Идентификация

Номер от ИСУН BG16RFOP001-3.002-0033-C01
Наименование на проекта "Професионална гимназия по селско и горско стопанство в град Кърджали - привлекателен образователен център за младите хора"
Бенефициент 000235920 ОБЩИНА КЪРДЖАЛИ
Източник на финансиране ЕФРР ==> Региони в растеж
Дата на сключване на договора/заповедта 10.04.2017
Дата на стартиране 10.04.2017
Дата на приключване 01.04.2022
Статус на изпълнение на договора/заповедта за БФП Приключен (към датата на приключване)
Местонахождение
  • България, Югозападна и южно-централна България, Южен централен, Кърджали, Кърджали, гр.Кърджали

Описание

Кратко описание на проекта
Основната цел на проекта "Професионална гимназия по селско и горско стопанство в град Кърджали - привлекателен образователен център за  младите хора" е да се създадат условия за предоставянето на професионално образование в сферата на селското и горско стопанство, отговарящо на съвременните изисквания в тези сфери. Специфичните цели на проекта са: 
- Чрез обновяване на сградния фонд и осигуряването на професионално оборудване да се подобри качеството на образователните услуги, предоставяни в Професионалната гимназия по селско и горско стопанство в град Кърджали, което от своя страна да подобри възможностите за професионална реализация на възпитаниците на училището.
  - Чрез модернизирането на образователния процес да се повиши привлекателността на учебното заведение за учениците от региона, което да допринесе за намаляване на процента  на преждевременно напусналите сферата на образованието. 
 Целева група на проекта са 129 учениците, които се обучават в Професионална гимназия по селско и горско стопанство в град Кърджали. Непреки бенефициенти по проекта са и 22 учители и обслужващ персонал, работещи в училището и над 200 родители на учениците. Основните дейности по проекта са свързани с извършване на строително -монтажни работи, свързани с въвеждането на мерки за енергийна ефективност и довършителни работи в сградата на учебното заведение; доставка на професионално оборудване необходимо за качествен образователен процес и осъществяване на строителен и авторски надзор. Също така по проекта са предвидени дейности за проектиране, информация и публичност, извършване на финансов одит и управление на проекта. В резултат от изпълнението на проекта ще бъде модернизирана сградата на Професионалната гимназия и ще се достави професионално оборудване, необходимо за провеждане на качествен образователен процес. Подобрените условия за обучение ще направят учебното заведение по привлекателно за учениците от Област Кърджали и близките области Хасково, Пловдив и Смолян.
Дейности
  • Дейност: Административно управление на проекта: Управлението на проекта ще се извърши от екип, включващ ръководител, координатор „Строителство”, експерт "Тръжни процедури", счетоводител и административен сътрудник. Екипът ще бъде сформиран от служители на Община Кърджали. Община Кърджали ще предостави оборудван офис за нуждите на екипа. Екипът на проекта ще организира своевременно изпълнение на планираните дейности, ще следи за постигането на общата и специфичните цели на проекта, както и на заложените резултати и ще осъществява непрекъснат мониторинг на изпълнението. Техническото и финансово управление и отчитане на изпълнението на проекта ще се извършва съгласно изискванията на ОП "Региони в растеж" 2014-2020 г., приложимата нормативна уредба на европейско и национално ниво, както и на вътрешните правила и процедури от Системата за финансово управление и контрол на Община Кърджали. Основната цел на тази дейност е да се осигури постигането на всички заложени цели и резултати, качествено изпълнение на дейностите, съгласно план графика на проекта, законосъобразно и целесъобразно изразходване на средствата от бюджета на проекта. Съставът на екипа на проекта е подбран така, че да гарантира ефективно управление и отчитане на изпълнението на проекта. Екипът ще има конкретни отговорности, които ще са му вменени със заповедта за работа по проекта, а именно:  Ръководител: - отговаря за цялостното техническо, административно и финансово управление на проекта; - координира и контролира изпълнението на дейностите по проекта; -организира дейността на проектния екип за ефективно управлението на проекта; - координира и контролира спазването на календарния график за изпълнението на проекта и успешното му приключване; - отговаря за наблюдението и контрола за изпълнението на сключените договори; -при необходимост, предлага на ръководството на общината необходимите мерки за преодоляване на възникнали проблеми в процеса на изпълнение на проекта; - Подготвя междинните и финалния технически отчет.  Координатор „Строителство” - Подпомага дейността на ръководителя на проекта; Осъществява инвеститорския контрол, съгласно изискванията на ЗУТ и съпровождащите наредби. -Следи за навременното изпълнение на СМР и въвеждане на обекта в експлоатация. - Проверява и приема документацията за изпълнението на СМР ; - Координират със строителния надзор подготовката и приемането на извършените СМР.  Експерт "Тръжни процедури" - Изготвя документация за възлагане на обществените поръчки; - Организира и координира провеждането на планираните обществени поръчки; -Следи за изпълнение на клаузите на договорите от страна на изпълнителите .  Счетоводител - Отговаря за финансовото изпълнение на договора за безвъзмездна помощ и договорите с изпълнителите; - Води точна и редовна счетоводна отчетност, включително оперира подходяща електронна счетоводна система; - Поддържа финансовата документация по проекта; - Изготвя исканията за плащане, както и междинните и окончателен финансови отчети към ОУ на ОПРР; - Извършва плащания към изпълнителите.  Административен сътрудник - Подпомага ръководителя и координатора на проекта; - Отговаря за комуникацията с изпълнителите и изпълнението на дейностите по информация и комуникация; - Организира поддържането на документацията и архива по проекта; - Подпомага Ръководителя на проекта, координатора " Строителство" и счетоводителя на проекта при изготвянето на междинните, годишните и окончателен технически и финансови отчети. , Договорена стойност: 21 240.00 , Отчетена стойност: 21 240.00
  • Дейност: Подготовка и провеждане на процедури за избор на изпълнители: Настоящият проект изисква провеждането на обществени поръчки за възлагане на дейностите, които ще се изпълняват от външни за община Кърджали изпълнители. Поради факта, че се разходват публични средства, изборът на изпълнители ще се извърши съгласно нормативните изисквания на Закона за обществените поръчки /ЗОП/ и Правилника за неговото приложение. Подборът на изпълнители чрез провеждането на обществени поръчки ще гарантира прозрачността на избора и спазването на принципите на равнопоставеност между участниците, безпристрастност и равно третиране на кандидатите. Също така ще позволи да се получат икономически най-изгодните оферти, съчетаващи високо качество и оптимална цена. В рамките на 12 месеца ще се подготвят и проведат 6 процедури за избор на изпълнители, а именно за: - Изготвяне на обследване за установяване на техническите характеристики за обекта на интервенция, вкл. технически паспорт на сградата; -Инженеринг за извършване на строително -монтажните дейности, свързани с въвеждането на мерки за енергийна ефективност и довършителни работи в сградата на Професионална гимназия по селско и горско стопанство в гр. Кърджали, като в обхвата на изпълнение на инженеринга ще бъде включено проектиране, извършване на строително-монтажните дейности и осъществяването на авторския надзор. ; - Доставка на оборудване за учебното заведение, необходимо за образователния процес ; - Извършване на оценка на съответствието на инвестиционния проект и осъществяване на строителен надзор; - Изпълнение на дейностите по информация и публичност и - Извършване на независим финансов одит. Срокът за изпълнение на тази дейност е определен с оглед гарантиране на максимална прецизност на подготовката и провеждането на обществените поръчки, както и е отчетена възможността за тяхното обжалване. Документациите, необходими за провеждането на процедурите ще бъдат подготвени в рамките на 1 месец от експерта "Тръжни процедури" , който е член на екипа за управление на проекта. Видът на процедурите ще е съобразен със стойността на съответните дейности, описани в бюджета на проекта и ще се вземат под внимание всички сходни дейности, които Община Кърджали ще възлага през съответната година. Подготвените документации ще бъдат одобрени, съгласно процедурите от утвърдената Система за финансов контрол и управление на Община Кърджали. В рамките на 3 месеца ще бъдат обявени и проведени процедурите за възлагане на обществените поръчки и избора на изпълнители за изпълнението на по-горе описаните дейности. След получаване на офертите от страна на кандидатите, участващи в отделните процедури, ще бъдат организирани и проведени оценителни комисии, които ще имат за задача да извършат оценка и класация на постъпилите предложения и да изберат най-качествената оферта. В комисиите за оценка ще вземат участие експерти с подходяща експертиза и опит свързани с предмета на съответната процедура (инженери, юристи, икономисти и др.). Тръжните процедури ще бъдат проведени в пълно съответствие с принципите за прозрачност, безпристрастност и равно третиране на кандидатите. Със спечелилите кандидати ще бъдат сключени договори за изпълнение., Договорена стойност: 0.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Изготвяне на обследване за установяване на техническите характеристики за обекта на интервенция и технически паспорт на сградата и изпълнение на Строително монтажи работи в сградата на Професионална гимназия по селско и горско стопанство в гр. Кърджали. : В рамите на 3 месеца избран изпълнител ще изготви обследване за установяване на техническите характеристики за обекта на интервенция и технически паспорт на сградата. Строително -монтажните работи в сградата на Професионална гимназия по селско и горско стопанство в гр. Кърджали ще се извършат на инженеринг от външен изпълнител . Инженерингът ще включва: Изготвяне и съгласуване на инвестиционен проект за въвеждането на мерките за енергийна ефективност, посочени в изготвеното обследване за енергийна ефективност на сградата и в техническия паспорт на обекта, довършителни работи по оградата на училището; Извършване на строително-монтажните работи и Осъществяване на авторски надзор. След сключването на договор в рамките на 4 месеца избраният изпълнител ще разработи и съгласува с компетентните институции технически проект. В инвестиционния проект ще бъдат включени всички мерки от техническия паспорт, мерки за енергийна ефективност, посочени в изготвеното обследване за енергийна ефективност на сградата, също така в проекта ще бъдат включени необходимите мерки за осигуряване на достъп на хора с увреждания до сградата и довършване на оградата на учебното заведение . Инвестиционният проект ще се разработи в обем, съгласно изискванията на ЗУТ и Наредба № 4/21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти за този тип дейности. При необходимост след извършване на техническо и конструктивно обследване ще се разработят и допълнителни части за извършване на предвидените дейности. Разработеният инвестиционен проект ще бъде съгласуван от компетентните органи и ще му бъде направена оценка на съответствието. Планираните строителни дейности ще се извършат в рамките на 13 месеца, като ще се спазват параметрите, заложени в техническия проект. Строително -монтажите работи ще се извършват при спазване на нормите за изпълнение и влагане на строителни продукти и материали, които осигуряват изпълнението на изискванията към строежите, съгласно ЗУТ и ще отговарят на изискванията на Наредба № РД-02-20-1 от 2015 г. за условията и реда за влагане на строителни продукти в строежите на Република България (ДВ, бр. 14 от 2015 г.), съответно на Регламент (ЕС) № 305/2011. С изпълнение на предвидените СМР ще се постигне цялостна модернизация на сградата и ще осъществят необходимите мерки за осигуряване на достъпна среда. При изпълнението на строително -монтажните дейности ще се използват съвременни методи и технологии, които ще гарантират качеството на извършените работи. Графикът на строителните дейности ще бъде съгласуван с ръководството на учебното заведение, за да се гарантира от една страна безопасността на учениците и учителите, а от друга минимално влияние върху провеждането на учебния процес. След приключването на строително -монтажните работи от клас на потребление "Д" сградата ще постигне клас на потребление на енергия "В". , Договорена стойност: 858 613.58 , Отчетена стойност: 1 061 098.56
  • Дейност: Извършване на оценка на съответствието на инвестиционния проект и осъществяване на строителен надзор при извършване на СМР в сградата на Професионална гимназия по селско и горско стопанство в гр. Кърджали : На подготвеният инвестиционен проект ще бъде извършена оценка на съответствието с изискванията на строежите, която ще се извърши от независим лицензиран консултант. Консултанта ще представи доклад за съответствие с изискванията на ЗУТ. Съгласно изискванията на нормативната уредба и спецификата на обекта по време на извършването на строително -монтажните работи в сградата на Професионална гимназия по селско и горско стопанство в гр. Кърджали ще бъде осъществяван строителен надзор. Избраният Консултант по строителния надзор ще следи и носи отговорност за: 1. Законосъобразното започване на строежа; 2. Пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на строителството; 3. Изпълнение на дейностите, съобразно одобрения технически проект и изискванията на Закона за устройство на територията и нормативната уредба; 4. Спазване на изискванията за здравословни и безопасни условия на труд в строителството; 5. Недопускане на увреждане на трети лица и имоти вследствие на строителството; 6. Годността на строежа за въвеждане в експлоатация. Строителният надзор ще приема всички строително -монтажните работи и ще оформя съответните документи по време на строителството. Той ще координира и контролира изпълнението на строителния процес до въвеждане на обекта в експлоатация. След приключване на строително -монтажните работи, строителният надзор ще изготви окончателен доклад за обекта. Авторският надзор ще се извършва от проектантите, изготвили техническия проект за въвеждането на мерките за енергийна ефективност и довършителните работи. По време на строителството, проектантите ще следят за: 1. Изпълнение на строително-монтажните работи на обекта, съобразно техническия проект и количествено-стойностните сметки. 2. Качество на влаганите строителни материали и изделия и съответствието им с нормите за безопасност. 3. Пълнота и правилно съставяне на актовете и протоколите по време на СМР на обекта. 4. Правилно изпълнение на обекта. 5. Контрол по актуването на действително изпълнените количества от видовете работи. 6. Годност на обекта за въвеждане в експлоатация. При необходимост ще подготвят становища, технически решения за изменения на детайли от техническия проект. Авторският надзор ще се извърши от проектантите, изготвили техническия проект като част от инженеринга за извършване на строително монтажните дейности. Те ще съблюдават процеса на извършване на строително -монтажните работи, съответствието с одобрения технически проект, както и ще следят за спазването на нормативните изисквания. При възникнала необходимост ще одобрява промени в предварително заложените строително -монтажните работи. Те ще съгласуват екзикутивната документация и ще представят доклади за извършената дейност. За изпълнението на дейността са необходими средства в размер: , Договорена стойност: 25 000.00 , Отчетена стойност: 29 724.49
  • Дейност: Въвеждането на обекта в експлоатация : Въвеждането на обекта в експлоатация след извършването на строително -монтажни дейности е нормативно установено изискване. След приключване на строително -монтажните дейности в сградата на Професионална гимназия по селско и горско стопанство в гр. Кърджали, Консултантът по строителен надзор ще подготви необходимата документация, съгласно нормативните изисквания, за приемане на обекта. Окончателният доклад за строежа и съпътстващите документи ще бъдат внесени в РДНСК - Кърджали. Поради факта, че сградата на Професионална гимназия по селско и горско стопанство в гр. Кърджали е ІІІ категория съгласно член 137 от ЗУТ, дейностите ще бъдат приети от Държавна приемателна комисия. След приемането на обекта ще бъде издадено Разрешения за ползване. , Договорена стойност: 3 000.00 , Отчетена стойност: 0.00
  • Дейност: Доставка на оборудване за ПГ по селско и горско стопанство в гр. Кърджали : Осигуряването на модерно професионално оборудване се налага за да се подмени амортизираното оборудване, с което разполага Професионалната гимназия по селско и горско стопанство в гр. Кърджали. За подобряване на качеството на професионалното обучение по отделните специалности в ПГ по селско и горско стопанство ще бъде доставено оборудване, които са подробно описани в Приложение Б „Индикативен списък на предвиденото за закупуване оборудване/обзавеждане”. Изпълнителят ще достави в рамките на три месеца професионалното оборудване съгласно техническата спецификация, в която подробно ще бъдат посочени минималните технически изисквания за всеки вид от оборудването. Ръководителят на проекта и координаторът ще осъществяват непрекъснат контрол по изпълнението на договора с изпълнителя и извършването доставката на оборудването. Преди приемането на оборудването от страна на Община Кърджали, специалистите от Професионална гимназия по селско и горско стопанство ще извършат тестове и ще потвърдят съответствието на доставеното оборудване с техническата спецификация. , Договорена стойност: 125 067.75 , Отчетена стойност: 142 144.08
  • Дейност: Осъществяне на дейности за информация и публичност по проекта: Осигуряването на информация и публичност на дейностите по проекта е задължителна дейност, която ще се изпълнява в продължение на целия проект. Те ще бъдат осъществявани в съответствие с изискванията от Единния наръчник на бенефициента за прилагане на правилата за информация и комуникация 2014-2020 г. Нейната основна цел ще е да популяризира сред общността реализацията на значим обществен проект, финансиран с подкрепа от Структурните фондове на ЕС. Планираните дейности по информация и комуникация са насочени към популяризирането на целите, финансирането и резултатите от проекта. В дейността са включени следните под-дейности: • Организиране и провеждане на две пресконференция. С цел осведомяване обществеността за целите на проекта и източниците на финансиране, изпълнението на дейностите и представяне на постигнатите резултати, при стартирането и в края на проекта ще бъдат организирани и проведени по една пресконференция. На пресконференциите ще бъдат поканени представители на регионални и местни печатни медии и телевизионни канали, както и представители на целевите групи. • Изработване на банер, който ще се използва за визуализация на проекта по време на публичните събития. • Изработване на билборд и постоянна обяснителна табела за обозначаване на обекта и визуализация на финансовата помощ от страна на ОПРР и ЕФРР. По време на изпълнението на СМР ще бъде поставен 1 бр. билборд, а след приключване на строителните работи ще бъде поставена 1 бр. постоянна обяснителна табела на подходящо место на сградата на Професионална гимназия по селско и горско стопанство. • Публикации в медиите и на уебсайта на общината - по време на изпълнението на целия проект да бъдат направени общо 2 публикации за проекта в печатни медии. Също така на уебсайта на Община Кърджали регулярно ще бъде публикувана информация за хода на изпълнение на проекта. • Изработване и поставяне на информационни стикери- Ще бъдат изработени 18 бр. постоянни информационни стикери, които ще бъдат поставени на доставеното оборудване. • Официални церемонии – При стартирането на изпълнението на строително-ремонтните работи ще се организира и проведе церемония "Първа копка". След приключване на изпълнението на СМР ще се организира и проведе официално откриване на модернизираната сграда на ПГ по селско и горско стопанство в гр. Кърджали • Отпечатване и разпространение на дипляни с резултатите от изпълнението на проекта. Ще бъдат подготвени и отпечатани 1000 бр. дипляни с резултатите от изпълнението на проекта. Те ще бъдат разпространени сред общността. Избраните методи на информиране на обществеността отчитат спецификата на отделните групи в общността и позволяват за кратко време да се достигне до много широк кръг от потребители. Чрез интернет страницата на община Кърджали, пресконференциите и местните печатни издания, информацията ще е достъпна до всички жители на област Кърджали, независимо от техния пол, възраст, религия и социален статус. Официалните събития ще позволят на различни групи от общността да се запознаят с постигнатите резултати. , Договорена стойност: 10 318.00 , Отчетена стойност: 8 560.85
  • Дейност: Извършване на одит на проекта: По време на изпълнението на проекта ще бъде осъществен независим финансов одит. Избраният одитор ще извършва независима проверка и анализ на управлението на финансовите ресурси и организацията и поддържането на счетоводната отчетност за изпълнението на проекта. Той ще извършва проверки за законосъобразното и целесъобразното разходване на финансовите средства по проекта и на отчетността на изпълнението. Чрез извършването на независим одит ще се осигури допълнителен контролен механизъм за проследяване изпълнението на дейностите и отчитане на разходите по проекта. Одиторът ще проследява ефективното прилагане на националното законодателство и правото на ЕС при изпълнение и отчитане на проекта от страна на Община Кърджали. Също така ще мониторира ефективното прилагане от страна на Община Кърджали на правилата, разписани от органите, отговорни за управление, наблюдение и контрол на Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020 г. В край на изпълнението на проекта ще бъде извършен финален одит и ще бъде представен независим и компетентен одитен доклад, съдържащ одитно мнение относно цялостно изпълнение на проекта. Одиторът ще извършва заверка на окончателното искане за плащане, за удостоверяване на направените вече разходи., Договорена стойност: 10 000.00 , Отчетена стойност: 9 500.00

Участващи организации

Партньори Няма
Изпълнители
  • Изпълнител: Сдружение "Граждански диалог", Договорена стойност по проекта*: 7 890.00 , Отчетена стойност**: 8 020.85
  • Изпълнител: Халим, Договорена стойност по проекта*: 4 620.00 , Отчетена стойност**: 4 620.00
  • Изпълнител: ОРИЕМ КОМЕРС ООД, Договорена стойност по проекта*: 1 009 800.00 , Отчетена стойност**: 1 009 997.76
  • Изпълнител: Шенгюл, Договорена стойност по проекта*: 4 620.00 , Отчетена стойност**: 4 620.00
  • Изпълнител: Слави, Договорена стойност по проекта*: 5 280.00 , Отчетена стойност**: 5 280.00
  • Изпълнител: Градиакт консулт ООД, Договорена стойност по проекта*: 29 165.30 , Отчетена стойност**: 29 724.49
  • Изпълнител: КОМПАС - БИЛЕН КЕШЕВ ЕТ, Договорена стойност по проекта*: 10 732.80 , Отчетена стойност**: 11 806.08
  • Изпълнител: Нурай, Договорена стойност по проекта*: 4 620.00 , Отчетена стойност**: 4 620.00
  • Изпълнител: Инфо Трейнинг ООД, Договорена стойност по проекта*: 540.00 , Отчетена стойност**: 540.00
  • Изпълнител: Антоанета, Договорена стойност по проекта*: 2 100.00 , Отчетена стойност**: 2 100.00
  • Изпълнител: ЕКОИНЖЕНЕРИНГ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 10 740.00 , Отчетена стойност**: 10 740.00
  • Изпълнител: ТЕХНОКОНТРОЛ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 10 560.00 , Отчетена стойност**: 10 560.00
  • Изпълнител: Р С АУТО ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 127 764.00 , Отчетена стойност**: 130 338.00
  • Изпълнител: КОНСЕПТ ИНЖЕНЕРИНГ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 29 800.80 , Отчетена стойност**: 29 800.80
  • Изпълнител: ОДИТОРСКА СЧЕТОВОДНА КАНТОРА АКТИВ ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 9 500.00 , Отчетена стойност**: 9 500.00
Подизпълнители
  • Подизпълнител: Пе енд Пе инженеринг ЕООД, Договорена стойност по проекта*: 841 500.00
Членове на обединение Няма

Забележки:

* Договорената стойност по проекта може да е по-ниска от отчетената поради някоя от следните причини:

  • За физически лица договорената стойност не включва разходите за сметка на работодателя, които са допустим разход и се отчитат по проекта
  • Бенефициентът е отчел разход само с фактура без да е сключен договор с избрания изпълнител
  • Бенефициентът е отчел повторно разходи към УО

** Колоната представя размерът на заявените от бенефициента разходи

Индикатори

Индикатор 1 Брой на модернизираните образователни институции, Мерна единица: Брой, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 1.00 , Достигната стойност: 1.00
Индикатор 2 Представители на маргинализирани групи, включително роми, облагодетелствани от модернизирана образователна инфраструктура, Мерна единица: лица, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 50.00 , Достигната стойност: 51.00
Индикатор 3 Грижи за децата и образование: Капацитет на подпомогнатата инфраструктура, предназначена за грижи за децата или образование, Мерна единица: лица, Базова стойност: 0.00 , Целева стойност: 350.00 , Достигната стойност: 350.00

Финансова информация

Обща стойност на проекта 992 166.41 BGN
БФП 992 166.41 BGN
Собствено финансиране 0.00 BGN
Общо реално изплатени суми 1 211 832.65 BGN
Процент на съфинансиране от ЕС 85.00 %

Финансови корекции

Основание за налагане на корекция % на наложената
финансова корекция
Стойност на наложената финансова корекция1,2 Договор с изпълнител
БФП Собствено финансиране Общо
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 394.50 0.00 394.50 Сдружение "Граждански диалог"
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 50 490.00 0.00 50 490.00 ОРИЕМ КОМЕРС ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 2 574.00 0.00 2 574.00 Р С АУТО ЕООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 1 073.28 0.00 1 073.28 КОМПАС - БИЛЕН КЕШЕВ ЕТ
Нарушения в документацията за обществени поръчки 10.00 2 916.53 0.00 2 916.53 Градиакт консулт ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 5.00 27.00 0.00 27.00 Инфо Трейнинг ООД
Нарушения в документацията за обществени поръчки 25.00 201 960.00 0.00 201 960.00 ОРИЕМ КОМЕРС ООД
Липса на добро финансово управление 99 479.73 0.00 99 479.73 Финансова корекция на ниво проект
Липса на добро финансово управление 1 970.27 0.00 1 970.27 Слави Атанасов Димитров

Забележки:

1 Посочената стойност представлява максималния размер на наложената финансова корекция. В зависимост от изпълнението на съответния договор реалният размер на удържаната финансова корекция може да е на по-ниска стойност.

2 Финансова корекция с нулева обща стойност означава, че същата е отменена вследствие на съдебно решение.

Тръжни процедури

Процедура 1 Предмет на предвидената процедура: - Инженеринг за извършване на строително -монтажните дейности, свързани с въвеждането на мерки за енергийна ефективност и довършителни работи в сградата на Професионална гимназия по селско и горско стопанство в гр. Кърджали по проект " Професионална гимназия по селско и горско стопанство в град Кърджали - привлекателен образователен център за младите хора" , финансиран по ОП "Региони в растеж" 2014-2020., Прогнозна стойност: 848 613.58
  • Обособена позиция 1: - Инженеринг за извършване на строително -монтажните дейности, свързани с въвеждането на мерки за енергийна ефективност и довършителни работи в сградата на Професионална гимназия по селско и горско стопанство в гр. Кърджали по проект " Професионална гимназия по селско и горско стопанство в град Кърджали - привлекателен образователен център за младите хора" , финансиран по ОП "Региони в растеж" 2014-2020.
    Изпълнител: ОРИЕМ КОМЕРС ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 1 009 800.00
Процедура 2 Предмет на предвидената процедура: Доставка на оборудване за Професионална гимназия по селско и горско стопанство в гр. Кърджали по проект " Професионална гимназия по селско и горско стопанство в град Кърджали - привлекателен образователен център за младите хора" , финансиран по ОП "Региони в растеж" 2014-2020, Прогнозна стойност: 125 067.75
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция №1 Доставка на оборудване по Договор за БФП № BG16RFOP001-3.002-0033-С01, проект „Професионална гимназия по селско и горско стопанство в град Кърджали - привлекателен образователен център за младите хора”, финансирана по Оперативна програма «Региони в растеж» 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие”
    Изпълнител: Р С АУТО ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 102 024.00
  • Обособена позиция 2: Обособена позиция №2 Доставка на учебен автомобил по Договор за БФП № BG16RFOP001-3.002-0033-С01, проект „Професионална гимназия по селско и горско стопанство в град Кърджали - привлекателен образователен център за младите хора”, финансирана по Оперативна програма «Региони в растеж» 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
    Изпълнител: Р С АУТО ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 25 740.00
  • Обособена позиция 3: Обособена позиция № 3 Доставка на обзавеждане по Договор за БФП № BG16RFOP001-3.002-0033-С01, проект „Професионална гимназия по селско и горско стопанство в град Кърджали - привлекателен образователен център за младите хора”, финансирана по Оперативна програма «Региони в растеж» 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
    Изпълнител: КОМПАС - БИЛЕН КЕШЕВ ЕТ
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 10 732.80
Процедура 3 Предмет на предвидената процедура: Екип по проекта , Прогнозна стойност: 0.00
  • Обособена позиция 1: Слави Атанасов Димитров-Ръководител на проекта
    Изпълнител: Слави
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 5 280.00
  • Обособена позиция 2: Нурай Ниязи Вели-Координатор"Строителство" на проекта
    Изпълнител: Нурай
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 620.00
  • Обособена позиция 3: Антоанета Севдалинова Овчарова -Експерт тръжни процедури на проекта
    Изпълнител: Антоанета
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 2 100.00
  • Обособена позиция 4: Халим Халил Бекир-Административен сътрудник на проекта
    Изпълнител: Халим
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 620.00
  • Обособена позиция 5: Шенгюл Лятив Иляз -Счетоводител на проекта
    Изпълнител: Шенгюл
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 4 620.00
Процедура 4 Предмет на предвидената процедура: Извършване на архитектурно заснемане на сградата на ПГ по Селско и Горско стопанство в град Кърджали, Прогнозна стойност: 24 834.00
  • Обособена позиция 1: Извършване на архитектурно заснемане на сградата на ПГ по Селско и Горско стопанство в град Кърджали
    Изпълнител: КОНСЕПТ ИНЖЕНЕРИНГ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 29 800.80
Процедура 5 Предмет на предвидената процедура: Извършване на енергийно обследване и издаване на сертификат за енергийни характеристики на сградата на ПГ по Селско и Горско стопанство в град Кърджали, Прогнозна стойност: 8 800.00
  • Обособена позиция 1: Извършване на енергийно обследване и издаване на сертификат за енергийни характеристики на сградата на ПГ по Селско и Горско стопанство в град Кърджали
    Изпълнител: ТЕХНОКОНТРОЛ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 10 560.00
Процедура 6 Предмет на предвидената процедура: Извършване на обследване за установяване на техническите характеристики за обекта на интервенция и изготвяне на технически паспорт на сградата., Прогнозна стойност: 10 000.00
  • Обособена позиция 1: Извършване на обследване за установяване на техническите характеристики за обекта на интервенция и изготвяне на технически паспорт на сградата.
    Изпълнител: ЕКОИНЖЕНЕРИНГ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 10 740.00
Процедура 7 Предмет на предвидената процедура: Извършване на оценка на съответствието на инвестиционния проект и осъществяване на строителен надзор при извършване на СМР в сградата на Професионална гимназия по селско и горско стопанство в гр. Кърджали по проект " Професионална гимназия по селско и горско стопанство в град Кърджали - привлекателен образователен център за младите хора" , финансиран по ОП "Региони в растеж" 2014-2020, Прогнозна стойност: 25 000.00
  • Обособена позиция 1: Извършване на оценка на съответствието на инвестиционния проект и осъществяване на строителен надзор при извършване на СМР в сградата на Професионална гимназия по селско и горско стопанство в гр. Кърджали по проект " Професионална гимназия по селско и горско стопанство в град Кърджали - привлекателен образователен център за младите хора" , финансиран по ОП "Региони в растеж" 2014-2020
    Изпълнител: Градиакт консулт ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 29 165.30
Процедура 8 Предмет на предвидената процедура: Изпълнение на дейностите по информация и комуникация по проект " Професионална гимназия по селско и горско стопанство в град Кърджали - привлекателен образователен център за младите хора" , финансиран по ОП "Региони в растеж" 2014-2020, Прогнозна стойност: 10 318.00
  • Обособена позиция 1: Обособена позиция №1: Изпълнение на дейностите по информация, публичност и визуализация за провеждане на пресконференции, публикации, официална цремония „Първа копка”, официална церемония по откриване на обекта и доставка и монтаж на билборд, постоянна обяснителна табела , банер и информационни стикери по проект „Професионална гимназия по селско и горско стопанство в град Кърджали - привлекателен образователен център за младите хора”, Договор за БФП № BG016RFOP001-3.002-0033-С01 финансиран от Оперативна програма «Региони в растеж» 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
    Изпълнител: Сдружение "Граждански диалог"
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 7 890.00
  • Обособена позиция 2: №2: Дизайн, печат и доставка на информационни материали необходими за публични информационни събития и за дейностите по информация, публичност и визуализация по проект „Професионална гимназия по селско и горско стопанство в град Кърджали - привлекателен образователен център за младите хора”, Договор за БФП № BG016RFOP001-3.002-0033-С01 финансиран от Оперативна програма «Региони в растеж» 2014-2020 г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
    Изпълнител: Инфо Трейнинг ООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 540.00
Процедура 9 Предмет на предвидената процедура: Осъществяване на независим финансов одит по проект " Професионална гимназия по селско и горско стопанство в град Кърджали - привлекателен образователен център за младите хора", финансиран по ОП "Региони в растеж" 2014-2020 , Прогнозна стойност: 10 000.00
  • Обособена позиция 1: Осъществяване на независим финансов одит
    Изпълнител: ОДИТОРСКА СЧЕТОВОДНА КАНТОРА АКТИВ ЕООД
    Обща стойност на договора, финансирана по проекта: 9 500.00

Забележки:

Всички суми са в български лева (BGN) /1 EUR = 1,95583 BGN