); В ОИЦ Враца има три работни места. Ръководител „ОБИЦ-Враца”, Координатор „Комуникация и логистични услуги” и Координатор „Информационно обслужване и услуги”. Назначени са 2 служители и има 1 свободно място. Предложеният в проектното предложение брой служители на информационния офис съответства на посочената стойност за съответния офис в Насоките за кандидастване – 3 (трима). Назначаването на освободените позиции следва да се осъществи след съгласуване с УО и Централния информационен офис (ЦИО). Одобрените кандидати се назначават на основен трудов договор, при пълен осемчасов работен ден. Трудовите договори са срочни, с продължителност не по-голяма от срока на реализация на проекта. Длъжностни характеристики за всеки член от ОИЦ центъра са разработени и предоставени от ЦИО. Персоналът на ОИЦ не е част от щатното разписание на Община Враца. Проектното финансиране изцяло покрива разходите за възнаграждения на персонала, в т.ч. действително изплатени възнаграждения, социални, здравни и др. осигуровки, определени със закон. Разходите за командировки (пътни, дневни и квартирни) за дейностите, пряко свързани с предоставяните от служителите на ОИЦ услуги изцяло се покриват от проекта., Договорена стойност: 173 926.20 , Отчетена стойност: 175 667.17
  • Дейност: Извършване на текущ ремонт на ОИЦ: По отношение на дейността предвиждаме текущ ремонт на покривната конструкция (дъсчена обшивка, топлоизолация с фибран с дебелина 4 см., хидроизолационно фолио, нова летвена обшивка и полагане на съществуващите керемиди и евентуална подмяна на счупени такива). Сградата, където е ОИЦ, е монолитна с дървен гредоред, няма възможност за изграждане на нова стоманобетонова плоча, което налага направа на таван от водоустойчив шперплат с дебелина 2,5 см, съответно топлоизолация от минерална вата с дебелина 10 см. Предвижда се това да не е свързано с подмяна на съществуващия окачен таван и ЛОТ (луминистентно осветително тяло). Чрез така планирания ремонт няма да допуснем при обилни валежи и при топенето на снега да се появят течове от покрива на сградата, която е стара. Предотвратяването на течовете не е свързано само с естетическия вид на помещенията, където се осъществяват основни дейности на ОИЦ, но и с предотвратяването на повреди в техническото оборудване. В рамките на дейността се предвижда до 2018 г. и частично освежаващо пребоядисване на стените в двете помещения и коридора. , Договорена стойност: 9 450.00 , Отчетена стойност: 7 470.41
  • Дейност: Осигуряване на оборудване за нуждите на ОИЦ: По отношение на дейността планираме : Предвиждаме закупуването на 3 бр. настолни компютърни конфигурации (компютър, монитор, мишка и клавиатура), 3 бр. софтуер Windows, 1 бр. MS Office, 3 бр. външни хард-диска ,1 бр. камера/фотоапарат с възможности за снимане на видео клипове и 1 бр.диктофон, които ще се използват във връзка със специфичните дейности на ОИЦ. До сега от ЦИКО сме получили следното оборудване: 3 бр. лаптопи, МФУ, фотоапарат без възможности за видео клип, екран и проектор, 3 стационарни телефона. Настолните компютри са необходими за ежедневната работа на експертите от ОИЦ в самия офис, докато лаптопите се използват при провеждане на информационните срещи (които до този момент са над 100). Настолният компютър е по-подходящ за работа на бюро в самия офис на ОИЦ, в него има по-голяма памет и не е необходимо постоянно да се зарежда. Докато лаптопа е за работа, която е извън офиса и по отношение на функционалността не може да замени настолния компютър. Предвиденият софтуер е необходим за новите компютри. Камерата и диктофона са необходими в процеса на информационните срещи и посещенията с цел популяризиране на добри практики да се изготвят видеоклипове и записи, които ще се разпространяват чрез социалните мрежи. Това ще даде възможност да се разшири обхвата на целевите групи и информацията за ЕСИФ да стигне до по-голям брой хора. Стойността на разходите е общо 5 812 лв., Договорена стойност: 5 812.00 , Отчетена стойност: 5 794.00
  • Дейност: Разработване и/или разпространение на информационни материали (печатни, аудио-визуални и електронни): Услугите, които ще предоставя ОИЦ Враца са информационни, логистични, експертни и комуникационни. Информационните центрове са свързани помежду си, както и с Централния информационен и комуникационен офис чрез Интернет връзка, позволяваща достъп до компютърната мрежа и единния уеб-сайт. ОИЦ Враца дава достъп до информация чрез отговори на запитвания, отправени по телефон, по поща, чрез имейл, факс или през уеб-сайта на мрежата. В подкрепа на действията на националната мрежа на областните информационни центрове е основана гореща линия като част от мрежовата структура. Тя има за цел да оказва помощ в намирането на информация, да насочва потребителите към допълнителни специфични ресурси и да обслужва населението, което няма директен достъп до Интернет или физически достъп до който и да е областен информационен център. ОИЦ Враца работи в мрежата от областни информационни центрове в България, функционира в тясно сътрудничество с останалите информационни мрежи, финансирани от ОПДУ, както и с регионалните офиси на Оперативните програми, където има такива. Предвидено е събиране на информация за добри практики – споделен опит и успешни проекти, включително на областно ниво и издаване на брошури, всяка година, с цел популяризиране на опита на бенефициентите в областта. o Осигуряване на разнообразна основна и специфична информация за оперативните програми, предоставяна по телефон, електронна поща и/или на място; o Разпространение на информация и документи по открити процедури по ОП; o Предоставяне на информация за добри практики – споделен опит и успешни проекти, включително на областно ниво; o Разпространение на безплатни информационни материали, издавани от ЕК, други европейски институции, УО, произведени по проекти, съ-финансирани от ЕСИФ; o Разпространение на обща информация за политиките на ЕС и информация и информационни материали за съответната област; o Извършва се непрекъснато; o Поддържа се комуникация с ЦИКО и УО на ОП, МЗ и регионалните структури на министерствата; , Договорена стойност: 1 800.00 , Отчетена стойност: 1 240.00
  • Дейност: Организиране, провеждане и участие в публични информационни събития (информационни събития, семинари, обучения, конференции, изложения, срещи и др. п.) и работа с медии: Организирането и провеждането на публични информационни събития и работа с медии са съобразени с изискванията, заложени в Процедурния наръчник и приложенията към него (Приложение 3 към договора за БФП). 5.1.) Организиране на публични информационни срещи в общините на Област Враца - Предвижда се ОИЦ-Враца да организира по две събития на година във всяка една от 10 общини на Област Враца: Враца, Мездра, Роман, Бяла слатина, Хайредин, Мизия, Козлодуй, Оряхово, Борован и Криводол. Събитията се организират с цел информиране на целевите групи и потенциалните бенефициенти за възможностите, които предоставя ЕСИФ в България, както и предоставяне на конкретна нова информация за определения период. Събитията се организират според планираното в годишните планове за работа в ОИЦ или съгласно указания, подадени от ЦИКО. При планиране на срещите ще вземе предвид периодите с по-голям интензитет на отворени процедури по програмите и оптимална комбинация от теми за дадена аудитория по общини. 5.2) Организиране на срещи с медиите - Ефективната комуникация с централните и регионални медии ще се осъществява чрез активен диалог с журналистите, отразяващи икономическа и финансова тематика. За ефективното реализиране на комуникационните дейности по проекта е необходимо постоянното и наситено присъствие на темата в националните и регионални медии, в съответните форми - интервюта, специализирани материали, репортажи, представяне на добри практики, експертни мнения, европейски опит. Регулярно ще се организират на местно ниво пресконференции, брифинги, пътувания, обучения и консултации, популяризиращи ЕСИФ. Целта е да се подготвят добре информационните канали, за да достигне точна и актуална информация до широката общественост в целевите аудитории. Тъй като представителите на медиите не са задължени да притежават необходимия опит и знания за ролята на ЕС и ЕСИФ, те трябва да бъдат редовно информирани, за да не се чувстват в изолация. 5.3.) Организиране и провеждане на общи инициативи - Предвижда се ОИЦ- Враца да участва в три инициативи на мрежата, съгласно Годишния план на ЦИКО. Една от тях е : - Кампания за обща инициатива под надслов "Успешни заедно". Период на провеждане: 01 март 2016 -09 май 2016г. Основна целева група: бизнес Допълнителни целеви групи: младежи, безработни, широка общественост Партньори: работодатели, ДБТ, Кариерни центрове ОИЦ-Враца ще се включи и в другите инициативи чрез организация и териториално разпределение на дейностите по съответната инициатива. ЦИКО предоставя методическа подкрепа при организирането на общите инициативи. График на провеждане на Инициатива " Успешни ЗАЕДНО" 22-26 февруари 2016 г. – подготвителен етап 1 март 2016 г. – откриващи ПКФ на инициативата 25 март – 25 април 2016 г. – конкурс „Българските иновации на 2016 г.“ м март 2016 г. – провеждане на срещи с местни представители на бизнеса м. април 2016 г. – провеждане на Дни на отворените врати 1-6 май 2016 г. – открити приемни, на които се дава информация за предстоящото събитие и се раздават покани 6-9 май 2016 г. – провеждане на изложение (избира се един от дните по преценка на ОИЦ). Проектното предложение на Община Враца е насочено към следните целеви групи: служители на ОИЦ (3 дущи); кандидати и бенефициенти по програмите, финансирани от ЕСИФ; управляващите органи и междинните звена на програмите, финансирани от ЕСИФ;обществеността, вкл.представители на местни, регионални и национални медии. , Договорена стойност: 89 361.80 , Отчетена стойност: 87 427.24
  • Дейност: Дейности по осигуряване на публичност и визуализация по проекта: Представянето на същността на проекта, графика за изпълнението му, очакваните резултати и полученото финансиране ще бъде осъществено на организирана пресконференция от екипа за управление на проекта. На пресконференциите по проекта ще бъдат поканени всички журналисти от местните и регионални медии. Дейността е свързана с необходимостта обществеността да бъде запозната с целта на проекта, неговите задачи, основни дейности и същността на Оперативна програма “Добро управление”, Приоритетна ос 4. Периодично ще се подготвят за публикуване информационни материали за медиите, в т.ч. електронните и в сайта на общината. Подготвят се от екипа на проекта и информират обществеността за текущото изпълнение на дейностите по проекта. ЦИО ще отговаря за цялостната координация на дейностите по публичност на оперативните програми, които ще се извършват на ниво ОИЦ, за планиране на предстоящи мерки за публичност, идентифициране на добри практики, разрешаване на проблеми при координиране на получаване и разпространение на информацията от ОИЦ. ЦИО и ЦИКО ще организират редовни координационни срещи с ОИЦ., Договорена стойност: 3 150.00 , Отчетена стойност: 2 444.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: МЛАДЕЖКИ ДОМ - ВРАЦА, Договорена стойност по проекта*: 400.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ДИАНА, Договорена стойност по проекта*: 600.00 , Отчетена стойност**: 600.00
  • Изпълнител: ЕТ "НИАКАН - ВЛАДИН ГЕОРГИЕВ" , Договорена стойност по проекта*: 1 338.00 , Отчетена стойност**: 1 310.00
  • Изпълнител: ХЕМУС 2005 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 2 561.00 , Отчетена стойност**: 2 561.00
  • Изпълнител: Георги, Договорена стойност по проекта*: 300.00 , Отчетена стойност**: 300.00
  • Изпълнител: "БДМ-АУТО ГРУП" ООД , Договорена стойност по проекта*: 6 782.82 , Отчетена стойност**: 3 179.18
  • Изпълнител: "СИТИ" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 900.00 , Отчетена стойност**: 887.20
  • Изпълнител: БОДИ-М-ТРАВЪЛ ООД, Договорена стойност по проекта*: 200.00 , Отчетена стойност**: 200.00
  • Изпълнител: „М И В - ВЪЛЬОВСКИ, МАРИНСКА И С-ИЕ“ СД, Договорена стойност по проекта*: 1 199.76 , Отчетена стойност**: 1 199.76
  • Изпълнител: ЧАЙКА РИЗОРТ ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 640.00 , Отчетена стойност**: 640.00
  • Изпълнител: МИЛКА, Договорена стойност по проекта*: 600.00 , Отчетена стойност**: 600.00
  • Изпълнител: ПЕТКО, Договорена стойност по проекта*: 600.00 , Отчетена стойност**: 600.00
  • Изпълнител: СВЕТЛА, Договорена стойност по проекта*: 300.00 , Отчетена стойност**: 300.00
  • Изпълнител: Христина, Договорена стойност по проекта*: 9 000.00 , Отчетена стойност**: 7 115.21
  • Изпълнител: „ИЗСЛЕДОВАТЕЛСКИ ЦЕНТЪР ТРЕНД“ ООД, Договорена стойност по проекта*: 8 100.00 , Отчетена стойност**: 8 100.00
  • Изпълнител: ТОДОР ИЛИЕВ - ЛЪКИ ПАРТИ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 100.00 , Отчетена стойност**: 100.00
  • Изпълнител: ФОНЕМА ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 6 205.20 , Отчетена стойност**: 2 883.60
  • Изпълнител: "КОНКУРЕНТ НЮЗ" ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 30 390.00 , Отчетена стойност**: 30 390.00
  • Изпълнител: Елка, Договорена стойност по проекта*: 40 700.00 , Отчетена стойност**: 654.87
  • Изпълнител: "БЪЛГАРСКА ТЕЛЕКОМУНИКАЦИОННА КОМПАНИЯ" ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 16 579.62 , Отчетена стойност**: 1 767.97
  • Изпълнител: ТИТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 4 400.00 , Отчетена стойност**: 941.65
  • Изпълнител: СВЕТЛИНА-П ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 8 947.42 , Отчетена стойност**: 7 470.41
  • Изпълнител: ЛЪЧЕЗАР, Договорена стойност по проекта*: 600.00 , Отчетена стойност**: 600.00
  • Изпълнител: "ИНФО ТРЕЙНИНГ" ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 044.00 , Отчетена стойност**: 1 044.00
  • Изпълнител: "Водоснабдяване и канализация" ООД Враца, Договорена стойност по проекта*: 400.00 , Отчетена стойност**: 126.92
  • Изпълнител: АБ - ЛАРИОНА КОЦЕВА ЕТ, Договорена стойност по проекта*: 100.00 , Отчетена стойност**: 100.00
  • Изпълнител: ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 4 020.00 , Отчетена стойност**: 3 192.00
  • Изпълнител: ЯНА, Договорена стойност по проекта*: 150.00 , Отчетена стойност**: 150.00
  • Изпълнител: Илияна, Договорена стойност по проекта*: 9 300.00 , Отчетена стойност**: 9 482.41
  • Изпълнител: МИХАЙЛОВ ТВ ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 332.00 , Отчетена стойност**: 1 260.00
  • Изпълнител: АЛБЕНА, Договорена стойност по проекта*: 300.00 , Отчетена стойност**: 299.99
  • Изпълнител: САУНД И ФЪН ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 000.00 , Отчетена стойност**: 1 000.00
  • Изпълнител: САТАН В - ТАНИ ВАЛЕНТИНОВ ПАСКОВ ЕТ, Договорена стойност по проекта*: 1 000.00 , Отчетена стойност**: 1 000.00
  • Изпълнител: ДОБРИН ЛУЧНИКОВ ЕТ, Договорена стойност по проекта*: 1 000.00 , Отчетена стойност**: 1 000.00
  • Изпълнител: ПРОВИЖЪН МЕДИА ГРУП ООД, Договорена стойност по проекта*: 4 970.00 , Отчетена стойност**: 4 970.00
  • Изпълнител: Мария, Договорена стойност по проекта*: 200.00 , Отчетена стойност**: 200.00
  • Изпълнител: СКИПЪР ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 200.00 , Отчетена стойност**: 456.31
  • Изпълнител: МАРИЯ, Договорена стойност по проекта*: 300.00 , Отчетена стойност**: 300.00
  • Изпълнител: Професионална гимназия по търговия и ресторантьорство, Договорена стойност по проекта*: 616.32 , Отчетена стойност**: 616.32
  • Изпълнител: ЕМИЛ, Договорена стойност по проекта*: 300.00 , Отчетена стойност**: 299.99
  • Изпълнител: Цветана, Договорена стойност по проекта*: 44 400.00 , Отчетена стойност**: 30 220.92
  • Изпълнител: ДЕНИСЛАВА, Договорена стойност по проекта*: 900.00 , Отчетена стойност**: 900.00
  • Изпълнител: СИМ И КО ООД, Договорена стойност по проекта*: 5 191.09 , Отчетена стойност**: 1 998.70
  • Изпълнител: Людмила, Договорена стойност по проекта*: 4 800.00 , Отчетена стойност**: 4 800.00
  • Изпълнител: Силвия, Договорена стойност по проекта*: 9 700.00 , Отчетена стойност**: 9 738.20
  • Изпълнител: ХРИСТИНА, Договорена стойност по проекта*: 600.00 , Отчетена стойност**: 600.00
  • Изпълнител: ТЕХНОПОЛИС БЪЛГАРИЯ ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 7 193.80 , Отчетена стойност**: 7 193.80
  • Изпълнител: Гроздан, Договорена стойност по проекта*: 81 400.00 , Отчетена стойност**: 29 572.99
  • Изпълнител: СВЕТЛАНА, Договорена стойност по проекта*: 900.00 , Отчетена стойност**: 899.99
  • Изпълнител: СТЕФАНИ-98 - НИКОЛА НИКОЛОВ ЕТ, Договорена стойност по проекта*: 5 017.20 , Отчетена стойност**: 2 287.20
  • Изпълнител: Ренета, Договорена стойност по проекта*: 40 700.00 , Отчетена стойност**: 5 845.80
  • Изпълнител: МАК СИСТЕМС ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 1 221.40 , Отчетена стойност**: 1 221.40
  • Изпълнител: СТЕЛА, Договорена стойност по проекта*: 300.00 , Отчетена стойност**: 299.99
  • Изпълнител: ТОТИ - ТОДОР БОРИСОВ ЕТ, Договорена стойност по проекта*: 100.00 , Отчетена стойност**: 100.00
  • Изпълнител: БАТ СЕКЮРИТИ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 2 035.00 , Отчетена стойност**: 694.07
  • Изпълнител: НИКОЙЛ-2 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 6 517.29 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: СНЦ "Артикул", Договорена стойност по проекта*: 300.00 , Отчетена стойност**: 300.00
  • Изпълнител: МИЛЕНА, Договорена стойност по проекта*: 300.00 , Отчетена стойност**: 299.99
  • Изпълнител: Перса, Договорена стойност по проекта*: 100.00 , Отчетена стойност**: 100.00
  • Изпълнител: РОНОС ООД, Договорена стойност по проекта*: 25 792.00 , Отчетена стойност**: 13 343.32
  • Изпълнител: ЮЛИЯН, Договорена стойност по проекта*: 150.00 , Отчетена стойност**: 150.00
  • Изпълнител: Донка, Договорена стойност по проекта*: 81 400.00 , Отчетена стойност**: 512.88
  • Изпълнител: Станислав, Договорена стойност по проекта*: 22 294.44 , Отчетена стойност**: 22 438.95
  • Изпълнител: ЧЕЗ РАЗПРЕДЕЛЕНИЕ БЪЛГАРИЯ АД, Договорена стойност по проекта*: 6 000.00 , Отчетена стойност**: 1 116.37
  • Изпълнител: ТАНЯ, Договорена стойност по проекта*: 300.00 , Отчетена стойност**: 299.99
  • Изпълнител: "ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ" ЕООД , Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 804.00
  • Изпълнител: ЧЕЗ ТРЕЙД БЪЛГАРИЯ ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 9 976.89 , Отчетена стойност**: 674.41
  • Изпълнител: ДЕНИСЛАВ, Договорена стойност по проекта*: 1 800.00 , Отчетена стойност**: 1 800.00
  • Изпълнител: БЪЛГАРСКИ ПОЩИ ЕАД, Договорена стойност по проекта*: 500.00 , Отчетена стойност**: 6.30
  • Изпълнител: СТАР ПОСТ ООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: ГЕОРГИ, Договорена стойност по проекта*: 300.00 , Отчетена стойност**: 300.00
  • Изпълнител: НАТАЛИЯ, Договорена стойност по проекта*: 200.00 , Отчетена стойност**: 200.00
  • Изпълнител: Пламен, Договорена стойност по проекта*: 100.00 , Отчетена стойност**: 100.00
  • Изпълнител: РОСИЦА, Договорена стойност по проекта*: 300.00 , Отчетена стойност**: 300.00
  • Изпълнител: "ТИДИЕМ ПЛАСТ" ООД, Договорена стойност по проекта*: 60.00 , Отчетена стойност**: 60.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Брой публични информационни събития, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 66.00 , Достигната стойност: 70.00
Индикатор 2 Брой консултации, предоставени по телефон, електронна поща или на място в областните информационни центрове, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1 800.00 , Достигната стойност: 2 633.00
Индикатор 3 Издадени информационни материали по вид (ръководства, наръчници, книжки, брошури и информационни листовки и др.), Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 3.00 , Достигната стойност: 3.00
Индикатор 4 Брой служители, чиито заплати се съфинансират от техническа помощ, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 3.00 , Целева стойност: 3.00 , Достигната стойност: 6.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 275 657.53 BGN
БФП 275 657.53 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 275 657.53 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 100.00 0.00 100.00 "БЪЛГАРСКА ТЕЛЕКОМУНИКАЦИОННА КОМПАНИЯ" ЕАД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 18.00 0.00 18.00 "БЪЛГАРСКА ТЕЛЕКОМУНИКАЦИОННА КОМПАНИЯ" ЕАД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 220.00 0.00 220.00 "БДМ-АУТО ГРУП" ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 447.38 0.00 447.38 СВЕТЛИНА-П ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 1 262.92 0.00 1 262.92 ЧЕЗ ТРЕЙД БЪЛГАРИЯ ЕАД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 34.12 0.00 34.12 "БДМ-АУТО ГРУП" ООД

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: „Периодично техническо обслужване на моторни превозни средства, включващо профилактика, ремонт и поддръжка на автомобилите, подмяна на резервни части, материали и консумативи за моторни превозни средства, собственост на Община Враца” по 2 обособени позиции., Прогнозна стойност: 60 000.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция No 1 – „ Автомобили на Община Враца – общинска администрация и звена на разпореждане на първостепенния разпоредител с бюджет “
    Изпълнител: "БДМ-АУТО ГРУП" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 041.67
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция No 2 – „ Автомобили, стопанисвани от второстепенни разпоредители с бюджетни средства “
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: "Доставка на литература - награден фонд за провеждане на Национална кампания „ЗАЕДНО за ЕВРОПА”, в рамките на проект „Осигуряване функционирането на ОИЦ - Враца", Прогнозна стойност: 100.00
  • Обособена позиция 1: "Доставка на литература - награден фонд за провеждане на Национална кампания „ЗАЕДНО за ЕВРОПА”, в рамките на проект „Осигуряване функционирането на ОИЦ - Враца"
    Изпълнител: АБ - ЛАРИОНА КОЦЕВА ЕТ
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 100.00
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: "Доставка на нетна активна електрическа енергия от изпълнител – координатор на стандартна балансираща група, за ниско напрежение, с пълно администриране на информационния поток с ЕСО и поемане на разходите за небаланси за обекти на Община Враца и на второстепенните разпоредители", Прогнозна стойност: 667 000.00
  • Обособена позиция 1: Открита процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: „Доставка на нетна активна електрическа енергия от изпълнител – координатор на стандартна балансираща група, за ниско напрежение, с пълно администриране на информационния поток с ЕСО и поемане на разходите за небаланси за обекти на Община Враца и на второстепенните разпоредители"
    Изпълнител: ЧЕЗ ТРЕЙД БЪЛГАРИЯ ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 051.65
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: „ Доставка на течни горива (Бензин А-95Н и Дизелово гориво) за нуждите на автомобилния парк на Община Враца за 36 месеца", Прогнозна стойност: 182 330.00
  • Обособена позиция 1: „ Доставка на течни горива (Бензин А-95Н и Дизелово гориво) за нуждите на автомобилния парк на Община Враца за 36 месеца"
    Изпълнител: НИКОЙЛ-2 ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 6 517.29
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: „Доставка и монтаж на оборудване за Областен информационен център - Враца” по проект „Осигуряване функционирането на ОИЦ - Враца” съгласно Договор за безвъзмездна финансова помощ № BG05SFОР001-4.001-0024-С01/24.02.2016 г., финансиран по ОП „Добро управление” 2014-2020”, Прогнозна стойност: 4 843.33
  • Обособена позиция 1: „Доставка и монтаж на оборудване за Областен информационен център - Враца” по проект „Осигуряване функционирането на ОИЦ - Враца” съгласно Договор за безвъзмездна финансова помощ № BG05SFОР001-4.001-0024-С01/24.02.2016 г., финансиран по ОП „Добро управление” 2014-2020”
    Изпълнител: ТЕХНОПОЛИС БЪЛГАРИЯ ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 794.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на балони за провеждане на Национална кампания „ЗАЕДНО за ЕВРОПА”, в рамките на проект „Осигуряване функционирането на ОИЦ - Враца, Прогнозна стойност: 100.00
  • Обособена позиция 1: „Доставка на балони за провеждане на Национална кампания „ЗАЕДНО за ЕВРОПА”, в рамките на проект „Осигуряване функционирането на ОИЦ - Враца
    Изпълнител: ТОДОР ИЛИЕВ - ЛЪКИ ПАРТИ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 100.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на купи, плакети, медали и грамоти – награден фонд за провеждане на Национална кампания „ЗАЕДНО за ЕВРОПА“ по проект „Осигуряване функционирането на ОИЦ - Враца” съгласно Договор за безвъзмездна финансова помощ № BG05SFОР001-4.001-0024-С01/24.02.2016 г., финансиран по ОП „Добро управление” 2014-2020”, Прогнозна стойност: 833.33
  • Обособена позиция 1: „Доставка на купи, плакети, медали и грамоти – награден фонд за провеждане на Национална кампания „ЗАЕДНО за ЕВРОПА“ по проект „Осигуряване функционирането на ОИЦ - Враца” съгласно Договор за безвъзмездна финансова помощ № BG05SFОР001-4.001-0024-С01/24.02.2016 г., финансиран по ОП „Добро управление” 2014-2020”
    Изпълнител: ЕТ "НИАКАН - ВЛАДИН ГЕОРГИЕВ"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 770.00
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на материали за публични информационни събития” по проект „Осигуряване функционирането на ОИЦ - Враца” съгласно Договор за безвъзмездна финансова помощ № BG05SFОР001-4.001-0024-С01/24.02.2016 г., финансиран по ОП „Добро управление” 2014-2020, Прогнозна стойност: 25 404.83
  • Обособена позиция 1: „Доставка на материали за публични информационни събития” по проект „Осигуряване функционирането на ОИЦ - Враца” съгласно Договор за безвъзмездна финансова помощ № BG05SFОР001-4.001-0024-С01/24.02.2016 г., финансиран по ОП „Добро управление” 2014-2020
    Изпълнител: "КОНКУРЕНТ НЮЗ" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 30 390.00
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на нетна активна електрическа енергия от изпълнител – координатор на стандартна балансираща група, за ниско напрежение, с пълно администриране на информационния поток с ЕСО и поемане на разходите за небаланси за обекти на Община Враца и на второстепенните разпоредители”, Прогнозна стойност: 326 705.00
  • Обособена позиция 1: „Доставка на нетна активна електрическа енергия от изпълнител – координатор на стандартна балансираща група, за ниско напрежение, с пълно администриране на информационния поток с ЕСО и поемане на разходите за небаланси за обекти на Община Враца и на второстепенните разпоредители”
    Изпълнител: ЧЕЗ ТРЕЙД БЪЛГАРИЯ ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 925.24
Процедура 10 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на оборудване – награден фонд за провеждане на Национална кампания „ЗАЕДНО за ЕВРОПА“ по проект „Осигуряване функционирането на ОИЦ - Враца” съгласно Договор за безвъзмездна финансова помощ № BG05SFОР001-4.001-0024-С01/24.02.2016 г., финансиран по ОП „Добро управление” 2014-2020”, Прогнозна стойност: 1 166.66
  • Обособена позиция 1: „Доставка на оборудване – награден фонд за провеждане на Национална кампания „ЗАЕДНО за ЕВРОПА“ по проект „Осигуряване функционирането на ОИЦ - Враца” съгласно Договор за безвъзмездна финансова помощ № BG05SFОР001-4.001-0024-С01/24.02.2016 г., финансиран по ОП „Добро управление” 2014-2020”
    Изпълнител: ТЕХНОПОЛИС БЪЛГАРИЯ ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 399.80
Процедура 11 Предмет на предвидената процедура: „Доставка на стативи и на материали за рисуване за провеждане на Национална кампания „ЗАЕДНО за ЕВРОПА”, в рамките на проект „Осигуряване функционирането на ОИЦ - Враца”, Прогнозна стойност: 1 083.33
  • Обособена позиция 1: „Доставка на стативи и на материали за рисуване за провеждане на Национална кампания „ЗАЕДНО за ЕВРОПА”, в рамките на проект „Осигуряване функционирането на ОИЦ - Враца”
    Изпълнител: „М И В - ВЪЛЬОВСКИ, МАРИНСКА И С-ИЕ“ СД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 199.76
Процедура 12 Предмет на предвидената процедура: „Извършване на текущ ремонт на ОИЦ” съгласно Договор за безвъзмездна финансова помощ № BG05SFОР001-4.001-0024-С01/24.02.2016 г., финансиран по ОП „Добро управление” 2014-2020”, Прогнозна стойност: 7 875.00
  • Обособена позиция 1: „Извършване на текущ ремонт на ОИЦ” съгласно Договор за безвъзмездна финансова помощ № BG05SFОР001-4.001-0024-С01/24.02.2016 г., финансиран по ОП „Добро управление” 2014-2020”
    Изпълнител: СВЕТЛИНА-П ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 8 947.42
Процедура 13 Предмет на предвидената процедура: „Изпълнение на дейности по информация и публичност, по проект „Осигуряване функционирането на ОИЦ - Враца” съгласно Договор за безвъзмездна финансова помощ № BG05SFОР001-4.001-0024-С01/24.02.2016 г., финансиран по ОП „Добро управление” 2014-2020, по 5 /пет/ обособени позиции: Обособена позиция 1: „Подготовка и излъчване на репортажи по местна кабелна телевизия - Враца” Обособена позиция 2: „Изработване на информационни и рекламни материали в печатница” Обособена позиция 3: „Публикуване на платени публикации за проекта в местен ежедневник” Обособена позиция 4: „Подготовка и излъчване на радио-анонси” Обособена позиция 5: „Изработка на табели” , Прогнозна стойност: 4 958.33
  • Обособена позиция 1: „Подготовка и излъчване на репортажи по местна кабелна телевизия - Враца”
    Изпълнител: "ИНФО ТРЕЙНИНГ" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 720.00
  • Обособена позиция 2: „Изработване на информационни и рекламни материали в печатница”
    Изпълнител: ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 352.00
  • Обособена позиция 3: „Публикуване на платени публикации за проекта в местен ежедневник”
    Изпълнител: ДИ ЕМ АЙ ДИВЕЛОПМЪНТ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 468.00
  • Обособена позиция 4: „Подготовка и излъчване на радио-анонси”
    Изпълнител: "ИНФО ТРЕЙНИНГ" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 324.00
  • Обособена позиция 5: „Изработка на табели”
    Изпълнител: ЕТ "НИАКАН - ВЛАДИН ГЕОРГИЕВ"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 168.00
Процедура 14 Предмет на предвидената процедура: „Изработка на картички - „Враца - преди и сега”, в рамките на провеждане на Национална кампания „ЗАЕДНО за ЕВРОПА“ - проект „Осигуряване функционирането на ОИЦ - Враца”, Прогнозна стойност: 416.67
  • Обособена позиция 1: „Изработка на картички - „Враца - преди и сега”, в рамките на провеждане на Национална кампания „ЗАЕДНО за ЕВРОПА“ - проект „Осигуряване функционирането на ОИЦ - Враца”
    Изпълнител: ЕТ "НИАКАН - ВЛАДИН ГЕОРГИЕВ"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 400.00
Процедура 15 Предмет на предвидената процедура: „Озвучаване на събития – в рамките на провеждане на Национална кампания „ЗАЕДНО за ЕВРОПА” - проект „Осигуряване функционирането на ОИЦ - Враца”, Прогнозна стойност: 500.00
  • Обособена позиция 1: „Озвучаване на събития – в рамките на провеждане на Национална кампания „ЗАЕДНО за ЕВРОПА” - проект „Осигуряване функционирането на ОИЦ - Враца”
    Изпълнител: САУНД И ФЪН ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 500.00
Процедура 16 Предмет на предвидената процедура: „Осигуряване на сигнално-охранителна дейност (СОД) за обекти на Община Враца“, Прогнозна стойност: 17 640.00
  • Обособена позиция 1: „Осигуряване на сигнално-охранителна дейност (СОД) за обекти на Община Враца“
    Изпълнител: "СИТИ" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 421.84
Процедура 17 Предмет на предвидената процедура: „Осъществяване на денонощна (въоръжена и невъоръжена) физическа охрана, осигуряване на пропускателен режим, видеонаблюдение и осигуряване на сигнално-охранителна дейност на обекти, собственост на Община Враца – по три обособени позиции”, включващ: Обособена позиция № 1 – „Обекти, собственост и стопанисвани от Община Враца“, Обособена позиция № 2 – „Обекти, собственост на Община Враца и стопанисвани от общински предприятия, детски ясли, ДДО и Център за младежки дейности“ и Обособена позиция № 3 – „Обекти, собственост на Община Враца и стопанисвани и управлявани от проектни дейности на Община Враца“, Прогнозна стойност: 314 998.00
  • Обособена позиция 1: „Осъществяване на денонощна (въоръжена и невъоръжена) физическа охрана, осигуряване на пропускателен режим, видеонаблюдение и осигуряване на сигнално-охранителна дейност на обекти, собственост на Община Враца – по три обособени позиции“ – за изпълнение на Обособена позиция № 1 – „Обекти, собственост и стопанисвани от Община Враца“
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 2: „Осъществяване на денонощна (въоръжена и невъоръжена) физическа охрана, осигуряване на пропускателен режим, видеонаблюдение и осигуряване на сигнално-охранителна дейност на обекти, собственост на Община Враца – по три обособени позиции“ – за изпълнение на Обособена позиция № 2 – „Обекти, собственост на Община Враца и стопанисвани от общински предприятия, детски ясли, ДДО и Център за младежки дейности“
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
  • Обособена позиция 3: „Осъществяване на денонощна (въоръжена и невъоръжена) физическа охрана, осигуряване на пропускателен режим, видеонаблюдение и осигуряване на сигнално-охранителна дейност на обекти, собственост на Община Враца – по три обособени позиции“ – за изпълнение на Обособена позиция № 3 – „Обекти, собственост на Община Враца и стопанисвани и управлявани от проектни дейности на Община Враца“
    Изпълнител: "СИТИ" ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 478.16
Процедура 18 Предмет на предвидената процедура: „Периодично техническо обслужване на моторни превозни средства, включващо профилактика, ремонт и поддръжка на автомобилите, подмяна на резервни части, материали и консумативи за моторни превозни средства, собственост на Община Враца” по две обособени позиции: Обособена позиция № 1 – „Автомобили на Община Враца – общинска администрация и звена на разпореждане на първостепенния разпоредител с бюджет“ и Обособена позиция № 2 – „Автомобили, стопанисвани от второстепенни разпоредители с бюджетни средства“, Прогнозна стойност: 60 000.00
  • Обособена позиция 1: „Периодично техническо обслужване на моторни превозни средства, включващо профилактика, ремонт и поддръжка на автомобилите, подмяна на резервни части, материали и консумативи за моторни превозни средства, собственост на Община Враца“ – за изпълнение на Обособена позиция № 1 – „Автомобили на Община Враца – общинска администрация и звена на разпореждане на първостепенния разпоредител с бюджет“
    Изпълнител: "БДМ-АУТО ГРУП" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 400.00
  • Обособена позиция 2: „Периодично техническо обслужване на моторни превозни средства, включващо профилактика, ремонт и поддръжка на автомобилите, подмяна на резервни части, материали и консумативи за моторни превозни средства, собственост на Община Враца“ – за изпълнение на Обособена позиция № 2 – „Автомобили, стопанисвани от второстепенни разпоредители с бюджетни средства“
    Изпълнител:
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта:
Процедура 19 Предмет на предвидената процедура: „Периодично техническо обслужване на моторни превозни средства, собственост на Община Враца, включващо профилактика, ремонт, поддръжка, подмяна на резервни части, материали, консумативи, годишен технически преглед и други услуги - по четири обособени позиции“, Прогнозна стойност: 190 000.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 1 – „Автомобили, собственост на Община Враца, обслужващи общинската администрация“
    Изпълнител: "БДМ-АУТО ГРУП" ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 341.15
Процедура 20 Предмет на предвидената процедура: „Предоставяне на електронни съобщителни услуги чрез обществени мобилни мрежи по стандарт GSM и UMTS с национално покритие за нуждите на Община Враца по две обособени позиции”, Прогнозна стойност: 69 900.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция № 1 – „Общинска администрация – Враца, звена и кметства“.
    Изпълнител: "БЪЛГАРСКА ТЕЛЕКОМУНИКАЦИОННА КОМПАНИЯ" ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 764.01
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция № 2 – „Общински предприятия“.
    Изпълнител: "БЪЛГАРСКА ТЕЛЕКОМУНИКАЦИОННА КОМПАНИЯ" ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
Процедура 21 Предмет на предвидената процедура: „Предоставяне на електронни съобщителни услуги чрез обществени мобилни мрежи по стандарт GSM и UMTS с национално покритие за нуждите на Община Враца”, Прогнозна стойност: 69 900.00
  • Обособена позиция 1: „Предоставяне на електронни съобщителни услуги чрез обществени мобилни мрежи по стандарт GSM и UMTS с национално покритие за нуждите на Община Враца”
    Изпълнител: "БЪЛГАРСКА ТЕЛЕКОМУНИКАЦИОННА КОМПАНИЯ" ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 017.20
Процедура 22 Предмет на предвидената процедура: „Ремонт на шатри – в рамките на провеждане на Национална кампания „ЗАЕДНО за ЕВРОПА” - проект „Осигуряване функционирането на ОИЦ - Враца”, Прогнозна стойност: 100.00
  • Обособена позиция 1: „Ремонт на шатри – в рамките на провеждане на Национална кампания „ЗАЕДНО за ЕВРОПА” - проект „Осигуряване функционирането на ОИЦ - Враца”
    Изпълнител: ТОТИ - ТОДОР БОРИСОВ ЕТ
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 100.00
Процедура 23 Предмет на предвидената процедура: Избор на изпълнител за предоставяне на далекосъобщителна клетъчна мрежа, по стандарт GSM, с национално покритие, от лицензиран оператор, съобразно нуждите на администрацията на Община Враца, Прогнозна стойност: 65 000.00
  • Обособена позиция 1: Избор на изпълнител за предоставяне на далекосъобщителна клетъчна мрежа, по стандарт GSM, с национално покритие, от лицензиран оператор, съобразно нуждите на администрацията на Община Враца
    Изпълнител: "БЪЛГАРСКА ТЕЛЕКОМУНИКАЦИОННА КОМПАНИЯ" ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 017.20
Процедура 24 Предмет на предвидената процедура: Осигуряване на сигнално-охранителна дейност за обекти на община Враца - публична покана, Прогнозна стойност: 45 000.00
  • Обособена позиция 1: Осигуряване на сигнално-охранителна дейност за обекти на община Враца - публична покана
    Изпълнител: БАТ СЕКЮРИТИ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 035.00
Процедура 25 Предмет на предвидената процедура: Периодична доставка на канцеларски материали и хартия за нуждите на общинска администрация Враца, по две обособени позиции, както следва: 1.Позиция номер 1:Доставка на канцеларски материали; 2.Позиция номер 2:Доставка на хартия., Прогнозна стойност: 300 000.00
  • Обособена позиция 1: Доставка на канцеларски материали, консумативи, офис принадлежности и др. (Позиция 1)
    Изпълнител: РОНОС ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 13 396.00
  • Обособена позиция 2: Доставка на хартия (Позиция 2)
    Изпълнител: РОНОС ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 12 396.00
Процедура 26 Предмет на предвидената процедура: Покана за представяне на оферта за Борсово представителство и посредничество за участие в процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: "Доставка на течни горива(Бензин А-95Н и Дизелово гориво) за нуждите на автомобилния парк на Община Враца чрез стоковата борса", Прогнозна стойност: 5 000.00
  • Обособена позиция 1: Покана за представяне на оферта за Борсово представителство и посредничество за участие в процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет: "Доставка на течни горива(Бензин А-95Н и Дизелово гориво) за нуждите на автомобилния парк на Община Враца чрез стоковата борса"
    Изпълнител: СКИПЪР ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 200.00
Процедура 27 Предмет на предвидената процедура: Предоставяне на пощенски услуги за нуждите на Община Враца по Обособени позиции (ОП): ОП-1 Извършване на универсални и неуниверсални пощенски услуги за нуждите на Община Враца и второстепенните разпоредители към Община Враца, които не са възложители по смисъла на ЗОП. ОП-2 Отпечатване, пликоване и доставка на съобщения до данъчно задължените лица на територията на Р България, съдържащи информация за дължимите местни данъци, такса битови отпадъци и непогасени задължения, вкл. и лихви за предходни години към Община Враца , Прогнозна стойност: 28 910.00
  • Обособена позиция 1: Предоставяне на универсални и неуниверсални пощенски услуги за нуждите на Община Враца
    Изпълнител: БЪЛГАРСКИ ПОЩИ ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 500.00
  • Обособена позиция 2: Отпечатване, пликоване и доставка на съобщения до данъчно задължените лица на територията на Р България, съдържащи информация за дължимите местни данъци, такса битови отпадъци и непогасени задължения, вкл. и лихви за предходни години към Община Враца
    Изпълнител: СТАР ПОСТ ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 0.00
Процедура 28 Предмет на предвидената процедура: Предоставяне на фиксирани телефонни услуги за нуждите на Община Враца, Прогнозна стойност: 54 000.00
  • Обособена позиция 1: Предоставяне на фиксирани телефонни услуги за нуждите на Община Враца
    Изпълнител: "БЪЛГАРСКА ТЕЛЕКОМУНИКАЦИОННА КОМПАНИЯ" ЕАД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 017.20

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN