Идентификация

Номер от ИСУН BG05FMOP001-3.002-0157-C03
Наименование на проекта "Осигуряване на топъл обяд в Община Две могили"
Бенефициент 000530529 ОБЩИНА ДВЕ МОГИЛИ
Източник на финансиране ФЕПНЛ ==> Храни 2014-2020
Дата на сключване на договора/заповедта 19.10.2016
Дата на стартиране 15.09.2016
Дата на приключване 31.12.2019
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Северна и югоизточна България, Северен централен, Русе, Две могили

Описание

Кратко описание на проекта
Осигуряване на топъл обяд на 50 до 30.04.2017г. и 75 от 01.05.2017г. представители на целевата група от 12 населени места на общината. Храната за обяд ще включва - супа, основно ястие и хляб. Ще се предоставя разнообразно седмично меню, с което да се осигури балансирано хранене на целевата група, при спазване на изискванията  за безопасност на храните и националните стандарти и норми за хранене.
Дейности
  • Дейност: Определяне на целевите групи: Целеви групи, които ще бъдат включени: Лица и семейства на месечно подпомагане, с доход по-нисък от диференцирания минимален доход - 8 лица; Неосигурени, самотно живеещи лица с децата си, подпомагани по Закона за семейни помощи за деца - 12 лица; Самотно живеещи лица, получаващи минимални пенсии /за осигурителен стаж и възраст, за инвалидност, социални и наследствени пенсии 30 лица; Скитащи и бездомни деца и лица - 0; Лица и семейства, инцидентно пострадали от бедствия и аварии при форсмажорни обстоятелства, подпомогнати с еднократна помощ по реда на Закона за социално подпомагане - 0; , Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Закупуване на хранителни продукти: Хранителните продукти се доставят по реда на ЗОП чрез провеждане на открита процедура. Към настоящия момент имаме сключени договори за доставка на храни и хранителни продукти, включващи 10 обособени позиции. С Решение № 433 от 13.04.2016г. на Кмета на Община Две могили е стартирана процедурата с предмет “Доставка чрез покупка на храни и хранителни продукти по групи за нуждите на звената на общинска бюджетна издръжка – детска ясла, детски градини, Общинско предприятие «Обществено хранене». Техническите спецификации и изискванията на обществената поръчка са съобразени с всички нормативни документи в областта на храните. След провеждане на процедурата са определени изпълните , с които са сключени договори за доставка на хранителните продукти. При изпълнение на поръчката, ще се спазват изискванията на Закона за храните, наредбите по прилагането му и всички други подзаконови актове, гарантиращи качеството, безопасността и годността на хранителните продукти, предмет на поръчката. Трапезарията ще стартира дейността си на 15.09.2016 г. и ще приключи на 31.12.2019 г. - 40 месеца Месец Септември 2016 г. 11 работни дни Октомври 2016 г. 21 работни дни Ноември 2016 г. 22 работни дни Декември 2016 г. 21 работни дни Януари 2017 г. 22 работни дни Февруари 2017 г. 20 работни дни Март 2017 г. 22 работни дни Април 2017 г. 18 работни дни Май - 20 раб.дни;юни - 22 раб.дни; юли -21 раб.дни; август - 23 раб.дни; септември - 19 раб.дни; октомври-22 раб.дн;ноември-22 раб.дни; декември - 18 раб.дни. 2018 г- 252 дни; 2019 г. - 252 дни Съгласно приложена от партньорската организация декларация Приложение IIа - проведена процедура по ЗОП с Уникален номер на обществената поръчка в РОП –00621-2018-0001 и № на договори с избрани изпълнители №1, № 2 и № 3 от 30.08.2018г. , Договорена стойност: 141 996.73 , Отчетена стойност: 142 002.46
  • Дейност: Осигуряване на топъл обяд: Приготвянето на топъл обяд, ще се извършва от Домашен социален патронаж град Две могили. Доставката на хранителни продукти ще се извършва от Общинско предприятие "Обществено хранене" с адрес град Две могили, ул. "Кирил и Методий" №17. материалната база е общинска собственост. Патронажът разполага със собствена кухня, административно помещение и и склад за съхранение на хранителни продукти. Оборудването отговаря на нормативните изисквания в областта на храните относно съхранението и приготвянето на храна. В момента Общинското предприятие "Обществено хранене" е с персонал 16 души за приготвяне на храна и шофьор за доставка на топъл обяд. За доставяне се използва досега изготвената транспортна схема за разнос на на топла храна в 11 кметства на общината. За град Две могили храната се приема лично от потребителя. Потребителят удостоверява приетата храна с подпис. За населените места в Община Две могили храната се доставя от служителя при Общинско предприятие „Обществено хранене”, предава се срещу подпис на определено длъжностно лице от кмета или кметския наместник, който срещу подпис предава храната на потребителя в определен час., Договорена стойност: 7 099.84 , Отчетена стойност: 7 223.49
  • Дейност: Предоставяне на съпътстващи мерки: Съпътстващите мерки ще се реализират през целия период на изпълнение на дейностите по осигуряване на топъл обяд . С реализиране на съпътстващите мерки ще се обърне специално внимание на спецификите на подпомагането на Фонда за европейско подпомагане на най-нуждаещите се лица. Съпътстващите мерки ще допълват дейностите по предоставянето на топъл обяд по настоящия проект и ще се реализират чрез консултиране и съдействие за: - изготвяне на табла, плакат за възможностите на предоставяне на социални услуги, предоставяни на територията на общината, включително и такива финансирани от ЕСФ; - подпомагане на достъпа до социални, здравни и образователни услуги, чрез: беседи за управление на семейния бюджет, беседи за здравно и балансирано хранене, други форми и подкрепа и съдействие - индивидуално или групово консултиране във връзка с установени конкретни нужди и проблеми на представителите на целевите групи., Договорена стойност: 7 099.83 , Отчетена стойност: 7 109.37

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: БОРОИМПЕКС АД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: НОЙМА-2003 ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
  • Изпълнител: АСИ - М - РУЖДИ АХМЕДОВ ЕТ, Договорена стойност по проекта*: 0.00 , Отчетена стойност**: 0.00
Подизпълнители Няма
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 лица, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 75.00 , Достигната стойност: 161.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 156 196.40 BGN
БФП 156 196.40 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 156 196.40 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 3.68 0.00 3.68 БОРОИМПЕКС АД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 2.05 0.00 2.05 БОРОИМПЕКС АД

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: Предмет “Доставка чрез покупка на храни и хранителни продукти по групи за нуждите на звената на общинска бюджетна издръжка – детска ясла, детски градини, Общинско предприятие «Обществено хранене». , Прогнозна стойност: 201 305.52

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN