Идентификация

Номер от ИСУН BG05FMOP001-3.001-0088-C03
Наименование на проекта Осигуряване на топъл обяд в община Опан
Бенефициент 000817917 ОБЩИНА ОПАН
Източник на финансиране ФЕПНЛ ==> Храни 2014-2020
Дата на сключване на договора/заповедта 30.09.2015
Дата на стартиране 12.10.2015
Дата на приключване 30.04.2016
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Югоизточен, Стара Загора, Опан

Описание

Кратко описание на проекта
Осигуряване на топъл обяд в община Опан
Дейности
  • Дейност: Закупуване на хранителни продукти: В изготвената техническа спецификация са дадени основните изисквания, на които трябва да отговарят хранителните продукти, предмет на доставката : 1. Нормативни документи, които следва да се спазват: а) изискванията на Закона за храните, Закона за ветеринарномедицинската дейност и задължително да са придружени от търговски документ, съдържащ информация за качество, произход, годност и др. или друг изискуем от законодателството на страната документ към датата на доставката; б) Наредба №5 от 25.05.2006 г. за хигиената на храните; в) Наредба № 16 от 28.05.2010 г. за изискванията за качество и контрол за съответствие на пресни плодове и зеленчуци; г) Наредба № 21 от 15.10.2002 г. за специфичните критерии и изисквания за чистота на добавките, предназначени за влагане в храни; д) Наредба № 31 от 29.07.2004 г. за максимално допустимите количества замърсители в храните; е)Наредба № 1 от 09.01.2008 г. за изискванията за търговия с яйца за консумация; ж)Наредба №32/23.03.2006 год. за окачествяване, съхраняване и предлагане на пазара на месо и черен дроб от домашни птици; з)Наредба за изискванията към напитките от плодове (приета с ПМС №219/2002г.); и)Наредба за изискванията към захарите, предназначени за консумация от човека (приета с ПМС №196/2002 г.); й)Наредба за изискванията към плодовите конфитюри, желета, мармалади, желе-мармалади и подсладено пюре от кестени (приета с ПМС № 45/2003 г.); к)стандартите на ЕС, респективно Регл. (ЕО) №178/2002 и Регл. (ЕО) № 852/ 2004 л) всички нормативни актове и разпоредби, гарантиращи качеството и годността на хранителните продукти предмет на поръчката; 2. Поставени са изисквания и към фирмата – Изпълнител : 1. Да имат внедрена, да прилагат и поддържат система за управление на безопасността на храните или система за анализ на опасностите и критични контролни точки, а когато цялостното внедряване на система е неприложимо - процедури в съответствие с принципите на системата за анализ на опасностите и критични контролни точки съгласно чл.18 от Закона за храните( НАССР). Доказва се чрез заверено копие от сертификата или процедурата. 2. Доставката на хранителните продукти да е придружена със сертификат за произход и качество, експертен лист или друг аналогичен документ и да се извършва при спазване на нормативно определените санитарно-хигиенни изисквания. 3.Изисквания за опаковане на храните. 1. Опаковките на храните не трябва да създават възможности за замърсяването им или за преминаването в тях на чужди и опасни за здравето на потребителя вещества. 2. Опаковките на предварително пакетираните храни трябва да са изпълнени така, че да не позволяват промяна на храната. 3. При установяване на нарушение на целостта на опаковката, хранителните стоки не се приемат. 4.Етикетирането трябва да е извършено съгласно чл. 4, т.1а от Наредба за изискванията за етикетирането и представянето на храните, а на етикета трябва да е обозначено съдържанието, посочено в чл. 6, ал.1 от същата наредба.  Стоките трябва да са етикирани на български език, не се допускат обозначения на етикета, които заблуждават потребителя по отношение на характеристиката на храните, определена от тяхното естество, произход, идентичност, свойства, състав, трайност, начин на производство и употреба. Етикетът на хранителните продукти да включват следната информация:  Данни за наименованието, под което храната се подава;  Съставките на стоката и тяхното съдържание;  Трайността на стоката и условията, при които трябва да се съхранява;  Нето тегло или обем;  Име, седалище и адрес на производителя;  Маркировка за обозначаване на партидата, към която принадлежи стоката; , Договорена стойност: 5 515.40 , Отчетена стойност: 6 174.72
  • Дейност: Осигуряване на топъл обяд: Дейността ще се реализира в Обществената трапезария в село Опан,община Опан, област Стара Загора като ще се предоставя възможност на лицата, които са трудно подвижни или от други населени места със специализираното транспортно средство на Домашен социален патронаж храната да им се доставя по домовете. Храната ще се приготвя в кухнята на Домашен социален патронаж село Опан, община Опан, която се помещава в една сграда с преустроената обществена трапезария., Договорена стойност: 275.77 , Отчетена стойност: 275.00
  • Дейност: Предоставяне на съпътстващи мерки: Община Опан разполага с необходимия квалифициран персонал за предоставяне на съпътстващи мерки, изразяващи се в : - Консултиране - съдействие за снабдяване с необходимите помощни средства при инвалидност или тежко заболяване, битови услуги – закупуване на хранителни продукти и вещи от първа необходимост, заплащане на електрическа и топлинна енергия, телефон и други със средства на лицето, съдействие за ползване на други социални услуги, предоставяни на територията на община Опан в т.ч. и по ОП РЧР 2014-2020 – представителите на целевата група ще се посещават на място, ще се попълват социални анкети с отбелязване на дейностите и услугите, от които се нуждаят лицата; - По график ще се извършва посещение по домовете от медицинско лице което да следи здравословното състояние на обслужваните лица и при необходимост да влиза във връзка с личен лекар, близки или други институции. Ежемесечно ще се изготвя доклад за реализираните съпътстващи мерки. , Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители Няма
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 лица, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 22.00 , Достигната стойност: 24.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 5 446.79 BGN
БФП 5 446.79 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 5 446.78 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Няма

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Няма намерени тръжни процедури

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN